Testaa oletko stressaantunut ?

Palstan väki

Testin 30 kysymystä kartoittavat tämänhetkistä elämäntilannettasi.
Vastaukset kertovat oletko stressaantunut ja jos olet, missä määrin?

http://kuntoplus.fi/vaivaako-stressi

Niiiiin?

34

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30 kys liikaa:..!1#%

      .

      "30 kyssää on aivan liikaa masentuneelle"

      har!1

      .

      • stressaantunu ???)(/

        *

        Mistä sie oot masentunu?


        *


      • böörn-outtia:.
        stressaantunu ???)(/ kirjoitti:

        *

        Mistä sie oot masentunu?


        *

        .

        "On böörn-outtia ylikuntoa ja ähkyä"

        har!1

        .


      • ähky lähtee ?==))()=
        böörn-outtia:. kirjoitti:

        .

        "On böörn-outtia ylikuntoa ja ähkyä"

        har!1

        .

        *

        Ota Samariinia.


        *


      • Swoosh:.!1#%++
        ähky lähtee ?==))()= kirjoitti:

        *

        Ota Samariinia.


        *

        .

        "Ottaa samariinia"

        "Glu-glu-glu"

        .


      • Active Life Tracker:
        Swoosh:.!1#%++ kirjoitti:

        .

        "Ottaa samariinia"

        "Glu-glu-glu"

        .

        .

        Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

        Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.

        Puhu tilanteesta hyvän ystävän, kumppanisi tai muun läheisen ihmisen kanssa, niin et ole yksin ongelman kanssa. Kun stressi käy ylitsepääsemättömän pahaksi tulee ongelma helposti pidettyä sisällään ja jopa eristäydyttyä muista, mikä vain tekee tilanteesta entistä pahemman kestää.
        Active Life Tracker 3 lehteä = 12,90 e

        har-har

        .


      • Active Life Tracker: kirjoitti:

        .

        Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

        Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.

        Puhu tilanteesta hyvän ystävän, kumppanisi tai muun läheisen ihmisen kanssa, niin et ole yksin ongelman kanssa. Kun stressi käy ylitsepääsemättömän pahaksi tulee ongelma helposti pidettyä sisällään ja jopa eristäydyttyä muista, mikä vain tekee tilanteesta entistä pahemman kestää.
        Active Life Tracker 3 lehteä = 12,90 e

        har-har

        .

        joo sama tuli, oisko niin ettei muuta vastausta noilla ole


    • "Olet niin stressaantunut, ettet kauaan tuota kestä....jne."

      Päätin sitten Leijonapaukun sijasta ottaa teetä.

      • Palstan väki

        Mikäs erityisesti nyt risoo?

        :\


      • Palstan väki kirjoitti:

        Mikäs erityisesti nyt risoo?

        :\

        Mun mielestä mua ei erityisesti riso nyt mikään. Tällääne mä oon ollu aina, tai ainakin viimeisen 20 vuotta.


    • määmy

      "Onneksi olkoon! Sinulla on vahva ja terve psyyke"

      Toi ol pätkästy arvio mun psyykkeest

      • Varma merkki:.!1#%?+

        .

        "Tuo on Varma Merkki Masennuksesta"

        ha-haar

        .


    • Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

      Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.


      Haudassa sitten helpottaa

    • se jazuli

      Olen, tiedän sen ilman testiäkin.

    • y.b ei kirj.

      "VAIKUTAT STRESSAANTUNEELTA
      Pyri selvittämään stressin syyt. Käy läpi vastauksesi ja mieti voitko vaikuttaa joihinkin stressitekijöihin elämässäsi. Jos asioille ei kerta kaikkiaan voi mitään, kannattaako niiden takia silloin stressata?
      Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla.

      Pyydä apua. Aseta asiat tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen. Mitkä on tetävä välittömästi, mitkä voivat odottaa. Kieltäydy tai delegoi eteenpäin tehtävät, jotka eivät kuulu tehtäviisi tai osaamiseesi tai joita et yksinkertaisesti ehdi.
      Vahvista itseäsi stressiä vastaan kaikin tavoin. Liikunta on tutkitusti siihen paras keino. Lajilla ei ole väliä. Voit myös liittää liikunnan työpäivään esimerkiksi kulkemalla työmatkat mahdollisuuksien mukaan pyörällä tai kävellen tms. Jos et jo harrasta liikuntaa, aloita mahdollisimman pian!"

      Ok. En siis kirjaudu , vaan lähden lenkille mielummin. Onkin vähän jääny..

    • kairankävijä.

      Vaikutat stressaanuneelta


      Eipä tuo ollut uusi tieto.

    • Vaikutan olevan pahasti stressaantunut.

      Eipä tullut yllätyksenä. Stressittömämpää elämää kuitenkin luvassa jatkossa. Enemmän unta, liikuntaa, hyvää ruokaa ja ihanaakin ihanampia ihmisiä

      • mies.

        Tarvitset rakkautta :)


      • mies. kirjoitti:

        Tarvitset rakkautta :)

        Olen samaa mieltä :)


    • Nysse on todistettavasti testattu, minä vaan vaikutan stressaantuneelta, mutten oikeasti kai sitä sitten ole. Joku tässä testissä nyt mättää.

      "Vaikutat stressaanuneelta

      Pyri selvittämään stressin syyt. Käy läpi vastauksesi ja mieti voitko vaikuttaa joihinkin stressitekijöihin elämässäsi. Jos asioille ei kerta kaikkiaan voi mitään, kannattaako niiden takia silloin stressata?
      Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla."

      ... olisi siellä ollut enemmänkin juupajaapa tekstiä, en viitsinyt kaikkea tähän kopioida.

      • :-D

        "Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla."

        rah rah rah . . .

        Eli niinko etsitään uusi duunipaikka, muutetaan asuinpaikkaa, vaihdetaan perheenjäsenet uusiin ja korvataan suku ja läheiset sopivimmilla?

        Saattaa ihan pieni ressi tuossakin hommassa tulla...


      • elisakettu kirjoitti:

        :-D

        "Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla."

        rah rah rah . . .

        Eli niinko etsitään uusi duunipaikka, muutetaan asuinpaikkaa, vaihdetaan perheenjäsenet uusiin ja korvataan suku ja läheiset sopivimmilla?

        Saattaa ihan pieni ressi tuossakin hommassa tulla...

        Sama tuli itselle mieleen. Hupaisia, johdattelevia kysymyksiä testissä. Mutta useinhan sitä stressiä itsellä on, nyt siksi, kun arki taas pukkaa loman jälkeen päälle, auts.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sama tuli itselle mieleen. Hupaisia, johdattelevia kysymyksiä testissä. Mutta useinhan sitä stressiä itsellä on, nyt siksi, kun arki taas pukkaa loman jälkeen päälle, auts.

        Loman ja vapaan jälkeinen työhön paluun odottaminen (vika ilta ja yö) on ahterista. Mut sit helpottaa. Itsellä on niin sahaava rytmi; rankkojakin työjaksoja ja väliin pitempiä vapaita, että aina on joko se uupumus tai odotus päällä. Kaksi vapaata vielä... sit ahistaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Loman ja vapaan jälkeinen työhön paluun odottaminen (vika ilta ja yö) on ahterista. Mut sit helpottaa. Itsellä on niin sahaava rytmi; rankkojakin työjaksoja ja väliin pitempiä vapaita, että aina on joko se uupumus tai odotus päällä. Kaksi vapaata vielä... sit ahistaa.

        Mua ei aina edes stressaa omat työt, vaan arjen palapeli, kun perheenjäsenien aikataulut pitäis pelata yhteen ja ei saisi unohtaa mitään. En pidä kiireestä, enkä autolla suhaamisesta paikasta toiseen, mutta arki on mennyt sellaiseksi :(


      • vink vink...
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mua ei aina edes stressaa omat työt, vaan arjen palapeli, kun perheenjäsenien aikataulut pitäis pelata yhteen ja ei saisi unohtaa mitään. En pidä kiireestä, enkä autolla suhaamisesta paikasta toiseen, mutta arki on mennyt sellaiseksi :(

        http://www.suomalainen.com/joulu/kalenterit-vuodelle-2014/a5-classic-päiväkirja-2014-liila-sku-p5700094605420

        :)


      • vink vink... kirjoitti:

        http://www.suomalainen.com/joulu/kalenterit-vuodelle-2014/a5-classic-päiväkirja-2014-liila-sku-p5700094605420

        :)

        Auu, kiitos muistuksesta. Olen unohtanut myös hankkia kalenterin täksi vuodeksi. Viimeksi olikin tosi hyvä, melkein a4:n kokoinen, niin ei kadonnut helposti laukun uumeniin.

        Mutta kalenteri ei auta siihen, että sitä suhaamista edelleen on. Noh, päälle kuukauden päästä taas uus loma:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mua ei aina edes stressaa omat työt, vaan arjen palapeli, kun perheenjäsenien aikataulut pitäis pelata yhteen ja ei saisi unohtaa mitään. En pidä kiireestä, enkä autolla suhaamisesta paikasta toiseen, mutta arki on mennyt sellaiseksi :(

        Siksi niitä sanotaan ruuhkavuosiksi, jotka huipentuu henkiinjäämistaisteluun lasten tullessa murrosikään :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Auu, kiitos muistuksesta. Olen unohtanut myös hankkia kalenterin täksi vuodeksi. Viimeksi olikin tosi hyvä, melkein a4:n kokoinen, niin ei kadonnut helposti laukun uumeniin.

        Mutta kalenteri ei auta siihen, että sitä suhaamista edelleen on. Noh, päälle kuukauden päästä taas uus loma:)

        Perheen äitien pitää opetella lentämään, mutta ei asettua koneen matkustajaksi.

        Olet positiivinen kuitenkin. Jostain osaat ammentaa voimasi. Ja nauraa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Siksi niitä sanotaan ruuhkavuosiksi, jotka huipentuu henkiinjäämistaisteluun lasten tullessa murrosikään :)

        Henkiinjäämistaistelu on kuvaava. Meinaa se himputin lentokone joskus syöksyä maahan.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Siksi niitä sanotaan ruuhkavuosiksi, jotka huipentuu henkiinjäämistaisteluun lasten tullessa murrosikään :)

        Juu, tuosta taistelusta alkaa kohta olla jo aavistus :/


      • Rah:.!1#%?+
        elisakettu kirjoitti:

        Perheen äitien pitää opetella lentämään, mutta ei asettua koneen matkustajaksi.

        Olet positiivinen kuitenkin. Jostain osaat ammentaa voimasi. Ja nauraa.

        .

        "Onko syytä huolestua jos lentokoneen lentäjä istuu itsekin matkustajaksi viereiselle penkille"

        rah1!

        .


    • kuntoplussanmainos

      Tuosta on erittäin vaikea saada tulosta, ettei olisi stressaantunut. Vai vastaako monikin, ettei koskaan ole väsynyt tai rasittunut jne.?

    • "VAIKUTAT STRESSAANUNEELTA" (sic)

      Tuon olisin itsekin osannut sanoa... Pitääkö jonkun tehdä tämmöinen testi tajutakseen asian?

    • Vaikutat stressaantuneelta. Vastaus käski miettiä asioiden tärkeysjärjestystä ja ottaa lungisti.

      Niinhän tässä nytkin tehdään vaikka onm extreme stressaava puhelinmyyjä työpäivä/ilta takana. Nyt pitäisi sitten saada hyvät yöunet, että kestää stressiä taas huomenna. Mutta siitähän ei saisi stressata jeh.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe