modelli kysyy palstan miehiltä:
- Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte palstakaudella 2014 elämänne naisen?
( Yksi miljardista) vai vähemmän.
modelli kysyy palstan naisilta:
- Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte palstakaudella 2014 elämänne miehen?
Arvoitus kautta karvoitus
10
88
Vastaukset
- Nasdaq
Mikä on omasta mielestäsi todennäköisyys, että saat kanoottisi rantaan ja tulille?
Ei liity millään tavalla aiheeseen, mutta meissä ihmisissä asuu kuitenkin tarve selviytyä ja raportoin silloin kun siihen katson olevan aihetta....ja nyt ei ole!
- Nasdaq
modelli kirjoitti:
Ei liity millään tavalla aiheeseen, mutta meissä ihmisissä asuu kuitenkin tarve selviytyä ja raportoin silloin kun siihen katson olevan aihetta....ja nyt ei ole!
Susta oikein huokuu se että osaat kirjoittaa, mutta et kirjoittaa.
Eli milloin sen vene rantautuu, että voit polttaa sen? Nasdaq kirjoitti:
Susta oikein huokuu se että osaat kirjoittaa, mutta et kirjoittaa.
Eli milloin sen vene rantautuu, että voit polttaa sen?Minä vasta opettelen tätä tekstin hiontaan ja sanojen järjestystä....
Ennen häitä: Tulevan vaimoni nimi oli Lissu....
Lissu: Hei modelli!
minä: No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan
Lissu: Haluatko että lähden?
minä: EN! Mistä nyt tuollaista päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin
kuvottaa minua.
Lissu: Rakastatko minua?
minä: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!
Lissu: Oletko pettänyt minua koskaan?
minä: EN, Ikinä! Miksi kysyt tuollaista?
Lissu: Haluatko suudella minua?
minä: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!
Lissu: Löisitko minua koskaan?
minä: Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!
Lissu: Voinko luottaa sinuun?
minä: Kyllä kulta..
Lissu: Rakas...
7 vuotta häiden jälkeen: Lue teksti alhaalta ylös!- Nasdaq
modelli kirjoitti:
Minä vasta opettelen tätä tekstin hiontaan ja sanojen järjestystä....
Ennen häitä: Tulevan vaimoni nimi oli Lissu....
Lissu: Hei modelli!
minä: No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan
Lissu: Haluatko että lähden?
minä: EN! Mistä nyt tuollaista päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin
kuvottaa minua.
Lissu: Rakastatko minua?
minä: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!
Lissu: Oletko pettänyt minua koskaan?
minä: EN, Ikinä! Miksi kysyt tuollaista?
Lissu: Haluatko suudella minua?
minä: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!
Lissu: Löisitko minua koskaan?
minä: Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!
Lissu: Voinko luottaa sinuun?
minä: Kyllä kulta..
Lissu: Rakas...
7 vuotta häiden jälkeen: Lue teksti alhaalta ylös!Käsittääkseni dialogin taito on vielä kammottavampi suullisena kuin se on paloina sanoja.
Mjaa
- Vastaan ..
runontajan puolesta että yksi ziljoonasta.
Palstakausi 2014 on hitaille.
*ja naapurin Musti on näköjään lähtenyt yöjuoksulle eli öitä*- Oletko koskaan
nähnyt peräaukkoasi ;)
Oletko koskaan kirjoitti:
nähnyt peräaukkoasi ;)
Nainen yritti kerran opettaa minulle mitä on 69. Hetken puuhailun jälkeen naiselta pääsi pieru, no ei siinnä mitään homma jatkuu. Vähän ajanpäästä siltä pääsi toinenkin. Sen jälkeen meikäläinen nousi seisomaan ja vedin vaatteet päälle ja sanoin: voit pitää loput 67. Siinnä tuli nuorella modellilla nähtyä jos jonkun moista.......nykyajan nuorilla on paljon helpompaa, kun on noi googlet ja wikipediat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on375615- 545449
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1024434En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163833Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443713Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313462Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53240Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682926- 252669
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris422531