Active Life Tracker

kuntoilija1

Onko kenelläkään kokemusta, onko tuosta laitteesta mitä apua ja onko se hyvä? Ei varmaankaan suomenkielinen?

70

9951

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -H-

      Samaa pohdin minäkin. Polarin vastaavaan olen tutustunut ja epäilyttää kyllä senkin luotettavuus.

    • Oxas

      Laitoin tilaukseen! Jännä nähdä...

    • tä?

      No onko toiminu??

    • Oxas

      Piti tulla maaliskuun puoliväliin mennessä (tulee siis lehtitilauksen kylkiäisenä), mutta kustantajan mukaan ovat loppuneet ja tulee vasta sitten kun täydennykset saapuu. Saas nähdä joutuuko syksyyn asti odottelemaan... Pitihän se arvata ettei nuo toimitusajat ikinä pidä paikkaansa!

      • karampa

        toukokuussa pitäisi tulla,pitää ottaa yhteyttä lehteen sillä tietääkseni nykyään on laki jonka mukaan tollasia kylkiäisiä pitää varata riittävästi ettei lopu kesken


      • epäkypsä

        Sain laitteen eilen ihan normaalin toimitusehtojen mukaisesti. Nyt pitäisi osata ottaa se käyttöön


    • Oxas

      Tänään tipahti!

      Käyttöohje on suomenkielinen, muutoin haastaa englanniksi (tai siis lähinnä käyttää vaan noita lyhenteitä). Vähän saa opiskella ohjekirjan kanssa, mutta sen jälkeen kohtuullisen simppeli käyttää. Askelia tuntuu ottavan kohtuu herkästi jos heiluu (vaikkakin alkaa laskea vasta kun 10 askelta otettu), en vielä tiedä reagoiko esim. autolla ajoon.

      Oudoltahan tuo vielä tuntuu kun itse en ranteessa mitään koskaan pidä, mutta katsotaan nyt jonkin aikaa miellyttääkö käytössä.

      Laitteessa on siis kello, sekuntikello, askelmittari, kalorilaskuri, hälytys ja unen laadun mittari. Lisäksi viikon verran tallentaa tietoja muistiin.

      Onkohan kukaan muu hankkinut, miltä tuntuu?

      • Erin

        Onko tietoa laitteen vedenkestävyydestä? Luin ohjeet mitkä sain kaverilta lainattuna, kun en ole vielä päättänyt pitäisikö ostaa, ja siinä ei ainakaan mainita mitään siitä.


    • heidivulk

      Mä sain myös omani tänään postissa :)

      helpolta käyttäminen tuntuu. melko yksinkertainen.

      nyt vaan mietin että paljonko pitäisi kuluttaa että laihtuisin?

    • Oxas

      Kyllä tuo noita askelia taikoo turhaankin, autossa ja muuten, mutta lenkillä on ihan passeli. Unitoimintoa en vielä ehtinyt testaamaan kun unohtui yöksi pöydälle :)

      Laihtumiseen sanoisin että syömällä laihtuu, liikkuminen ja sen myötä tullut kalorinkulutus on vaan lisäbonusta. 10 000 askeleeseen päivässä voi tietysti pyrkiä jos haluaa jotain asettaa, kuluttanee vajaa 500 kcal päivässä jos normaalireippaasti astelee.

    • ärsytys

      Aivan susi koko laite! Sain sen eilen postissa ja tänään työpäivän aikana tuli jo 15000 askelta, vaikka ajoin pääasiassa autoa ja istuin asiakkaiden luona. Kävelyä yhteensä max. 1km!! laitoin palautetta Bonnierille :(

      • JalluvaariXX

        Ainakaan askelia se ei mittaa oikein. Ajoin autolla 7 km ja askelia tuli yli 500! Nukuin viime yönä n. 6 tuntia ja laite näyttää, että nukuin yli 12 h. ! Mutta kalorinkulutus päivän mittaan tuntuu olevan oikean suuntainen, vaikka eilisen toimistopäivän askeliksi tuli melkein 16 000, siis mittarin mukaan... :-(


    • heidivulk

      sama täällä askelia on tullut mukamas tän päivän aikana 35 000 :O ei pidä paikkaansa.

      eikä toi kalorimittarikaan toimi niin kuin pitäisi!!! :( kävin salilla, olin crosstrainerilla 20 min. (traineri näytti että olisin kuluttanut 150 kaloria) ja tunnin yhtäputkeen erilaisissa "laitteissa". active life tracker näytti että olisin koko salilla olo aikanani kuluttanut vain 78 kaloria!!! joopa joo. taitaa olla paska koko ranneke.

      kerro kun bonnierilta vastaavat! olisi mielenkiintoista kuulla mitä vastaavat sinulle.
      onneksi peruin jo kuntoplussan tilauksen!

      • Laitefriikki

        Sama tääläkin, ihan susi koko laite. Eilen sain ja laitoin siihen kaikki asetukset ja makasin koko illan se kädessä sohvaperunana, kuitenkin olin kävellyt yli 500 askelta ja kilometrejäkin oli tullut.... Voi että menin halpaan, onneksi en ole ainut.

        Laitoin palautetta asiakaspalveluun bonniersille ja pyysin antamaan minulle järkeenkäyvän selityksen siitä miksi laite toimii näin.

        Kävin tänään pyöräilemässä tämä laite ranteessa ja kokoajan tuli askeleita, tassunjälki väpätti kokoajan. 10 km pyörälenkillä tuli yli 6000 askelta.

        Valittakaa bonniersille muutkin , eihän meitä näin saa huijata.


      • laitefriikki
        Laitefriikki kirjoitti:

        Sama tääläkin, ihan susi koko laite. Eilen sain ja laitoin siihen kaikki asetukset ja makasin koko illan se kädessä sohvaperunana, kuitenkin olin kävellyt yli 500 askelta ja kilometrejäkin oli tullut.... Voi että menin halpaan, onneksi en ole ainut.

        Laitoin palautetta asiakaspalveluun bonniersille ja pyysin antamaan minulle järkeenkäyvän selityksen siitä miksi laite toimii näin.

        Kävin tänään pyöräilemässä tämä laite ranteessa ja kokoajan tuli askeleita, tassunjälki väpätti kokoajan. 10 km pyörälenkillä tuli yli 6000 askelta.

        Valittakaa bonniersille muutkin , eihän meitä näin saa huijata.

        Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja tänään tuli viesti, että lähettävät uuden tilalle. Saa nähdä sitten toimiiko se paremmin.Kirjottelen sitten tänne.


      • laitefriikki
        laitefriikki kirjoitti:

        Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja tänään tuli viesti, että lähettävät uuden tilalle. Saa nähdä sitten toimiiko se paremmin.Kirjottelen sitten tänne.

        Sain tänään uuden rannekkeen vanhan "epäkuntoisen" tilalle. Tämä uusi on ihan yhtä lailla epäkuntoinen. Hoh hoijaa, kannattaa jatkossa olla vähemmän sinisilmäinen näiden tosi huikeiden ilmaislahjojen kanssa.


      • Elwe
        Laitefriikki kirjoitti:

        Sama tääläkin, ihan susi koko laite. Eilen sain ja laitoin siihen kaikki asetukset ja makasin koko illan se kädessä sohvaperunana, kuitenkin olin kävellyt yli 500 askelta ja kilometrejäkin oli tullut.... Voi että menin halpaan, onneksi en ole ainut.

        Laitoin palautetta asiakaspalveluun bonniersille ja pyysin antamaan minulle järkeenkäyvän selityksen siitä miksi laite toimii näin.

        Kävin tänään pyöräilemässä tämä laite ranteessa ja kokoajan tuli askeleita, tassunjälki väpätti kokoajan. 10 km pyörälenkillä tuli yli 6000 askelta.

        Valittakaa bonniersille muutkin , eihän meitä näin saa huijata.

        Se nyt vain on niin, ettei kuntoilu paljonkaan kaloreita kuluta. Paljon muuta hyötyä siitä kyllä on.
        ALT-lukemaan pitää sitten lisätä perusaineenvaihdunnan kalorinkulutus.

        Mielestäni mittari vaikuttaa luotettavalta.


    • heidivulk

      oletteko muuten löytäneet rannekkeesta mitään tietoa netistä?? muuta kuin kuntoplus sivuilta. minä en.

      • Neuvotta

        Minulla on ollut siinä pari viikkoa ja pari- kolme päivää pöydällä ja kun otin käyttöön, niin eihän
        tuo enää toiminut. Täytyy ottaa yhteys KuntoPlus lehteen, eihän nyt patterikaan voi äkkiä loppua ja ymmärsin, että itse ei voi patteria vaihtaa.
        Ns unen mittausta käytin ja ihan ok. Tietenkin sen saman vois katsoa kellosta ja aamulla kokea onko nukkut hyvin tai huonosti, mutta joo sitä oli kiva käyttää niin kauan kun kesti. Kelloon jo kerkesin tottua. Kelloa ei ole pitkään aikaan ollut käytössä ja nyt kun tarvitsin katsoa kelloa niin tuli jo tottumuksesta katsottua .. ja pelkkä rannehan se siinä ilman aktiivi-neuvojaa. Hälytyskin käytin jonkin kerran, hiljainen mutta toimi. Samoin tuo askelmittari, silloin kun tosiaan oli kävelyllä, niin oletan, että aika hyvin mittasi askeleet mutta muutenhan se luki myös käden liikkeet, mutta näin kai tekevät nuo kalliimmat mittarit. Askelmittarina ilmeisesti parhaiten toimii ihan lanteille tai takkiin kiinnitettävä mittari. Jep. Nyt ainakin tuntuu että loppuipa nopeasti tämän neuvojan aktiivisuus, kaksi viikkoa ja sammuminen, no kyllä itselläkin käy varsin usein niin, että jospa tämä olikin varsin persoonallinen ja kun niitä askeleita tuli niin kauhiasti niin johan siinä kuka tahansa neuvoja läkähtyy :)


    • Oxas

      Ei ole mitään infoa missään, eiköhän tää oo joku halpa kopio ja ties-mistä-tuonti... Huoh.

      Pitääpä laittaa palautetta, ainoa asia mikä tässä toimii hyvin on kello ja sekuntikello :D

    • kevätaurinko

      Olipa hyvä ku oli ämmönen keskustelu :) En siin minä nyt mene lankaan. Itsekkin yritin löytää netistä tietoa ennen tilausta. En siis tilaa. Näinhän se on, että halvalla ei saa järkevää ;)

      • Stupido?

        Osaako joku kertoa saako tästä vehkeestä pois noita näppäinääniä?? Oon käyttiksen lukenu mutta siinä ei ainakaan ohjetta ollut..


    • Map75

      Mahtavaa, nyt ei tarvii tilata lehteä, kun kerran ranneke huono. Kiitos :)

    • Oxas

      Ääniä ei saa pois päältä :/

    • Cecile

      Se on activisuus rannekke, esli se laskee kaikki liikkeet.

    • maikki55

      lytykset saa pois ohjekirjan sivu32 vasen yläsivu

      • maikki55

        siis hälytykset jätti pois osan kirjaimista


      • Siru2

        Mikä ohjekirja Mukana ei tullut minkäänlaista dokumenttia Nappuloita aikan panelin ja en älynnyt mokomasta mitään !!


    • pikkeliinus

      Mistä ohjekirjasta löysit että näppäinäänet saa pois?

    • mietinnässä

      Mittaako verenpaineen?

    • Frida35

      Uusi vuosi, uusi kampanja samaisen kylkiäisen kera! Ilmeisesti siitä ei siunaantunut hyviä kokemuksia?

      • act1

        Itsekin luin tämän keskustelun kun aloin etsimään tietoa tuosta lehden kylkiäisestä. Rannekkeen arvoksi oli laitettu melkein satanen...


      • Miiru1
        act1 kirjoitti:

        Itsekin luin tämän keskustelun kun aloin etsimään tietoa tuosta lehden kylkiäisestä. Rannekkeen arvoksi oli laitettu melkein satanen...

        Kuin myös. En siis tilaa.


    • poetkpaoweraw

      Täällä myös yksi joka meinasi jo tilata, mutta luki tämän keskustelun. En siis tilaa :D

    • ansku6

      Sama täällä. En tilaa!

      • elk2

        Niin myös täällä...


      • outi1
        elk2 kirjoitti:

        Niin myös täällä...

        Apua, mä tilasin äsken. Voikohan sen peruuttaa?


    • Telle

      Lehden voi peruuttaa. Aina. Soitto vaan tai viesti asiakaspalveluun.... Entä jos lehti kuitenkin on hyvä. Viis kylkiäisestä. Tarjouksessa lehti on todella paljon edullisempi kuin kaupassa.

      • Hyötysuhde

        Vielä halvemmalla pääsee kun ostaa sen irtonumeron missä itselle kiintoisa juttu, eikä niitä kaikkea muuta puppua...


      • Säästöliekki
        Hyötysuhde kirjoitti:

        Vielä halvemmalla pääsee kun ostaa sen irtonumeron missä itselle kiintoisa juttu, eikä niitä kaikkea muuta puppua...

        Tai käy kirjastossa selaamassa ja ottaa kännykällä sivuista kuvat ;))


      • Jennuska2015

        Minäkin tilasin juuri äskeittäin kun huomasin kylkiäisen mutta no mikäli rannekkeeella ei mitään tee niin saapahan kunnnon kohotusvinkkejä lehdestä ja voi peruuttaa seuraavat numerot :)


    • ummikko-60

      Joo...kumma vehe, Askelia kertyy turhaan ja tarttis olla sykkeen näyttö.
      Vielä en ole löytänyt yöunia

    • minnasofia

      Ihan paska vekotin. Kello ainoa mikä toimii oikein. Eilen vertasin lenkillä Polarin sykemittarin kanssa kulutusta niin heitti melkein puolella (liian vähän). Ei näy kyllä mullakaa nuo yöunet vaikka oon koittanu näpytellä. Kaikkeen sitä ihminen sortuukin, lehdessäkää ei ollu ainakaa viimeksi mitään mielenkiintoista. Laitoin bonnierille palautetta.

    • Drakan72

      Ihan ok ajaa mun tarpeita eli kello, askelmittari ja näyttää kalorinkulutuksen.

    • Seommoro

      Kiitos tästä viestiketjusta! Jää lehti tilaamatta nyt... :-)

    • kipakkapontikka

      Mä en kyl ymmärrä koko laitteesta tuon taivaallista,mielestä kyllä askeleita tulee tuhottomasti vaikka ei juur liikukkaan.Onks kellään suosituksia mikä ranneke kannattas ostaa,haluaisin kummiskin hiukan seurailla liikkumista ja kalorien kuluttamista.Multa puhelimesta löytyy sports Tracker,sen oon ladannu play kaupasta.se kyllä näyttää aika hyvin askeleet ja kalorien kulutuksen.Kokeilkaa ihmeessä sitä.

      • Peruja

        Juuri tuli ranneke kolmen lehden kylliäisenä. No, perun lehden tilauksen kyllä heti.


    • TaidanpaOstaaPolarLoopin

      Onpa hyvä, että tämä ketju löytyi :D Ajattelin, että tilaan lehden, jotta saisi samalla sen laitteen, vaan nyt jää kyllä tilaamatta. Lehden voi ostaa irtonumeronakin... Pitäshän se tietää, ettei kylkiäisinä yleensäkään saa mitään kovin laadukasta. Valitettavasti.

    • akuimari

      Itse sain eilen rannekkeen ja en kyllä voi sitä suositella. Osaisiko joku kertoa onki se vesitiivis eli voiko sitä pitää uidessa? Ohjeista en sitä löytänyt.

    • Tacksåmycket

      Kiitos tämän ketjun en tilaa lehteä pelkän kylkiäisen vuoksi :)

    • Ahaaa

      Onko sitten joku vastaava ranneke, mutta kalliimpi yhtään parempi??? Kokemuksia!

    • Hohohoo

      Paska mikä paska! Itsellä nyt toista päivää käytössä ja nyt jo huomaa miten surkea laite on. Eilen oli vapaapäivä ja askelia kertyi yli 17 000, vaikken käyny ees lenkillä. Unitoimintoa en osannu laittaa päälle, aamulla huomasin, että olisi varmaan pitänyt vielä viereistä nappia painaa, että olisi käynnistynyt. Tuskin kovin monta päivää kehtaan tämmöistä lelua roikottaa mukana :( Noo, eipähän tullu kovin kalliiksi, mutta ei kannata tilata, jos ei oo kiinnostunu lehdestä.

    • sipru

      Sain laitteen kuntoplus lehden kylkiäisenä. Ei laitteesta ole mitään hyötyä. Vaikka istut autossa (apukuskin paikalla)tekemättä mitään lataa koko ajan askeleita. Minulle n. 600 askelta /25 km. Muutenkin liian ison ja kömpelön näköinen kelloksi. Joten annan leluksi jollekin lapselle.

    • tohvelo

      Sain laitteen vasta. Osaako kukaan sanoa rupeaako pitämään ääntä jossei tee mitään ? Eli kun koulunpenkillä istuu nii eikai rupea kesken tunnin piipittämään että nyt liikkumaan ?

    • Höynäytetty

      Eipä ole lelua kummoisempi tämä laite. Askeleita tulee päivän aikana 30000, vaikka ei käy edes lenkillä. Tosi pettynyt.

    • Reipailija

      32000 askelta päivässä ja ON VAIKEA uskoa todeksi mutta onhan se kiva jos laite edes kehuu! Liikuitpa tai et!

    • Humpuukia

      Tilasin myös tammikuussa lehden, koska näytti niin hyvältä kylkiäinen. Harmi, etten ollut nähnyt tätä ketjua silloin, vaikka lehti olikin hyvä.
      En siis vieläkään ole saanut tätä tilaajalahjaa, vaikka monta kuukautta jo mennyt. Alunperin olisi pitänyt tulla maaliskuussa, sitten toukokuussa luvattiin, mutta ei vieläkään mitään. :(

      • Nohöhh

        Voi ei, itsekin menin tilaamaan lehden ton trackerin takia :(
        Eikö ne tähän päivään mennessä ole pyytänyt valmistajaa päivittämään tota laitetta paremmaksi jos noin paljon negatiivista palautetta laitteesta.


    • Hölmistynyt

      Juu eilen vihdoin ja viimein tuli trackeri. Olin tilannut lehden jo huhtikuussa! Olivat kuulemma päässeet loppumaan ja nyt vasta tuli lisää. No pitkän odotuksen jälkeen innoissani laitoin trackerin käteeni. Ihmettelin puoliltapäivin, miten askeleita oli kertynyt jo pitkälti yli 10000. Vaikka suurimman osan päivästä olin ajanut autolla ja istunut :( Nollasin askelmittarin ja testasin. Kun kävelin, mittasi kyllä askeleet oikein. Mutta jos ajoin autolla, askeleet kertyi epätasaiseen tahtiin. Tai jos istuin ja heiluttelin kättä niin askeleita kertyi. Todella epäluotettava ja oon tosi pettynyt :(

    • kuntoilu_in_kuntoilu_off

      Kyllä nykyaikainen ihminen on tyhmä, kun laitteen pitää kertoa onko liikkunut tarpeeksi. Hohhoijaa. Eikö nämä asiat pitäisi itse tajuta?

    • soittaja66

      Tuskin tuollainen ranteeseen laitettava vekotin edes teoriassa pystyy kertomaan liikunnan määrää ja varsinkaan askeleita. Sehän mittaa käden liikkeitä. Jos vekotin olisi nilkassa niin sitten ehkä jotain toivoa voisi olla oikeaan suuntaan. Olisipa hauska nähdä millaisia huimia lukuja laite näyttäisi esim parin tunnin pianon pimputtelun jälkeen.

    • Kaloripommi

      Minulla tämä ranneke toimii hyvin vaikka askelia autossa ottaakin jos tärisyttää paljon. Minua vain mietityttäää onko se veden kestävä , koska siltä se ainankin vaikuttaa

    • Hattara2

      Voisikohan kukaan laittaa tietoa äänen poistosta? Ohjekirja en saanut kun käytettynä ostin.

    • saturnus61

      Trackerin mode-näppäintä pitäisi painaa 2 sekkaa, jotta se herää henkiin. Ei tapahdu mitään!

      • Petetty76

        Ei tapahdu mullakaan mitään. Otan yhteyttä lehden toimitukseen.


      • Haperoinen

        Sama täällä.. ihan pimeänä pysyy! :(


      • Mikäsekelpaa

        Kyselin Bonnierilta, ja sieltä neuvotti laitta lataukseen tietokoneseen, kun se akku on ilmeisesti tyhjä. Ikava ettei sellaista neuvoa anneta siellä pikaohjeissa, vain neuvotaan painamaan nappia, ja minullaka ei tapahtunut mitään, mutta kun latasin pari tunti, nyt toimii.


    • Tituka

      Mäkin tilasin lehden rannekkeen takia, ja se ei toiminut edes lataamalla. Nyt sain sen tilalle uuden, mutta sekään ei toimi. Koitan vielä ladata sitä. Tosin tämän keskustelun lukemisen jälkeen en tiedä, onko sen toimimisella edes väliä.. Kolmatta en jaksa ehkä enää pyytää, jos tässä ei ihmettä tapahdu ja ala toimia. Näiden odotteluun meni jo melkein puoli vuotta ja olin niin iloinen ensin, kun luin siitä ja odotin sitä. Ensin tuli vain lehtiä pitkän aikaa.

    • testitilaus

      Itse juuri tilasin ja sain ja kokeiluvaiheessa vielä, mutta ihan ok:lta vaikuttaa. Käyttöohjeet löytyy sieltä sovelluksesta kun sen lataa puhelimeen ja siellähän on kaikki noi synkronoinnit ja näppäinäänet yms. selitetty.

      Askelmittari on ihan ok kävellessä/juostessa, kunhan sen oman askeleen pituuden laittaa oikein sovellukseen. Ongelma verrattuna esim. vyötärölle laitettavaan askelmittariin on se, että tämä mittaa kiihtyvyyttä kädestä. Eli itsellä esimerkiksi tiskatessa kertyi askelia ja olen kuullut, että mm. neulominen on myös tällaista askelia kerryttävää toimintaa. Muuten vaikutti ihan luotettavalta, ainakin verrattuna omaan, vanhaan askelmittariin. Ja tämähän on käsittääkseni ongelma kaikissa aktiivisuusrannekkeissa. Ja esim. tässä tietokoneella naputtaessa askeleita ei kerry, joten ihan kaikkea ei rekisteröi, vaan pitää olla vähän reippaampaa heilumista.

      Kuntosalilla yms. treeneissä tästä ei varmasti ole mitään hyötyä, kun ei saa yhdistettyä sykemittariin, mutta senhän sanoo jo maalaisjärkikin. Jos kaikkeen treeniin haluaa, niin täytyy panostaa sykevyöhön ja sen kanssa yhteensopivaan rannekkeeseen, eikä olettaa selviävänsä ilmaislahjalla.

      Unen laatua vaikutti mittaavan melko hyvin. Ainakin käyrät vastasivat hyvin sitä tunnetta kevyestä ja syvästä unesta joka itsellä on ollut. (Jos nukun levottomasti, herään yleensä vilkaisemaan kelloa ja kellonajat täsmäsivät laitteen unitietoihin, eli niihin aikoihin oli kevyttä unta. Samoin uskon, että nukahtamisaika piti paikkansa melko hyvin.) Laite pitää laittaa unitilaan ja aamulla sammuttaa unitila. Ei siis rekisteröi esim. päiväunia jos ei muista laittaa päälle.

      Herätystä kokeilin kerran ja se ei toiminut. Aion tosin kokeilla uudetsaan, koska ihan hyvin saattaa myös johtua minun teknisestä osaamattomuudestani... En ole kauhean hyvä näissä teknisissä laitteissa.

      Akun kestosta en voi vielä sanoa mitään, kun on ollut alle viikon käytössä. Siinä ajassa ei kuitenkaan ole vielä sammunut. Toimitettaessa ei käynnistynyt, joten ensin piti ladata. Latautui nopeasti.

      Kokonaisuudessaan vaikuttaa ihan ok:lta. Otin tämän, koska lehti on pätevä ja ajattelin, että tämä on hyvä tapa testata innostuuko ylipäätään mittaamisesta. Sitten voi vertailla laitteita ja panostaa.

      Ehdottomasti ladatkaa sovellus, lukekaa käyttöohjeet (!) ja asettakaa omat tiedot kuntoon (pituus, paino, askeleen pituus jne), niin kyllä tällä alkuun pääsee.

    • Anonyymi

      Mistä löytyy ko. Laitteen käyttöihje?
      Pitäisi asettaa klo ja säätä varten paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe