PT ja hinta/laatu?

polvipoks

Jos otan pt -kerran (noin 1h) ja maksan noin 50-60 euroa niin mitä sillä rahalla pitäisi saada? Ravintovinkit, treeniohjeet.... mitä sillä rahalla voi odottaa. Koska olen melko kokematon niin en osaa edes vertailla kun ei ole hajuja mitä odottaa.

6

494

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pt1h

      toinenkin polvi sanoo poks

    • LizWalker

      Jos sulla ei ole taustalla mitään pt tapaamista niin ensimmäinen pt kerta menee kyllä enemmän tai vähemmän tutustuessa. Eli haastatellessa esim. minkälaisen treeniohjelman haluat/mitkä on tavotteet ym. TAI sitten voit ottaa vaan ihan yhden treenin. Voit esim sanoa että haluat jalkarääkin ja sen saat. Käytte liikkeet yhdessä läpi ja pt vetää sulle treenin. Yhdeltä tapaamiselta et ainakaan mun mielestä voi odottaa liikoja. Se on nimittäin aika vähän!

      Kannattaa ottaa MUUTAMA tapaaminen ja pyytää esim treeniohjelma/ohjelmat ja niiden läpikäynti.

    • FitRipe

      Toki PT-tapaamiset ovat jees, mutta yhdellä tapaamisella ei tosiaan paljoa tapahdu. Jos ei aio budjetoida kovin montaa sataa PT-palveluiden ostamiseen, voi olla fiksuinta katsoa Jutan Superdieettejä ravintotietouden hankkimiseksi ja ladata kännyyn Personal Raineri saliohjelmaksi.

      Mutta siis jos et esimerkiksi ole opiskelija ja PT-palvelu ei mene ruokarahoista, kannattaa tietenkin ottaa PT. PT:n parhaita puolia on se, että se voi katsoa miten teet liikkeet.

      Usein käy niin, että minimimäärän tunteja ostava kuulee miten liikkeet pitäisi tehdä, mutta seuraavaksi yksin tehdessään tekee kaiken väärin ja asia ei tule esille. Eli tämän seurauksena liikkeitä tehdään sitten pari vuotta väärin ja polvet sanoo poks. Siksi PT olisi hyvä pitää matkassa muutaman treenin ajan.

    • sannaraipe=-

      presonal trainerit on rahastuta!

    • Et yhdessä ohjauskerrassa voi vielä paljoakaan saada.

      Ensin suoritetaan se asiakkaan alkuhaastattelu, jossa kartoitetaan hänen lähtötilanteensa, tavoitteet, mahdolliset rajoittavat sairaudet yms.

      Pelkän ruokavalion katsomiseen menee yleensä useita tunteja kun käydään ihan kädestä pitäen yhdessä kaupan hyllyiltä katsomassa mitä käytännössä voi ja ei voi syödä ja miten ne ravintoarvot lasketaan ja mahdollisesti myös reseptejä.

      Ja treeniohjelman katsomiseen ja hiomiseen ja sen varmistamiseen, että liikkeet suoritetaan oikein ja turvallisesti menee myös se oma aikansa.

      Eli asiakkaasta riippuu se paljonko ohjausta tarvitsee.
      Mutta mikäli kyseessä ei ole ennestään jo erittäin kokenut hlö jolla jo kaikki perusteet vähintäänkin kohtuullisesti hallussa, ni se yksi tunti ei riitä yhtään mihinkään.

    • ziikki

      Olen reilun kuukauden aikana tavannut PT:ni noin 3 kertaa kuukaudessa ja tämä jatkuu ainakin kolme kuukautta vielä (niin pitkälle olen siis maksanut). Tarkoituksena on pitää yhteis treenit kaksi kertaa kuukaudessa ja kuukauden välein on keskustelua jossa otetaan kehonkoostumusmittaukset, katsotaan jos treenohjelmaa pitää muuttaa, keskustellaan syömistavoista ja ktsotaan että tavoitteen saavuttaminen on menossa oikeaan suuntaan.

      Jos otat tavoitteesi vakavasti, oli ne sitten painon pudottaminen, kuntotason nostaminen, lihasmassan kasvattaminen tai jokin muu, suosittelen lämpimästi trainerin palkkaamisen. Mitä enemmän tapaamisia ostat sen edullisemmaksi hinta/kerta on. Minä maksoin 13 kerrasta 440€ (siinä oli myös mukana jokin alku-vuoden tarjous)

      Monella kuntosaliketjulla (kuten LadyLinessa jossa itse käyn) on aloituksen yhteydessä mahdollista mennä kerran ilmaiseen PT tapaamiseen.
      Jos olet budjetilla (esm. opiskelija) suosittelen fitness24seven salia. Niitä on kaikissa pohjoismaissa ja hintaan 19,90 voit treenata vuorokauden ympäri kaikissa saman ketjun saleissa. Ja etsi käsiisi joku joka opiskelee personal traineriksi, he antavat useimmiten todella edullisen hinnan, osin koska tarvitsevat työkökemusta, mutta ovat osaavia.

      Toivottavasti tästä oli apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe