Testaa oletko stressaantunut ?

Palstan väki

Testin 30 kysymystä kartoittavat tämänhetkistä elämäntilannettasi.
Vastaukset kertovat oletko stressaantunut ja jos olet, missä määrin?

http://kuntoplus.fi/vaivaako-stressi

Niiiiin?

34

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30 kys liikaa:..!1#%

      .

      "30 kyssää on aivan liikaa masentuneelle"

      har!1

      .

      • stressaantunu ???)(/

        *

        Mistä sie oot masentunu?


        *


      • böörn-outtia:.
        stressaantunu ???)(/ kirjoitti:

        *

        Mistä sie oot masentunu?


        *

        .

        "On böörn-outtia ylikuntoa ja ähkyä"

        har!1

        .


      • ähky lähtee ?==))()=
        böörn-outtia:. kirjoitti:

        .

        "On böörn-outtia ylikuntoa ja ähkyä"

        har!1

        .

        *

        Ota Samariinia.


        *


      • Swoosh:.!1#%++
        ähky lähtee ?==))()= kirjoitti:

        *

        Ota Samariinia.


        *

        .

        "Ottaa samariinia"

        "Glu-glu-glu"

        .


      • Active Life Tracker:
        Swoosh:.!1#%++ kirjoitti:

        .

        "Ottaa samariinia"

        "Glu-glu-glu"

        .

        .

        Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

        Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.

        Puhu tilanteesta hyvän ystävän, kumppanisi tai muun läheisen ihmisen kanssa, niin et ole yksin ongelman kanssa. Kun stressi käy ylitsepääsemättömän pahaksi tulee ongelma helposti pidettyä sisällään ja jopa eristäydyttyä muista, mikä vain tekee tilanteesta entistä pahemman kestää.
        Active Life Tracker 3 lehteä = 12,90 e

        har-har

        .


      • Active Life Tracker: kirjoitti:

        .

        Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

        Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.

        Puhu tilanteesta hyvän ystävän, kumppanisi tai muun läheisen ihmisen kanssa, niin et ole yksin ongelman kanssa. Kun stressi käy ylitsepääsemättömän pahaksi tulee ongelma helposti pidettyä sisällään ja jopa eristäydyttyä muista, mikä vain tekee tilanteesta entistä pahemman kestää.
        Active Life Tracker 3 lehteä = 12,90 e

        har-har

        .

        joo sama tuli, oisko niin ettei muuta vastausta noilla ole


    • "Olet niin stressaantunut, ettet kauaan tuota kestä....jne."

      Päätin sitten Leijonapaukun sijasta ottaa teetä.

      • Palstan väki

        Mikäs erityisesti nyt risoo?

        :\


      • Palstan väki kirjoitti:

        Mikäs erityisesti nyt risoo?

        :\

        Mun mielestä mua ei erityisesti riso nyt mikään. Tällääne mä oon ollu aina, tai ainakin viimeisen 20 vuotta.


    • määmy

      "Onneksi olkoon! Sinulla on vahva ja terve psyyke"

      Toi ol pätkästy arvio mun psyykkeest

      • Varma merkki:.!1#%?+

        .

        "Tuo on Varma Merkki Masennuksesta"

        ha-haar

        .


    • Vaikutat olevan pahasti stressaantunut!

      Et voi jatkaa pitkään tällaisessa tilanteessa. Elimistö kestää ankaraakin stressiä lyhyitä aikoja, mutta ei loputtomiin.


      Haudassa sitten helpottaa

    • se jazuli

      Olen, tiedän sen ilman testiäkin.

    • y.b ei kirj.

      "VAIKUTAT STRESSAANTUNEELTA
      Pyri selvittämään stressin syyt. Käy läpi vastauksesi ja mieti voitko vaikuttaa joihinkin stressitekijöihin elämässäsi. Jos asioille ei kerta kaikkiaan voi mitään, kannattaako niiden takia silloin stressata?
      Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla.

      Pyydä apua. Aseta asiat tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen. Mitkä on tetävä välittömästi, mitkä voivat odottaa. Kieltäydy tai delegoi eteenpäin tehtävät, jotka eivät kuulu tehtäviisi tai osaamiseesi tai joita et yksinkertaisesti ehdi.
      Vahvista itseäsi stressiä vastaan kaikin tavoin. Liikunta on tutkitusti siihen paras keino. Lajilla ei ole väliä. Voit myös liittää liikunnan työpäivään esimerkiksi kulkemalla työmatkat mahdollisuuksien mukaan pyörällä tai kävellen tms. Jos et jo harrasta liikuntaa, aloita mahdollisimman pian!"

      Ok. En siis kirjaudu , vaan lähden lenkille mielummin. Onkin vähän jääny..

    • kairankävijä.

      Vaikutat stressaanuneelta


      Eipä tuo ollut uusi tieto.

    • Vaikutan olevan pahasti stressaantunut.

      Eipä tullut yllätyksenä. Stressittömämpää elämää kuitenkin luvassa jatkossa. Enemmän unta, liikuntaa, hyvää ruokaa ja ihanaakin ihanampia ihmisiä

      • mies.

        Tarvitset rakkautta :)


      • mies. kirjoitti:

        Tarvitset rakkautta :)

        Olen samaa mieltä :)


    • Nysse on todistettavasti testattu, minä vaan vaikutan stressaantuneelta, mutten oikeasti kai sitä sitten ole. Joku tässä testissä nyt mättää.

      "Vaikutat stressaanuneelta

      Pyri selvittämään stressin syyt. Käy läpi vastauksesi ja mieti voitko vaikuttaa joihinkin stressitekijöihin elämässäsi. Jos asioille ei kerta kaikkiaan voi mitään, kannattaako niiden takia silloin stressata?
      Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla."

      ... olisi siellä ollut enemmänkin juupajaapa tekstiä, en viitsinyt kaikkea tähän kopioida.

      • :-D

        "Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla."

        rah rah rah . . .

        Eli niinko etsitään uusi duunipaikka, muutetaan asuinpaikkaa, vaihdetaan perheenjäsenet uusiin ja korvataan suku ja läheiset sopivimmilla?

        Saattaa ihan pieni ressi tuossakin hommassa tulla...


      • elisakettu kirjoitti:

        :-D

        "Pyri muuttamaan stressiä aiheuttavia olosuhteita tai asioita. Pyri eroon asioista, joita et hallitse tai jotka ovat sinulle ylivoimaisia, ja korvaa ne sinulle sopivammilla."

        rah rah rah . . .

        Eli niinko etsitään uusi duunipaikka, muutetaan asuinpaikkaa, vaihdetaan perheenjäsenet uusiin ja korvataan suku ja läheiset sopivimmilla?

        Saattaa ihan pieni ressi tuossakin hommassa tulla...

        Sama tuli itselle mieleen. Hupaisia, johdattelevia kysymyksiä testissä. Mutta useinhan sitä stressiä itsellä on, nyt siksi, kun arki taas pukkaa loman jälkeen päälle, auts.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sama tuli itselle mieleen. Hupaisia, johdattelevia kysymyksiä testissä. Mutta useinhan sitä stressiä itsellä on, nyt siksi, kun arki taas pukkaa loman jälkeen päälle, auts.

        Loman ja vapaan jälkeinen työhön paluun odottaminen (vika ilta ja yö) on ahterista. Mut sit helpottaa. Itsellä on niin sahaava rytmi; rankkojakin työjaksoja ja väliin pitempiä vapaita, että aina on joko se uupumus tai odotus päällä. Kaksi vapaata vielä... sit ahistaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Loman ja vapaan jälkeinen työhön paluun odottaminen (vika ilta ja yö) on ahterista. Mut sit helpottaa. Itsellä on niin sahaava rytmi; rankkojakin työjaksoja ja väliin pitempiä vapaita, että aina on joko se uupumus tai odotus päällä. Kaksi vapaata vielä... sit ahistaa.

        Mua ei aina edes stressaa omat työt, vaan arjen palapeli, kun perheenjäsenien aikataulut pitäis pelata yhteen ja ei saisi unohtaa mitään. En pidä kiireestä, enkä autolla suhaamisesta paikasta toiseen, mutta arki on mennyt sellaiseksi :(


      • vink vink...
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mua ei aina edes stressaa omat työt, vaan arjen palapeli, kun perheenjäsenien aikataulut pitäis pelata yhteen ja ei saisi unohtaa mitään. En pidä kiireestä, enkä autolla suhaamisesta paikasta toiseen, mutta arki on mennyt sellaiseksi :(

        http://www.suomalainen.com/joulu/kalenterit-vuodelle-2014/a5-classic-päiväkirja-2014-liila-sku-p5700094605420

        :)


      • vink vink... kirjoitti:

        http://www.suomalainen.com/joulu/kalenterit-vuodelle-2014/a5-classic-päiväkirja-2014-liila-sku-p5700094605420

        :)

        Auu, kiitos muistuksesta. Olen unohtanut myös hankkia kalenterin täksi vuodeksi. Viimeksi olikin tosi hyvä, melkein a4:n kokoinen, niin ei kadonnut helposti laukun uumeniin.

        Mutta kalenteri ei auta siihen, että sitä suhaamista edelleen on. Noh, päälle kuukauden päästä taas uus loma:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mua ei aina edes stressaa omat työt, vaan arjen palapeli, kun perheenjäsenien aikataulut pitäis pelata yhteen ja ei saisi unohtaa mitään. En pidä kiireestä, enkä autolla suhaamisesta paikasta toiseen, mutta arki on mennyt sellaiseksi :(

        Siksi niitä sanotaan ruuhkavuosiksi, jotka huipentuu henkiinjäämistaisteluun lasten tullessa murrosikään :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Auu, kiitos muistuksesta. Olen unohtanut myös hankkia kalenterin täksi vuodeksi. Viimeksi olikin tosi hyvä, melkein a4:n kokoinen, niin ei kadonnut helposti laukun uumeniin.

        Mutta kalenteri ei auta siihen, että sitä suhaamista edelleen on. Noh, päälle kuukauden päästä taas uus loma:)

        Perheen äitien pitää opetella lentämään, mutta ei asettua koneen matkustajaksi.

        Olet positiivinen kuitenkin. Jostain osaat ammentaa voimasi. Ja nauraa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Siksi niitä sanotaan ruuhkavuosiksi, jotka huipentuu henkiinjäämistaisteluun lasten tullessa murrosikään :)

        Henkiinjäämistaistelu on kuvaava. Meinaa se himputin lentokone joskus syöksyä maahan.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Siksi niitä sanotaan ruuhkavuosiksi, jotka huipentuu henkiinjäämistaisteluun lasten tullessa murrosikään :)

        Juu, tuosta taistelusta alkaa kohta olla jo aavistus :/


      • Rah:.!1#%?+
        elisakettu kirjoitti:

        Perheen äitien pitää opetella lentämään, mutta ei asettua koneen matkustajaksi.

        Olet positiivinen kuitenkin. Jostain osaat ammentaa voimasi. Ja nauraa.

        .

        "Onko syytä huolestua jos lentokoneen lentäjä istuu itsekin matkustajaksi viereiselle penkille"

        rah1!

        .


    • kuntoplussanmainos

      Tuosta on erittäin vaikea saada tulosta, ettei olisi stressaantunut. Vai vastaako monikin, ettei koskaan ole väsynyt tai rasittunut jne.?

    • "VAIKUTAT STRESSAANUNEELTA" (sic)

      Tuon olisin itsekin osannut sanoa... Pitääkö jonkun tehdä tämmöinen testi tajutakseen asian?

    • Vaikutat stressaantuneelta. Vastaus käski miettiä asioiden tärkeysjärjestystä ja ottaa lungisti.

      Niinhän tässä nytkin tehdään vaikka onm extreme stressaava puhelinmyyjä työpäivä/ilta takana. Nyt pitäisi sitten saada hyvät yöunet, että kestää stressiä taas huomenna. Mutta siitähän ei saisi stressata jeh.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe