Kaikki sekaisin

helvetistä

Olen täynnä surua ja niin raivostunut.Mies häipy sen kummempaa sanomatta ja jätti mut yksin kaiken keskelle.Joudun tekemään paljon asioita ja kahlaan samalla valtavan tunnemyrskyn keskellä.Lähtiessään mies oli todella välinpitämätön ja itsekeskeinen.Ei ole edes vaivautunut selvittämään asioita, että olisi helpompaa päästä tästä eteenpäin.Todella raukkamaista! asun aso asunnossa, jossa suuri vastike yhdelle maksettavaksi.Edessä on muutto ja olen irtisanonut asunnon tämän kaiken myrskyn keskellä en edes tiedä miistä löydän asunnon näin pian, mutta en pysty kovin kauan maksamaan tätä vastikettakaan.En tiedä mitä teen??? olen varmaankin onnistunut pilaamaan koko elämäni.Niin vaikeaa elää tässä tilanteessa.

5

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihme

      jos sinulla tulee elämisen kanssa tuskaa tuossa vaiheessa, kenelle tahansa tulisi. Jättäjät, kuten tässä miehesi, toimivat omien itsekkäiden motiivien pohjalta. Usein siinä ei ajatella toista, jätettyä. Se vaan kuvastaa jättäjän lapsenomaisuutta ja rujoutta ihmisenä, Ei sitä, mitä sinä olet!

      Hae apua. Soita vaikka kriisipuhelimeen, siellä osataan auttaa...jos ei muuten, niin sinä saat puhua asioista niinkuin ne koet ja tunnet. Voimia sinulle!

      • a...p

        Kiitos.


      • 112211
        a...p kirjoitti:

        Kiitos.

        Samaa mieltä ekan vastaajan kanssa, eli tärkeää on muistaa olla määrittelemättä itseään toisen ihmisen tekojen takia.

        Hyvä että tiedostat miehen itsekeskeisyyden. Moni jää miettimään mitä teki väärin. Ei välttämättä mitään. Muista se.


    • Jumallallekiitoseros

      Niin ole kuitenkin rehellinen itsellesi.
      Minä nosti miehen ulos ja hain eron.
      Mikään puhe ei auttanut, kaikki meni viuruumiseksi ja nälvimiseksi meillä kaksi lasta.
      Elatusapu ei aikonutkaan maksaa, kun ei ollut tarvinut osallistua perheen elättämiseen siihenkään asti. Haki oikein vanhempani todistamaan etten tarvitse rahaa lasten takia, koska olin elättänyt perheen siihenkin saakka.

      Ilmoitin ette ala siitä rissaamaan, hoidan asian sosiaalihullon kautta puhu sinne. No alkoi maksamaan, mutta mikä syy milloinkin kun ilmoitti ei maksa nyt niin ja niin monta kuukautta kun on sitä ja tätä menoa.. ja vanhempani soittivat kyllä sinun on nyt autettava X-miestäsi.

      Sitten ilmoitin ensimmäinen kerta kun ei tililläni oli 5. elatusapua käyn sossussa tekemässä sopimuksen ja sen jälkeen ei puhuta asiasta mitään. Hän maksoi 1,5 lapsen elatustuen verran eli jos olisin laittanut hakuun sossun kautta olisi maksu noussut 1/4 siloisesta sumasta (en tosin tiennyt sitä).

      Yksikään ero ei tule yllätyksenä, jos yhtään huomioi puolison, eikä kaikki ole minäminäminä.
      Jumallalle kiitos erosta.

    • onnellinenmies

      vaikea lohduttaa.mutta ei tämä maailma siihen kaaju.ota rennosti ja alota ensi arkena ihan rauhassa.asiat kääntyy hyväksi jossain vaiheessa sitä ei pahimmalla hetkellä uskois.kerron tämän kokemuksesta.vaikeahan se on tuossa tilassa auttaa.mutta niin tahtoisin oon kokenu tuon saman.kaikki kääntyy hyväksi kun et anna periksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe