Paljonko saatte aloiteviestejä?

sinkku-ukkeli36

Kertokaa ihmiset ihan rehellisesti, että paljonko saatte S24:n treffeillä viestejä, aloitteita päivittäin?

Kertokaa ikänne ja sukupuolenne.

Entä itse, paljonko teette aloitteita?

Itse olen 36v sinkkumies. Saan keskimäärin yhden aloitteen kahdessa viikossa.

Itse en tee aloitteita enää ollenkaan, koska kukaan ei tunnu edes vastaavan.

79

1088

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seperepe

Mies 35.
      Ei yhtään koskaan.
      Kaikki keskustelut on loppuneet kuin seinään parin viestin jälkeen. Eli ei yhtään sen jälkeen kun lopetin itse aloitteet kokonaan ja luovutin.

Profiili olkoon siellä tyhjän panttina kuten omistajansakin, ei enää viitsi edes vilkaista...

• m38

Puoli vuotta sitten sain 1-3/päivä, oli aika hurjaa. Olin ihan helisemässä.

Nyt kun palasin häntä koipien välissä takaisin markkinoille, niin yksi aloite on tullut viikon aikana. Vastasin siihen, mutta huomasin pian huutelevani tyhjyyteen.

Aloitteita olen laittanut muutaman nyt, hyvin valikoiden. Ei vastausta, käydään kyllä katsomassa profiili useammankin kerran, mutta viestiä ei heru. Tarkan syynäyksen jälkeen sieltä varmasti jostain löytyi kipeästi kaivattu hylkyperuste.

Katsoo nyt hetken... mutta tällainen on kyllä oiva tapa harrastaa itsetunnon romutusta.

• m38

N: "Aivan huippukiva profiili sulla, mitä sun iltaan kuuluu?"
        M: "Moikka :) Ihan normi-ilta. Kävin töiden jälkeen pelaamassa sulkista kaverin kanssa, tulin hetki sitten kotiin ja ajattelin ottaa ihan iisisti. Jos vaikka töllöstä tulisi jotain edes suunnilleen katsottavaa. Entäs itsellesi? Katsoin pikaisesti muuten sun profiilin ja tykkäsin myös kovasti :)"

>keskustelu päättyy<

:D

• m 28v
        m38 kirjoitti:

M: "Moikka :) Ihan normi-ilta. Kävin töiden jälkeen pelaamassa sulkista kaverin kanssa, tulin hetki sitten kotiin ja ajattelin ottaa ihan iisisti. Jos vaikka töllöstä tulisi jotain edes suunnilleen katsottavaa. Entäs itsellesi? Katsoin pikaisesti muuten sun profiilin ja tykkäsin myös kovasti :)"

>keskustelu päättyy<

:D jotenkin tututtua! Ja parhaimmat jättää aluksi vastaamatta mutta, palaa asiaan 4-8 päivän päästä.Samoin muutaman viestin jälkeen saatetaan pitää tauko jonka, jälkeen taas vastataan.Itse olen oppinut että, jos nainen pitää yli 2päivän tauon, jää homma hyvin todennäköisesti vain viestittelyyn.

Ja omalta osaltani jos vastaan ap:n kysymykseen niin, vuodessa naisten suunnasta saan aloitteita ehkä 2 - 4.Sen sijaan ite lätkin viime vuonna vajaat 50:tä joista sain 5 vastauksen, mukaan lukien "ei kiitos". Joskus kyllä miettii että, onko turhempaa olemassa, oikeasti!

• m38
        m 28v kirjoitti:

:D jotenkin tututtua! Ja parhaimmat jättää aluksi vastaamatta mutta, palaa asiaan 4-8 päivän päästä.Samoin muutaman viestin jälkeen saatetaan pitää tauko jonka, jälkeen taas vastataan.Itse olen oppinut että, jos nainen pitää yli 2päivän tauon, jää homma hyvin todennäköisesti vain viestittelyyn.

Ja omalta osaltani jos vastaan ap:n kysymykseen niin, vuodessa naisten suunnasta saan aloitteita ehkä 2 - 4.Sen sijaan ite lätkin viime vuonna vajaat 50:tä joista sain 5 vastauksen, mukaan lukien "ei kiitos". Joskus kyllä miettii että, onko turhempaa olemassa, oikeasti!

Mut se johtuu siitä ku miehet on niin kauheita s24:ssa kun vaan vanhat kurpat vonkaa seksiä. Sit on jotka valehtelee ja vonkaa seksiä. Ja sit on ne feikit häntäheikit, jotka hävii ku pieru autiomaahan kesken viestittelyn, ei täältä kunnon miehiä löydä millään (tm)

• ...............
        m38 kirjoitti:

>keskustelu päättyy<

Vastasit varmaan heti tuohon 'sarkasmiviestiin'..

• ???
        ............... kirjoitti:

Vastasit varmaan heti tuohon 'sarkasmiviestiin'..

Sellaisiako ne hienot naiset täällä lähettelee?

• ...............
        ??? kirjoitti:

Kyllähän tuo nimimerkin m38 tapauksessa siltä vaikuttaa.. Siis joku on huomannut jotain 'naurettavaa' nimimerkin m38 profiilissa ja kirjoittanut vitsillä viestin ""Aivan huippukiva profiili sulla, mitä sun iltaan kuuluu?".. Tälle vielä antaa lisää tukea sekin, että m38 on saanut vähän aloitteita ja viestin jonka hän on saanut on tuon tyyppinen lyhyt viesti..

• earar
        m38 kirjoitti:

>keskustelu päättyy<

En halua aukoo päätäni, mutta nimimerkille m38 tiedoksi, että annat itsestäsi hieman tylsän käsityksen, mikäli alat heti kertomaan päivän tapahtumia.

Jos nainen lähettää viestin ja esim kehuu profiiliasi, niin vastaa hänelle jotain näsäviisasta. Härnää poika, härnää !

Jos sua baarissa lähestyy nainen, sanoo vaikka "moi", niin tuskin sä alat kertomaan hänelle mitään selostusta päivän tapahtumista !!!

Kieli poskessa niitä muijia isketään, prkl ! Naiset HALUAVAT, että heitä kiusoitellaan ja jauhetaan sitä paskaa.

Onhan se tietenkin naiselta epäkohteliasta olla vastaamatta viestiin, mutta kuvittelisin, että kun nainen x on on line-tilassa, hänelle satelee viestejä kaiken maailman jännäjätkiltä ja panoeinoilta. Eikä ne tyypit selosta mitään päivän sulkkismatsia !

Voit arvata ihan piruuttasi kumman jutuista ne naiset innostuu?
        Se on nähty maailmansivu, keiden mukaan ne naiset lähtevät.

Ei mulla muuta.

• fdhdfgh
        earar kirjoitti:

En halua aukoo päätäni, mutta nimimerkille m38 tiedoksi, että annat itsestäsi hieman tylsän käsityksen, mikäli alat heti kertomaan päivän tapahtumia.

Jos nainen lähettää viestin ja esim kehuu profiiliasi, niin vastaa hänelle jotain näsäviisasta. Härnää poika, härnää !

Jos sua baarissa lähestyy nainen, sanoo vaikka "moi", niin tuskin sä alat kertomaan hänelle mitään selostusta päivän tapahtumista !!!

Kieli poskessa niitä muijia isketään, prkl ! Naiset HALUAVAT, että heitä kiusoitellaan ja jauhetaan sitä paskaa.

Onhan se tietenkin naiselta epäkohteliasta olla vastaamatta viestiin, mutta kuvittelisin, että kun nainen x on on line-tilassa, hänelle satelee viestejä kaiken maailman jännäjätkiltä ja panoeinoilta. Eikä ne tyypit selosta mitään päivän sulkkismatsia !

Voit arvata ihan piruuttasi kumman jutuista ne naiset innostuu?
        Se on nähty maailmansivu, keiden mukaan ne naiset lähtevät.

Ei mulla muuta.

Niin eli kun ne akat valittaa lyhyistä viesteistä niin se on taas sitä "naisen ei on kyllä"-logiikkaa? Akka laittaa esim. "Moi kiva profiili!" niin sille pitäs sitten vastata että "Moi niin sullakin ;)" ja olla mahdollisimman lyhytsanainen ja salaperäinen eikä vääntää sitä toivottua romaania niinku ne väittää haluavansa? Hmmm oukei.

• pepelaku
        ??? kirjoitti:

up

• m45

Mies 45

Ei yhtään vastaanotettua aloitetta. Omiin aloitteisiin yksi vastasi mutta lopetti ensimmäisen viestin jälkeen, nyt en enää ole tehnyt aloitteita ollenkaan.
      Ajattelin jo poistaa koko profiilin mutta jätin sen vielä hetkeksi.

• m37.

Mies 37

Kerran kuukaudessa saan aloite, jos vastaan niin välillä ei kirjoiteta takaisin tai yhtäkkiä nainen katoa kahden tai kolmen viestin jälkeen.

Jos ei ole yhtään naista koukulla niin teen 1-3 aloitetta joka toinen päivä kunnes joku vastaa ja sitten kirjoitellaan n viikko. Vastausprosentti vaihtelee,1/3, 1/10, pahimmillaan 1/20. Näistä kenen kanssa olen kirjoittanut viikko kaksi kolmasta naisesta lähden tapaamaan, eli käyn tapaamassa yhtä tai pari naista kuukauden aikana.

En ole luovuttanut, pitää olla aktiivinen koko ajan.

• nainen yli 30v....

Se miksei nainen vastaa, voi johtua ihan siitäkin, ettei yksinkertaisesti ehdi vastaamaan kaikille. Itse en ole laskenut montako viestiä saan päivässä, mutta ensimmäisen päivän aikana niitä oli tullut useita kymmeniä. Aloitteita en ole ehtinyt edes tekemään ja tuntuu, että taidan väsyä koko hommaan, koska jopa ahdistaa se, etten ole kaikille ehtinyt sanomaan mitään. Joka päivä on tullut joku uusi aloiteviesti, jos pidempään joudun tuolla roikkumaan, niin jospa se rauhoittuisi.

Saman miehen profiilia saatan joutua käydä katsomassa useamman kerran kuin sen yhden, koska ei yksinkertaisesti muista kaikkea, että mitä juuri se kyseinen mies on kertonut itsestään.

• m 28v

Niin, itse en jotenkin ymmärrä tuota ongelmaa... siis jos ikää on yli 30v, niin kaii sitä tietää jo lähtökohtaisesti, mitä etsii, minkälainen mies sytyttää. Ja kyse on nyt kaikesta muusta kuin koulutuksesta tai ulkonaisesta kaneudesta/komeudesta. Kyse on siitä minkälaisen vaikutelman toisesta saa valokuvan välityksellä. Ihminen kun ns. lukee kuvaa, toisesta saa itsepäisen mielikuvan kun toisesta saa melko leppoisen. Itse kirjoitan mielelläni hymyilevälle naiselle josta saan tasapainoisen, valoisan ja maanläheisen mielikuvan.Tämän lisäksi jos lukee profiilin, mitä ihminen kertoo itsestään ja millä tavalla.
        Tämän lisäksi jos tiettyjä asioita kuten haluaa lapsia tai ei halua lapsia, on mielestäni selkeä veden jakaja.Näille miehille voi laittaa suoraan viestin "kiitos viestistäsi mutta, et ole ihan etsimäni.Onnea kuitenkin etsintään!" Ja miehelle jää paljon parempi fiilis. Noita jos laittaa 10kp illassa niin ei ole iso homma copy-pastena wordista.Tämä kuitenkin motivoi miestä lähettämään jatkossakin veistejä koska, tulee fiilis että ns. huomattu.Jollet usko, niin lähetäppä 30 viestiä, saamatta yhtään mitään.Syö kyllä itsetuntoa, usko tai älä.

• nainen yli 30v....
        m 28v kirjoitti:

Niin, itse en jotenkin ymmärrä tuota ongelmaa... siis jos ikää on yli 30v, niin kaii sitä tietää jo lähtökohtaisesti, mitä etsii, minkälainen mies sytyttää. Ja kyse on nyt kaikesta muusta kuin koulutuksesta tai ulkonaisesta kaneudesta/komeudesta. Kyse on siitä minkälaisen vaikutelman toisesta saa valokuvan välityksellä. Ihminen kun ns. lukee kuvaa, toisesta saa itsepäisen mielikuvan kun toisesta saa melko leppoisen. Itse kirjoitan mielelläni hymyilevälle naiselle josta saan tasapainoisen, valoisan ja maanläheisen mielikuvan.Tämän lisäksi jos lukee profiilin, mitä ihminen kertoo itsestään ja millä tavalla.
        Tämän lisäksi jos tiettyjä asioita kuten haluaa lapsia tai ei halua lapsia, on mielestäni selkeä veden jakaja.Näille miehille voi laittaa suoraan viestin "kiitos viestistäsi mutta, et ole ihan etsimäni.Onnea kuitenkin etsintään!" Ja miehelle jää paljon parempi fiilis. Noita jos laittaa 10kp illassa niin ei ole iso homma copy-pastena wordista.Tämä kuitenkin motivoi miestä lähettämään jatkossakin veistejä koska, tulee fiilis että ns. huomattu.Jollet usko, niin lähetäppä 30 viestiä, saamatta yhtään mitään.Syö kyllä itsetuntoa, usko tai älä.

Voi kuule, olen ystävällisesti kiittänyt suurinta osaa miehistä yhteydenotosta. En vain yksinkertaisesti ehdi laittamaan kaikille viestiä. Muutakin elämää! Pitäisi ehtiä kirjoitella/tutustua niiden/hänen kanssa, jotka/joka kiinnostaa. Ei naurata jos viestissä näkyy vaikka luku 80.....

• m 28v
        nainen yli 30v.... kirjoitti:

Voi kuule, olen ystävällisesti kiittänyt suurinta osaa miehistä yhteydenotosta. En vain yksinkertaisesti ehdi laittamaan kaikille viestiä. Muutakin elämää! Pitäisi ehtiä kirjoitella/tutustua niiden/hänen kanssa, jotka/joka kiinnostaa. Ei naurata jos viestissä näkyy vaikka luku 80.....

Hienoa jos olet laittanut vastauksen vaikka ei ole kiinnostanutkaan. Sitä kun ei kaikki tee. Nii, ja ottaisitkohan liian tosissaan jos tressaa noin.... yksi keino tiputtaa määrää on ottaa kuva pois ja jollei auta niin rajottaa ryhmää jotka voi lähettää.
        Vaikka, kyllä jos itselleni 80 naista laittaisi viestiä niin, en voisi olla muuta kuin tyytyväinen.

• nainen yli 30v....
        m 28v kirjoitti:

Hienoa jos olet laittanut vastauksen vaikka ei ole kiinnostanutkaan. Sitä kun ei kaikki tee. Nii, ja ottaisitkohan liian tosissaan jos tressaa noin.... yksi keino tiputtaa määrää on ottaa kuva pois ja jollei auta niin rajottaa ryhmää jotka voi lähettää.
        Vaikka, kyllä jos itselleni 80 naista laittaisi viestiä niin, en voisi olla muuta kuin tyytyväinen.

No nyt en ota stressiä niin paljon kun aluksi. Olen vain ylipäätänsä miettinyt onko tuollainen seuranhaku mun juttu. En ole tottunut siihen ns.kilpailutilanteeseen ja siihen, että tapailisin miestä, joka myös tapaa muita. Olkoonsa kuva vielä, olen miettinyt jos hakisi vain lähiseuduilta.

• Just näin

Mies ja 24v. En saa aloitteita koskaan. Aiemmin tuli tehtyä se viisi aloitetta päivässä. Nykyään hyvä jos jaksaa tehdä sen yhden.

• About 3 per week

Mä saan n. 3 uutta yhteydenottoa viikossa ja miehet ovat nähneet vaivaa viestiin ja myös profiili on huolella tehty. Viestejä tulee aika mukavasti oman ikäisiltä, mutta välillä 10 vuotta vanhemmat yrittävät.

Oma profiili on huolella tehty ja totuutta vastaava.
      Profiilissa ei ole kuvaa, koska sen avulla haluan rajata pois "Hei, mitä kuuluu kaunis nainen" lässytykset pois.

Käyn vähän hakemassa miesten profiileja. AI miksi? Hakukone on hidas ja mulla on nytkin ihan mukavia kamuja täällä. En tarvitse enempää, mutta tottahan toki vastaan jos kiva laittaa viestiä.

N43

• kiltti mies.

Olen mies, 38 vuotias
      0 aloitetta 4 vuodessa. Itse olen kirjoittanut monille naisilleja olen saanut 1 vastauksen 4 vuoden aikana. En enään kirjoittele kenellekkään

• n 36v

Eipä niitä yhteydenottoja enää tuu välttämättä kuukaudessakaan yhtään jos profiilia on joutunu pitään kauemmin. Joskus hyvällä tuurilla ehkä kakskin viikossa. Kun kokeilin laittaa toisen profiilin niin siihen tuli ekan kuukauden aikana yhteensä ehkä 20 yht.otto, mutta hiljentyny alun jälkeen että 1-2 viikossa yhden käden sormilla laskettavissa.
      Olen itse kaikkien vuosien (nyt yhteenmenoon yli 3) ottanu yhteyttä kahteen S24:ssä, molemmat vastas ja toisen näinkin, mutta ei niistä sen enempää tullut.

• kusola

Naiset vaativat mieheltä ,rahaa,komata ulkonäköä,tuuheita hiuksia,pituutta ,hoikkuutta,hienoa käytöstä ja ruoanlaitto taitoa.Mitä ne itse luulevat olevansa?Täydellisiäkö,hah,ilmankos ovat sinkkuja tai eronneita.

• KetunVitkale

Mies 33v.
      Ehkä yks aloite kahteen viikkoon tai kuukauteen mutta jos huudan megafoniin saatan saada pari kehua että "onpas mahtava ja upea profiili" jonka jälkeen yhteenottajasta ei kuulu yhtään mitään.
      Olen lopettanut aloitteiden teon koska suurinosa ei vastaa ja ainoa vastaus jonka saa tyyliin 1/20 on että "kiitos mutta ei kiitos ja hyvää päivänjatkoa"
      Olen silti saanut useita suhteita aikaan suomi24 sivustolta ja aina homma lähtee siitä että aloitteellinen nainen ottaa yhteyttä. Yleensä hän on kiinnostunut kuvallisesta ja kattavasta profiilistani oikeasti ja haluaa tutustua. Näin monet treffit ovat edenneet seurusteluksi.

Silti valitettavan moni nainen hakee minustakin vain exän korviketta ja hetken huumaa vaikka profiileissaan väittävät olevansa tositarkoituksella. Peittoa heilutellaan niin kauan kun neiti haluaa ja sit tuleekin "oli ihan kivaa mutta"
      Noiden pelkästään seksin perässä olevien naisten kanssa olen mennyt jo varovaiseksi vaan siitä syystä että tuo tyly loppu rikkoo joka kerta enemmän ja enemmän.

Viimeinen tapaamani s24 nainen tekstaili puolivuotta ennenkun halus tavata ekan kerran pyynnöistäni huolimatta. Välillä tapasin toisenkin naisen ja oli pieni suhde koska oletin että tätä edellistä ei seurani kiinnostaisi.
      No sen suhteen jälkeen halusi hän leffaan kanssani ja siitä innostuttuaan pyysi uudeksivuodeksi kaverinsa luokse paljuilemaan ja ottaan kuoharia ja paikalle oli tulossa parikymmentä muutakin ihmistä. Sanoin ystävällisesti että jätän bileet väliin kun en tunne sua kunnolla, etkä sinä mua enkä tunne koko porukkaakaan. Ehdotin että käytäis syömässä uudenvuoden jälkeen ja tutustuttais.
      No nainen soitteli mulle bileistä monta kertaa ja kysyi et tulisitko jos joku hakis sut. Välimatkaa 20km. Sanoi että pääset kainalooni nukkumaan jne jne. Tai sitten sanoi että "onhan tuossa vaihtoehtoja muitakin jos et tule" Tuumasin vain että hyvä jos on vaihtoehtoja mutta tavataan myöhemmin ihan kaksin.
      Seuraavana päivänä nainen hiljeni ja vastasi lopulta viesteihin kiukutellen että olen kuulemma mustasukkainen kpää eikä hän halua enään minulta viestejä. Tiesin että hän tarkoitti niillä vaihtoehdoilla koiria mutta koko puolenvuoden lähes päivittäinen kirjoittelu oli tällä sivelty vaihtoehto kysymykseen. Väitinkin tälle 37v treen naiselle että olit kuitenkin pettynyt a. ensi tapaamiseemme ja b. kun en tullut hänen uni kaverikseni ilmeisen puutteessa kun kai oli. Eipä myöntänyt mutta eihän puolenvuoden viestittely lopu noin vain täysin typerään asiaan.
      Joten jos tapaatte tavatkaa pian.

• nainen22-

nainen, 22 vuotta, aloitteita tulee ihan riippuen päivästä, mutta ehkä noin 1-2 päivässä miehet aloitta juttelemaan. tosin mulla ei ole kuvaa ja aloittajat on yleensä noin yli 30v eli ei kyllä kiinnosta :D

• mies.

Olen saanut alotteita naisilta mutta nää naiset on jotain vajakkeja kun ovat eläkkeellä jo 35 vuotiaana. On masennusta, kauheeta ylipainoo ja kaikkee.
      Ei taida terveitä naisia enään olla.

• joku muuko

No onpa kummallista. Minulle ei ole tullut yhtään eläkkeellä olevan naisen aloitetta. Itse asiassa näitä "nuoria" eläkeläisiä ei edes juuri ole tai he eivät jostain syystä laita profiiliin sitä tietoa että ovat eläkkeellä.

• n30

Nainen 30v ja joka päivä noin 10 aloitetta joista ehkä 2 vastaa ihannekumppanikriteerejä.

• miessss

Ihannekumppanikriteereissä oletan, että on hieman joustovaraa.. tai voi olla. Silloin yleensä noteeraan aloituksessa poikkeaman. Kun naisetkin lähettää avauksia vaikka en itse ihannekriteeriin täysin istu.

Jos poikkeama on iso tai niitä on monta, niin jätän väliin. Esim. Jos ikähaarukka on tosi tiukka ja menen yhdellä yli, niin saatan laittaa viestin, tai olen 2kg kevyempi kuin ihanneminimi. Syön sitten vaikka vähän makkaraa jos se on siitä kii... En muuten syö :D

• n30
        miessss kirjoitti:

Ihannekumppanikriteereissä oletan, että on hieman joustovaraa.. tai voi olla. Silloin yleensä noteeraan aloituksessa poikkeaman. Kun naisetkin lähettää avauksia vaikka en itse ihannekriteeriin täysin istu.

Jos poikkeama on iso tai niitä on monta, niin jätän väliin. Esim. Jos ikähaarukka on tosi tiukka ja menen yhdellä yli, niin saatan laittaa viestin, tai olen 2kg kevyempi kuin ihanneminimi. Syön sitten vaikka vähän makkaraa jos se on siitä kii... En muuten syö :D

On toki joustovaraa, enkä tarkoittanutkaan että kaikki kriteerit pitäisi täyttää 100%.

• Vanhapiika..

Tää nettitreffailu ei kyllä ole fiksujen ihmisten puuhaa, mutta joo kai sitä sitten on jokseenkin yksinäinen, kun tulee kuitenkin täällä roikuttua... Kuukaudessa saan parhaimmillaan n. 90 yhteydenottoa, oon 36-vuotias nainen.. Suurin osa on tyyliin oot ihana mitä kuuluu tai miten olis pienet puuhastelut... Treffeille oikeasti haluavia viestijöistä on vain murto-osa... Olen totaalisen kyllästynyt näihin miehin, jotka vaan huvikseen kirjoittelevat mitä sattuu ja kirjoittelu lopahtaakin sitten alkuunsa... Nettitreffailun alussa vastasin kiltisti lähes kaikille, kun ajattelin sen olevan kohteliasta... Mutta kyllä nyt on turhat harhaluulot karissut, enkä jaksa vastata enää kovinkaan monelle.... Vastaan ainoastaan niille, jotka vaikuttavat todella kiinnostavilta ja jotka vaivautuvat kirjoittamaan kohteliaasti ja asiallisesti ja enemmän kuin pari lausetta... Välillä kyllä tuntuu, että tämä koko touhu on silkkaa ajanhukkaa, valitettavasti....... Niin ja minulla on useampi kuva profiilissa itsestäni ja olen ihan viehättävä ja fiksu sekä hieman pyöreä nainen.. Treffeillä on tullut käytyä satunnaisesti, mutta jotenkin tuntuu, että tänne ovat eksyneet kaikenmaailman urpot tai jotkin ikisinkut ja vedättäjät, jotka eivät saa tosielämässä mitään kuitenkaan aikaiseksi.....

• ei käsitä

Miksi te naiset ette vastaa asiallisiin aloituksiin asiallisesta profiilista? Vaikka olisi ihannekumppanikriteerit täytetty.

Mitä sieltä profiilistä löytyy sellaista, että ei kiinnosta sen vertaa, että vähän kyselis lisää?

• hianonaene
        ei käsitä kirjoitti:

Miksi te naiset ette vastaa asiallisiin aloituksiin asiallisesta profiilista? Vaikka olisi ihannekumppanikriteerit täytetty.

Mitä sieltä profiilistä löytyy sellaista, että ei kiinnosta sen vertaa, että vähän kyselis lisää?

Joko kuvaton tai kuva ei miellytä.

• 13+8
        hianonaene kirjoitti:

Mistä voi vetää yhteenvedon että treffeillä pärjää ainoastaan kuvallinen komea tai kaunis. Sisällöllä ja ihmisen sisimmällä ei ole p..kan vertaa merkitystä.

• hianonaene
        13+8 kirjoitti:

Mistä voi vetää yhteenvedon että treffeillä pärjää ainoastaan kuvallinen komea tai kaunis. Sisällöllä ja ihmisen sisimmällä ei ole p..kan vertaa merkitystä.

Kuka määrittää mikä on komea tai kaunis? Makunsa kullakin, eli siellä voi pärjätä kuka tahansa pitää vaan löytää se oikea ja eikö siitä ole kysymys? Tottakai muullakin on väliä kuin pelkällä ulkonäöllä, mutta siihen kiinnittää ensin huomion ja jos senkin jälkeen vielä tyyppi tuntuu mukavalta niin sitten ollaan vasta paremmilla vesillä. Eli ei se ulkonäkö yksin tietenkään riitä.

• Just näin
        hianonaene kirjoitti:

Kuka määrittää mikä on komea tai kaunis? Makunsa kullakin, eli siellä voi pärjätä kuka tahansa pitää vaan löytää se oikea ja eikö siitä ole kysymys? Tottakai muullakin on väliä kuin pelkällä ulkonäöllä, mutta siihen kiinnittää ensin huomion ja jos senkin jälkeen vielä tyyppi tuntuu mukavalta niin sitten ollaan vasta paremmilla vesillä. Eli ei se ulkonäkö yksin tietenkään riitä.

Ei mutta tuntuu että se on prioriteettilistalla numero ykkösenä.

• ei käsitä
        hianonaene kirjoitti:

Ja tässä näkee S24 ulkoisen vaatimustason hyvin...

Kuvia on.

Mä olen kuitenkin niitä miehiä, joita säännöllisesti jäädään kadulla ja työpaikan käytätvillä katsomaan. Ja ihan näyttävätkin naiset tekee niin. Et en mä varmasti ruma ole. Tai sit ne katsoo mua just siksi.

No, alkuviikosta sain aloitteen mukavanoloiselta ja nätiltä naiselta, joka vielä asuu lähellä. Kattellaan :)

• Nainen, 23 vuotta.

Aloitteiden määrä riippuu paljon siitä, kuinka aktiivisesti itse sivustolla pyörin. Kun käyn jatkuvasti paikalla ja olen onlinessa, ehkä 4-5 viestiä saattaa päivässä tulla. Kun en, saan vähimmillään ehkä about kolme viestiä viikossa.

Aivan alkuaikoina viestitulva oli toki suurempikin ja ihan ensimmäisinä päivinä viestejä tuli reilusti päälle sata, mutta kyllä se siitä ajan kanssa tasoittuu. Kuukaudessa viestejä tulee noin 60 tyypiltä. Kaikille vastaan ainakin yhden viestin verran jos aloite vain on suurin piirtein asiallinen. Aivan ensimmäisiä viikkoja lukuun ottamatta en aivan ymmärrä, kuinka ylipäätään on mahdollista saada niin paljon viestejä, ettei yksinkertaisesti millään ehdi niihin vastata. Ehkä seksinhakuprofiililla tai huomattavan provosoivalla kuvalla suosio voi olla niinkin suuri, mutta asiallisemmalla tuskin.

Saamani viestit ovat hyvin suurelta osin mukavia ja asiallisia, vaikka toki toisinaan lähestyjä on pelottavan vanha setä tai seksinvonkaaja. Yllättävän harvoin kuitenkin - luulisin, että aika paljon auttaa, että ilmaisen profiilissani varsin selkeästi, millaista tyyppiä olen etsimässä. Potentiaalisen oloisia tyyppejä tulee vastaan viikoittain, joten ainakin toistaiseksi hyvillä mielin jatkuu tämä homma.

• En ole saanut ensimmäistäkään viestiä 4½ vuoden aikana. Yhden aloitteen olen tehnyt pari vuotta sitten, tosin toisella sivustolla.

m 34v

• Nainen38

Nainen 38v

Ekoina päivinä tuli kymmeniä viestejä, sitten hiljeni n. 5-6 viestiä/päivä Nyt ollut jäsenenä n. 2kk tulee n. 3 viestiä/päivä. Suurin osa on kyllä jotain epäkiinnostavaa (seksiehdotukset, mies on huomattavasti vanhempi/nuorempi, toiselta puolen Suomea tai pitää ihan eri asioista). Ehkä 1/20 viestiä on kiinnostava. Itse olen tehnyt noin 10 aloitetta, joista 2 kanssa ollut treffeillä. Olivat mukavia, mutta kemiaa ei ollut. Nyt pitäisikin jaksaa selailla taas profiileja ja tehdä muutama aloite.

• jaksaa jaksaa

Tuo kuvaakin hyvin tätä nettitreffien jakaumaa.

Naiset saavat läjäpäin viestejä, varsinkin heti liityttyään. Miehet saavat viestin-pari viikossa, JOS profiili on todella kiinnostava. Sitten vielä ihmetellään etteivät naiset heti vastaa ja ole kiinnostuneita...

Ihan oma lukunsa sitten ovat nämä kotiinkuivuneet tympimykset, joiden ainoa ikkuna elämään on tietokoneruutu. He täällä jaksavat valittaa, ettei kukaan tullut kotoa hakemaan ja että ainoa vieras on pizzalähetti. ;-)

• hönöhönö

Kun itse käytin tuota (olin silloin 19v nainen) tein aloitteita n. 2-5 viikossa tarkkaan harkiten. Vastailin myös miehille ja joidenkin kanssa juttelin pidempäänkin. Kun sitten tuli puheeksi tapaaminen, putosivat kaikki linjoilta - tyysti. Vaikka miten olisi kehuttu ulkonäköä, luonnetta ja ties mitä ja "olisi kiva nähdä", mutta kun tehtiin konkreettinen ehdotus ("Hei, olisin vapailla nyt loppukuusta, olisiko sinulla silloin aikaa nähdä?") niin viestittely loppui justiinsa. Wtf?

• Just näin

Tuosta on saanu kuulla aika usein että kun ehdotetaan tapaamista niin sälli lähtee lätkimään. Ite en tosin kuulu siihen porukkaan joka tätä tekee koska mieluummin tapaan livenä kuin keskustelen netissä viikkotolkulla.

• kiltti mies.

En minä tiedä miksi pidän profiilia auki edes kun tiedän et kukaan ei vastaa. Ehkä odotan ihmettä. Ja uuden kuvankin laitoin vähän aikaa sitten. Ihmeitä tapahtuu just muille eikä minulle. On helpompi voittaa lotossakin kun saada vastaus naiselta joka olis kiinnostunut tutustumaan.

• 19+12

Ota kuva pois niin saattaa vahingossa joku hetkeks kiinnostua. Ainakin treffeihin asti.

• Kiitti mulle riitti.

Juu. Yksi tosi kummallinen hullu tuli heti kärkeen, joka olisi halunnut tavata VAIN HÄNEN KOTONAAN!! Huhu huh.
      Parilla treffeillä kävin, toinen oli ihan ok, mutta se juttu ei edennyt. Toinen oli tainnut valehdella ikänsä, näytti ihan vanhalta ukolta. Tosi hiljainen ja masentuneen oloinen. En ymmärrä mitä tämmöset tyypit tuolta deitistä ylipäätään hakee!?
      Jäi minun puolesta deitit siihen.
      Niin, ja niitä pervoviestejä tuli varmaan parikymmentä. Olen nainen, 40v.

• miukumauku2

Profiili ollut vajaa 2 vk...
      Esittelyteksti ja vastaaukset valmiisiin profiilikysymyksiin...kuvaton, mutta lupaan kuvan lähettää...
      Eronnut 46v nainen...174cm 78kg, hakusessa kaikki muut paitsi seksi...miehen "toiveikä" 45-50...pääkaupunkiseudulta.
      Profiilia katseltu 198 kertaa

Yhtään aloitusviestiä en ole saanut!
      Olen lähettänyt viestin 16 miehelle joista 4 vastasi...näistä 2 katosi parin viestin jälkeen, kahdet onnistuneet treffit joista toisen kanssa sovittiin myös uudesta tapaamisesta ja on soiteltu päivittäin.

Itselläni oli profiili myös n vuosi sitten ...silloin miehet oli vielä aloitteellisia ja viestejä tuli useita...
      On tainnut muiltakin mennä maku deittailusta?!

• Just näin

Kyllä me nuoremmat miehet ollaan edelleen aloitteellisia. Taitaa olla homma menny niin että nuoremmat naiset ja vanhemmat miehet ei tee aloitteita (ainakaan kovin moni).

• sonottrue!
        Just näin kirjoitti:

Kyllä me nuoremmat miehet ollaan edelleen aloitteellisia. Taitaa olla homma menny niin että nuoremmat naiset ja vanhemmat miehet ei tee aloitteita (ainakaan kovin moni).

Ei pidä paikkaansa! Vanhat miehet on erittäin aktiivisia...viestittelemään itseään tuntuvasti nuoremmille naisille.

• Just näin
        sonottrue! kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Vanhat miehet on erittäin aktiivisia...viestittelemään itseään tuntuvasti nuoremmille naisille.

No tuo pitää tosiaan paikkaansa. Olinkin unohtanut sen kokonaan.

• ……...
        Just näin kirjoitti:

No tuo pitää tosiaan paikkaansa. Olinkin unohtanut sen kokonaan.

Täydennetään vielä, että vanhemmat varatut miehet.

• Vähänhän noita

paljonko saatte S24:n treffeillä viestejä, aloitteita päivittäin?

Tästä on vähän aikaa kun käytin treffejä viimeksi, mutta silloin sain ehkä yhden aloitteellisen viestin joka toinen viikko.

Kertokaa ikänne ja sukupuolenne.
      Mies silloin 46

Entä itse, paljonko teette aloitteita?
      Tein kymmenkunta aloitetta kahden viikon aikana. Niistä yhdellä tärppäsi nykyinen kumppani, joten enempää kokemuksia ei sitten tullutkaan. Noista noin kymmenestä tapaamiseen johti kolme. Ei ollenkaan huonosti onnistuttu, miehenä.

Ehkä syykin on selkeä. Minun profiilistani näki heti, mitä olen hakemassa ja mitä voin tarjota. Siis ihmisenä, ammattia ja tuloja kuten muutakaan fyysiseen ympäristöön liittyvää en kertonut vielä ensimmäisillä treffeilläkään.

• Merentytär

Nainen 41v.
      Alussa viestejä tuli paljonkin, aika meni niiden selvittelyyn ja vastaamiseen. Vastasin kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin. Ennen vuoden vaihdetta aloitteita tuli n.1-2 kahden viikon kuluessa.

Taitaa olla molemminpuolinen tuo vastaamattomuus-ongelma.. Itse lähetin tuossa kuukausi sitten n. 8 viestiä miehille, joista vain 2 vastasi. Toinen hyytyi heti ekan viestin jälkeen, toisen kanssa kirjoiteltiin hieman pidempään s-postin kautta. Perehdyin huolella jokaisen profiiliin, tutustuin heihin - eikä mitään kommenttia, ei edes ei kiitosta. Päättelin sen sitten olevan 'pelin henki' täällä s24:ssa. Mutta kyllä ymmärrän jos pidemmän päälle lähettelee viestejä ihmisille eikä kukaan koskaan vastaa mitään, kyllä sellainen alkaa syödä ihmistä ja saattaa katkeroittaakin.

Itsellekin tuli treffi-väsymys.. mitä täällä muillakin näyttää olevan ilmassa.. Profiili on nyt tauolla. Alkoi väsyttämään ne miehet, jotka vaan ehdottelivat kuukaudesta toiseen pelkää seksiä tai ne jotka ensin esittivät haluavansa tutustua.. Itse ainakin haluan ensin tutustua toiseen ihmiseen keskustelemalla, seksi tulee sitten kuvaan aikanaan, kun sen aika on.

Huomasin myös ettei kannata kirjoitella liian kauan toisen kanssa. On hyvä tavata kohtalaisen pian - niin näkee oikeasti millainen se toinen ihminen sitten on, kohtaako kemiat ym. Kirjoittelussa piilee omat vaaransa - tulee liiaksi rakentaneensa mielikuvaa toisesta mikä ei sitten aina täysin pidäkään kohdatessa paikkaansa.

Kaikenlaisia ihmisiä sitä on kyllä tullut tavattua s24-treffien merkeissä, muttei vielä sitä ihanaa.. Suosittelen pitämään välillä taukoa tästäkin hommasta, ettei treffi-hommat mene liian totiseksi, puisevaksi, elämää hallitsevaksi.

Jaksuja kaikille ja parempaa alkanutta vuotta!

• m-43

Allekirjoitan paljolti Merentyttären ajatusmaailman vaikkakin miehenä.
      Aluksi saain ns. uutena paljon viestejä ja omalla tavallani huumaannuin ja oli varaa jopa valita mutta nyt pidempään oltuani niin viestit ovat vähentyneet...

Sehän on tosiasia 40 naisilla myös viestien määrä on huomattavasti pienempi kuin näillä nuoremmilla. Tietty jos laittaa sen 10-15v. vanhan kuvan mutta se totuus paljastuu viimeistään treffatessa livenä mutta se on eri asia jos hakee vain netin huomiota ja kirjeystäviä...

Tuohon miesten vastaamattomuuteen vois kommentoida että alkaa ne miehetkin turtua ja kyllästyä tuohon naisten vastaamattomuuteen että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
      Se on sitten eri asia kun se 10% miehistä saa sen naisten huomion yhteyden otoilla kun taas naisilla oliko se 50% miesten huomion aloiteviesteillä?

• Vihjeeni miehille on että hankkikaa jonkunmoinen tanssitaito ja kertokaa se ohimennen viesteissänne niin eiköhän rupeaa tapahtumaan !

• Just näin

Jätän väliin. En oo kiinnostunut tanssimisesta joten se olis itsellensä valehtelemista jos edes yrittäisin.

• ...............

Toisinaan tanssiminen on vain vanhojen ihmisten ja epänormaalien ajanvietettä...

• N40

Nelikymppinen nainen

Oma kuvallinen ja asiallinen profiili laitettu lokakuussa, profiilin katsoneita noin 500, joista noin 5% laittanut viestiä. Profiilin katsoneissa on sitten kaikkea maan ja taivaan välillä, esim. 15 vuotta vanhempia miehiä, tupakoitsijoita tai avio-/avoliitossa olevia, jotka todellakaan ei kiinnosta. Yhtään törkyseksikähinää ei ole tullut onneksi!

Jos viestissä on muutakin kuin "moi miten menee" olen vastannut, JOS profiilissa on ollut kuva. Vastaan myös silloin, jos profiili ei herätä kiinnostusta ja toivotan onnea etsintään, ei kai netin käyttö ole mikään syy unohtaa kohteliaisuutta! Jotkut miehet eivät kyllä taida lukea profiilia kovinkaan tarkasti ennen kirjoittamista. Jos mikään ei natsaa naisen toiveisiin ihannekumppanista, niin ehkä viestiään ei sitten kannattaisi laatia. Myös kirjoitusvirheitä vilisevä teksti on vähän surkea yhteydenottotavaksi.

Jostain syystä itäsuomalaisten miesten profiileista noin 80% on kuvattomia, huomattava ero länsi- ja eteläsuomalaisiin verrattuna. Mistähän johtuu? Jos omana itsenään on rehellisesti etsimässä ystävää...ovatkohan siis varattuja vaikka toisin väittävät?

Omia aloituksia olen tehnyt noin kymmenen ja saanut myös "kiitos mutta ei kiitos" -viestit takaisin muutamilta, jotkut ei vastaa ollenkaan. Arvostan suuresti sitä, että mies ilmoittaa, jos ei ole kiinnostunut!

Kolmesta miehestä olen ollut todella kiinnostunut, aloitteen tein itse.

Tulos:

Ensimmäinen lopetti yllättäen viestittelyn. Toisen kanssa kävin kirjoittelun jälkeen mukavilla treffeillä, profiilin antama kuva miehestä vastasi todellisuutta. Harmi vain, että ihastus ei tainnut olla molemminpuolista, viestittely väheni ja hän hävisi jonnekin. Kolmannen löysin lähiaikoina, on viestitelty ja toivottavasti saadaan tapaaminen pian järjestymään.

Koska en ole etsimässä kirjekaveria tai ajanvietettä, haluan treffata mahdollisimman pian, koska vain livenä tietää, löytyykö kipinää vai ei. Eli haku päällä ihan tositarkoituksella.

Kannattaa todellakin pitää taukoa, jos deittiväsymys ja kyynisyys uhkaa ja piilottaa profiili joksikin aikaa. Paha maku suussa ei hyvää huomaa!

• mukavatapatutustua

viisikymppinen mies. Kuvaton profiili näkyvissä kaksi viikkoa. Otin itse yhteyttä kahteen omaa ikäluokkaani olevaan naiseen ja molempien kanssa kävin treffeillä. Toisen kanssa kirjoittelu synkkasi erittäin hyvin, mutta live tapaaminen ei ollenkaan. Toisen kanssa kirjoittelu oli vaisumpaa, mutta livessä heti kipinää. Nyt seurustelen hänen kanssaan. Minuun otti yhteyttä tuona aika kolme naista. Yksi oli toiselta puolelta Suomea ja halusi ilmeisesti vain kirjoitella. Toinen lähetti hyvin lyhyen viestin kehuakseen tekstiäni. Kolmas oli profiilinsa puolesta kiinnostava, mutta itselläni oli jo riittävästi treffailua käynnissä.

• m39_akat. ja akaton

Jos ulkomaan ihmeet jätetään pois (ne hoono soomi tai englaniksi kirjoitetut joiden profiilit häviää päivässä) niin noin yksi per 6kk lähestyy viestillä. Olin itse 4-6kk kirjautumatta ja tämä lähestyjä oli kehunut iloista tms kuvaani. Kun sitten kirjauduin tauon jälkeen niin nainen oli jo sulkenut profiilinsa.

Harvoin omiin lähestymisiin mitään vastausta saa. Johtunee varmaan lapsestani :)
      Tai kärkkäästä profiilistani.

Toisaalta vuoden aikana olen kahden kanssa tavannut ja toisen kanssa harrastettiin seksiäkin, että kai tämä huonomminkin voisi mennä. Ei pidä olla liian kriittinen ulkonäön suhteen ja ottaa ihmiset ihmisinä.

• duudelis

n31

Aloitteita ensimmäisen viikon aikana kuvalliseen, huolellisesti täytettyyn profiiliin ehkä 30 päivässä. Katselijoita oli ensimmäisen päivän jälkeen satoja. Rajasin yksityisyysasetuksista, että yhteyttä saa ottaa vain tietyn "yhteensopivusprosentin" omaavat ihmiset, jotta välttyisin ilmeisesti tyypillisiltä naisten ongelmilta, eli ikähaitarin ulkopuolella olevien, puutteellisesti täytettyjen jne yhteydenotot.

2. viikolla sain maksimissaan neljä päivässä. Kolmannella viikolla yksi saamani aloite oli mieleinen ja sen aloitteentekijän tavattuani suljin koko profiilin.

Luulen, että naisella auttaa yhteydenottojen saamisessa hyvä kuva jossa on muutakin kuin kasvot tiukkaan rajattuna, rehellinen teksti ja täytetty profiili (myös ihannekumppanin osalta). Luulen, että omalla kohdallani tilannettani helpotti se, että olen lapseton, koska minua kauniimpi ja mukavampi kaverini, jolla on viisivuotias tyttö, ei saa juurikaan aloitteitta lapsettomilta miehiltä.

En ehtinyt tehdä yhtään aloitetta, koska vastausten raakkaamiseen meni niin paljon aikaa. Katsoin kyllä neljä kuvallista ja huolellisesti täytettyä profiilia, joihin aioin ottaa yhteyttä, kunhan rohkaistuisin. Kolme heistä ehti ottaa yhteyttä minuun ja kaksi heistä tapasin.

Suosittelen lämpimästi! Tarvitsi tavata vain neljätoista miestä, joista vain yksi oli selkeä latvalaho, 12 kivaa ihmistä ja yksi täydellinen.

• tie 66 vai 69

Eli yks ruma, 12 tavista ja yksi mr finland. On se helppoa kun on nainen. Saa vain valita. Miehen rooli on yrittää mutta vetää pelkkää vesiperää. Kyllä. Haluaisin ihmissuhde mielessä olla nainen mutta fyysisesti ja muun elämän helppouden kannalta olla mies.
        Elämä rullaa, työ on kivaa, rahaa tulee, koti ja mökki on, auto vene ja mönkkäri löytyy, harrastukset on mahtavia, kaverit parhaita, on helppoa lähteä vaikka extemporee jenkkeihin ajamaan tie 66 jenkki raudalla läpi mutta naisen löytäminen on yhtä tuskaa.

• Helppous?
        tie 66 vai 69 kirjoitti:

Eli yks ruma, 12 tavista ja yksi mr finland. On se helppoa kun on nainen. Saa vain valita. Miehen rooli on yrittää mutta vetää pelkkää vesiperää. Kyllä. Haluaisin ihmissuhde mielessä olla nainen mutta fyysisesti ja muun elämän helppouden kannalta olla mies.
        Elämä rullaa, työ on kivaa, rahaa tulee, koti ja mökki on, auto vene ja mönkkäri löytyy, harrastukset on mahtavia, kaverit parhaita, on helppoa lähteä vaikka extemporee jenkkeihin ajamaan tie 66 jenkki raudalla läpi mutta naisen löytäminen on yhtä tuskaa.

What? Onko elämä sun mielestä sitten paljon helpompaa, kun olet mies? Jos tarkoitat tuota alemmassa kappaleessa listaamaasi helppoutta, niin on vähän oudot vertailukohdat. Monella naisellakin on nuo (ehkä ei mönkkäriä, itselläni sellaiseen on vain jatkuva käyttömahdollisuus :)) asiat ja enemmänkin.

• duudelis
        tie 66 vai 69 kirjoitti:

En puhunut mitään ulkoisesta olemuksesta. Latvalaho tarkoitti todellakin päästään vähän omituista henkilöä. Yhtään mielestäni rumaa en edes tavannut. Kuvakarsinta auttoi.

• 15+6
        Helppous? kirjoitti:

What? Onko elämä sun mielestä sitten paljon helpompaa, kun olet mies? Jos tarkoitat tuota alemmassa kappaleessa listaamaasi helppoutta, niin on vähän oudot vertailukohdat. Monella naisellakin on nuo (ehkä ei mönkkäriä, itselläni sellaiseen on vain jatkuva käyttömahdollisuus :)) asiat ja enemmänkin.

Ohitit sujuvasti sen kohdan että parin muodostuksessa naisella on huomattavasti helpompaa tämä elämä.

• ...

.

• :DD

Jees... ja lopuksi tulee piste .

• ...............

........................

• uup

.

• Mies_35

Postin oman profiilin aikoinaan. Siellä se roikkui jonkin aikaa (kuukausia) eikä mitään ihmettä tapahtunut / kukaan ottanut mitään kontaktia ja kuinka vaan ite koitti olla aloitteellinen niin vastakaikua oli vaikee saada.

Chatista sitte aloin bongaamaan ja sieltä löytyikin sopivasti sellainen pullukka riippakivi YH-äippä ettei mitään rajaa. Sille lähtee varmaan piakkoin lähestymiskielto. Tiedän että ronkelit runkkaa ja mielummin sitten niin kuin pelätä kuolevansa jos sattuu olemaan alimmaisena...

Seuraavan eukon bongaan ihan varmaan jostain kaupan kassajonosta (en myyjää) tai sitten jostain huoltoasemalta tai kirpparilta tai missä nyt ihmisiä sattuu milloinki liikkumaan...

• neitonen1

"Seuraavan eukon bongaan ihan varmaan jostain kaupan kassajonosta (en myyjää) tai sitten jostain huoltoasemalta tai kirpparilta tai missä nyt ihmisiä sattuu milloinki liikkumaan... "

Juuri näin sen pitäisikin mennä!

• valitus seis

Mä en vastaa kuvattomille koska mulla on kuva ja kerron jo profiilissakin, etten vastaa kuvattomille. Tuo ulkönäön merkityksestä itkeminen on aivan turhaa, ei sitä livenäkään innostu, jos toinen on ihan erityylinen. Huom! Toiselle ruma on toiselle kiinnostava jne. Ite en mm.vastaa ikinä tyypeille, joilla on jotain bodaus- tai muita ällöjä paidattomia poseja. Tulee heti mieleen et ompa tosi ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen tyyppi. Samasta syystä sporttisuutta ylikorostavat ja vaativat miehet ei innosta - urheilkoon mun puolesta mut kyllä muutaki sisältöä pitää olla elämässä. Ja se sporttisen kumppanin vaatiminen kuiten merkkaa yleensä, et halutaan hyväkroppasta (seksi)seuraa. Todennäkösesti tyyppi ite ei ees treenaa vaan litkii kaljaa ja vonkaa pissaliisoja ja muita tyhjäpäitä. Pääasia et on kroppa ja feissi tosi upeet, muulla ei väliä?

Miehet, jos ette saa ollenkaan viestejä niin kysykää joku luottokaveri kommentoimaan. Ite oot omille jutuille jo sokea. Täytä profiili huolella, kerro itsestäsi jotakin persoonallista ja laita hyvä kuva (ei siis mitään vessanpeili- tai tuhnusta lomakuvaa teneriffan reissulta). Äläkä lannistu, ei baarissakaan joka nainen susta innostu - se yks ihana riittää, eikö :)

Naiset valittaa, et saatte liikaa viestejä,
      hohhoijaa. Teidän pitäs jo aikusena tietää, millanen persoona viehättää ja mikä ei, arvomaailmakin pitäs kohdata. Kirjottakaa se profiiliin, blokatkaa asetuksista ainaki väärän ikäsem pois. Se herutuskuva normaalipäivälookiks ja kroppatiedot "en kerro" asetukseen. Loppuu turha vonkaus.

Vastaan ja teen aloitteita huolella kirjotettuihin, mielenkiintosiin profiileihin, jos niissä vaikuttas olevan mun tyyppinen ihminen. Kuvasta näkee ihmisen tyyliä. Jos ulkonäkö ei viehätä YHTÄÄN, ei ole mitään järkeä jatkaa. Enemmän kuitenki merkkaa se KOKONAISUUS.

En yleensä laita ei kiitos-viestejä, kun ne lähes aina poikii uusia vinkumisia et eikö kuitenkin?! Fiksun oloset tyypit kyl fiksusti sit torjunkin viestillä, jos ei kiinnosta.

Harmittaa vaan ne vapaina esiintyvät varatut, sosiaalisesti täysin kyvyttömät moikkailijat ja pahasti mielenterveysongelmaiset/narkit. Niitä nn ihan liikaa netissä.

n31

• valitus seis

Mä en vastaa kuvattomille koska mulla on kuva ja kerron jo profiilissakin, etten vastaa kuvattomille. Tuo ulkönäön merkityksestä itkeminen on aivan turhaa, ei sitä livenäkään innostu, jos toinen on ihan erityylinen. Huom! Toiselle ruma on toiselle kiinnostava jne. Ite en mm.vastaa ikinä tyypeille, joilla on jotain bodaus- tai muita ällöjä paidattomia poseja. Tulee heti mieleen et ompa tosi ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen tyyppi. Samasta syystä sporttisuutta ylikorostavat ja vaativat miehet ei innosta - urheilkoon mun puolesta mut kyllä muutaki sisältöä pitää olla elämässä. Ja se sporttisen kumppanin vaatiminen kuiten merkkaa yleensä, et halutaan hyväkroppasta (seksi)seuraa. Todennäkösesti tyyppi ite ei ees treenaa vaan litkii kaljaa ja vonkaa pissaliisoja ja muita tyhjäpäitä. Pääasia et on kroppa ja feissi tosi upeet, muulla ei väliä?

Miehet, jos ette saa ollenkaan viestejä niin kysykää joku luottokaveri kommentoimaan. Ite oot omille jutuille jo sokea. Täytä profiili huolella, kerro itsestäsi jotakin persoonallista ja laita hyvä kuva (ei siis mitään vessanpeili- tai tuhnusta lomakuvaa teneriffan reissulta). Äläkä lannistu, ei baarissakaan joka nainen susta innostu - se yks ihana riittää, eikö :)

Naiset valittaa, et saatte liikaa viestejä,
      hohhoijaa. Teidän pitäs jo aikusena tietää, millanen persoona viehättää ja mikä ei, arvomaailmakin pitäs kohdata. Kirjottakaa se profiiliin, blokatkaa asetuksista ainaki väärän ikäsem pois. Se herutuskuva normaalipäivälookiks ja kroppatiedot "en kerro" asetukseen. Loppuu turha vonkaus.

Vastaan ja teen aloitteita huolella kirjotettuihin, mielenkiintosiin profiileihin, jos niissä vaikuttas olevan mun tyyppinen ihminen. Kuvasta näkee ihmisen tyyliä. Jos ulkonäkö ei viehätä YHTÄÄN, ei ole mitään järkeä jatkaa. Enemmän kuitenki merkkaa se KOKONAISUUS.

En yleensä laita ei kiitos-viestejä, kun ne lähes aina poikii uusia vinkumisia et eikö kuitenkin?! Fiksun oloset tyypit kyl fiksusti sit torjunkin viestillä, jos ei kiinnosta.

Harmittaa vaan ne vapaina esiintyvät varatut, sosiaalisesti täysin kyvyttömät moikkailijat ja pahasti mielenterveysongelmaiset/narkit. Niitä nn ihan liikaa netissä.

n31

• valitus seis

Niin ja vielä, tutkikaa ne teidän vaatimukset jos viestejä ei tule. Usein sit on liian tiukat rajotukset ja ette siks osu hakutuloksiin. Ja oikeasti, mitä helvetin väliä on hiusten ja silmien värillä, pukeutumistyylillä tai vaikka sillä, montako kiloa joku painaa - paino ei vielä kerro kropan mallista mitään ja sitä on tosi vaikea arvata ulkonäön perustélla. Haet 55kg naista mut 56kg ei kelpaa? Huoh. Järki käteen, ei niillä asioilla oikeassa ihmissuhteessa pelata. Moni tuntuu kuvittelevan, et netistä valintakriteerit ruksimalla saa sit jotain mittatilauskumppaneita.

• Just näin

Millainen on hyvä kuva kun sen merkitystä korostat tuossa?

• valitus seis
        Just näin kirjoitti:

Millainen on hyvä kuva kun sen merkitystä korostat tuossa?

Hyvä kuva on selkeä ja sut oikeesti näkee. Ei mitään tikku-ukkoja horisontissa. Laita 2, toinen lähikuva, josta tunnistaa ja toinen semmonen, jossa sun pukeutumistyylin yms näkee. Jälkimmäiseen voi ympätä vaik jotain sulle tärkeää, harrastus, lemmikki tms. Sul varmaan jotain kuvia on. Jos ei ole niin kaveri hommiin taas. Vinkkinä, et kannattaa hymyillä, hapannaama ei innosta helposti.

Älä yritä huijata semmosella kuvalla, joka on paljon parempi ko miltä oikeasti näytät. Jäät kiinni kun tavataan ja sit toinen pettyy. Ole aito sinä. Naiset se supermeikattu (ja kuvakäsitelty) kuva on myös petosta. Kivahan niitä kehuja on saada, mut sit ei uskalla tavata. Kamala tunne kun toinen häipyy sut nähdessään. Siks se kuva kandee näkyy heti, ite en ainakaan halua et joku kuvittelee mut jonkunäköseks ja sit se ilme kun totuus paljastuu..

mä ajattelen kyllä, et ne kuvattomat on varattuja tai sit niillä on itsetunto-ongelmia. ei kiitos.

• Just näin
        valitus seis kirjoitti:

Hyvä kuva on selkeä ja sut oikeesti näkee. Ei mitään tikku-ukkoja horisontissa. Laita 2, toinen lähikuva, josta tunnistaa ja toinen semmonen, jossa sun pukeutumistyylin yms näkee. Jälkimmäiseen voi ympätä vaik jotain sulle tärkeää, harrastus, lemmikki tms. Sul varmaan jotain kuvia on. Jos ei ole niin kaveri hommiin taas. Vinkkinä, et kannattaa hymyillä, hapannaama ei innosta helposti.

Älä yritä huijata semmosella kuvalla, joka on paljon parempi ko miltä oikeasti näytät. Jäät kiinni kun tavataan ja sit toinen pettyy. Ole aito sinä. Naiset se supermeikattu (ja kuvakäsitelty) kuva on myös petosta. Kivahan niitä kehuja on saada, mut sit ei uskalla tavata. Kamala tunne kun toinen häipyy sut nähdessään. Siks se kuva kandee näkyy heti, ite en ainakaan halua et joku kuvittelee mut jonkunäköseks ja sit se ilme kun totuus paljastuu..

mä ajattelen kyllä, et ne kuvattomat on varattuja tai sit niillä on itsetunto-ongelmia. ei kiitos.

Ihan hyviä vinkkejä paitsi että mulla ei ole pukeutumistyyliä tai no on ja sitä kutsutaan mukavuudenhaluiseksi.

Niin ja mulla on kyllä jo kuva, mutta halusin vaan kysyä mielipidettä koskien hyvää kuvaa.

• oikean löytänyt

Kyllä kuva pitäs olla ainakin jos alkaa kirjotella vakituisesti toiselle. Jossain vaiheessa halua tietää miltä toinen näyttää. Välttämättä ei kuvaa profiilissa tarvita mutta suhteen ehkä syvetessä pitäs jonkinlainen kuva saada. Kaikki tutkimukset osoittaa että kuva profiilissa luo kiinnostusta tai inhoa tai sitten ei mitään tunteita. Ensin menin kuvattomana ja sai odotella naisten vastauksia pari viikkoa turhaan. Sitten annoin pari kuvaa ja alta vuorokauden tuli ensimmäinen vastaus. Ja myöhemmin lisää. Profiilini oli ilmeisesti surkea kun ei kuvattomana kukaan ollut kiinnostunut. Nyt parin vuoden jälkeen olen parisuhteessa ja se oikea löytyi

kuitenkin internetistä.

• hankalasinkku

Itsellä nyt profiili piilossa ainakin toistaiseksi, mutta silloin kun on aktiivisena niin saan aloitteita n. 5 kpl viikossa. Olen 27- vuotias nainen. Itse en tee aloitteita, koska ehdin käydä kirjoittelemassa ylipäätään aloitteentekijöille vain iltaisin lyhyen aikaa, jos silloinkaan. En siis välttämättä ehdi/jaksa käydä profiilia katsomassa joka päivä, koska jos sinne on tullut viestejä niin mielestäni on kohteliasta vastata, jos on on-line-tilassa.

Profiilini on kuvaton. Kerran kokeilin kuvaa ja viestejä tuli niin paljon, josta 95% oli enemmän tai vähemmän p*skaa kuten "ihana suomalainen muija uh!, oletpa kaunis, tulisitko yöksi mun luo?" jne. Kuvaton siis todellakin parempi vaihtoehto.

Kun mies kirjoittaa ensimmäisen viestin käyn katsomassa profiilin ja miehen ihannekumppani-kriteerit jos sellaisia löytyy. Jos profiili on kiinnostava ja vastaan hänen "ihannekumppaniaan" voin jatkaa kirjoittelua, muuten kiitän yhteydenotosta ja toivotan onnea jatkossa. Sama myös sellaisten profiilien kohdalla, joihin ei ole lainkaan panostettu "Kysymällä selviää lisää" - tyyppiset parin sanan profiilit, ei kiitos. Sen verran kyllä olen bitch ettei kiinnosta juuri vastata kyselyihinkään "moi, mitäs sun iltaan?". Nyt ei olla kuitenkaan baarissa tms. vaan ainakin joillakin ihmisillä on tarkoitus etsiä sieltä jotain muuta kuin pelkkää tylsän illan juttukaveria.

Miesten aloitteista kiinnostaa eniten sellaiset, joista huomaa, että on selvästi luettu oma profiilini lävitse ja tehty aloitteesta henkilökohtainen juuri minulle jollain tavalla. Useat miehet kirjoittavat pitkät jorinat ensin itsestään ja sitten lopussa kysymys "mitäs sulle?". Vähän vaikea kiinnostua. Viestittely myös saattaa loppua siihen, että itse kyselen mieheltä kaikenlaista, mutta mies ei sitten kysy multa mitään = ei ole kiinnostunut joten minunkin intoni lopahtaa. Ja nyt joku mies varmaan sitten sanoo, ettei kysymättömyys ole merkki kiinnostuksen puutteessta, mutta kyllä se vaan siltä tuntuu. Ei minua montaa viestiä kiinnostaa jauhaa "mitä teit tänään?" -jargonia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2234
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1273
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe