Hei työtön! Kerro paljon rahaa tilillä!

Työttömyysmono Oyj

Itse olen pitkäaikaistyötön, rahaa tilillä tällä hetkellä pankissa käyttötilillä noin 2 500 euroa.

72

1769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiliote

minulla tilillä on noin 40e.

• näin meillä

mulla käyttiksellä 22185e puolisolla 20450e ja sitte korkeekorkosilla yht. 48500e ja s-pankissa 1508e jotka on bonuksista kerääntyny.

• Oikea työtön

Alle euro molemmilla tileillä, pussissa 8 euroa. Tyhjiä pulloja ehkä parilla eurolla.

• myös oikea työtön

n 50 000€ säästötilillä n 6000€ käyttötileillä ja tonni yhteisellä (avopuolison kanssa) tilillä

• Ihan ok työtön

Riittävästi. 176000 korkeakorkoisella. Kymppitonni käyttötilillä toinen osaketilillä. Tulossa lisäksi
      150 tonnia sijoitusasunnon myynnistä.

Hyvin pärjää kun saa vielä hyvän ansiopäivärahan joka riittää hyvin elämiseen.

• voitto visapotti

Netissä on niin helppoa olla rahamies.

• raitis massimies
        voitto visapotti kirjoitti:

Netissä on niin helppoa olla rahamies.

Jos sinä olet köyhä alkoholisti sossun vuokrayksiössä, ei se tarkoita että kaikki muutkin on samanlaisia.
        Kun ei ole koskaan ollut omaa autoa, ei polttanut eikä lätrännyt viinan kanssa, on jäänyt rahaa mukavasti säästöön. Sinä olet maksanut runsaasti alkoholi- ja tupakkaveroa, ja siitä Jutta ja Jykä sinua kiittää, samoin kreikkalaiset.

• juttapimpero
        raitis massimies kirjoitti:

Jos sinä olet köyhä alkoholisti sossun vuokrayksiössä, ei se tarkoita että kaikki muutkin on samanlaisia.
        Kun ei ole koskaan ollut omaa autoa, ei polttanut eikä lätrännyt viinan kanssa, on jäänyt rahaa mukavasti säästöön. Sinä olet maksanut runsaasti alkoholi- ja tupakkaveroa, ja siitä Jutta ja Jykä sinua kiittää, samoin kreikkalaiset.

Hehheh, ne on menny maan ohi viroon, eiku ne menikin veronkierron kautta suomalaisyhtiöiden kautta luxemburgin ym caymanien kautta eliitin elintasoon...

• fitogohhog
        raitis massimies kirjoitti:

Häh, en ole kuullutkaan fattan vuokra-asunnoista, ainakaan Hellsingissä ei sellaisi löydy. Mitä tekemistä köyhyydellä,alkoholismilla ja vuokrakämpillä on keskenään? Älä yleistä

• työllistämistuella

noin 52000e

• kolikot sukassa

Kahdella tilillä yhteensä noin 1500€. Kotona paloturvakaapissa noin 140 000 euroa. Pankkitilillä ei viitsi pitää isoja summia, jos kela tai sossu saa tietää niin ne lasketaan sitten tulona niin kauan kuin sitä riittää.

• voitto visapotty

599 999 euroa.

• 798

edellä olevista kommenteista voi päätellä että ne joilla ''on'' satojatuhansia ovat valehtelijoita... ne joilla on alle 100 000 ovat ansiosidonnaisella ja hankkineet töissä ollessaan tuon 'potin' ja ne joilla muutama 10 tai 100, ovat peruspäivärahalla tai jopa sossulaisia.... näin äkkiseltään nkatsellen.

• Byro B

Olen samoilla linjoilla kanssasi. Kiinnostaisi tietää heidän ikänsäkin ja tieto siitä, miten pitkään noilla pitää elellä ennen eläkeikää. Kun tmt:lle putoaa, ei enää kerry mitään tilille, vaan entiset lähtee kulumaan. Itellä on 10v eläkkeelle eikä toivoakaan uudesta työpaikasta.

• kenoviiva-

Minä ainakin voitin Kenossa. Toki aikaisempiakin säästöjä oli jonkun verran. Köyhän pitää yrittää.

• Työnteko takanapäin.
        Byro B kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla kanssasi. Kiinnostaisi tietää heidän ikänsäkin ja tieto siitä, miten pitkään noilla pitää elellä ennen eläkeikää. Kun tmt:lle putoaa, ei enää kerry mitään tilille, vaan entiset lähtee kulumaan. Itellä on 10v eläkkeelle eikä toivoakaan uudesta työpaikasta.

Ei tarvi valehdella kun on jo melko rikas. Ikää 59 ja 62 iässä eläkkeelle. Se jolla 176000 plussien kera.

• näin meillä

ikää onmulla 61 ja puolisolla 65... puoliso on työkyvyttömyyseläkkeellä jo 1985 lähtien ollut selkäleikkauksesta asti ja minä työtön , putkessa v.2009 asti onnellisesti ollut ja eläkkeelle ensi tai seuraavana elokuussa.Kun eläke alkaa saan sitä n.250e enemmän/kk kuin nyt ansiosidonnaista.

• noin 250000€

• Mmmmmmm

Oon ollut pian 6kk työtön. Kaks kuukautta kohta työkokeilussa takana ja pian se loppuukin. Tilille jää about 2300€ kun tän kuun vuokran nyt maksan. Korttitilillä on about 30€. Toi pari tonnia on kertynyt aikoinaan kun pidin välivuoden ja olin töissä. Paljo enemmän sitä myös olis jos olis tajunnu säästää. Pyrin siihen että tili ei mene alle kahteentonniin. Hyvin oon kyllä pärjännyt koska vuokra on "vaan" 450€. Kelan tuilla saan maksettua kaikki kuukauden laskut just. Vanhemmat auttaa jonkin verran esim maksamalla joskus mun ruoka-ostokset. Monesti käyn myös niillä ja isovanhemmilla syömässä missä säästää aika paljon rahaa.

• työllistämistuella

Olet oikeassa Byro B, samassa tilanteessa olen kanssasi näin työvoimapulan aikana

• Ei paljon mitään

Taidan olla ainoita rehellisiä täällä? Minulla on nyt laskujen jälkeen tilillä enää 35e.

• suskisaa ....

1 euro tilillä ,just perjantain kävin sossussa.SANOIVAT ETTÄ
      heillä on 7 päivää aikaa käsitellä hakemus.
      Kelan asumistuki meni vuokraan ja vielä jäi maksamatta siitäkin..
      Kenosta tulee 0.50 kun laittaa 5 euroa joten kyllä oikeasti
      työttömät ei täällä huuda kuinka paljon on rahaa tilillä..
      ja mitä se meitä työttömiä köyhiä kiinnostaa jos sinulla on milli tilillä..

• jari-ville kultapupi

Tässä pikaisen laskennan tulos:

Käyttötilillä: 23 980 €
      Säästötilillä nro. 1: 38 896 €
      Säästötilillä nro. 2 (osakesalkun hoitotili): 54 333 €
      Osakkeissa (pörssinoteeratut): 122 855 €
      Osakkeissa (muut): 8 990 €
      Sijoitusrahastot: 110 430 €
      Kämpässä (Espoossa): n. 250 000 €
      Muussa kiinteässä omaisuudessa: n. 127 000 €

Ikä: 27 v
      Sukupuoli: M
      Ammatti: automaatioasentaja (työttömäksi 12.10.2012)

Näillä mennään ja ainiaan päätä vaivataan sillä miten hankin jokapäiväisen leipäni, tai voin sen päälle.

• goodnight

pyh, eipä ole hääviä. meikä vasta alottelee kilometritehtaalla ja nyt jo puoli milliä taskussa. jos ei peruspäivärahoilla tässä maassa tulla miljonääreiksi, niin ei sitten millään.

• 10+2
        goodnight kirjoitti:

pyh, eipä ole hääviä. meikä vasta alottelee kilometritehtaalla ja nyt jo puoli milliä taskussa. jos ei peruspäivärahoilla tässä maassa tulla miljonääreiksi, niin ei sitten millään.

pitää vaa pelata komia peli, kyllä onnistuu sekin.

• kassavirta+

Se on aivan sama onko tilillä pari tonnia vai 50 tonnia, sillä kun ei saa juuri mitään kuitenkaan, pääomaahan ei syödä. Arki on siksi molemmilla samanlaista.

Tärkeämpää on, että tulot riittää menoihin ja homma voi pyöriä. Jos joutuu syömään kuormasta niin se on huono asia. Ja siihen joutuu lopulta menemään jokainen jos töitä ei ala löytyä.

• naapskut

Ei joudu ne kellä rahaa on ja jatkuvasti tulee lisää, sanotaan vaikka 1050 1350e/kk käteen. Kyllä sillä elää 2 henk. hyvin ja vielä jääkin , kun kaikki mahdollinen on hankittu. Periaatteessa ei mene kuin ruokaan ja laskuihin.Mutta VOI hankkia kuitenkin mitä mieli tekee.

• mitään säästöjä

Käyttötilillä 64e, lompakossa 23e.
      Säästötilillä tällä hetkellä pyöreä 0e.

Ikää 19, jäin koulusta valmistuttua työttömäksi. Syksyllä jatko-opintoihin jos vaan on silloin rahaa.

• mirja3

hehehehehehh...eikä!!!!! älkää ny uskotko kaikkee löpinää täällä....no just joo...tarviin tenaa ku lirahtaa housuille...

• En kerro.

• pärjään kyllä

Mukava, että toiset sentään vielä vastaavat rehellisesti. Noita omaisuuksiensa luettelijoita en usko. Ei kukaan vaivautuisi kertomaan, jos sitä pätäkkää todella olisi merkittävä määrä. Ei näillä palstoilla.

• duunariyrittäjä12312

Palkka on 6000 e / kk, kaikki menee mitä tulee eikä riitäkään, luottopuolella 5000 e miinusta ja auto & talovelkaa yli 400 000 e.

Onneksi tulee lapsilisät loppukuusta, niin saa ruokaa muksuille.

• ei juoksupoika

Taidat vain olla köyhä joka ei ole koskaan nähnyt rahamiestä. Kyllä meitä on tässä maassa monia. Harva duunari on oikeasti rahamies. Minusta rahamies on se, joka päättää itse vapaa-ajastaan. Jos on työnantajan juoksupoika, ei ole rahamies.
        Kello soi aamulla että ehtii ajoissa tienaamaan pankkilainan lyhennyksiä varten rahaa=köyhä.

• mies. 30

Tilillä on 51 euroa ja kotona kaapissa 15 000 euroa. En vie rahaa pankkiin koska sosku rankasee muuten. ja en valehtele. Olen tehnyt joskus hommia ja säästänyt rahaa paljon.

• hiljaavain

Älkää idiootit kertoko, tämä on juoni jolla kerrotte ja teidät paljastetaan kun ette osaa siivota jälkiänne.

• MullaMB 123

Heh Heh Hee ..... Tota ota tiliote ja vanha ja hehhhihheh jos olet mies niin hehhihheh.
        Jos olet nainen ja raskaana tai yksinhuoltaja niin oukkidoukki ou jeeeeee! Naisilla on
        vain niin helppoa!

• mullaknulla
        MullaMB 123 kirjoitti:

Heh Heh Hee ..... Tota ota tiliote ja vanha ja hehhhihheh jos olet mies niin hehhihheh.
        Jos olet nainen ja raskaana tai yksinhuoltaja niin oukkidoukki ou jeeeeee! Naisilla on
        vain niin helppoa!

Mulla volvo 343 -82. Talvirenkaat edessä. Hehehehe ja aapurin narttukoira raskaana...hehehehe. Lääkitys kohdallaan hehehehe...

• 1245666

mikä juoni... mikä paljastus.... ei ne rahat kenenkään kotona ole jos joku jotain ryöstöä suunittelee... eikä pankkikortilla nostettavissakaan....

• millä mällätä

Rahaa on. Käteistä. Paljon.

• TuUT TuuT Tuut

Mun äitin veljellä oli 345 volvo ja se oli GLES. Rahaa on just sen verran että aktiivi työ
        haku pimeällä parkkipaikalla onnistuu. Huom! Vaikka olen työtön se ei tarkoita mitään anaali
        konepeltiaktia: Se on 55000 euroa ja mun sisko tekee sen.

• Muutama satanen

Juuri tullut työmarkkinatuki niin reilut 500 euroa, tosin vuokraan meni tuosta vajaa 50 euroa ja viime kuusta oli jäänyt pari kymppiä.

• yamal astrid

Kela on paras ja raha. Maahanmuuttajan tililläni noin 35 000€

• kkk1

Ei ole kauan.

• Pesukoneen osto..

Käyttötililläni 450€ ja ns.hätävaratilillä 600€. Lapsen säästötili on sitten erikseen.

• Hands up for people!

Kaksi tuhatta euroa, huomenna valuu 317 euron asumistuki :)

• rahaton riepu

Ketä Se nyt kiinnostaa, onko mulla 2 tai 2000 euroo tilillä? Outoja kysymyksiä.

• köyhä säästäjä.

Tilillä on 480 euroo kun tuli toimeentulotuki tilille. Kaapissa on n 5000 euroa.

• 44öp?????????

Hullua kun pitää kaapissa säästöjään pitää siksi että ei menettäisi jotain työttömyyskorvauksiaan tai sossu/kela- tukiaan. Musta säästöt johonkin 100 tonniin asti pitäisi jättää huomiotta. Se että on ihmisellä säästöjä osoittaa vain halua itse hallita elämäänsä tai talouttaan ja se on hyvä asia. Nimenomaan pienituloisena sitä ei voikkaan talouttaan hallita jos ei säästöjä kun niitä takapakkejakin ja yllättäviä menoja aina kuitenkin tulee, eikä pienituloisena voi pankkiinkaan mennä velkaa noiihin ottamaan.

• rikas työtön

Kassakaapissa kymmenen miljaardia.

• rehti mies

Mullapa on enemmän kuin teillä kaikilla yhteensä. TOSIJUTTU

• rikas työtön

-10€ on tilillä jollei asumistuki ole tullut tänään. Rapsahti Debit kortilla miinukselle kun maksut kuittaantuu useita päiviä myöhässä... Onneksi on kananmunia vielä kaapissa.

• totta x x1

Ei siellä riittävästi ole työttömällä koskaan.

• elämä on

Olisko noin 250 € ja ähinnä asuntovelkaa noin 25000 €, työttömyyskorvaus alkaa juosta 16.5. ja eka erän siis saan juhannuksen aikoihin...että ihan kivasti saa taiteilla puolitoista kuukautta.

• pummi

käyttötilillä: 1450 euroa

Sijoitukseni: tyhijä kaljatölkkejä noin 50 euron edestä.

• jantteripanttery

28v timpuri nyt ollu vähän päälle vuoden työttömänä, säätötilillä on n.14000e..

• Työtön.

Minä luulin että kaikki työttömät säilyttävät rahansa käteisenä.

• ovela säästäjä

Jos joutuu sossun rahoille niin ei saakkaan toimeentulotukea kun on säästötilillä rahaa. Siksi min säilytän tyttöystäväni tilillä rahoja. Emme asu yhdessä.

• pankkiinpa

minkä ihmeen takia käteisenä...tietysti ne, keillä ei ole kuin kädestä suuhun.... mutta kuka töissä on ollut ikänsä ja hankkeet tallessa niin miksi ihmeessä käteisenä...kun ei ole pelkoa mihinkäään sossuun joutumisesta.Joko kk tulee lisää rahaa ja säästöön jää väkisinkin kun ei oikein mitään kuluja ok-talon ylläpitokulujen lisäksi ja tietysti normi menot.

• ovela säästäjä

Tililla 390 euroa. Tyttöystävän tilillä mun rahoja 18000 euroa jotka tienasin pimeesti. Sossulle vaan pataan nii että helisee.

• työtön aina

Rahaa aivan vitusti.En koskaan töissä enkä mene.

• Tulevaisuuden varalt

Sossun vuoksi en voi tililläni rahoja kasvattaa, eli minun säästöni eivät näy pankkitilillä koskaan. Säästöjä on nyt käteisenä 5000e, ei se ole paljon mitään kuitenkaan mutta parempi kuin ei mitään. Säästöni kasvavat kuukausittain kun teen kaikenlaista pientä kauppaa. Töitä on nykyään jo niin vaikea saada että olen tyytynyt kohtalooni ja yritän pärjäillä täällä elämässä olemalla tarkka rahasta ja pyrkimällä kokoajan kartuttamaan varantojani.

• Vieteriukko.

Älä puhu paskaa!

• Janne 14wee

tilillä 96 000 egee oman elämän pesämunaksi. Töitä ei tarvii tehdä kun isi on yrittäjä

• vituiksvaankaikki

Tilillä 400 euroa. Maksamattomia velkoja 22 000 euroa. Ikää 31 vuotta. Eipä hääppöisesti mene :D

• Ihalaine

Se kuinka paljon on käyttötilillä tietysti jonkin verran kertoo taloudesta, mutta miten paljon on esim. osakkeissa, rahastoissa, asunnossa, autossa, veneessä metsämassa jne. kertoo velkojen ja tulojen mahdollisesti elätettävien ja puolison varallisuuden ja tulojen kautta vasta kunnon kokonaiskuvan taloudesta. Itse olen työmarkkinatuella, lähes velaton ja rahaa sen verran tilillä ettei tarvitse miettiä että riittääkö se, jos autoa pitää yllättäen korjata tai pesukone uusia.

• onhan tuota kertynyt

Tilillä on noin 200 euroa. Vaatekaapissa siistissä nipussa 7500 euroa käteisenä.

• 37 v mies.

Kaapissa n 20 000. Nostin tilin tyhjäksi kun jouduin sossuntuille. Elän aika säästeliäästi ja käytän rahaa vain lomailuun ja dokailuun kesällä. Talvella en ole baareissa käynyt joten kesällä onkin enemmän rahaa juhlia kun on kaikenlasia tapahtumia ja konsertteja.

• kgkgkgkgkgkgk

Mulla on sukan varresa 9230e, tilillä on 30e :)

• Työtön35

N.750euroa. Lapsen säästötilillä parisen tonnia,odottavat opiskelun alkua.

• mdxe

Pankkitilillä on vaivaiset 17,36 € ja seuraavan kerran saan tiliä vasta parin viikon päästä. Käteinen ei riitä pitkään, mutta kuitenkin sitä on vielä sen verran, että saan ostettua ruokaa eikä mun tarvitse nähdä nälkää. Tiedän miltä tuntuu, kun rahat on vähissä ja ei saa hankittua esim. uusia vaatteita. Sossustakaan ei aina saa toimeentulotukea, vaikka miten yrittäisi perustella sen tarpeellisuutta. Niin se vaan on, että mamut ja muut vähemmistöhenkilöt on sossulistojen etupäässä. Heille myönnetään tukea sohvaostoksiin, ja varmaan saavat uusimmat puhelimet ja asuntokin järjestetään niin, että pääsee seuraavalla viikolla sinne muuttamaan. No, en mä olen rasisti. Mutta mun mielestä ulkomaalaistaustaistenkin pitäisi tehdä töitä eikä vaan elellä sossun tuilla.

• joo-o

päälle 200 euroa.

• Oikea työtön...

13e taitaa olla tilillä tällä hetkellä. Lompakossa 6e ja jotain senttejä. Huomenna pitää ostaa leipää. Onneksi on vuokra maksettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe