Mies, minkälaisista jalkineista pidät naisella näin talvi aikaan? Entä muuten?
Nainen, millaisista kengistä itse pidät talvella tai muina vuodenaikoina? Mitkä kengät olet viimeksi ostanut? Kuinka tärkeää on kengän mukavuus? Entä ulkonäkö?
Naisten kengät
27
292
Vastaukset
- dazujazu=O(
Olet mies ja haluat koittaa naisten kenkiä.
- Nasdaq
Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.
Kaikissa meissä elää pieni etsijä. - dazujazu=O)
Nasdaq kirjoitti:
Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.
Kaikissa meissä elää pieni etsijä.Mimimimimimimmimimimimimimimimimiimimimmiimimimiimimimimi?
- =O)
Nasdaq kirjoitti:
Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.
Kaikissa meissä elää pieni etsijä. - =O)
Nasdaq kirjoitti:
Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.
Kaikissa meissä elää pieni etsijä.Hölmö!
*halipusu*
Nainen, millaisista kengistä itse pidät talvella tai muina vuodenaikoina? talvella: lyhyitä nilkkureita, n. 5-7cm korolla tai maihareita.
Mitkä kengät olet viimeksi ostanut? Tykkään puukengistä, olen jo useamman vuoden tykännyt. Ne on mukavat jalassa, vaikka olis korkoa. Tällasia hamuan tällä hetkellä, värit on niin namukkaat tässä:
http://www.footway.fi/sanita-clogs-memory-14528-00.html
Kuinka tärkeää on kengän mukavuus? Entä ulkonäkö? Mukavuus tärkeämpi, mutta molemmat tärkeitä. Pitää pystyä kävelemään normaalisti.- Härr Yberg
No, emmää toist kertta viä sunt lavatanseihi kanankakkasil navettasaappais
luulivat meit maajusseix --Turkulaist hianostoo ku pruukatan praattailla svenkax - Rentukka
Kaunis kiitos sulle vinkistä, yksinkertainen.blondi.
Mä valitsin äsken itselleni ne ruskeat,mokkanahka pintaiset.
Onhan kengän mukavuus tärkeä, ei niillä muuten voi kävellä.
Puukengillä se mukavuus kestää hetken saavuttaa yleensä,
ennen kuin ovat mukautuneet jalan mukaan.( tai päinvastoin??)
Kengän ulkonäkö on yhtätärkeä mulle kuin mukavuuskin.
Korot 5-8 cm kiilakantaisina paljon.
(omistan nykyään myös muutamat piikkikorkoiset, sain äidiltä)
Kahdet saapikkaat talvella, mokkanahkaiset 5cm korolla
ja nappanahkaiset kiilakantaiset 5cm.
- kotimaiset:
Huopikkaat sekä miehillä että naisilla
Nainen, millaisista kengistä itse pidät talvella tai muina vuodenaikoina?
- Sään ja tilanteen mukaan. Tänään jaloissa, koko päivän, on joululahjaksi saadut (ballerina malliset) sisätossut.
Mitkä kengät olet viimeksi ostanut?
- Reebokin lenkkarit.
Kuinka tärkeää on kengän mukavuus?
- Töissä ja harrastuksissa kengän mukavuus ja istuvuus on ehdottoman tärkeää. Kiristävät, tai jalalle epämukavat jalkineet ei käy.
Entä ulkonäkö?
- Myönnän, olen esteetikko. Jalkineen pitää miellyttää myös silmää.- tosi..ytpy
Raxalla tietustiki turvakenkiä
mutkun harrastan balettia, on siis ihan hirveen vaikeaa saada läskibassokotelon
kokoisia balettitossuja:( - Nasdaq
tosi..ytpy kirjoitti:
Raxalla tietustiki turvakenkiä
mutkun harrastan balettia, on siis ihan hirveen vaikeaa saada läskibassokotelon
kokoisia balettitossuja:((reps)
- and thats it
Bootsit
- kenkäpolitiikkaa
Mukautuuko jalka pitemmän päälle liian pieniin kenkiin kun vain pitää niitä?
- Fifi neiti
jestas kun en löytänyt uusien kenkieni väriin sopiva kynsilakkaa
eikä käsilaukkuakaan
Oilisiko kysyttävä feministipalstalta
Etteivät äijät hermostu akkojen pajatuxeen? Käytännöllisyys ja kauneus ei taida oikein kulkea käsi kädessä. Minusta linkin saappaat on aika hyvä komromissi.
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/658855225/Free-shipping-2012-new-fashion-womens-high-heel-boots-winter-shoes-women-boots-leather-outdoor-waterproof.jpg- aIbatrossi
Toope-setä Ratikka etsii myös joulualesta kumigeihallensa kenkiä:D
Elä hyvä Ratikka --vieläpä minilyhyeenä äijänä mene niin hengenvaaralliseen paikkaan, kuin ämmälauma kenkäkaupassa ruuhkana
En niin karsea loppua toivo edes lahtarille
Kyllähän reisisaappaat on SE juttu. Kelillä ei väliä.
Valitsen kengät tottakai käyttötarkoituksen mukaan. Talvisin pidän kuitenkin ylivoimaisesti eniten pitkävartisia korollisia saappaita, sopivan lämpöiset mutta silti toimistokelpoiset. Jos nyt ihan tappokeli, pistän matalat talvisaappaat ja vaihdan töissä.
Mukavuus on kengissä todella tärkeää, mutta kengän täytyy myös näyttää hyvältä. Viimeksi ostin mustat pitkävartiset nahkasaappaat n. 7 sentin korolla, joissa on pohjassa pitoa lisäävä kuvio ja korossa joustava osa, minkä pitäisi vähentää selkään kohdistuvaa rasitusta pehmentämällä askelta.- 0asis79
--niin piti vielä sanomani sekin, että työssäni napatanssijattaren Istanbulissa
olen paljain jaloin: Siinä pitää huolihtia tarkoin jaloista--hikset varpaanvälit
hiertyvät muuten rikki--varsinki isovarpaitten väli rohtuu helposti ilman talkkia- 0asis79 kirjoitti:
--niin piti vielä sanomani sekin, että työssäni napatanssijattaren Istanbulissa
olen paljain jaloin: Siinä pitää huolihtia tarkoin jaloista--hikset varpaanvälit
hiertyvät muuten rikki--varsinki isovarpaitten väli rohtuu helposti ilman talkkia-Ammattiin liittyviä haasteita. Hyvä, että olet löytänyt tavan selvitä niistä.
- 0asis79
oasis79 kirjoitti:
Ammattiin liittyviä haasteita. Hyvä, että olet löytänyt tavan selvitä niistä.
Hmmm........onko turkinkielessä vastaavaa sanaa, jolla vastisin?
Siis paino vahvasti molemmilla tavuilla
Aivan --niin parahin kolleegani 0asis79 kirjoitti:
Hmmm........onko turkinkielessä vastaavaa sanaa, jolla vastisin?
Siis paino vahvasti molemmilla tavuilla
Aivan --niin parahin kolleeganiJaa-a, turkin kieli on jäänyt melko tuntemattomaksi. En taida muistaa kuin, että "tesekkur ederim" tai jotain siihen suuntaan tarkoittaa "kiitos"...
- 0asis79
oasis79 kirjoitti:
Jaa-a, turkin kieli on jäänyt melko tuntemattomaksi. En taida muistaa kuin, että "tesekkur ederim" tai jotain siihen suuntaan tarkoittaa "kiitos"...
Hihii..miten siellä sanotaan: Pääseex saatille?
Olis hyvä tietää, ettei menis viiksiniekkapojan keikka ketuille?
- Ikisinkku M
Naisen jalassa minä pidän semmoisista jotka kopisee, kaikki muu on turhuutta.
- kumiterät
Kalozzit
- pää kriteerit
Mitkä sopii jalkaan. Eivät kiristä ja purista tai vaihtarina tipu jalasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504