Miksi Suomessa tunnistaa venäläisen naisen välittömästi?

alfauros

Koska hän on kaunis. Kun näkee kauniin naisen, niin se on aina venäläinen. Tulipas taas todettua tämä kun kävi venäläisten kanssa samoissa paikoissa ;). Venäläisillä ei ole muutenkaan läskipersettä ja lyhyitä jalkoja. Ottakaa Suomen tytöt mallia idän siskoistanne ;). Ja jos haluaa katsekontaktia vähän niin se onnistuu aina, katsovat silmiin ja hymyilevät.

65

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-1978

      Hah, sääriä ei voi pidentää :D Tosin olen nähnyt pääkaupunkiseudullakin tusinoittain pitkäsäärisiä ja kauniita SUOMALAISIA naisia ;) Missä lie junttilassa liikut kun et tällaisiin saaliisin törmää.

      • hae apua äkkiä

        Sinulla taitaa olla pahakin Asperger. Tuskin kukaan nainen sinuun koskee oksentamatta.


      • as nainen
        hae apua äkkiä kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla pahakin Asperger. Tuskin kukaan nainen sinuun koskee oksentamatta.

        haha, tiiäx: mulla on asperger ja siitä huolimatta miehiä riittää. Työskentelen mallina ja voin sanoa ette minnua yleensä miksikään "oksettavaksi assuksi" luokitella. Olen vakavampi kuin muut naiset, mutta ei se tarkoita että epäseksikkään kuvottava :D!


    • Realistinainen

      Ihme, miksiköhän täällä Pirkanmaalla näkee nelikymppisiä ja vanhempiakin venakkoja, tuulipuvuissa tai muuten mauttomasti puettuina, matalissa kengissä, vähintään yhtä paksuina sekä meikkaamattomina kuin n. 50 % saman ikäisistä suomalaisnaisista? Johtunee siitä, että miehet haluavat ajatella venäläisiä naisia nuorina, parikymppisinä, ja kyllä noita suomalaistyttöjä on vähintään yhtä kauniita siinä iässä... Ja totta kai katsovat Suomi-poikaa silmiin ja hymyilevät, rahan perässä ovat Suomeen tulleet nuoret venäläiset. Koittavat päästä naimisiin ja sitten nyhtävät rahat hölmöiltä miehiltä. Ja nämä onnettomat luulevat, että heitä rakastetaan... samaan ansaan lankeavat kyllä muunkinmaalaiset miehet, helposti hoopotettavat :) Hymy, paksu lompakko = rakkaus. Huoh.

      • parane ensin

        Sinun tuskin kannattaa huolehtia naisista yleensäkään.


      • finnish man

        Suomalaiset ei ole kovin rikkaita eli miksi kukaan venäläinen muija haluaisi suomalaista miestä rahan takia, kun venäläisillä "rikkailla" miehillä on enemmän rahaa.


    • missähän lienevät??

      Ei ainakaan päivällä näkynyt pitkäsäärisiä venakoita, vaan linja-auto lasteittain aivan tavallisen näköisiä maatuskoita. Kaupat täynnä jos minkä näköistä ja kokoista. Suomalaisia alevaatteita lastasivat kaupan tiskeille kasoittain. Toisilla oli kierrätyksestä ostettuja kasseja useita mukana. Suomalaisten käytettyjä vaatteita.

      • ei missään

        Avaajan sairaassa mielikuvituksessa. Oma kokemukseni on seuraava: venäläinen nainen on yleensä lyhyt, silmät pienet ja nenä terävä, maalit naamassa, hampaat mädäntyneet ja haju yleensä äärimmäisen paha.


    • plösö.

      Kyllä suomi naisten makkara sääret on rumia ja naiset ei nyt mitään hääppöisiä muutenkaan ole.

      • Nasdaq

        Troikassa Caloniuksenkadulla kandee syödä - jos ketään kiinnostaa venäläinen sapuska.

        Toinen essee on tietysti Neitsytpolku.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Troikassa Caloniuksenkadulla kandee syödä - jos ketään kiinnostaa venäläinen sapuska.

        Toinen essee on tietysti Neitsytpolku.

        Siinekin voi hinata kanootin, ja polttaa sen.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siinekin voi hinata kanootin, ja polttaa sen.

        Eli tiinekin voin hinata sinne kanootin, ja polttaa sen.


      • tyhmä olet

        Venäläiset ämmät ne vasta rumia onkin mahorkan raiskaamine hampainensa ja vodkan sekä paskan sekaisen hajuinensa.


    • Se on jännää miten

      Itselleni on kyllä täysi mysteeri se, että mitä niille venäläisille naisille tapahtuu siinä 35-40 ikävuoden kohdalla kun jokaisesta kauniista naisesta tulee lähes hetkessä sellainen pullukka ja naama norsunvi*ulla kulkeva maatuska.

      • pistä korkki kiinni

        Harvat venäläiset elävät edes noin pitkään.


    • Ne geenit

      Niin, no samahan se on miestenkin kohdalla. Sellaisia persejalkaisia luisuharteisia pullukoita, joilla tihrusilmät, pottunokka ja ohut maantienvärinen tukka. Se on vaan tämä geeniperimä, ja suomalaiset nyt valitettavasti on aika rumaa kansaa... Ehkä ihan hyväkin sitten että naiset hakee miehet jostain etelän maista ja miehet hakee naiset tuolta itärajan takaa. Kun saatais tänne sopivasti afrikkalaista, latinalaista ja venäläistä verta, niin kohta tämä olisi kuin Brasilia. Sehän on kansojen sulatusuuni ja sieltähän varmaan suurin osa huippumalleistakin tulee. Ehkä jo muutaman vuosikymmenen jälkeen täälläkin kävelee kadulla pitkiä, hoikkia, siroja gasellisäärisiä muodokkaan pepun omaavia tuuheatukkaisia kaunottaria.

      • etkö pysty parempaan

        Olipa siinä taas psykopaatin vuodatus. Totuushan on oikeasti se, että venäläiset ovat kansana noin viisi senttiä suomalaisia lyhyempiä. Tämän voi helposti todeta katsomalla poliitikkoja, urheilijoita, malleja ja muita kuuluisuuksia. Venäläiset ovat kaiken lisäksi väkivaltaisia ja tyhmiä. Nuo edellä mainitut ominaisuudet johtuvat venäläisten alhaisesta ÄO:sta.


    • nainen 86

      Haha, kumma homma, aina kun pukeudun karvahattuun tai turkiskaulukseen niin ällöt 40-60 v. miehet alkaa tuijottaa silmäkovana. :D

      • nainen 86

        Voin kuvitella mitä tuskaa on olla venäläinen nainen suomessa :D


      • go back
        nainen 86 kirjoitti:

        Voin kuvitella mitä tuskaa on olla venäläinen nainen suomessa :D

        Onhan se tuskaa jos saa KELASTA haettua kolmensadan euron päivärahan mikä vastaa noin perusvenäisen duunarin palkkaa.


      • siihen saa apua

        Nooh narsisti luulee yleensä itsestään liikoja.


      • nainen 86
        go back kirjoitti:

        Onhan se tuskaa jos saa KELASTA haettua kolmensadan euron päivärahan mikä vastaa noin perusvenäisen duunarin palkkaa.

        Tarkoitinkin lähinnä näitä turisteja. Pitempään tai vaikka elämänsä Suomessa asuneet venäläiset osaa maastoutua joukkoon ja harvoin heitä edes venäläisiksi tunnistaa!


    • suhde 1

      Seurustelin venäläisen naisen kanssa 5 vuotta ja se oli elämäni parasta aikaa. Suhde loppui kun naisen äiti sairastui ja tää muutti takas venäjälle. Kyllä tää nainen oli mitä ihanin ja ystävällisin mitä olen ikinä tavannut.

      • nii määki

        Sinä olet korkeintaa seurustellut oikean kätesi kanssa.


      • Aviomies_50+

        Olen ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa yli 30 vuotta.... Päivääkään en vaihtaisi pois:)


      • tuskinpa olet
        Aviomies_50+ kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa yli 30 vuotta.... Päivääkään en vaihtaisi pois:)

        Kirjoitustaidosta päätellen olet ollut suljetulla tuon ajan.


      • Varma valinta
        Aviomies_50+ kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa suomalaisen naisen kanssa yli 30 vuotta.... Päivääkään en vaihtaisi pois:)

        Kotimainen se olla pitää:)


    • ristivärinenxxx

      Älkää suomalaiset miehet panko suomalaisia naisia, kun teette suomen naisille rumia lapsia!!

      • älä huoli

        Sinun kanssa tuskin kukaan haluaa lapsia.


      • ristivärinenxxx
        älä huoli kirjoitti:

        Sinun kanssa tuskin kukaan haluaa lapsia.

        Kkyllä todellakin haluaa ja säki haluaisit jos mut näkisit ;)


    • sieltä löytyy

      Sinä olet korkeintaan käynyt lähimmässä KELASSA.

    • fromrussiawithlove

      Venäläisissä naisissa on myös se jännä juttu, että vaikka olisivatkin lyhyitä, sääret ovat pitkät ja ei persjalkaisuutta havaittavissa niin kuin suomalaisilla :) Jännä juttu. Itse pidän enemmän Veäjän naisista, pitkinä tai lyhyinä, sillä he ovat solakoita ja naisellisia. Suomessa suurin osa (Huom: ei kaikki!) ovat rotevia ja isoluisia, olivat sitten pitkiä tai lyhyitä. Etenkin juuri noita lyhytjalkaisia ja lantiottomia. Korostaen edelleen kuitenkin, että ei kaikki ;)

      Monet haukkuvat venäläisen naisen piirteitä, mitä en kerta kaikkiaan ymmärrä. Suurehkompi nenä (eikä ne usein edes niin silmiinpistävän valtavia ole...) ei haittaa, jos se on terävän ja kauniin muotoinen. Suomalaisilla tuntuu olevan perunanenäisyyttä ja pientä mutta leveää kärkeä enemmän. Silmätkin voivat olla isot tai pienet, jos ovat hyvänmuotoiset ja puoleensavetävät.

      • Niin se vain on

        Ei suomalaiset miehetkään ole hääppöisiä. Persjalkaisuutta, möhömahaa, ylipainoa, epäsiisti olemus, tyylitön pukeutuminen, pullamössö kasvonpiirteet, olemuksen värittömyys. Eli samat virheet löytyy kuin meistä naisistakin :)


      • ISO nainen

        Juuri ne "ISOjalkaiset ja ISOT" Suomalaiset naiset hoitivat karjan ja pellot kun miehet olivat sodassa ! Kasvattivat myös yksin lapset jos leskeksi jäivät. Kunnia Suomalaisille naiselle.!!!! Venakot olis vaan valittaneet..


    • suomalainen29

      Ilmankos minua luullaan jatkuvasti ulkomaalaiseksi. :P

    • Reality.---,

      Juu, ihan alfauros vain..hihi

      Minäkin tunnistan venäläisnaiset, useimmiten sen tyylittömyyden ja mauttoman pukeutumisen takia. Mutta se mikä muille on tyylitöntä ja mautonta, jopa rumaa, voi toiselle kuten tälle ns alfaurokselle olla kaunis nainen. Tasoerostahan on vain kysymys. Kyllä apina apinan tunnistaa.

    • Ylläri Pylläri

      Aina venäläinen? Niinhän sinä luulet. Minä olen ihan suomalainen nainen, mutta ryssäksi tai virolaiseksi minua aina luullaan. Virossakin paikalliset puhuvat minulle ensimmäiseksi eestiä.

    • Hävetkää julmat!!

      Nyt loppu idiootit venäläisten haukuminen, he eivät lukee näitä paskafoorumeitä ( no, paitsi minä) ja se on todella pelkurimaista ,siis olla vi.ttumainen selän takana! En sano mitään kauneudesta, mutta TE suomalaiset olette planeetan ilkein ja julmein kansa ja minä toivon teille kaikkea pahaa!!! Sen lisäksi mainostan teidän pahuuden kaikkille tutuille ja tuntematomille sekä idässä että lännessä!

      Tiedän miten paljon meidän nuorten elämä on tuhottu teidän kjusaamisen takia: toiset kuolivat, monet olivat psyykisesti sairaita monta vuotta ja joitaki joku vitun tyhmä suomalainen tappoi vain sen takia kun puhui venäjää. Että mä vihaan teitä! Olkaa kirottuja paskat!

      • ei mitään vastan:)

        Ikävää että sinulla on tuollainen kuva meistä suomalaisista ei kaikki suomalaiset ole tuollaisia säälittäviä raukkoja kun nämä:(itselläni ei ole mitään venäläisiä vastaan ja minun mielestäni venäläiset ovat kauniita, ei saisi yleistää:)


    • hah ja hah

      Suomalasten jalat ovat lyhyitä, kun heidän isänsä periyttävät näitä persejalkoja. Myös totinen naama ja kaljamaha on isiltä perittyä. Kannattasi suomalaisakkojen hommata mies jostain etelän maasta, niin tuli pitkäkoipisia sutjakoita ja nauravia ihmisiä.

    • näenon

      En edes lue "vastauksia" todnäk ämmätsekoilee ja feministien nartut vikisee väliin. Suomalaisen ja venäläisen väliin mahtuu miljoonia valovuosia, Venäläiset ovat kauniita, suomalaiset menettelee ja niille voi antaa lapsia jos ei parempaa eteen ehdi. Suomalaiset kauniitkin naiset ovat yleensä rumia. Se on näissä eroa että kotimaiset pysyy saman näköisenä 20-60v, kun naapurit ovat sentään kauniita 20-45v ja naapurin tytöillä on muotoja, kotimaassa on vain tasapeppua tai ylileveäkuorma. Ruotsissa kun kattoo Suomi/svensson risteymiä niin näkee että sisäsiittoisuus lähtee pois.

    • juri3

      Kyllä venäläisen kadulla tunnistaa niin miehen kuin naisenkin....miehillä on olkalaukut kainalossa ja naisilla (nuoret) voimakas parfyymi ja korkeakorkoiset kengät. Ulkomuodosta erityispiirteenä miehillä viisto otsa (eikö ole vauvana käännelty) vai mistä johtuu. Naiset ovat taas niin avuttomia että jotta................joten jättäisin kyllä venäläisnaisen siittämättä, jos halutaan perimää kehittää.

      E-Euroopassa ihmiset ovat niitä persjalkaisia (lyhytkasvuisia)...kyllä Hitler jotain rodunjalostuksesta ymmärsi.

      • valistaja

        Ainut vaan että persjalkaisuus ja lyhyys ei ole sama asia. Kaks metrinenkin voi olla persjalkainen ihan siinä missä puoltoistametrinen.


    • Tällanen näkymä

      Mitä kaunista on tupakka suussa kulkea kaupungilla. Kymmenen sentin korkokengat, hiukset yritetty vaalentaa, mutta juurikasvu näkyy tummana. Miksi ne hiukset pitää vaalentaa jos kerran on luonnonkaunis.

    • n.25.hki

      ei aina tunnisteta välittömästi. itse olen täysin suomalainen (äitini on itäsuomesta) ja minua luullaan tosi usein venäläiseksi ja virolaiseksi. Eilenkin työillan aikana kaksi eri henkilöä kysyi olenko ulkomaalainen, kun näytän sellaiselta.

      en ole mikään hujoppi, olen 165 cm ja otan katsekontaktia ja hymyilen. olen timmissä kunnossa.

      • Eräs vaan

        No sama täällä, olen suomalainen, mutta luullaan monesti venäläiseksi tai muuksi ulkomaalaiseksi. Isomummoni tosin on kotoisin Karjalasta. Olin viime kesänä matkustelemassa mm. Maltalla ja italialaiset pojat luulivat minua ruotsalaiseksi, koska olin heidän mielestään hyvännäköinen :D hassua. Olen myös timmi, urheilullinen ja tykkään liikkua paljon.


    • pröööts

      Ihanko äiteen kanssa on plösönaama niitä Prismassa "tunnistellut". Venäläisen todellakin tunnistaa rumasta naamasta ja lyhyestä tai keskipitkästä ulkomuodosta.

    • 55kf

      Oma nainen venäläinen, 158cm ja silti pitkäsäärinen, hoikka mutta muodot kuitenkin kohdillaan (45kg) ja pikkasen yli kolmikymppinen ;) Koittakaa osoittaa juu, että mistä löytyy samanlaisia Suomi-siskoja...

      • Suomi-sisko

        Tästä esimerkiksi. Alun perin Lapista, tällä hetkellä löydyn Varsinais-Suomesta. Pituutta 160 cm ja painoa 47 kg.Muodotkin ovat kai ihan oikeassa kohdassa, kun vyötärön ympärysmitta on rintamusta ja lantiota pienempi. Sääret eivät tosin ole mainittavan pitkät ja ikääkin on pikkasen alle kolmekymmentä.


    • Nasdaq

      Tunnistan heidät yleensä puheesta. Tänään kauppareissulla sushihyllyn luona vastaan käveli kaksi venäläistä naista, jotka olivat molemmat varustettu hämmästyttävällä kyvyllä sekä puhua että kuunnella samaan aikaan.

      En voi kuin ihmetellä näitä luomakunnan kruunuja.


      (reps)


      http://www.youtube.com/watch?v=KZ2iutOiGg8

      • Nasdaq

        Kummallinen virkekokonaisuus. Siinä on jokin fiba.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kummallinen virkekokonaisuus. Siinä on jokin fiba.


        (reps)

        Mutta kieltämättä tällainen eksoottisuus on eroottista. Niin mies se minäkin olen, että katson mielelläni jollien keinuntaa.


        (reps)


    • Ruski

      Ei ne venäjän maatuskat, vaan venäjän aateliset. Kun rotuveri virtaa suonissa, niin 95% todennäköisyydellä nainen on kuin taivaasta tippunut enkeli. Hymy johtuu ihan siitä, että ollaan iloisia. Surprise!

    • venäläisetnaiset

      Suomalaiset miehet arvostavat venäläisten naisten kauneutta ja venäläiset naiset arvostavat suomalaisen miehen rehellisyyttä. Näissä suhteissa kysyntä ja tarjonta kohtaavat toisensa.

      www.asumaansuomeen.fi

    • suomalainen nainen

      Toivottavasti Alfauros katsoo näitä samoja maatuskoita sitten viisikymppisenä ihmetellen, että miksi kaikki venäläiset tuonikäiset naiset ovat lihavia.

      Tällaiset aloitukset ovat muutenkin outoja. Jokainen katselee, mitä tahtoo. Mitä sinä aloittaja tulet tänne huutamaan, millaisia suomalaiset naiset pitäisi olla? Ota venakko, niin saat sen, mitä haluat. Piste.

      • surkea olet

        Sinä et taida tuntea oikeita venakkoja sen enempää kuin aloittajakaan.


      • ei voi mitään
        surkea olet kirjoitti:

        Sinä et taida tuntea oikeita venakkoja sen enempää kuin aloittajakaan.

        Et vain kestä kuulla väistämätöntä tosiasiaa: venakot ovat kauniita parikymppisinä mutta vanhenevat hyvin nopeasti ja jo 40 vuotiaina ovat ihan rupsahtaneita.


    • kaikille tiedoksi

      Tätä aloittaja trollia ei kannata ruokkia ja enää vastailla tähän.

    • pöh

      Typerä ketju. On kauniita venäläisiä ja on kauniita suomalaisia. On rumia venäläisiä ja on rumia suomalaisia. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää.

    • wwwwww75

      korkokengät taisaappaat, pitkä tukka, ei läski miel. hoikka. suht hyvin pukeutunut. ja naama

    • 17+8

      Tämä on ihanne nainen palsta mutta oma fantasiani on että joskus vielä saisin venäläisen miehen. Näin thaimaassa heitä ja aahh venäjän kieltä ja kirveellä veistettyä profiilia. Vielä joskus ehkä..

    • Anonyymi

      Niillä on semmonen terävä katse siitä huomaa vähän vinot silmä jollakin venäläisellä

      • Anonyymi

        Pitää olla viekas!


    • Raha-ahneita ovat. Että ei se kauneus mitään yksin merkitse. Miehen kuuluu olla mies ja rikas, jos sellaisen primadonnan aikoo pystyä pitämään itsellään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe