Kertokaa jotain hyviä ojentaja treeni liikkeitä MITÄ PYSTYY TEKEMÄÄN KOTONA.
Kalustoihin kuuluu esim. käsipainoja, säädettävä 50kg levytanko setti.....
Eikös punnerrukset eri tyyleillä ole hyvää treeniä ja sitä voi tehostaa pistämällä painavan repun selkään? Leuanveto??
Nyt siis sellasia liikkeitä, minkä pystyy tekee kotona.
Hakusessa olisi ainekin 4 eri liikettä
Ojentaja
3
156
Vastaukset
- noinyaikasi
Dipit.
Penkillä selinmakuulta käsipainoilla pään takaa vatsaa kohti, etsi oikeat lihat. - tjn
Leuanveto nyt ei liity ojentajiin millään tavalla, venyttää ehkä vähäsen. Punnerrukset on myös lihaskasvun kannalta täyttä ajanhukkaa, käytä sekin aika mielummin penkkaamiseen.
Mut äkkiseltään mieleen tulee oikkareille tämmösiä liikkeitä:
Tangolla: kapeapenkki, vastaotepenkki, california/JM press, ranskalainen punnerrus maaten tai istuen, ranskalainen vastaotteella, skull crusher...
Käsipainoilla: ojentajapunnerrus niskantakaa yhdellä kädellä, ranskalainen kp, lattiapenkki kp ja sokerina pohjalla tate press.- zeeprapaitakökö
"Punnerrukset on myös lihaskasvun kannalta täyttä ajanhukkaa, käytä sekin aika mielummin penkkaamiseen."
Jepjep, mutta aloituksessa ainakaan kyselty lihaskasvun perään ollenkaan. Ainoastaan ojentajaliikkeitä ja ojentajien vahvistamiseen ja jumppaamiseen (ylipäänsä painojen nostoon) keksin kyllä helposti muita motiiveja kuin ulkonäön muokkaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275