Jehovat

kauhistunut1

En olisi uskonut ellen olisi kuullut itse.Naapurissa Jehovantodistajia ja olen aina pitänyt heitä hyvin pikkutarkkana kaikesta mitä tekevät ja sanovat.Omin korvin kuulleena kirosivat naapureille vit....saat...per.....päin naamaa.
On ilmeiseti hermot niin tiukalla loputtomien sääntöjensä noudattamispakon vuoksi jotta purkavat sitten lähinaapuriin pahaa oloaan.Jospa kysäsis asiaa paikalliselta valtakunnansalilta että onko tuo oikein luvallista haukkua ja pahaa /valhetta puhua naapurista selän takana.Jos valtakunnan salin johtoryhmä vaikka olisi kiinnostunut tästä käytöksestä ja saisivat nuhteet ja putoaisivat alemmaksi kastijärjestyksessään.

12

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaamaalari

Jos käyt kysymässä niin tietenkin he julkisesti tuomitsevat tuollaisen käytöksen, mutta jolleivät nämä naapurit olleet myös jehovan todistajia niin silloin todistajalla on täysi oikeus haukkua heitä. Jehovathan on "jumalan valittu kansa" (yksi pirun monista) ja ainoat jotka pelastuu kun harmageddon iskee. Eivätkä he pidä muita ihmisiä minkään arvoisina joten ei heidän myöskään kuulu kunnioittaa muita kuin toisia todistajia.

• Anonyymi

Minä olen töissä yrityksessä jonka omistajat on jehovalaisia, koskaan ei ole mitään ongelmia, eikä tililapun välissä ole ollut vartiotornia

• Sikoja

Vartiotorniseura käyttää lapsityövoimaa
      Jehovan todistajat kutsuvat ”kenttäpalvelukseksi”.
      Jehovan todistajien lapsia pelotellaan demoneilla
      Jehovan todistajien alaikästen lastenkin odotetaan kieltäytyvän verensiirroista.

Mikään näistä ei ole Jumalan sanan mukaista ja millään tavalla hyväksyttävää.

• mussuusuusss

Meilläkin naapurissa asuu jehovia.Lahkon ulkopuolisia kohtaan ovat petoja.Puhuvat pahaa,tehtailevat kaikkea vääryyttä naapureille.Meidän naapurin jehova nainen ei siedä mitään "ei uskovien tekemisiä" kerrostalossa vaan kaikki on kiellettyä ja siitä seuraa valittamista.Eli pitäisi elää muiden heidän jehovasääntöjen mukaan.itse on kuin vanhan korpun syönyt haaska kun jehova on vienyt ilon rajoituksillaan.sääli.

• Katso peiliisi

Varmaan olet itse omalla käytökselläsi syyllinen. Monestihan se menee näin: Sitä saa mitä tilaa!

• Evoluutiomies

Empä usko noita juttuja. Pötyä. Jehovalaiset ovat fiksua väkeä uskostaan huolimatta tai juuri sen takia.
      Saattaan niitä olla poikkeuksia kuten aina joka asiassa.

• kokemusta löytyy

Sen mitä tunnen Jehovalaisia ovat mukavaa porukkaa. Tosin hyvin innokkaita tuomaan omaa uskomustaan esille. No, ovat hyvin jyrkkiä uskomuksissaan - kuten me kaikki.
      Kertomasi "tapa" ole outoa evlut puolellakaan - tosin siellä ei niinkään moitita vaan siellä hylätään ihminen, ei tervehditä, ei tunneta, ei puhuta, keksitään juttuja....
      Tuollainen on pirullisempaa kuin ajoittainen mielen "tuulettaminen".

• voi lasta

Muistan jo lapsuudesta kun jehovalaiset kulkivat jouluna ovilla ihmisiä häiriköimässä.nyt jättäneet sen homman pois.lapsena näillä peloteltiin .jehova.sana jo kummajainen.

• Anonyymi

Vie heidät ovi tehtaalle, jotta pääsevät niitä koputtelemaan ja stressiä purkamaan.

• Koska kokkous, etta paasee todistelemaan Jehova? Luke vaan kotona vartiotorvi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      131
      7222
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      94
      4970
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      73
      3801
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      3054
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      46
      2617
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      33
      2254
    7. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      28
      1999
    8. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      210
      1527
    9. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1347
    10. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      38
      1180
    Aihe