Tuli vastaan vaatteita etsiessä sellainen verkkokauppa kun Taobao.com. Sieltä löytyis paljon ihania vaatteita myös meille pienikokoisille, sillä onhan kiinalaiset tunnetusti itsekin aika pientä kansaa. Hinnatkin vaikutti olevan murto-osan Suomen hinnoista. Tuolta ei kuitenkaan voi tilata suoraan Suomeen, mutta löysin selvitellessäni tämmösen luotettavan oloisen palvelun kun www.kiinatukku.fi Onko kenelläkään kokemusta tästä tai ylipäätään Taobaosta ostamisesta?
Kokemuksia vaatteiden tilaamisesta Kiinasta?
1
351
Vastaukset
- TUKES_RULES
En suosittele tilaamaan mitään tuotteita tuolta. Tuotteet jotka eivät ole EU direktiivin ja suomen (Tukesin) mukaisia ei kannata tuoda suomeen.
Suurimassa osassa TAOBAO:n tuotteita ja kiinatukku.fi tuotteissa ei ole CE, RoHS, EMC, ym Sertifikaatti todistuksia ja ne eivät täytä EU:n ja suomen direktiivejä.
Jos ostat varoituksesta huolimatta kannattaa muistaa myös se että tuotteet jotka eivät ole hyväksyttyjä ei vakuutusyhtiö korvaa eikä vakuutus yhtiö korvaa niiden tuotteiden aiheuttamia tulipaloja ym.
Joten en suosittele ennenkuin kiinatukku.fi tekee listan tuotteista jotka ovat EU:n ja Suomen direktiivien mukaisia.
Tosin joka ikinen meistä toimii omalla vastuulla ja mielensä mukaan. tämä oli vain varoitus tilaajille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368