Kunnon känni

aikaa säästyy.

Helpoin tapa saada selville uuden miehen todellinen luonne on vetää yhdessä kunnon HUMALA, jos mies ei suostu... no tuosta voit vetää johtopäätökset.
Vapaat miehet ovat taitavia teeskentelemään suhteen alussa, jopa parikin vuotta.

57

1805

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha sanonta

      Totuus kuuluu lapsen ja humalaisen suusta

      • Baareissa käynyt

        Ei ihan noin yksinkertaista. Mielestäni humalainen lähinnä sanoo ensimmäisen mieleentulevan ajatuksen, kanta asiaan tuntuu varmalta totuudelta, humalainen ei kovin tarkkaan mieti mitä alkaa julistamaan absoluuttisena totuutena tai vankkumattomana mielipiteenään, liiaallinen itsevarmuus ja sitä rataa...


    • Väittäisin, että kunnon mies ei aluperinkään vedä mitään "kunnon kännejä".

      Ainakin itse soveltanut kyseistä periaatetta naisten suhteen: kunnon känni = kenkää tulee. Ja hyvin on toiminut. ;)

      Joten oletan, että toimii myös toisinkin päin...

      • pikaiset yksiössä.

        Kunnon mies=nynny, nykymaailman menevät naiset jaksa tossukkia kauaa katsella, tietysti jos tallukka on varakas niin meneehän se sitten.

        Mies jääköön kotiin nettiin istumaan, tyttöjen kanssa viihteelle...


      • pikaiset yksiössä. kirjoitti:

        Kunnon mies=nynny, nykymaailman menevät naiset jaksa tossukkia kauaa katsella, tietysti jos tallukka on varakas niin meneehän se sitten.

        Mies jääköön kotiin nettiin istumaan, tyttöjen kanssa viihteelle...

        Kummasti vaan on silti aina vientiä riittänyt, vaikka en pahemmin viinaan koske. Nytkin tipattomalla ollut jo 3,5vuotta.

        Eli turha hakea viinasta mitään tekosyitä. Kyllä se syypä löytyy paremmin sieltä peilistä ja selvinpäin. ;)


      • ghjf 6
        TheOne kirjoitti:

        Kummasti vaan on silti aina vientiä riittänyt, vaikka en pahemmin viinaan koske. Nytkin tipattomalla ollut jo 3,5vuotta.

        Eli turha hakea viinasta mitään tekosyitä. Kyllä se syypä löytyy paremmin sieltä peilistä ja selvinpäin. ;)

        Tossukkalle lyötyy nynnyjä naisia. tottakai.
        Sit salaa haaveillaan naapurin minihame pitkäsäärestä. näin se menee.
        omaa tuulipuku lyyliä pakko katella ja tuhlata elämänsä siihen. vanhempana katkeroidutaan ja muistellaan menetettyjä mahdollisuuksia, kaikki on jo myöhäistä.

        pleijerit kulkee naama virneessä vanhustentalossakin.


      • ghjf 6 kirjoitti:

        Tossukkalle lyötyy nynnyjä naisia. tottakai.
        Sit salaa haaveillaan naapurin minihame pitkäsäärestä. näin se menee.
        omaa tuulipuku lyyliä pakko katella ja tuhlata elämänsä siihen. vanhempana katkeroidutaan ja muistellaan menetettyjä mahdollisuuksia, kaikki on jo myöhäistä.

        pleijerit kulkee naama virneessä vanhustentalossakin.

        "Sit salaa haaveillaan naapurin minihame pitkäsäärestä"

        "omaa tuulipuku lyyliä pakko katella ja tuhlata elämänsä siihen"

        -Puhutko omasta puolestasi..?!

        Koska omasta puolestani voin todeta, että pidän rimaa melkoisen korkealla ja sitä ei tuulipuvuilla ylitetä. X)

        Koita nyt vaan hyväksyä se tosiasia, että joillain meillä riittää vientiä ja on mistä valita juuri sen(kin) takia, ettei viina pahemmin maistu. ;)


      • Hemalöntti
        TheOne kirjoitti:

        "Sit salaa haaveillaan naapurin minihame pitkäsäärestä"

        "omaa tuulipuku lyyliä pakko katella ja tuhlata elämänsä siihen"

        -Puhutko omasta puolestasi..?!

        Koska omasta puolestani voin todeta, että pidän rimaa melkoisen korkealla ja sitä ei tuulipuvuilla ylitetä. X)

        Koita nyt vaan hyväksyä se tosiasia, että joillain meillä riittää vientiä ja on mistä valita juuri sen(kin) takia, ettei viina pahemmin maistu. ;)

        Nimimerkki TheOne, oletko sinä homo? ja ei tarvitse suuttua, kunhan kysyin vain. Vaikutat että olisit, mutta eihän sitä voi olla varma?


      • homo homon tuntee
        Hemalöntti kirjoitti:

        Nimimerkki TheOne, oletko sinä homo? ja ei tarvitse suuttua, kunhan kysyin vain. Vaikutat että olisit, mutta eihän sitä voi olla varma?

        No luuletko, että TheOne sen täällä myöntäisi, vaikka olisikin?! :D


      • Hemalöntti kirjoitti:

        Nimimerkki TheOne, oletko sinä homo? ja ei tarvitse suuttua, kunhan kysyin vain. Vaikutat että olisit, mutta eihän sitä voi olla varma?

        Juu en ole. XD

        Mielenkiinnolla kuulisin perusteluja kyselyillesi kun sentään jaksoin vastatakkin. ;)


      • homo homon tuntee kirjoitti:

        No luuletko, että TheOne sen täällä myöntäisi, vaikka olisikin?! :D

        Miksen myöntäisi..?!

        Ei ihmisen seksuaalinen suuntautuminen tee hänestä sen parempaa tai huonompaa.

        Lähinnä huvittaa, että joku vielä tänä päivänä jaksaa vouhottaa jostain noinkin triviaalista asiasta kuin homoseksuaalisuus. ;D

        Ja me kaikkihan tiedämme, mitä ne kaikkein suurimmat homofoobikot loppupeleissä itse ovat. ;)


      • say no to hemohes
        TheOne kirjoitti:

        Kummasti vaan on silti aina vientiä riittänyt, vaikka en pahemmin viinaan koske. Nytkin tipattomalla ollut jo 3,5vuotta.

        Eli turha hakea viinasta mitään tekosyitä. Kyllä se syypä löytyy paremmin sieltä peilistä ja selvinpäin. ;)

        Painonnosto ja juominen ei sovi. Ex frendi skitsahti jokareissulla.


      • say no to hemohes kirjoitti:

        Painonnosto ja juominen ei sovi. Ex frendi skitsahti jokareissulla.

        Ylipäätään viina ja tosissaan urheilu ei sovi yhteen. Lajista riippumatta.


    • iumnrybetgvfr

      Oon käyttänyt samaa metodia naisten kanssa, useamman kanssa jo ensitreffeillä.

    • kiltti mies.

      Oon tuota kännin vetämistä ehdottanut ennen itse koska siinä miehen luonne tulee esille. Monien miesten käytös muuttuu kännissä.

      • iumnrybetgvfr

        Naisista puhumattakaan ;)


      • RAIVO ja raitis

        Väkivaltainen mies ei suostu huikkaa ottamaan ekan vuoden aikana, siksi ei lähde baariinkaan "siellä on humalaisia, minä olen raitis".
        Tiukka linja, kuppia tai ala mennä tää oli sit tässä. Hullu aggressiivinen mustis saa jauhot suuhun.
        Miksi yli 40-kymppinen HYVÄ mies on edes vapaana!

        Hullu mikä hullu, kenkää!

        ----------------------------


      • luurankoja löytyy
        iumnrybetgvfr kirjoitti:

        Naisista puhumattakaan ;)

        Raittiilla on aina joku ongelma, AINA!


      • juggernoot
        luurankoja löytyy kirjoitti:

        Raittiilla on aina joku ongelma, AINA!

        Mitä ihmettä selitätte? Siis tottakai jokainen muuttuu kännissä. Siksihän ihmiset juo ettei tarvi vastata omista teoistaan ja voi käyttäytyä ihan miten haluaa.

        Suurin osa kaikesta rikollisuudesta ja muusta pahasta johtuu juuri tuosta alkoholista ja te alatte täällä haukkumaan niitä jotka ei käytä sitä. Olette te helvetin röyhkeää porukkaa.

        Se joka käyttää alkoholia on se jolla on ongelmia.


      • tsiisus
        RAIVO ja raitis kirjoitti:

        Väkivaltainen mies ei suostu huikkaa ottamaan ekan vuoden aikana, siksi ei lähde baariinkaan "siellä on humalaisia, minä olen raitis".
        Tiukka linja, kuppia tai ala mennä tää oli sit tässä. Hullu aggressiivinen mustis saa jauhot suuhun.
        Miksi yli 40-kymppinen HYVÄ mies on edes vapaana!

        Hullu mikä hullu, kenkää!

        ----------------------------

        Tai sitten sillä HYVÄLLÄ miehellä on käynyt matkan varrella pieni virhearvio. Sillä on ehkä ollut hullu nainen ja se on hieman skeptinen vastakkaisen sukupuolen suhteen, eikä halua antaa itseään ihan kenelle tahansa revittäväksi lisää. Yksinkertaisempaa yksin. Asenteellisuudestasi päätellen ihan syystä.

        Vapaa = viallinen? Jestas... sano nyt vielä, että siksi olet varattujen perään. Ne HYVÄT varatut miehethän just lähtee vieraiden naisten matkaan.

        Muun kirjoittamasi suhteen voit olla oikeassakin...


    • Jo vitsin murjaisit

      Naurattaa niin paljon et on tulla housuun : D Tämä on parasta mitä pitkään aikaa on kuullut.
      Sillä naiset kun eivät kestä sitäkään viinaa kuin mies ja naisista kännissä kuoriutuu mitä hirveimpiä ämmiä.
      Tämän on poliisitkin ja jopa poliisi naiset myöntäneet monet kerrat, että nainen on paljon kusipäisempi asiakas kännissä kuin mies.
      Minä käytin ennen aina tätä konstia ja hylkytavaraa on tullut ja paljon, kiitos vain alkoholille sillä se paljastaa sinun todellisen luonteesi.
      En koskaan kuuntele selityksiä, olin niin kännissä, en tarkoittanut, en muista mitään, oli liian kännissä, join muutaman liikaa ja niin edelleen.
      Itse en käytä nykyään alkoholia ollenkaan, en ole käyttänyt viimeiseen neljään vuoteen.

      • yuyeeb

        Miksi et käytä alkoholia?


    • Jo vitsin murjaisit

      Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ja kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
      Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua.

    • Baareissa käyny

      En oo vielä sellaista ihmistä nähnytkään, joka ei ois "kunnon kännissä" kusipää, mut sellasia on tavannu, jotka ei vedä niitä kunnon kännejä ja sellasia, jotka ei kunnon känniin tuu ihan vähällä.

      • Jo vitsin murjaisit

        Viina on viisasten juoma, sen takia mä pysyn noista alkoholilla lutraajista loitolla nykyään. Känni Urpoja ja Pissa Liisoja on ihan tarpeeksi katellut


      • hjt5t t
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Viina on viisasten juoma, sen takia mä pysyn noista alkoholilla lutraajista loitolla nykyään. Känni Urpoja ja Pissa Liisoja on ihan tarpeeksi katellut

        Mut eihän se, että suurin osa ihmisistä on kännissä idiootteja ole automaattisesti sinulle syy olla juomatta... Oletko itsekin samanlainen, vai mikä lie se perimmäinen syy olla juomatta. No ok, mainitsit säästämisen, se on hyvä syy


      • Jo vitsin murjaisit
        hjt5t t kirjoitti:

        Mut eihän se, että suurin osa ihmisistä on kännissä idiootteja ole automaattisesti sinulle syy olla juomatta... Oletko itsekin samanlainen, vai mikä lie se perimmäinen syy olla juomatta. No ok, mainitsit säästämisen, se on hyvä syy

        Huomenta vaan kaikille krapulaisille Känni Urpoille ja Pissa Liisoille

        Kertausta kun ei näköjään kerro meno kalloon

        1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua.


      • jfb b
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Huomenta vaan kaikille krapulaisille Känni Urpoille ja Pissa Liisoille

        Kertausta kun ei näköjään kerro meno kalloon

        1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua.

        Eivät noi 3. ja 4. voi olla syitä sinun juomattomuuteesi, se on täysin epäloogista, eikä sitä viinaa ole pakko juoda niin paljon, että tulee krapula- hyväksyn vain syyn nro 1


      • Jo vitsin murjaisit
        jfb b kirjoitti:

        Eivät noi 3. ja 4. voi olla syitä sinun juomattomuuteesi, se on täysin epäloogista, eikä sitä viinaa ole pakko juoda niin paljon, että tulee krapula- hyväksyn vain syyn nro 1

        No se on sinun mielipiteesi. Miksi edes pitäisi tissutella, sinun mieliksikö ? Kuten sanoin en todellakaan jaksa kuunnellen, enkä katsella känni urpoja, enkä pisaa liisoja.
        Nainen joka vaatii muutaman lasin viiniä ennen kuin saa suunsa auki ei ole minua varten. Se on ensin viiniä viikonloppuisin ja sitten suu käy koko viikon edestä kun ei muuten viikolla saa suuta avattua, sitten se kohta jopa viikolla ruokaviininä jne.
        Sä saat minun puolesta pitää kaikki tissuttelevat hyssykät ja viinisiepot.
        Minulla ei ole mitään syytä alkaa tämänlaisten tissuttelevien hyssyköiden seuraksi ja mieliksi juomaan yhtään mitään.


      • hyvähyvä
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        No se on sinun mielipiteesi. Miksi edes pitäisi tissutella, sinun mieliksikö ? Kuten sanoin en todellakaan jaksa kuunnellen, enkä katsella känni urpoja, enkä pisaa liisoja.
        Nainen joka vaatii muutaman lasin viiniä ennen kuin saa suunsa auki ei ole minua varten. Se on ensin viiniä viikonloppuisin ja sitten suu käy koko viikon edestä kun ei muuten viikolla saa suuta avattua, sitten se kohta jopa viikolla ruokaviininä jne.
        Sä saat minun puolesta pitää kaikki tissuttelevat hyssykät ja viinisiepot.
        Minulla ei ole mitään syytä alkaa tämänlaisten tissuttelevien hyssyköiden seuraksi ja mieliksi juomaan yhtään mitään.

        Ei ole pakko, valintasi siltä osin ihan hyväksyttävä ja terve.

        Asian johdosta itsessäsi näkemäsi erinomaisuus ja ylivertaisuus sekä muiden ilmiselvä tuomitseminen ja vähätteleminen heidän tekemänsä valinnan suhteen paistaa kilometrin päähän. He ovat täydellisiä idiootteja kännissä, sinä selvinpäin.

        Mitä jos vetäisit pienet lärvit ja lakkaisit asettamasta itseäsi muiden yläpuolelle.


      • alkkis71
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        No se on sinun mielipiteesi. Miksi edes pitäisi tissutella, sinun mieliksikö ? Kuten sanoin en todellakaan jaksa kuunnellen, enkä katsella känni urpoja, enkä pisaa liisoja.
        Nainen joka vaatii muutaman lasin viiniä ennen kuin saa suunsa auki ei ole minua varten. Se on ensin viiniä viikonloppuisin ja sitten suu käy koko viikon edestä kun ei muuten viikolla saa suuta avattua, sitten se kohta jopa viikolla ruokaviininä jne.
        Sä saat minun puolesta pitää kaikki tissuttelevat hyssykät ja viinisiepot.
        Minulla ei ole mitään syytä alkaa tämänlaisten tissuttelevien hyssyköiden seuraksi ja mieliksi juomaan yhtään mitään.

        Täysin älytön syy olla juomatta on se, että ihmiset ovat idiootteja kännissä. Se kyllä pitää paikkansa, että he ovat, ja sen vuoksi en itse esim. käytännössä koskaan käy baareissa, mutta ei se silti estä minua juomasta esim. muutamaa saunaolutta tms.


      • Jo vitsin murjaisit
        hyvähyvä kirjoitti:

        Ei ole pakko, valintasi siltä osin ihan hyväksyttävä ja terve.

        Asian johdosta itsessäsi näkemäsi erinomaisuus ja ylivertaisuus sekä muiden ilmiselvä tuomitseminen ja vähätteleminen heidän tekemänsä valinnan suhteen paistaa kilometrin päähän. He ovat täydellisiä idiootteja kännissä, sinä selvinpäin.

        Mitä jos vetäisit pienet lärvit ja lakkaisit asettamasta itseäsi muiden yläpuolelle.

        Pitäisikö minun alkaa juomaan koska sinä et pysty lopettamaan juomista? Tämä keskustelu alkaa muistuttaa kovasti entisen tissuttelija tyttöystäväni kanssa käytyjä keskusteluja.
        Juuri tämmöiste se oli melkein joka viikonloppu ja alkoi suorastaan vituttaa jo alkuviikosta kun tiesi että tissuttelijalla olisi taas vaikka mitä sanottavaa mutta kun ei saa suutaan auki kun pitää odottaa viikonloppuun että voi ottaa pienen kännin jotta saa suunsa auki.
        Sitten kun se ahdistus oli oikein silminnähtävissä tissuttelijan niin piti avata jo viikolla ruokaviinipullo ja huitaista se kun ei jaksanut odottaa viikonloppuun.


      • Jo vitsin murjaisit
        alkkis71 kirjoitti:

        Täysin älytön syy olla juomatta on se, että ihmiset ovat idiootteja kännissä. Se kyllä pitää paikkansa, että he ovat, ja sen vuoksi en itse esim. käytännössä koskaan käy baareissa, mutta ei se silti estä minua juomasta esim. muutamaa saunaolutta tms.

        Miksi minun pitäisi alkaa saunakaljoja juomaa? Tekisikö minusta paremman ihmisen vai sinusta?


      • ryjmethnehbn
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi alkaa saunakaljoja juomaa? Tekisikö minusta paremman ihmisen vai sinusta?

        Et näköjään ymmärrä logiikkasi puutteellisuutta, tai sitten teet sen tahallasi, toivon että jälkimmäinen pitää paikkansa.


      • Jo vitsin murjaisit
        ryjmethnehbn kirjoitti:

        Et näköjään ymmärrä logiikkasi puutteellisuutta, tai sitten teet sen tahallasi, toivon että jälkimmäinen pitää paikkansa.

        : D Et vastannut kysymykseen minkä takia minun pitäisi alkaa juopottelemaan sauna yhteydessä, juomaan edes kalja tai muutamaa kaljaa?

        Hissukat ja tuppisuut keksii vaikka minkä syyn kunhan pääsevät alkoholia litkimään. Koska he ovat muuten kireitä kuin viulukielet siksi pitää keksi syitä saunomisesta, jonkun urheilutapahtuman, syntymäpäivä, nimipäivä, kaveri sai lapsen, vituttaa, naisystävä kiukutteli, kuuma kesäpäivä, kylmä ja synkkää talvi, koira sairastaa, mummu kuoli ja niin edelleen.

        Ei minun esim. miehisyyteni siitä kärsi vaikka joisin muumi limua saunan yhteydessä

        http://mb.cision.com/Public/147/9498429/bad99c473ce3f648_800x800ar.jpg

        toisin se lelu-äijien joiden täytyy yrittää todistaa miehisyyttään joka välissä litkimällä kaljaa, pelkäävät varmaa et mm. muumi limun juominen saunan jälkeen veisi heidän miehuutensa


      • km7jnhbtgr
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        : D Et vastannut kysymykseen minkä takia minun pitäisi alkaa juopottelemaan sauna yhteydessä, juomaan edes kalja tai muutamaa kaljaa?

        Hissukat ja tuppisuut keksii vaikka minkä syyn kunhan pääsevät alkoholia litkimään. Koska he ovat muuten kireitä kuin viulukielet siksi pitää keksi syitä saunomisesta, jonkun urheilutapahtuman, syntymäpäivä, nimipäivä, kaveri sai lapsen, vituttaa, naisystävä kiukutteli, kuuma kesäpäivä, kylmä ja synkkää talvi, koira sairastaa, mummu kuoli ja niin edelleen.

        Ei minun esim. miehisyyteni siitä kärsi vaikka joisin muumi limua saunan yhteydessä

        http://mb.cision.com/Public/147/9498429/bad99c473ce3f648_800x800ar.jpg

        toisin se lelu-äijien joiden täytyy yrittää todistaa miehisyyttään joka välissä litkimällä kaljaa, pelkäävät varmaa et mm. muumi limun juominen saunan jälkeen veisi heidän miehuutensa

        Ainoastaan Suomi24:ssä voi tavata tällaisia jurpoja. Siinä, että ei käytä alkoholia, ei ole mitään paheksuttavaa- päinvastoin. Mutta ihmettelen kyllä ,miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että ei ymmärrä järjettömyyttä seuraavassa perustelussa:

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Looginen väittämä olisi esim. : En käy ravintoloissa, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa, mutta... no, turha tätä on selittää, normiälyn, tai hieman sitä vähemmänkin omaavat ymmärtävät mitä tarkoitan.

        ps. unohdit yhden YHTÄ LOOGISEN JA JÄRKEVÄN syyn olla käyttämättä alkoholia: En juo,koska naapurilleni tulee siitä vatsakipua.


      • Pia017area
        km7jnhbtgr kirjoitti:

        Ainoastaan Suomi24:ssä voi tavata tällaisia jurpoja. Siinä, että ei käytä alkoholia, ei ole mitään paheksuttavaa- päinvastoin. Mutta ihmettelen kyllä ,miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että ei ymmärrä järjettömyyttä seuraavassa perustelussa:

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Looginen väittämä olisi esim. : En käy ravintoloissa, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa, mutta... no, turha tätä on selittää, normiälyn, tai hieman sitä vähemmänkin omaavat ymmärtävät mitä tarkoitan.

        ps. unohdit yhden YHTÄ LOOGISEN JA JÄRKEVÄN syyn olla käyttämättä alkoholia: En juo,koska naapurilleni tulee siitä vatsakipua.

        Toi tyyppii vedättää teitä opponentteja :) Tai sit se ihan oikeesti on tosissaan, mikä tarkoittaa sitä, että hukkaatte aikaanne. Sama kuin yrittäs vakuuttaa jehovan todistajan evoluution todellisuudesta :)


      • Jo vitsin murjaisit
        km7jnhbtgr kirjoitti:

        Ainoastaan Suomi24:ssä voi tavata tällaisia jurpoja. Siinä, että ei käytä alkoholia, ei ole mitään paheksuttavaa- päinvastoin. Mutta ihmettelen kyllä ,miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että ei ymmärrä järjettömyyttä seuraavassa perustelussa:

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Looginen väittämä olisi esim. : En käy ravintoloissa, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa, mutta... no, turha tätä on selittää, normiälyn, tai hieman sitä vähemmänkin omaavat ymmärtävät mitä tarkoitan.

        ps. unohdit yhden YHTÄ LOOGISEN JA JÄRKEVÄN syyn olla käyttämättä alkoholia: En juo,koska naapurilleni tulee siitä vatsakipua.

        Eipä edelleenkään kuulu mikisi minun pitäisi juoda alkohoolia. Tuppisuuakat ja rappioakloholistimiehet haluavat todistella potenssiaan täällä.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Eipä edelleenkään kuulu mikisi minun pitäisi juoda alkohoolia. Tuppisuuakat ja rappioakloholistimiehet haluavat todistella potenssiaan täällä.

        Ha ha haa. Olen voittanut. Silloin kun ruetaan lainaamaan toitsten nimerkkejä, on väittely jo hävitty.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Ha ha haa. Olen voittanut. Silloin kun ruetaan lainaamaan toitsten nimerkkejä, on väittely jo hävitty.

        Etkö muuta keksi? Kello 23.33 ja 23.55 latetut viestit eivät ole minun kirjoittamiani, häirikkö yrittää pilata ketjun, luulatavasti hän on alkoholisti.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Etkö muuta keksi? Kello 23.33 ja 23.55 latetut viestit eivät ole minun kirjoittamiani, häirikkö yrittää pilata ketjun, luulatavasti hän on alkoholisti.

        Tunnustan, olen naisia hakkaava juoppo.
        Siksi olenkin raitis jo puoli vuotta oltu.


      • Jo vitsin murjaisit
        km7jnhbtgr kirjoitti:

        Ainoastaan Suomi24:ssä voi tavata tällaisia jurpoja. Siinä, että ei käytä alkoholia, ei ole mitään paheksuttavaa- päinvastoin. Mutta ihmettelen kyllä ,miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että ei ymmärrä järjettömyyttä seuraavassa perustelussa:

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Looginen väittämä olisi esim. : En käy ravintoloissa, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa, mutta... no, turha tätä on selittää, normiälyn, tai hieman sitä vähemmänkin omaavat ymmärtävät mitä tarkoitan.

        ps. unohdit yhden YHTÄ LOOGISEN JA JÄRKEVÄN syyn olla käyttämättä alkoholia: En juo,koska naapurilleni tulee siitä vatsakipua.

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Ei tämä ollut ainut perustelu? Jäikö sinulla jotain huomaamatta?

        Kerrataan sitten

        "1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua. "

        Sitten voisin lisätä vielä sen että alkoholijuomat eivät ole mitenkään erityisiä makunautintoja. Ihan samoin kuin karpalo tai vaikka tyrnin marja.
        Ainut että karpalot, tyrnin marjat jne. on terveellisiä toisin kuin alkoholit. Mutta alkoholia juodaan ja yritetään olla irvistelemättä sen makua koska se on niin kuin “äijämäistä” , muuta kun tämmöiselle “äijälle” tarjoo karpaloita tai tyrninmarjoja tulee heti hyi pahaa, en syö yöäk, ihan kuin pikkulapsilta : D

        En edelleenkään ymmärrä miksi minun pitäisi alkaa juopottelemaan saunomisen yhteydessä?

        PS: Täällä näyttää joku toinen ottaneen saman nimimerkin käyttöön


      • valkyyria86
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Ei tämä ollut ainut perustelu? Jäikö sinulla jotain huomaamatta?

        Kerrataan sitten

        "1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua. "

        Sitten voisin lisätä vielä sen että alkoholijuomat eivät ole mitenkään erityisiä makunautintoja. Ihan samoin kuin karpalo tai vaikka tyrnin marja.
        Ainut että karpalot, tyrnin marjat jne. on terveellisiä toisin kuin alkoholit. Mutta alkoholia juodaan ja yritetään olla irvistelemättä sen makua koska se on niin kuin “äijämäistä” , muuta kun tämmöiselle “äijälle” tarjoo karpaloita tai tyrninmarjoja tulee heti hyi pahaa, en syö yöäk, ihan kuin pikkulapsilta : D

        En edelleenkään ymmärrä miksi minun pitäisi alkaa juopottelemaan saunomisen yhteydessä?

        PS: Täällä näyttää joku toinen ottaneen saman nimimerkin käyttöön

        "4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua. "

        Miten tuo voi olla kenenkään perustelu olla käyttämättä alkoholia? Se on perustelu olla pitämättä hyssyköistä, jotka avautuvat vasta humalassa, mutta se ei ole perustelu olla käyttämättä alkoholia.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        "En käytä alkoholia, koska suurin osa ihmisistä on k-päitä juovuksissa"

        Ei tämä ollut ainut perustelu? Jäikö sinulla jotain huomaamatta?

        Kerrataan sitten

        "1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua. "

        Sitten voisin lisätä vielä sen että alkoholijuomat eivät ole mitenkään erityisiä makunautintoja. Ihan samoin kuin karpalo tai vaikka tyrnin marja.
        Ainut että karpalot, tyrnin marjat jne. on terveellisiä toisin kuin alkoholit. Mutta alkoholia juodaan ja yritetään olla irvistelemättä sen makua koska se on niin kuin “äijämäistä” , muuta kun tämmöiselle “äijälle” tarjoo karpaloita tai tyrninmarjoja tulee heti hyi pahaa, en syö yöäk, ihan kuin pikkulapsilta : D

        En edelleenkään ymmärrä miksi minun pitäisi alkaa juopottelemaan saunomisen yhteydessä?

        PS: Täällä näyttää joku toinen ottaneen saman nimimerkin käyttöön

        Näyttää vähän, että täällä joku ilmeisen mielisairas yksilö kirjoittelee samalla nimimerkillä kuin minä. Voin kertoa, että olen ollut täällä viimeksi kirjoitettuani viestin 20.1.2014 20:17.Sen jälkeen olen ollut äitini luona viettämässä hyvin ansaittua lomaa, enkä todellakaan ole avannut intternettiä sinä aikana kertaakaan.

        Intternetti on näet samanlainen huume kuin alkoholi, nuuska ja amfetamiini, jotka vain tuhoavat ihmisen aivot ja aineenvaihdunna. Alkavat vain muistuttaa erästä entistä naisystävääni, joka ainoa ilo ja pelastus oli tuo viinanpergele, joka saastuttaa mielen ja sielun. Kehoittaisin kaikkia jotka vielä ovat tuon saastan vallassa tekemään sen ainoan järkevän päätökseen, minkä voivat, eli lopettamaan viinanpasgan juomisen!


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Näyttää vähän, että täällä joku ilmeisen mielisairas yksilö kirjoittelee samalla nimimerkillä kuin minä. Voin kertoa, että olen ollut täällä viimeksi kirjoitettuani viestin 20.1.2014 20:17.Sen jälkeen olen ollut äitini luona viettämässä hyvin ansaittua lomaa, enkä todellakaan ole avannut intternettiä sinä aikana kertaakaan.

        Intternetti on näet samanlainen huume kuin alkoholi, nuuska ja amfetamiini, jotka vain tuhoavat ihmisen aivot ja aineenvaihdunna. Alkavat vain muistuttaa erästä entistä naisystävääni, joka ainoa ilo ja pelastus oli tuo viinanpergele, joka saastuttaa mielen ja sielun. Kehoittaisin kaikkia jotka vielä ovat tuon saastan vallassa tekemään sen ainoan järkevän päätökseen, minkä voivat, eli lopettamaan viinanpasgan juomisen!

        Kun kerran tälle linjalle lähdit, niin tässäpä vielä perusteluni, ole hyvä:


        "1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua. "

        ps. saunon edelleenkin muumilimun voimalla


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Kun kerran tälle linjalle lähdit, niin tässäpä vielä perusteluni, ole hyvä:


        "1. Minulla on parampaa tekemistä niillä rahoilla joita laittaisin alkoholiin, .......
        2. ...... enkä katso järkeväksi viettää krapulapäiviä koska senkin ajan voin viettää paremmin ...
        3. ....kaiken lisäksi suuriosa ihmisistä on täydellisiä idiootteja kännissä, ei kiinnosta katsella sellaisia.
        4. Suurinosa ihmisistä on niin helvetin hyssyköitä ja hissukoita et alkavat avautumaan vasta kännissä, ei koskaan selvinpäin, mä en vaan todellakaan kestä sellaisia ihmisiä jotka ovat selvinpäin tuppisuita ja vaatii käytännössä kännin ennen kuin saavat suunsa avattua. "

        ps. saunon edelleenkin muumilimun voimalla

        Ratkesin taas juomaan vaikka olen lähes rahaton.

        Ahistaa elämä. Olen vellihousu.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Ratkesin taas juomaan vaikka olen lähes rahaton.

        Ahistaa elämä. Olen vellihousu.

        Nyt olen taas raitis, oli sen verran rankka viikonloppu, luulatavasti olen nyt saanut pääni taas kuntoon!

        Älkää välittäkö tuon mielisairaan kopijoijan kirjoituksista.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Nyt olen taas raitis, oli sen verran rankka viikonloppu, luulatavasti olen nyt saanut pääni taas kuntoon!

        Älkää välittäkö tuon mielisairaan kopijoijan kirjoituksista.

        Täällä näyttäisi siltä että joku yksinäinen alkoholisti joka ei pysty lopettaa juomistaan tai perusteleen miksi minun pitäisi alkaa juomaan on varastaneen nimimerkkini.
        Lähde välillä ulos heittää joku pieni lenkki, soita jollekin kaverille tai kait jossain auttavassa puhelimessa saa apua ongelmiinsa.
        Alkaa näyttää aika omituiselta kun täytyy varastaa toisen nimimerkki ja höpöttää sen turvin yksinään.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Täällä näyttäisi siltä että joku yksinäinen alkoholisti joka ei pysty lopettaa juomistaan tai perusteleen miksi minun pitäisi alkaa juomaan on varastaneen nimimerkkini.
        Lähde välillä ulos heittää joku pieni lenkki, soita jollekin kaverille tai kait jossain auttavassa puhelimessa saa apua ongelmiinsa.
        Alkaa näyttää aika omituiselta kun täytyy varastaa toisen nimimerkki ja höpöttää sen turvin yksinään.

        Vai lenkille, vielä sinäkin juot taas vanhaan malliin.
        Sitten se onkin taas menoa ja meininkiä.
        Keksi vaan joku toinen nimimerkki! Senkin hullu toipuva alkoholisti.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Vai lenkille, vielä sinäkin juot taas vanhaan malliin.
        Sitten se onkin taas menoa ja meininkiä.
        Keksi vaan joku toinen nimimerkki! Senkin hullu toipuva alkoholisti.

        Taitaa näitä hulluja olla täällä vähintään kolme.


      • Jo vitsin murjaisit
        Jo vitsin murjaisit kirjoitti:

        Taitaa näitä hulluja olla täällä vähintään kolme.

        Olen luulatavasti skitso toipuvainen alkoholistipoju, sinkku.


    • huono juttu.
    • aholisti71

      Kyl kunnon känni aina huonon panon voittaa, itse asiassa melko hyvänkin.

    • olehyvävaan

      Sinulla jo vitsin murjasit on alkoholiongelma.
      Minunkin läheiselläni oli sama alkoholi ongelma kuin sinulla.

      Läheiseni eli harhassa ja luuli että jos yhdenkin olusen juo niin siitä lähtee rappio ja alkoholismi. Vaimot turvakotiin ja lapset huostaan.
      Juuri tuo että asetat kohtuullisenkin alkon käytön täysin idioottimaiseksi käytökseksi kertoo sinusta ja ongelmastasi. Ajatele nyt itsekkin käytöstäsi, riehut nimettömänä netissä ja haukut kaikkia alkoholisteiksi ja kusipäiksi.

      Sinulla on käänteinen alkoholi ongelma ja se estää sinua sopeutumasta kohtuullisen alkoholin käytön myönteiseen yhteiskuntaan.

      • Jo vitsin murjaisit

        Kyllä, mutta tuolla verukkeella voin eristäytyä kotiin muista ihmisistä.
        Ja olla yksin.


      • Anonyymi

        Olen juonut 7 vuotta lähes päivittäin (välillä mennyt päivä ohi kun nukkunut) minulla ei ole alkoholi ongelmaa.


    • jo joken murjaisit

      Olis hauska tietää, moniko tähän ketjuun on kirjoittanut tuolla vitsi-nikillä. Varmaan ainakin 10 tyyppiä. Tosin vielä hauskempaa olisi, jos kävisi jotenkin ilmi, että sama jäppinen on kirjoittanut kaikki :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe