Kaikki sekaisin

helvetistä

Olen täynnä surua ja niin raivostunut.Mies häipy sen kummempaa sanomatta ja jätti mut yksin kaiken keskelle.Joudun tekemään paljon asioita ja kahlaan samalla valtavan tunnemyrskyn keskellä.Lähtiessään mies oli todella välinpitämätön ja itsekeskeinen.Ei ole edes vaivautunut selvittämään asioita, että olisi helpompaa päästä tästä eteenpäin.Todella raukkamaista! asun aso asunnossa, jossa suuri vastike yhdelle maksettavaksi.Edessä on muutto ja olen irtisanonut asunnon tämän kaiken myrskyn keskellä en edes tiedä miistä löydän asunnon näin pian, mutta en pysty kovin kauan maksamaan tätä vastikettakaan.En tiedä mitä teen??? olen varmaankin onnistunut pilaamaan koko elämäni.Niin vaikeaa elää tässä tilanteessa.

5

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihme

jos sinulla tulee elämisen kanssa tuskaa tuossa vaiheessa, kenelle tahansa tulisi. Jättäjät, kuten tässä miehesi, toimivat omien itsekkäiden motiivien pohjalta. Usein siinä ei ajatella toista, jätettyä. Se vaan kuvastaa jättäjän lapsenomaisuutta ja rujoutta ihmisenä, Ei sitä, mitä sinä olet!

Hae apua. Soita vaikka kriisipuhelimeen, siellä osataan auttaa...jos ei muuten, niin sinä saat puhua asioista niinkuin ne koet ja tunnet. Voimia sinulle!

• a...p

Kiitos.

• 112211
        a...p kirjoitti:

Kiitos.

Samaa mieltä ekan vastaajan kanssa, eli tärkeää on muistaa olla määrittelemättä itseään toisen ihmisen tekojen takia.

Hyvä että tiedostat miehen itsekeskeisyyden. Moni jää miettimään mitä teki väärin. Ei välttämättä mitään. Muista se.

• Jumallallekiitoseros

Niin ole kuitenkin rehellinen itsellesi.
      Minä nosti miehen ulos ja hain eron.
      Mikään puhe ei auttanut, kaikki meni viuruumiseksi ja nälvimiseksi meillä kaksi lasta.
      Elatusapu ei aikonutkaan maksaa, kun ei ollut tarvinut osallistua perheen elättämiseen siihenkään asti. Haki oikein vanhempani todistamaan etten tarvitse rahaa lasten takia, koska olin elättänyt perheen siihenkin saakka.

Ilmoitin ette ala siitä rissaamaan, hoidan asian sosiaalihullon kautta puhu sinne. No alkoi maksamaan, mutta mikä syy milloinkin kun ilmoitti ei maksa nyt niin ja niin monta kuukautta kun on sitä ja tätä menoa.. ja vanhempani soittivat kyllä sinun on nyt autettava X-miestäsi.

Sitten ilmoitin ensimmäinen kerta kun ei tililläni oli 5. elatusapua käyn sossussa tekemässä sopimuksen ja sen jälkeen ei puhuta asiasta mitään. Hän maksoi 1,5 lapsen elatustuen verran eli jos olisin laittanut hakuun sossun kautta olisi maksu noussut 1/4 siloisesta sumasta (en tosin tiennyt sitä).

Yksikään ero ei tule yllätyksenä, jos yhtään huomioi puolison, eikä kaikki ole minäminäminä.
      Jumallalle kiitos erosta.

• onnellinenmies

vaikea lohduttaa.mutta ei tämä maailma siihen kaaju.ota rennosti ja alota ensi arkena ihan rauhassa.asiat kääntyy hyväksi jossain vaiheessa sitä ei pahimmalla hetkellä uskois.kerron tämän kokemuksesta.vaikeahan se on tuossa tilassa auttaa.mutta niin tahtoisin oon kokenu tuon saman.kaikki kääntyy hyväksi kun et anna periksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe