En olisi uskonut ellen olisi kuullut itse.Naapurissa Jehovantodistajia ja olen aina pitänyt heitä hyvin pikkutarkkana kaikesta mitä tekevät ja sanovat.Omin korvin kuulleena kirosivat naapureille vit....saat...per.....päin naamaa.
On ilmeiseti hermot niin tiukalla loputtomien sääntöjensä noudattamispakon vuoksi jotta purkavat sitten lähinaapuriin pahaa oloaan.Jospa kysäsis asiaa paikalliselta valtakunnansalilta että onko tuo oikein luvallista haukkua ja pahaa /valhetta puhua naapurista selän takana.Jos valtakunnan salin johtoryhmä vaikka olisi kiinnostunut tästä käytöksestä ja saisivat nuhteet ja putoaisivat alemmaksi kastijärjestyksessään.
Jehovat
12
497
Vastaukset
- Vapaamaalari
Jos käyt kysymässä niin tietenkin he julkisesti tuomitsevat tuollaisen käytöksen, mutta jolleivät nämä naapurit olleet myös jehovan todistajia niin silloin todistajalla on täysi oikeus haukkua heitä. Jehovathan on "jumalan valittu kansa" (yksi pirun monista) ja ainoat jotka pelastuu kun harmageddon iskee. Eivätkä he pidä muita ihmisiä minkään arvoisina joten ei heidän myöskään kuulu kunnioittaa muita kuin toisia todistajia.
- Anonyymi
Minä olen töissä yrityksessä jonka omistajat on jehovalaisia, koskaan ei ole mitään ongelmia, eikä tililapun välissä ole ollut vartiotornia
- Sikoja
Vartiotorniseura käyttää lapsityövoimaa
Jehovan todistajat kutsuvat ”kenttäpalvelukseksi”.
Jehovan todistajien lapsia pelotellaan demoneilla
Jehovan todistajien alaikästen lastenkin odotetaan kieltäytyvän verensiirroista.
Mikään näistä ei ole Jumalan sanan mukaista ja millään tavalla hyväksyttävää. - mussuusuusss
Meilläkin naapurissa asuu jehovia.Lahkon ulkopuolisia kohtaan ovat petoja.Puhuvat pahaa,tehtailevat kaikkea vääryyttä naapureille.Meidän naapurin jehova nainen ei siedä mitään "ei uskovien tekemisiä" kerrostalossa vaan kaikki on kiellettyä ja siitä seuraa valittamista.Eli pitäisi elää muiden heidän jehovasääntöjen mukaan.itse on kuin vanhan korpun syönyt haaska kun jehova on vienyt ilon rajoituksillaan.sääli.
- Katso peiliisi
Varmaan olet itse omalla käytökselläsi syyllinen. Monestihan se menee näin: Sitä saa mitä tilaa!
- Evoluutiomies
Empä usko noita juttuja. Pötyä. Jehovalaiset ovat fiksua väkeä uskostaan huolimatta tai juuri sen takia.
Saattaan niitä olla poikkeuksia kuten aina joka asiassa. - kokemusta löytyy
Sen mitä tunnen Jehovalaisia ovat mukavaa porukkaa. Tosin hyvin innokkaita tuomaan omaa uskomustaan esille. No, ovat hyvin jyrkkiä uskomuksissaan - kuten me kaikki.
Kertomasi "tapa" ole outoa evlut puolellakaan - tosin siellä ei niinkään moitita vaan siellä hylätään ihminen, ei tervehditä, ei tunneta, ei puhuta, keksitään juttuja....
Tuollainen on pirullisempaa kuin ajoittainen mielen "tuulettaminen". - voi lasta
Muistan jo lapsuudesta kun jehovalaiset kulkivat jouluna ovilla ihmisiä häiriköimässä.nyt jättäneet sen homman pois.lapsena näillä peloteltiin .jehova.sana jo kummajainen.
- Anonyymi
Vie heidät ovi tehtaalle, jotta pääsevät niitä koputtelemaan ja stressiä purkamaan.
Koska kokkous, etta paasee todistelemaan Jehova? Luke vaan kotona vartiotorvi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839