Naisten kengät

klopoti kops

Mies, minkälaisista jalkineista pidät naisella näin talvi aikaan? Entä muuten?

Nainen, millaisista kengistä itse pidät talvella tai muina vuodenaikoina? Mitkä kengät olet viimeksi ostanut? Kuinka tärkeää on kengän mukavuus? Entä ulkonäkö?

27

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dazujazu=O(

      Olet mies ja haluat koittaa naisten kenkiä.

      • Nasdaq

        Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.

        Kaikissa meissä elää pieni etsijä.


      • dazujazu=O)
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.

        Kaikissa meissä elää pieni etsijä.

        Mimimimimimimmimimimimimimimimimiimimimmiimimimiimimimimi?


      • =O)

      • =O)
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis kysymys pohjimmiltaan on hänen halussaan tulla hyväksytyksi oman sukupuolensa mittakaavoissa.

        Kaikissa meissä elää pieni etsijä.

        Hölmö!

        *halipusu*


    • Nainen, millaisista kengistä itse pidät talvella tai muina vuodenaikoina? talvella: lyhyitä nilkkureita, n. 5-7cm korolla tai maihareita.

      Mitkä kengät olet viimeksi ostanut? Tykkään puukengistä, olen jo useamman vuoden tykännyt. Ne on mukavat jalassa, vaikka olis korkoa. Tällasia hamuan tällä hetkellä, värit on niin namukkaat tässä:

      http://www.footway.fi/sanita-clogs-memory-14528-00.html

      Kuinka tärkeää on kengän mukavuus? Entä ulkonäkö? Mukavuus tärkeämpi, mutta molemmat tärkeitä. Pitää pystyä kävelemään normaalisti.

      • Härr Yberg

        No, emmää toist kertta viä sunt lavatanseihi kanankakkasil navettasaappais
        luulivat meit maajusseix --Turkulaist hianostoo ku pruukatan praattailla svenkax


      • Rentukka

        Kaunis kiitos sulle vinkistä, yksinkertainen.blondi.

        Mä valitsin äsken itselleni ne ruskeat,mokkanahka pintaiset.
        Onhan kengän mukavuus tärkeä, ei niillä muuten voi kävellä.

        Puukengillä se mukavuus kestää hetken saavuttaa yleensä,
        ennen kuin ovat mukautuneet jalan mukaan.( tai päinvastoin??)

        Kengän ulkonäkö on yhtätärkeä mulle kuin mukavuuskin.
        Korot 5-8 cm kiilakantaisina paljon.
        (omistan nykyään myös muutamat piikkikorkoiset, sain äidiltä)

        Kahdet saapikkaat talvella, mokkanahkaiset 5cm korolla
        ja nappanahkaiset kiilakantaiset 5cm.


    • kotimaiset:

      Huopikkaat sekä miehillä että naisilla

    • Nainen, millaisista kengistä itse pidät talvella tai muina vuodenaikoina?
      - Sään ja tilanteen mukaan. Tänään jaloissa, koko päivän, on joululahjaksi saadut (ballerina malliset) sisätossut.

      Mitkä kengät olet viimeksi ostanut?
      - Reebokin lenkkarit.

      Kuinka tärkeää on kengän mukavuus?
      - Töissä ja harrastuksissa kengän mukavuus ja istuvuus on ehdottoman tärkeää. Kiristävät, tai jalalle epämukavat jalkineet ei käy.

      Entä ulkonäkö?
      - Myönnän, olen esteetikko. Jalkineen pitää miellyttää myös silmää.

      • tosi..ytpy

        Raxalla tietustiki turvakenkiä
        mutkun harrastan balettia, on siis ihan hirveen vaikeaa saada läskibassokotelon
        kokoisia balettitossuja:(


      • Nasdaq
        tosi..ytpy kirjoitti:

        Raxalla tietustiki turvakenkiä
        mutkun harrastan balettia, on siis ihan hirveen vaikeaa saada läskibassokotelon
        kokoisia balettitossuja:(

        (reps)


    • and thats it

      Bootsit

    • kenkäpolitiikkaa

      Mukautuuko jalka pitemmän päälle liian pieniin kenkiin kun vain pitää niitä?

    • Fifi neiti

      jestas kun en löytänyt uusien kenkieni väriin sopiva kynsilakkaa
      eikä käsilaukkuakaan

      Oilisiko kysyttävä feministipalstalta
      Etteivät äijät hermostu akkojen pajatuxeen?

      • aIbatrossi

        Toope-setä Ratikka etsii myös joulualesta kumigeihallensa kenkiä:D

        Elä hyvä Ratikka --vieläpä minilyhyeenä äijänä mene niin hengenvaaralliseen paikkaan, kuin ämmälauma kenkäkaupassa ruuhkana

        En niin karsea loppua toivo edes lahtarille


    • Kyllähän reisisaappaat on SE juttu. Kelillä ei väliä.

    • Valitsen kengät tottakai käyttötarkoituksen mukaan. Talvisin pidän kuitenkin ylivoimaisesti eniten pitkävartisia korollisia saappaita, sopivan lämpöiset mutta silti toimistokelpoiset. Jos nyt ihan tappokeli, pistän matalat talvisaappaat ja vaihdan töissä.

      Mukavuus on kengissä todella tärkeää, mutta kengän täytyy myös näyttää hyvältä. Viimeksi ostin mustat pitkävartiset nahkasaappaat n. 7 sentin korolla, joissa on pohjassa pitoa lisäävä kuvio ja korossa joustava osa, minkä pitäisi vähentää selkään kohdistuvaa rasitusta pehmentämällä askelta.

      • 0asis79

        --niin piti vielä sanomani sekin, että työssäni napatanssijattaren Istanbulissa
        olen paljain jaloin: Siinä pitää huolihtia tarkoin jaloista--hikset varpaanvälit
        hiertyvät muuten rikki--varsinki isovarpaitten väli rohtuu helposti ilman talkkia-


      • 0asis79 kirjoitti:

        --niin piti vielä sanomani sekin, että työssäni napatanssijattaren Istanbulissa
        olen paljain jaloin: Siinä pitää huolihtia tarkoin jaloista--hikset varpaanvälit
        hiertyvät muuten rikki--varsinki isovarpaitten väli rohtuu helposti ilman talkkia-

        Ammattiin liittyviä haasteita. Hyvä, että olet löytänyt tavan selvitä niistä.


      • 0asis79
        oasis79 kirjoitti:

        Ammattiin liittyviä haasteita. Hyvä, että olet löytänyt tavan selvitä niistä.

        Hmmm........onko turkinkielessä vastaavaa sanaa, jolla vastisin?

        Siis paino vahvasti molemmilla tavuilla

        Aivan --niin parahin kolleegani


      • 0asis79 kirjoitti:

        Hmmm........onko turkinkielessä vastaavaa sanaa, jolla vastisin?

        Siis paino vahvasti molemmilla tavuilla

        Aivan --niin parahin kolleegani

        Jaa-a, turkin kieli on jäänyt melko tuntemattomaksi. En taida muistaa kuin, että "tesekkur ederim" tai jotain siihen suuntaan tarkoittaa "kiitos"...


      • 0asis79
        oasis79 kirjoitti:

        Jaa-a, turkin kieli on jäänyt melko tuntemattomaksi. En taida muistaa kuin, että "tesekkur ederim" tai jotain siihen suuntaan tarkoittaa "kiitos"...

        Hihii..miten siellä sanotaan: Pääseex saatille?

        Olis hyvä tietää, ettei menis viiksiniekkapojan keikka ketuille?


    • Ikisinkku M

      Naisen jalassa minä pidän semmoisista jotka kopisee, kaikki muu on turhuutta.

    • kumiterät

      Kalozzit

    • pää kriteerit

      Mitkä sopii jalkaan. Eivät kiristä ja purista tai vaihtarina tipu jalasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe