Alkaa jo vähitellen ketuttamaan tämä naisten käytös minua kohtaan. Joka ainoa juttu alkaa suurinpiirtein sanoilla "olet ihaninta ja parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut" mutta eipä aikaakaan niin lume puheet loppuu ja "olit ihan kiva mutta"
Yhden asian lukuisissa pari/tapailu suhteissani olen pistänyt merkille. En saa omata minkäänlaista omaa tahtoa tai ajatusta. Jos ilmaisen mielipiteeni (huom asiallisesti aina ilman räyhäämistä) on tulos aina sama, sinut jätetään.
Tästä on tullut jo niin surullisen kuuluisaa kohdallani että olen kysellyt useammilta nais kavereilta, kavereideni naisilta, siskolta jne että kertokaa hyvän tähden onko niin että mies ei vaan saa ilmaista itseään millään muotoa niin hän on silloin hyvä mies. Jokainen sanoo että tottakai miehellä pitää olla omat ajatukset ja oma elämäkin. No niin minäkin uskon mutta kohdallani homma menee aina niin kauan hyvin kun myötäilen naista joka asiassa vaikka se moraalisesti olisi väärin omaan ajatusmaailmaan ja en ole mistään asiasta vastaan mutta jos pienenkin asian ilmaisen oman näkemykseni mukaan tulee välittömästi riita ja "vainiin, tämä oli sit tässä"
Asian ei edes tarvi olla iso niin nämä minulle rakkautta vannoneet lähtee samantien kun vain olen jostain omaa mieltä.
Tila ei riitä palstalla kaikkiin syihin mutta muutamia mainitsen:
-"Ai et osta mulle autoa. Kyllä kunnon mies naiselleen auton ostaa"
-"Sä et enään halua mua joten turha meidän on enään yhdessä olla" (olin 39 kuumeessa muuten seksielämämme oli aktiivista)
-"Jos et voi liittää tulojamme yhteen samalle tilille niin antaa olla"
-"Kun et kerta hyväksy exääni päivittäiseen elämäämme niin olkoon" (lapseton nainen)
-"Miksi et lähde palju bileisiin tuntemattomien kavereideni kanssa" (yö hänen puheluita ja pyyntöjä kainaloon sekstaamaan hänen kanssaan mutta esitin toivomuksen jos huomenna ihan kaksin syötäis ja touhuttais)
-"Miksi et halua lasta nyt heti minähän rakastan sua. No kyllä joku muu haluaa jos et sinä" (toivoin että seurustelumme etenisi yhteenmuuttoon saakka ja sit lapsia)
Olkoon nyt viimeinen sellainen syy että muuten iloinen luonteeni sai kolhun kun yhtäaikaa äitini sairastui kuoleman partaalle ja samalla jäin työttömäksi. Tottakai luonteeni muuttui ja tunsin oloni hyväksi kultani lähellä. Palkkioksi tästä sain kenkää ilmeisesti yhtäkkiä masentuneen luonteeni takia.
Näiden tapausten jälkeen naiset lähtivät joko kadoten tyystin tai älyttömän viesti kettuilujen saattelemana. Iät ovat olleet väliltä 27-37v
Kuten edellä näkyy mies EI SAA olla omaa mieltä saati murehtia/masentua mistään tai aina seuraus on jätetyksi tuleminen.
Kertokaa miksi miehellä ei ole oikeutta omaan ajatus maailmaan ja elämään mutta vastavuoroon homma taas ei mene näin?
Itseäni jo pelottaa seuraava säätö ei siksi että minkälainen nainen sieltä tulee vaan siksi että mikä mussa taas on vikana että minä upea ja mahtava ihminen ilmaisen taas jonkun arkisen asian sillätavalla että kenkää tulee.
Mies ilman omia mielipiteitä=parisuhde??
55
2080
Vastaukset
- Kommentti Kalle
JOS sulla on tapahtunut jokaisen naisen kanssa samalla tavalla niin etsisin syyllistä peilistä.
On aivan naurettavaa vetää mustavalkoisia päätelmiä, esim. että miehellä ei saisi olla mielipiteitä. Yleensä se on just toisinpäin. Mutta sekin että kuinka fiksusti ne esittää ja mitenkä.
Puolison vakava sairastuminen on aika tabu parisuhteessa. Varsinkin tuoreessa sellaisessa. Helppo vetää "minä en jaksa sellaista elämää"-kortti ja vaihtaa sitten hiippakuntaa.
Ps. Aika hel-vetin lapsellisen oloisia naisia olllut sulla. Ehkä siinä on myös syy.- EiSittenOmaItsensä
Millähän tavalla asiasta saa vieritettyä syyn niskoilleni? Juu jos suostuisin mitä ihmeellisimpiin asioihin olisin varmaankin jonkun edellä mainitun kanssa suhteessa ja tuossa nyt oli murto osa näistä lapsellisista syistä.
Kun se jossain kommentissa tulee kysytyksi kuitenkin niin en painosta ketään mihinkään mielipiteilläni vaan esitän toiveen tai oman näkemykseni asiaan.
Todellakin en ole räyhääjä luonne vaan päinvastoin herkkä.
Asioistahan otetaan oppia eikö niin? No minun oppini näistä kaikista on ollut se että en vain saa omata mitään omaa mielipidettä vaan mun pitää olla se pässi narussa jota vedetään. Jos en siihen suostu niin naru katkaistaan ja sanotaan et "senkus menet sitten"
Kuitenkin pidän itseäni yleisellä tasolla miehenä josta luulisi että naiset kiinnostuu oikeasti eikä vain hetkellisesti sillä olen rehti ja reilu työssä käyvä, mielekkäitä harrastuksia omaava, on sosiaalista tuttava piiriä, kädentaitojakin löytyy pienestä remppahommasta ruoan laittoon ja kodinhoitoon.
Siitä huolimatta en riitä omana itsenäni vaan jos en muokkaudu kenenkään peilikuvaksi en silloin myöskään kelpaa. Voisin vaikka maksaa kuvainnollisesti sellaisesta naisesta joka hyväksyy myös miehen vikoineen päivineen ja omine ajatuksineen eikä vaan näe sitä omaa napaansa. Sellaiseen en vain ole koskaan törmännyt yrityksistäni huolimatta. - miees 28v
EiSittenOmaItsensä kirjoitti:
Millähän tavalla asiasta saa vieritettyä syyn niskoilleni? Juu jos suostuisin mitä ihmeellisimpiin asioihin olisin varmaankin jonkun edellä mainitun kanssa suhteessa ja tuossa nyt oli murto osa näistä lapsellisista syistä.
Kun se jossain kommentissa tulee kysytyksi kuitenkin niin en painosta ketään mihinkään mielipiteilläni vaan esitän toiveen tai oman näkemykseni asiaan.
Todellakin en ole räyhääjä luonne vaan päinvastoin herkkä.
Asioistahan otetaan oppia eikö niin? No minun oppini näistä kaikista on ollut se että en vain saa omata mitään omaa mielipidettä vaan mun pitää olla se pässi narussa jota vedetään. Jos en siihen suostu niin naru katkaistaan ja sanotaan et "senkus menet sitten"
Kuitenkin pidän itseäni yleisellä tasolla miehenä josta luulisi että naiset kiinnostuu oikeasti eikä vain hetkellisesti sillä olen rehti ja reilu työssä käyvä, mielekkäitä harrastuksia omaava, on sosiaalista tuttava piiriä, kädentaitojakin löytyy pienestä remppahommasta ruoan laittoon ja kodinhoitoon.
Siitä huolimatta en riitä omana itsenäni vaan jos en muokkaudu kenenkään peilikuvaksi en silloin myöskään kelpaa. Voisin vaikka maksaa kuvainnollisesti sellaisesta naisesta joka hyväksyy myös miehen vikoineen päivineen ja omine ajatuksineen eikä vaan näe sitä omaa napaansa. Sellaiseen en vain ole koskaan törmännyt yrityksistäni huolimatta.Niin, juttu kun ei ole ihan niin musta-valkoinen...eikä lähdetä nyt etsimään syyllisiä vaan pohtimaan laatikon ulkopuolelta hommaa.
Jos siis lähdetään siitä että, kyseiset naiset ovat olleet todella lapsellisia ja itsekkäitä. Kuka ihan oikeasti odottaa toiselta autoa tai lasta.Aika itsekeskeistä ja hyötyä tavoittelevan prinsessan toimintaa. Itselläni leikkaisi samantien kiinni ja eukko pihalle.:D
Anyway, oli miten oli niin kolikolla on myös kääntöpuoli; se kääntöpuoli on sinun valintasi. Se että valitsee yhden tai kaksi tuollaista "kanaa", menee ihan virhemarginaali mutta, ei useampi. Ikävä todeta mutta, sinä itse olet valinnut nuo seurustelukumppaneiksi joten, tässä on ehkä sinulla pohdinnan paikka. Mikä on noissa naisissa ollut muutoin yhdistävä tekijä tai miksi valitsit heidät ?
Pitäisikö sinun miettiä syvemmin parisuhdetta ja millä pohjalla alat seurustelemaan?
Mistä voisit tunnistaa kyseiset heti alkumetreillä jolloin voisi sanoa suoraan "bye,bye"
Ja kysymys ei todellakaan tehdä sinusta millään tavoin syyllistä, vaan miettiä kriittisesti, missä meni vikaan ja mitenkä asian voisi korjata.
- Kurja kaikki kokee
OLET ONNEN PEKKA! Että olet päässyt irti noista yksilöistä. Yli 20 vuotta näkymättömänä ja vailla arvostusta, (ulkopuolistenkin mukaan) lusineena en voi olla kadehtimatta (vaikkei se sivistynyttä olekkaan) sinua, kun olet vapaa mies. Minusta tehtiin marionetti heti alkajaisiksi, ihmiseksi ei ole paluuta näillä näkymin!
OTSIKKOSI ON NIIN TOSI ET HIRVITTÄÄ !- miees 28v
Niin, jotkut ihmiset tekevät toisesta marionetin jos toinen antaa tehdä itsestään sellaisen, mikä on tietenkin väärin ja toista epäkunnioittavaa. Sinällään tilanteesi on kuitenkin hyvä, että tiedostat sen joten, kyse on sinusta itsestäsi, kuinka toimit; Jäätkö marionetiksi vai laitatko hommalle pisteen ja jätät naisesi.Tietysti jättäminen vaati voimia ja erityisesti tapauksessa missä toinen polkee varmasti päälle silloinkin.
Mutta, kyse on kuitenkin sinun elämästäsi ja oikeuksistasi olla arvostettu tasavertainen kumppani.
- oppeliini1
Syy vain Sinussa itsessäsi!
Valitset aivan vääränlaisia ystäviä. Ole iloinen että olet päässyt noista kuvatuksista eroon.
Miksi et etsisi ystäviä jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä, jotka arvostavat yhteiskuntaa samoilla käsitteillä kuin sinä, joille taloudelliset arvot ovat samat kuin omasi jne jne....
Kuulostaa kuin sinä hyväksyisit ystäviksesi jokaikisen jotka ovat vähääkään sinusta kiinnostuneet.
Omanlaisiasikin tyttojän ON, viitsi nähdä enemmän vaivaa loytääksesi heitä! - totuus voi kirpaista
Naiset kuulostavat keskenkasvuisilta prinsessoilta, ihmisiltä joilla ei juuri ole elämänkokemusta. Kaikki on tullut valmiina eteen eikä minkään asian eteen juuri ole tarvinnut ponnistella.
Toinen vaihtoehto on että naiset eivät ole kertoneet koko totuutta. Eivät ole esim. kertoneet suoraan että seksielämä on kehnoa, henki tai jalat haisee tai jotain vastaavaa, mitä eivät ole kehdanneet kertoa. Olen itsekin lempannut miehen, joka haisi pahalta, mutta ikinä en tietenkään voinut sitä suoraan sanoa.- EiSittenOmaItsensä
Tuohon vastaan niin että jokainen on kehunut seksielämäämme ja että paremmin emme voisi sopia toisillemme ja siksi päättelenkin että juuri seksi on ollut se kantava voima näissä tapauksissa meinaan sitä on ollut aina runsaasti. Ainakin itse keskityn myös naisen nautintoon ja saan siitä itsekin nautintoa kun toisesta tuntuu hyvältä.
Olkoon sitten heiltä valetta tai feikkiä niin sitä en voi tietää mutta sen suhteen en ole ainakaan suoranaisesti potkuja saanu.
Pidän myös hygieniasta huolen ja pelkästään fyysisen ammatin takia tulee peseydyttyä hyvin päivittäin. Ja myös suu on hyvässä kunnossa päivittäisen pesun ansiosta ja eipä reikiäkään muistaakseni yhtä enempää ole ollut.
Yleensä juuri tuoksusta olenkin saanut kehuja. Kuljenhan puhtaissa vaatteissa ja partaveteni on monienkin mielestä taivaallista.
Näin mulle on sanottu eikä ihmiset tunnu ainakaan hygienian takia kaikkoavan ympäriltä.
Jos niin olis niin varsinaisia hollywood näyttelijöitä ympärilläni on sitten pyöriny. - tsemiä
Tuohon vastaan niin että jokainen on kehunut seksielämäämme ja että paremmin emme voisi sopia toisillemme ja siksi päättelenkin että juuri seksi on ollut se kantava voima näissä tapauksissa meinaan sitä on ollut aina runsaasti. Ainakin itse keskityn myös naisen nautintoon ja saan siitä itsekin nautintoa kun toisesta tuntuu hyvältä.
Olkoon sitten heiltä valetta tai feikkiä niin sitä en voi tietää mutta sen suhteen en ole ainakaan suoranaisesti potkuja saanu.
Pidän myös hygieniasta huolen ja pelkästään fyysisen ammatin takia tulee peseydyttyä hyvin päivittäin. Ja myös suu on hyvässä kunnossa päivittäisen pesun ansiosta ja eipä reikiäkään muistaakseni yhtä enempää ole ollut.
Yleensä juuri tuoksusta olenkin saanut kehuja. Kuljenhan puhtaissa vaatteissa ja partaveteni on monienkin mielestä taivaallista.
Näin mulle on sanottu eikä ihmiset tunnu ainakaan hygienian takia kaikkoavan ympäriltä.
Jos niin olis niin varsinaisia hollywood näyttelijöitä ympärilläni on sitten pyöriny.Hmm..onko sinulla täällä muitakin aloitusketjuja lähiaikoina ollut vastaavasta kelpaamattomuudestasi?
Luettuani viestisi mielikuviini nousee hyökkäävä, itsepäinen, itsepintainen, itsekäs, omahyväinen, joustamaton ja ylimielinen mies. Ja jos kuvittelen, että kirjoittaja mies lukisi ääneen omat viestinsä, niin näen ylpeän ja kylmän miehen, joka katkeruuksissaan agressiiviseen sävyyn esittää tuntemuksiaan ja kysymyksiään.
Älä vaivu epätoivoon. Hellitä säätöjen kaataminen, kyllä se rakkaus sieltä joskus vastaan saapuu. - EiSittenOmaItsensä
tsemiä kirjoitti:
Hmm..onko sinulla täällä muitakin aloitusketjuja lähiaikoina ollut vastaavasta kelpaamattomuudestasi?
Luettuani viestisi mielikuviini nousee hyökkäävä, itsepäinen, itsepintainen, itsekäs, omahyväinen, joustamaton ja ylimielinen mies. Ja jos kuvittelen, että kirjoittaja mies lukisi ääneen omat viestinsä, niin näen ylpeän ja kylmän miehen, joka katkeruuksissaan agressiiviseen sävyyn esittää tuntemuksiaan ja kysymyksiään.
Älä vaivu epätoivoon. Hellitä säätöjen kaataminen, kyllä se rakkaus sieltä joskus vastaan saapuu.Kaikkihan täällä valittaa ongelmiaan enkä halua muiden postauksiin perehtyä vaan edellä mainittuun. Mutta jos tarve on haukkua ja lytätä niin antaa tulla vaan. Kaikki negaatiot olen itsestäni kuullut muutenkin tähän mennessä joten ainakaan tämän alemmas ei tämän ylimielisen, ylpeän, agressiivisen, hyökkäävän kpään itsetunto voi enään vajota.
Ilmeisesti olet nainen ja tunnet vain ylpeyttä kun voit käyttäytyä mainitsemillani tavoin minua kohtaan eli hyväksyt hymyssä suin kokemani?
Tiedä vaikka olisit yksi heistä.
Kuitenkin sopii tavata ja todeta olenko mainitsemasi arvoinen ihminen.
Ainiin eihän huonoa itsetuntoa arvosteta mutta se huono itsetunto ei välttämättä pidemmän päälle johdu itsestä. Sekin on fakta.
Kumma kyllä yksikään sukulaiseni ja kaverini ei tunnista noita piirteitä itsessäni. - miesvm_1967xx
Kaikkihan täällä valittaa ongelmiaan enkä halua muiden postauksiin perehtyä vaan edellä mainittuun. Mutta jos tarve on haukkua ja lytätä niin antaa tulla vaan. Kaikki negaatiot olen itsestäni kuullut muutenkin tähän mennessä joten ainakaan tämän alemmas ei tämän ylimielisen, ylpeän, agressiivisen, hyökkäävän kpään itsetunto voi enään vajota.
Ilmeisesti olet nainen ja tunnet vain ylpeyttä kun voit käyttäytyä mainitsemillani tavoin minua kohtaan eli hyväksyt hymyssä suin kokemani?
Tiedä vaikka olisit yksi heistä.
Kuitenkin sopii tavata ja todeta olenko mainitsemasi arvoinen ihminen.
Ainiin eihän huonoa itsetuntoa arvosteta mutta se huono itsetunto ei välttämättä pidemmän päälle johdu itsestä. Sekin on fakta.
Kumma kyllä yksikään sukulaiseni ja kaverini ei tunnista noita piirteitä itsessäni.Olet näemmä aggressiivinen sittenkin. Puolustaudut hyökkäyksellä, siitä sen huomaa. Ongelma on jossakin luonteenpiirteessäsi jota et itse hoksaa.
Mies käyttäytyy eri tavoin, eri rooleissa sukulaistensa ja ystäviensä joukossa kuin kumppaniaan kohtaan.
Hirmutekojen jälkeen kuuulee monesti että "eipä olisi ikinä uskonut siitä miehestä" stooria.
Hygieniaan liittyen, milloi viimeksi olet käynyt hammasputsissa? - EiSittenOmaItsensä
miesvm_1967xx kirjoitti:
Olet näemmä aggressiivinen sittenkin. Puolustaudut hyökkäyksellä, siitä sen huomaa. Ongelma on jossakin luonteenpiirteessäsi jota et itse hoksaa.
Mies käyttäytyy eri tavoin, eri rooleissa sukulaistensa ja ystäviensä joukossa kuin kumppaniaan kohtaan.
Hirmutekojen jälkeen kuuulee monesti että "eipä olisi ikinä uskonut siitä miehestä" stooria.
Hygieniaan liittyen, milloi viimeksi olet käynyt hammasputsissa?Siitä hygieniastakin haetaan nyt ongelmaa. Viimeksi olen käynyt marraskuussa tarkastuksessa ja kuulemma ei kiirettä ole seuraavaan kahteen vuoteen ainakaan.
Toisekseen miksi en saisi puolustautua? Se että en saa esittää näkemyksiäni näkyy hyvin sinun reagoinnissasi. Juuri tuo seikka on aina seuraavaksi tiennyt sitä että nainen häippää.
Pitäisikö minun mielestäsi vastata tuntemattomalle syyttävälle kommentoijalle että "tottakai olet oikeassa. Olen agressiivinen, vihainen, itsekeskeinen, narsisti" jne ja vaipua siihen omaan synkkyyteen tietäen mikä todellisuus on ja vastaaja saa hyvän syyn olettamuksilleen että "minähän olin oikeassa syy on vain sinussa"
Nämä turhat syytökset ovat lopulta pilanneet itsetuntoni.
Kaiken järjen mukaan olen alistettu silloin kynnys matoksi ilman omaa tahtoani.
Sama kun väittäisin sinulle että "mitä siellä naisten hakkaaja mesoat" Tyytyisitkö vaan alistumaan tekstiin että sellainenhan minä olen. Ja mielessäsi ajattelet että "per... mikä tuokin on syyttelemään kun ei mua tunne".
Sen kun ajattelet ajatuksella tiedät tunteeni. - Sanapari Sakari
Siitä hygieniastakin haetaan nyt ongelmaa. Viimeksi olen käynyt marraskuussa tarkastuksessa ja kuulemma ei kiirettä ole seuraavaan kahteen vuoteen ainakaan.
Toisekseen miksi en saisi puolustautua? Se että en saa esittää näkemyksiäni näkyy hyvin sinun reagoinnissasi. Juuri tuo seikka on aina seuraavaksi tiennyt sitä että nainen häippää.
Pitäisikö minun mielestäsi vastata tuntemattomalle syyttävälle kommentoijalle että "tottakai olet oikeassa. Olen agressiivinen, vihainen, itsekeskeinen, narsisti" jne ja vaipua siihen omaan synkkyyteen tietäen mikä todellisuus on ja vastaaja saa hyvän syyn olettamuksilleen että "minähän olin oikeassa syy on vain sinussa"
Sama kun väittäisin sinulle että "mitä siellä naisten hakkaaja mesoat" Tyytyisitkö vaan alistumaan tekstiin että sellainenhan minä olen. Ja mielessäsi ajattelet että "per... mikä tuokin on syyttelemään kun ei mua tunne".
Sen kun ajattelet ajatuksella tiedät tunteeni.Selkeesti näet vihollisia siellä missä ei pitäisi. Eli höllää vähän tuota paranoidis katkeroitunutta vihaa naisia kohtaan niin alat näkemään naiset ihan tavallisessa valossa.
Jos monet näkevät sinussa samoja asioita, mutta sinä kiistät ne niin mihin johtopäätökseen tulet? - 11+5
miesvm_1967xx kirjoitti:
Olet näemmä aggressiivinen sittenkin. Puolustaudut hyökkäyksellä, siitä sen huomaa. Ongelma on jossakin luonteenpiirteessäsi jota et itse hoksaa.
Hygieniaan liittyen, milloi viimeksi olet käynyt hammasputsissa?Herranjumala näitä kommentteja!Kysy nyt seuraavaksi kärsitkö peräpukamista ja minkä merkkisiä alushousuja käytät. Analysoidaan sitten onko mainittu käytös perusteltua.
- HyvinKäyttäytyväN
Siitä hygieniastakin haetaan nyt ongelmaa. Viimeksi olen käynyt marraskuussa tarkastuksessa ja kuulemma ei kiirettä ole seuraavaan kahteen vuoteen ainakaan.
Sen kun ajattelet ajatuksella tiedät tunteeni.Nainen, jos kuka, osaa olla suustaan hirviö!
- totuus voi kirpaista
Miehen ilman mielipiteitä olisin lempannut jo alkumetreillä.
- aikuinen nainen
mies ilman mielipidettä - ei kiitos!
mies omien mielipiteideni myötäilijänä - ei kiitos!
kiitos hankin oman auton - voit tulla mukaan auto kauppaan, mutta
minä maksan ja siis myös valitsen...
mistä sä olet noita löytänyt?
- n19
Naisena myönnän että osaan olla sellainen että "my way or the highway", ja että välillä toisten mielipiteet saattaa olla niin erilaisia ja outoja mun ajatusmaailmaan että saatan suutahtaa. Tässä kumminkin kyse myös siitä, että mistä asiasta kyse. En todellakaan lähtisi vaatimaan mieheltä autoa! Enkä vaatisi rahojen yhdistämistä, vaan kulujen puolittamista jos asutaan yhdessä tai näin. Kyllä mun vanhemmatkin jotka olleet yhdessä reilu 25v omaavat vielä omat tilit joilta maksavat niin että toinen maksaa laskut ja toinen ruoat tai näin. Mutta tosiaan jos itse olen pedofiilejä vastaan ja mies puolesta, voisi asia olla liian ristiriitainen suhteen jatkoa ajatellen. Jos taas ajatellaan vaikka homojen oikeuksia, joiden puolesta todellakin olen, ja mies taas ei, voisin katsoa asian läpi sormien kunhan asiaa ei oteta esille turhan usein.
- 17 + 8
Ettekö te naiset tosiaan huomaa itse miten aggressiivisesti leimaatte tämän kaverin ties miksikä psykopaatiksi vaikka hän vain kuivailee että on ollut eri mieltä jostain naisensa kanssa? Ei sen kummempaa. Ja sitten kun hän ei heti myönnä teidän olevan oikeassa analyyseinenne, haukutte aggressiiviseksi puolustautujaksi. Millä ihmeen perusteella? Mikä olisi sitten se ei-aggressiivinen tapa sanoa, että analyysinne eivät nyt osunnet kohdilleen? Onko se niin pirun vaikea myöntää, että teissäkin on pirun hankalia ja sairaalloisen lapsellisia yksilöitä? Ei, ei naisessa voi ikinä olla vikaa. Uskomatonta omahyväisyyden pöllyä.
- KokoNainen...
Itse neuvoisin avauksen tekijää olemaan reagoimatta näihin provosointeihin. Toisilla vain on tarve lyödä lyötyä. He saavat siitä omaa mielihyvää, joten parempi vain sivuuttaa täysin.
- ei sen kummempaa
miesvm_1967xx ja Sanapari Sakari taitavat kylläkin olla miehiä.
- EiSittenOmaItsensä
Olen tullut väkisinkin siihen johtopäätökseen että sanonnalla "jokaiselle on joku" ei pidä kohdallani paikkansa. Ehkä vaan jonkun pitää jäädä yksin koko loppuelämäkseen että toiset voisivat olla yhdessä onnellisia. Kuten sekin että jonkun on oltava köyhä että toinen voi olla rikas.
Ihmettelen miten oikeat ihmiset löytää heti suhteidensa loputtua uuden rakkaan rinnalleen jonka kanssa taas elävät elämäänsä vuosia mutta itselleni suhde tarkoittaa että uuden tullessa kuvioon on hän kanssani maks kolme kk ennenkun jättää.
Olis mukava tietää millä keinoin se ihminen pidetään rinnalla?
Itse yritän olla ystävällinen, hellä, rakastava, huomioiva, auttaa pikku askareissa, laittaa ruokaa, kuunnella ja olla tukena siis luulisin että ihan normi asioita. Mitä haluat itsellesi tehtävän tee niin muille mutta ei. Aina mä olen vaan "ihan kiva mutta"
Kuvittelin että naiset manaa sitä että "kun ne miehet ei halua sitoutua, muuttaa yhteen ja lapsia"
Noniin. Sitten kun itse haluaisin noita asioita ei taas kukaan halua niitä kanssani. Pelkkää paneskelua siihen asti kun neidit kyllästyy ja lähtevät taas uuden perään mitä keksityimmillä tekosyillä.
Joten kai mun rooli tässä ekosysteemissä on vaan jäädä pariutumatta ja lisääntymättä.- Lykkyä tykö mies!
Olet tavannut erikoisia naisia. Mutta oletko varma, ettei esim. kysymys auton ostamisesta, ole ollut vain jonkinlaista (huonoa) huumoria? Johon olisit voinut vastata huumorilla esim. Tottakai, ostan heti huomenna sinulle 100 autoa. Samalla voitaisiin ostaa kaunis linna, niin ja voisinhan hakea sinulle vaikka kuun taivaalta. Riittäisikö tuo näin alkajaisiksi arvon prinsessalle? Tulisi testattua, onko naisella taito laskea leikkiä, entä itselläsi. Olen jostain lukenut, että on jo puoli voittoa, kun saa naisen nauramaan. Tuo partaveden käyttösi hieman herättää kysymyksiä. Et kai sitä päivittäin käytä? Ainakin ite olen senverran allerginen, etten kestäisi ainaista tuoksua. Kysy jos vielä joudut jätetyksi, mikä oikeasti mättää. Sano, että haluat tietää todellisen syyn, voidaksesi seuraavalla kerralla mahdollisesti muuttaa käytöstäsi.
- 2 + 14
"Ehkä vaan jonkun pitää jäädä yksin koko loppuelämäkseen että toiset voisivat olla yhdessä onnellisia."
Kun luet näitä parisuhdepalstoja, huomaat varmaan, että ei tässä muutkaan onnellisia ole.
Minulla on 30-vuotinen suhde meneillään, ja harmittaa, etten älynnyt jäädä yksin. Tämä touhu ei kerta kaikkiaan ole minua varten.
On siinä hyviäkin puolia ollut, mutta ne varjopuolet ovat kahta kamalampia.
- ^^^^
Väkisinkin tulee mieleen, että AP:llä on joku sellainen piirre, mikä ajaa naisia pois. Olisihan se nyt aika kummallista, että olisit törmännyt noin moneen sitoutumiskammoiseen/mielenvikaiseen naiseen. Tällöin vian täytyy löytyä peilistä. Mielipiteet eivät nimittäin missään nimessä ole ongelma, päin vastoin, ei kukaan jaksa mitään mikki hiirtä katsella. Omalla miehelläni on joka asiasta mielipide ja vaikka en ole hänen kanssaan aina samaa mieltä, niin pääasia on, että omaa oman näkemyksen asioista! Ongelma on siis jossain muualla, kuin mielipiteissäsi. Miten olisi niiden esitystapa? Asiat voisi esittää niin kuin tuossa yllä on Lykkyä tykö mies! -nimimerkki kirjoittanut. Huumori yhdistää ihmisiä ja vetää puoleensa. Ei kukaan jaksa katsella takakireää, tanko perseessä -touhua kauhean kauaa, jos tästä on siis kyse...
Oli miten oli, niin suosittelen itsetutkiskelua. Olisiko siellä oman käyttäytymisen puolella jotain parannettavaa, vaikka oletettaisiin, että kaikissa näissä tapauksissa syy on ollut naisissa?- EiSittenOmaItsensä
Kiitos teillekin asiallisista viesteistä!
Olen mä peiliinkin katsellu ja todennu että en mä ainakaan hirvittävän ruma voi olla kun moni nainen silti tykästyy minuun. Tosin mitä lähemmäs neljääkymppiä tulee niin kai se ulkoinen habituskin rapistuu ja nekin ihastumiset minuun vähenee.
Kyllä mua pidetään huumorintajusena joskin omalla tavalla itsepäinenkin olen. En anna noin vain ylitseni kävellä jos niikseen on.
Mutta en minäkään jaksa 24/7 esittää mitään koomikkoa jos se on ainoa syy kun naiset tykkäävät olla seurassani. Kyllä mullekin joskus tulee huonompia päiviä jolloin ei asiat naurata ja onko se syy sitten jättää kun tuo vaan murjottaa?
Jos en saa omata huonoa mieltä joskus niin tiedän että siinätapauksessa en koskaan tule pysyvää suhdetta saamaan. En jaksa olla jatkuvasti iloinen jos en ole, enkä jaksa aina keksiä tikusta asiaa jos ei ole mitään asiaa. Eikai miehen rooli ole mikään yleis pellenä esiintyvä koomikko joka on hiljaa ainoastaan nukkuessaan? Haluan olla hiljaa kainalossakin joskus.
Niin kyllä mä olen yrittäny kysyä aina syytä jätetyksi tulemiseen mutta yleensä vastapuoli on joko pettynyt tai vihainen että katoaa tavoittamattomiin samantien eikä yleensä vastaa edes viesteihin. Sen olen huomannut että se viha heidän pitää saada aikaseen minua kohtaan aina lähtiessään. Se joko tehdään tarkoituksella vääntäen että on helpompi jättää tai jotain. Mutta yleensä se asia menee niin että hauskaa on ja yhteistä kivaa niin kauan kun he keksivät mielessään sen että jättävät. Sitten haetaan se syy vihata minua jonka jälkeen hirmu kinan kadotaan lopullisesti. Kaikissa pätee sama kaava. Itse olen siitä huono persoona että lähden helposti siihen mukaan ja jos väännetään niin on pakko pistää sitten astetta paremmaks kunnes se huippu kohdataan ja toisesta ei enään kuulu. En haluaisi tuota piirrettä itseeni mutta jos mua provosoidaan tarkoituksella ja keksitään syitä mitkä ei pidä alkuunkaan paikkansa on mielestäni oikeus oikaista se juttu. Muutenhan tekisin itsestäni idiootin jos hyväksyisin kaikki p...t niskaani mitä syydetään. - ^^^^
Kiitos teillekin asiallisista viesteistä!
Olen mä peiliinkin katsellu ja todennu että en mä ainakaan hirvittävän ruma voi olla kun moni nainen silti tykästyy minuun. Tosin mitä lähemmäs neljääkymppiä tulee niin kai se ulkoinen habituskin rapistuu ja nekin ihastumiset minuun vähenee.
Kyllä mua pidetään huumorintajusena joskin omalla tavalla itsepäinenkin olen. En anna noin vain ylitseni kävellä jos niikseen on.
Mutta en minäkään jaksa 24/7 esittää mitään koomikkoa jos se on ainoa syy kun naiset tykkäävät olla seurassani. Kyllä mullekin joskus tulee huonompia päiviä jolloin ei asiat naurata ja onko se syy sitten jättää kun tuo vaan murjottaa?
Jos en saa omata huonoa mieltä joskus niin tiedän että siinätapauksessa en koskaan tule pysyvää suhdetta saamaan. En jaksa olla jatkuvasti iloinen jos en ole, enkä jaksa aina keksiä tikusta asiaa jos ei ole mitään asiaa. Eikai miehen rooli ole mikään yleis pellenä esiintyvä koomikko joka on hiljaa ainoastaan nukkuessaan? Haluan olla hiljaa kainalossakin joskus.
Niin kyllä mä olen yrittäny kysyä aina syytä jätetyksi tulemiseen mutta yleensä vastapuoli on joko pettynyt tai vihainen että katoaa tavoittamattomiin samantien eikä yleensä vastaa edes viesteihin. Sen olen huomannut että se viha heidän pitää saada aikaseen minua kohtaan aina lähtiessään. Se joko tehdään tarkoituksella vääntäen että on helpompi jättää tai jotain. Mutta yleensä se asia menee niin että hauskaa on ja yhteistä kivaa niin kauan kun he keksivät mielessään sen että jättävät. Sitten haetaan se syy vihata minua jonka jälkeen hirmu kinan kadotaan lopullisesti. Kaikissa pätee sama kaava. Itse olen siitä huono persoona että lähden helposti siihen mukaan ja jos väännetään niin on pakko pistää sitten astetta paremmaks kunnes se huippu kohdataan ja toisesta ei enään kuulu. En haluaisi tuota piirrettä itseeni mutta jos mua provosoidaan tarkoituksella ja keksitään syitä mitkä ei pidä alkuunkaan paikkansa on mielestäni oikeus oikaista se juttu. Muutenhan tekisin itsestäni idiootin jos hyväksyisin kaikki p...t niskaani mitä syydetään.En missään nimessä tarkoittanut kirjoituksellani sitä, että sinun pitäisi ryhtyä jonkin sorttiseksi naisten naurattajaksi/koomikoksi, vaan lähinnä sitä, että voisit hankkia jonkin näköistä pilkettä silmäkulmaan :) Nimittäin ulkonäköasia tuskin tähän millään tavalla liittyy, koska omasta mielestäni miehet vaan komistuvat iän karttuessa ja tuskin olet mikään susiruma, koska naisia sinulla on kuitenkin ollut. Ja mitä tuohon ulkonäköasiaan nyt vielä tulee, niin esimerkiksi oma mieheni ei todellakaan ole mikään adonis, mutta viehätyin ja lopulta rakastuin hänen sisimpäänsä. Jos ihminen on ruma sisältä, niin siinä ei ulkonäkökään auta. Tähän esimerkiksi voisin heittää lapsuudenystäväni, joka on erittäin näpsäkän näköinen ikäiseni nuori nainen, kaikki puitteet ovat kunnossa ja elämä muutenkin mallillaan. Siltikin hän on ollut sinkku nyt 8 v., vaikka on aktiivisesti ollut "saatavilla" ja tehnyt töitä miehen löytymisen eteen. Ja mistäkö tämä johtuu? No siitä, että hän on ihan pirun takakireä, eikä osaa rentoutua edes humalassakaan! Koko ajan pitää olla korrekti, itselle ei osata nauraa jne... tällainen ihminen ei ole kovin viehättävä. Tietenkin miehet menevät aluksi lankaan ulkonäön takia, mutta hyvin nopeasti kaikkoavat, kun luonne alkaa paljastua.
Jos on ihan normaalinäköinen, työssä käyvä ihminen, eikä mikään pulsu, niin kyllä parisuhde pitäisi olla saavutettavissa oleva asia. Jos näin ei ole, niin vastaus kyllä valitettavasti löytyy peilistä. Tietty perusluonnetta on vaikeaa lähteä muuttamaan, mutta eihän sitä voi muitakaan ihmisiä muuttaa, joten omien toimintamallien muuttaminen jää ainoaksi vaihtoehdoksi! - EiSittenOmaItsensä
^^^^ kirjoitti:
En missään nimessä tarkoittanut kirjoituksellani sitä, että sinun pitäisi ryhtyä jonkin sorttiseksi naisten naurattajaksi/koomikoksi, vaan lähinnä sitä, että voisit hankkia jonkin näköistä pilkettä silmäkulmaan :) Nimittäin ulkonäköasia tuskin tähän millään tavalla liittyy, koska omasta mielestäni miehet vaan komistuvat iän karttuessa ja tuskin olet mikään susiruma, koska naisia sinulla on kuitenkin ollut. Ja mitä tuohon ulkonäköasiaan nyt vielä tulee, niin esimerkiksi oma mieheni ei todellakaan ole mikään adonis, mutta viehätyin ja lopulta rakastuin hänen sisimpäänsä. Jos ihminen on ruma sisältä, niin siinä ei ulkonäkökään auta. Tähän esimerkiksi voisin heittää lapsuudenystäväni, joka on erittäin näpsäkän näköinen ikäiseni nuori nainen, kaikki puitteet ovat kunnossa ja elämä muutenkin mallillaan. Siltikin hän on ollut sinkku nyt 8 v., vaikka on aktiivisesti ollut "saatavilla" ja tehnyt töitä miehen löytymisen eteen. Ja mistäkö tämä johtuu? No siitä, että hän on ihan pirun takakireä, eikä osaa rentoutua edes humalassakaan! Koko ajan pitää olla korrekti, itselle ei osata nauraa jne... tällainen ihminen ei ole kovin viehättävä. Tietenkin miehet menevät aluksi lankaan ulkonäön takia, mutta hyvin nopeasti kaikkoavat, kun luonne alkaa paljastua.
Jos on ihan normaalinäköinen, työssä käyvä ihminen, eikä mikään pulsu, niin kyllä parisuhde pitäisi olla saavutettavissa oleva asia. Jos näin ei ole, niin vastaus kyllä valitettavasti löytyy peilistä. Tietty perusluonnetta on vaikeaa lähteä muuttamaan, mutta eihän sitä voi muitakaan ihmisiä muuttaa, joten omien toimintamallien muuttaminen jää ainoaksi vaihtoehdoksi!Kyllä mielestäni olen normaali näköinen ja itseasiassa kuulen suht usein kehuja kuinka komea olen. Eihän itseään komeana pidä mutta mukavalta se kuullostaa kun joku niin sanoo.
Yksi parisuhteessa elävä itseäni hieman vanhempi nainen sanoikin tässä kerran että oletko kranttu naisien suhteen vai miksi noin komealla miehellä ei ole perhettä.
Tuumasin vain että olisi jos minusta olis kiinni mutta kun siihenkin tarvitaan kaksi.
Hänelle myös sanoin että en ikinä kelpaa muuhun kuin maks kolmen kk.n suhteisiin.
Se mitä mä ihmettelen suuresti on hänenkin kohdalla sellainen että hän vaan elää parisuhteessa vaikka jatkuvasti moittii miestään kuinka narsisti luonne hän on ja pitää naistaan nyrkin ja hellan välissä. Tuttu mies pahoinpitelee naistaan ja välillä tämä nainen itkien tulee siitä valittamaan mutta suhde senkuin pysyy. Mikä ihme naisia pitää tuollaisissa suhteissa???
Itse haluaisin tarjota rakkautta ja pitää naista kun kukkaa kämmenellä ja haluan näyttää myös ne tunteet hänelle niin silti mikään ei riitä. Kun en ole väkivaltainen jätetään ja taas väkivaltaiset miehet elää "onnellisissa" parisuhteissa ja mun päässä sitten on muka vikaa. Tätä asiaa kun ajattelen tuntuu että pää hajoaa siihen mysteeriin että miksi? Yhtä vaikea vastata kun silloin katsoessanne tähtitaivaalle mietitte mitähän tuolla avaruuden takana on. Päätä alkaa särkemään sellainen suuri tuntematon.
Tosiaan vakkari duunissa käyn, on tosi mukavat harrastukset ja ystäviä ja kuten sanoit parisuhde pitäisi olla saavutettavissa mutta siitä on muodostunut itselleni tämän elämän vaikeampia asioita. Luulin nuorena että kun jostakin ihmisestä pitää tai rakastaa niin siitä ei luovu henkensä edestäkään. Minusta luovutaan joten väitän että kukaan ei ole mua koskaan edes rakastanut puheista huolimatta. Edellinenkin sanoi "rakas" aina rakastellessamme ja kerran tekstarilla. Mielestäni sitä sanaa ei sanota muuten vaan vaan sillä silloin tarkoitetaan voimakkaita tunteita. Tulin taas jätetyksi joten täysin merkityksetön oli hänen rakkauden tunnustuksena lopulta. Rakasta ei jätetä heppoisin perustein eikö vaan?
- BEEBEEBEE
10 pistettä ja Papukaijamerkki nimimerkille AAAA!
Ja sen sijaan että piehtaroit katkeruudessa ja haaskaat aikaasi ja energiaasi siihen,
ota ja katso nyt oikein kunnolla sinne peiliin!
Jokin on perustavaa laatua olevalla tavalla pielessä, tavassasi kommunikoida, tavassasi valita naisystäväsi, jossain!
Kamalan vaikea sanoa kun ei sen paremmin sinua kuin asiaakaan tunne. Mutta kirjoittamasi perusteella... - dr. goner
Jotenkin kuulostaa tutulta tuo ongelmasi.
Kerro vähän näistä naisista. Miksi olet ihastunut kyseisiin naisiin? Mikä heissä on viehättänyt? Millaiselta sinusta on tuntunut, kun olette tavanneet? Mikä on naistyyppisi? Oletko huomannut heissä yhdistäviä piirteitä?- EiSittenOmaItsensä
Saattaa kuullostaa tutulta sillä tiedän että ainakin pari avauksessani kuvailemaa pakkien antajaa kirjoittelee myös täällä parisuhde palstalla joten moro, mitäs kuuluu?
En tiedä mitä sinulle heistä kertoisin mutta miltä on tuntunut heidät tavatessaan. Yleensä hyvältä. Koska mies ei biologisista syistäkään tee valintaa vaan nainen niin en ikinä odota tapaamisiltamme liikoja etten pettyisi. Jos seurani on kiinnostanut saan yleensä viestin jossa mainitaan mukavasta tapaamisesta ja kysytään uusinta treffeille.
Mieshän ei sitä valintaa tee ja tästä asiasta en kinaa sen tietää jokainen selittelemättäkin.
Mä en valitse seuraani ulkoisten piirteiden takia että pitäis olla joko blondi, brunette tai punapää. Jokaista on mahtunut elämääni sillä haen sitä sisäistä kauneutta. Jos kuulen ja tunnen ihmisestä huokuvan hyvää niin ihastun ulkoisista seikoista huolimatta.
Yhdistäviä tekijöitä on tasan yksi ja se selviää edellisistä viesteistäni meinaan se "olet ihan kiva mutta" tyyppiset jättämiset.
Yhdistävää on myös se että joka pakkien jälkeen olen yhtä rauniona. Yhden työpaikan menetin pakkien takia koska kaikki kiinnostus elämääni loppui. Onneksi löysin heti uuden duuni paikan. Myös henkeni on ollut vaakalaudalla sillä se hylätyksi tulemisen musertava tappio tunne on todella monta kertaa saanut mielen sille päälle että vedän narun kaulaan. Kiitos parille todella tärkeälle kaverille että olen hengissä. Joka kerta he ovat tukena mutta joka kerta kun tulet jätetyksi tulee aina se sama häpeän tunne joista tuntuisi ainoa keino päästä pois olevan se kun tulisi pari metriä multaa päälle.
Ja kun se sydän särjetään joka helevetin kerta niin voitte kuvitella että on enään edes vaikea kuvitella maailmassa olevan ihmistä joka oikeasti rakastaisi minua. - drgoner
Saattaa kuullostaa tutulta sillä tiedän että ainakin pari avauksessani kuvailemaa pakkien antajaa kirjoittelee myös täällä parisuhde palstalla joten moro, mitäs kuuluu?
En tiedä mitä sinulle heistä kertoisin mutta miltä on tuntunut heidät tavatessaan. Yleensä hyvältä. Koska mies ei biologisista syistäkään tee valintaa vaan nainen niin en ikinä odota tapaamisiltamme liikoja etten pettyisi. Jos seurani on kiinnostanut saan yleensä viestin jossa mainitaan mukavasta tapaamisesta ja kysytään uusinta treffeille.
Mieshän ei sitä valintaa tee ja tästä asiasta en kinaa sen tietää jokainen selittelemättäkin.
Mä en valitse seuraani ulkoisten piirteiden takia että pitäis olla joko blondi, brunette tai punapää. Jokaista on mahtunut elämääni sillä haen sitä sisäistä kauneutta. Jos kuulen ja tunnen ihmisestä huokuvan hyvää niin ihastun ulkoisista seikoista huolimatta.
Yhdistäviä tekijöitä on tasan yksi ja se selviää edellisistä viesteistäni meinaan se "olet ihan kiva mutta" tyyppiset jättämiset.
Yhdistävää on myös se että joka pakkien jälkeen olen yhtä rauniona. Yhden työpaikan menetin pakkien takia koska kaikki kiinnostus elämääni loppui. Onneksi löysin heti uuden duuni paikan. Myös henkeni on ollut vaakalaudalla sillä se hylätyksi tulemisen musertava tappio tunne on todella monta kertaa saanut mielen sille päälle että vedän narun kaulaan. Kiitos parille todella tärkeälle kaverille että olen hengissä. Joka kerta he ovat tukena mutta joka kerta kun tulet jätetyksi tulee aina se sama häpeän tunne joista tuntuisi ainoa keino päästä pois olevan se kun tulisi pari metriä multaa päälle.
Ja kun se sydän särjetään joka helevetin kerta niin voitte kuvitella että on enään edes vaikea kuvitella maailmassa olevan ihmistä joka oikeasti rakastaisi minua.Sanot tuossa, ettet odota tapaamiselta liikoja. Miten sitten, kun olette edenneet jo seurustelemaan, millaisia odotuksia sinulla silloin on?
Miten sinulla sitten suhteissa on mennyt? Onko niissä ollut vastavuoroisuutta vai onko sinulla ollut usein sellainen tunne, että nämä naiset eivät välitä sinusta tai tunteistasi, ja ovat jättäneet sinut huomiotta? - heinäsirkka
Ja kun se sydän särjetään joka helevetin kerta niin voitte kuvitella että on enään edes vaikea kuvitella maailmassa olevan ihmistä joka oikeasti rakastaisi minua.Kuulostat kyllä vähän sellaiselta narussa vedettävältä. Otat jonkun vaan naisen, joka sinusta kiinnostuu, etkä ole millään tavalla aktiivinen asioiden etenemisen suhteen. Kun joku nainen sinusta kiinnostuu, tunnet hyvää oloa siitä. Ja tietysti se tuntuu hyvältä. Mutta ehkä sinun tulisi siinä vaiheessa miettiä, että onko se nainen sinulle sopiva. Miksi ihmeessä koet, että nainen yksin valitsee ja sinulla ei ole sanottavaa asiaan? Tottakai sinunkin pitää siinä vaiheessa tehdä valita, että onko se nainen nyt sitten sinulle sopiva vai ei.
Ja ehkä vedät puoleesi juuri sellaisia prinsessoja, jotka sitten pomputtelevat sinua miten haluavat. Sitten kun vihdoin sanot jotain vastaan, he lähtevät. Opettele sanomaan mielipiteesi alusta asti. Opettele olemaan aktiivinen suhteen alusta asti. Jos et uskalla odottaa mitään, ajelehdit virran mukana, etkä voi vaikuttaa siihen tilanteeseen mihin lopulta päädyt. Älä pelkää liikaa pettymyksiä, niitä on elämä täynnä joka tapauksessa. Jos treffit tai jokin muu naisessa onkin pettymys, niin sittenhän voit miettiä, että kannattaako tapailua enään jatkaa. Ota ohjat käsiisi, sinun oman elämän ohjat. Mieti mitä itse haluat äläkä vaan mene muiden ohjattavana.
Ja noita eroja sattuu kaikille. Ei siinä ole mitään hävettävää jos joku jättää, se on ihan normaalia elämää.
AP vastaa itselleen tässä:
"Yhdistävää on myös se että joka pakkien jälkeen olen yhtä rauniona. Yhden työpaikan menetin pakkien takia koska kaikki kiinnostus elämääni loppui. Onneksi löysin heti uuden duuni paikan. Myös henkeni on ollut vaakalaudalla sillä se hylätyksi tulemisen musertava tappio tunne on todella monta kertaa saanut mielen sille päälle että vedän narun kaulaan. Kiitos parille todella tärkeälle kaverille että olen hengissä...."
Itsellisyyden puute, väärien naisten valikoituminen seuraksi ihan omasta syystä, toisessa roikkuminen vaikka itse muuta väittäisikin ja itsensä rakastamisen puutteen tuoma epäitsenäinen tossukka-käytös joka hiipii esiin hyvän alun jälkeen. Olisikohan AP:n elämän sisältö & filosofia sittenkin sellainen, ettei se kiinnosta ketään? Jos olisin AP:n "tärkeä kaveri", pitäisin huolen siitä että tuollainen soopa loppuisi per heti.
Se, että joku nainen kysyy (tosissaanko ihan?) että "jos et liitä tulojamme yhteen yhdelle tilille niin seo bänät ny" kertoo siitä, että nainen on täysi idiootti tai sitten siitä, että hänelle on luvattu, pelattu tai esitetty jotain mikä antaa olettaa. Motiivi olla yhdessä on yksinkertaisesti väärä.
Kyse on lyhyistä parisuhteista, ei pitkistä liitoista eikä perheen rikkomisista. Jos alkaa tuon vuoksi menemään työpaikat, terveys ja elämä päin peetä, niin puhutaan aikas lapsellisesta touhusta. Kun kuvio vielä lisäksi toistuu, niin kannattaisi muuttaa asioita. Kuten omaa elämäänsä.- EiSittenOmaItsensä
Niin olet sitä mieltä että olen niin epätäydellinen yhteiskunnan hylkiö että eihän minulla voi olla edes "tärkeää kaveria" niinkö?
Mistähän syystä tuokin soittelee melkein päivittäin jos olen elämän sisällöltään ja filosofialtaan sellainen että ketään ei kiinnosta?
Minkälainen on sellainen ihminen joka ei kiinnosta yksinkertaisesti ketään?
Joku neuvoi psykologilla käyntiä mutta miksi menisin sinne jos häntäkään ei kiinnosta filosofiani?
Olet aivan oikeassa siinä että näen itseni jo sellaisena hylkiönä johon pyyhitään jalat ja jätetään hunningolle räntäsateeseen. Kun aikansa tätä samaa p...kaa käy läpi niin harvassa on sellainen ihminen joka ei itsetuntoaan saisi nollille tapauksessani.
Niin olen käynyt myös tuolla psykologilla puhumassa juurikin tästä asiasta sillä muu elämäni osa alue menee huippu hyvin. Kuten sanoin aiemmin töitä riittää ja sitä kautta palkka tulee säännöllisesti ja on varaa mennä ja harrastaa sekä tavata niitä mitä minulla ei pitäisi olla mielestäsi eli ystäviä. Kai nekin sitten feikkaa ystävyytensä.
Mutta tunnin höpöttäminen yksinään vieraan "kallonkutistajan" kanssa parin viikon välein on se ja sama vaikka pari sanaa vaihtais prisman kassaneidin kanssa. Eli täysin turhaa ainakin tuo ensimmäinen.
Sano mitä mä muutan elämässäni?
Tykkään työstäni valtavan paljon, odotan harrastuksiani aina innolla joissa näen niitä kavereitanikin, on mahtavaa mennä omalle mökille oli sitten kesä tai talvi. Siis elän unelmaani mutta kun niin hemmetisti haluaisin jakaa elämäni sen toisen kanssa ja saada vaikka joskus lapsiakin jos mahdollista.
Tämä on juurikin se elämäni vaikein kysymys. Luulin että rappio alkoholisti rantojen miehet ovat niitä jotka ei oikeasti kelpaa kenellekään mutta miksi ei kelpaa mies jolla ainakin joku järjen hiven pitää päässäkin olla että osaa elää itsekseen, hoitaa taloutta ja muutenkin normaali elämää ilman holhottavana oloa.
Kyllä mä myönnän että olen katkera niille parisuhteessa eläville koska se tuntuu ihmisille olevan niin äärettömän helppoa. Kun edellinen suhde päättyy hommataan uus jonka kanssa taas eletään vuosia. Miten tuo tehdään?
Mä saan kyllä naisen mutta se lipee kun liukas saippua hyppysistäni. Nytkin eräs mukava nainen olisi kiinnostunut minusta mutta näen tässäkin enään vaan pelon että kun ihastun häneen lähtee hän kuitenkin niin kun kaikki muutkin. Mitä hänkään minussa näkisi kun ei kukaan muukaan? EiSittenOmaItsensä kirjoitti:
Niin olet sitä mieltä että olen niin epätäydellinen yhteiskunnan hylkiö että eihän minulla voi olla edes "tärkeää kaveria" niinkö?
Mistähän syystä tuokin soittelee melkein päivittäin jos olen elämän sisällöltään ja filosofialtaan sellainen että ketään ei kiinnosta?
Minkälainen on sellainen ihminen joka ei kiinnosta yksinkertaisesti ketään?
Joku neuvoi psykologilla käyntiä mutta miksi menisin sinne jos häntäkään ei kiinnosta filosofiani?
Olet aivan oikeassa siinä että näen itseni jo sellaisena hylkiönä johon pyyhitään jalat ja jätetään hunningolle räntäsateeseen. Kun aikansa tätä samaa p...kaa käy läpi niin harvassa on sellainen ihminen joka ei itsetuntoaan saisi nollille tapauksessani.
Niin olen käynyt myös tuolla psykologilla puhumassa juurikin tästä asiasta sillä muu elämäni osa alue menee huippu hyvin. Kuten sanoin aiemmin töitä riittää ja sitä kautta palkka tulee säännöllisesti ja on varaa mennä ja harrastaa sekä tavata niitä mitä minulla ei pitäisi olla mielestäsi eli ystäviä. Kai nekin sitten feikkaa ystävyytensä.
Mutta tunnin höpöttäminen yksinään vieraan "kallonkutistajan" kanssa parin viikon välein on se ja sama vaikka pari sanaa vaihtais prisman kassaneidin kanssa. Eli täysin turhaa ainakin tuo ensimmäinen.
Sano mitä mä muutan elämässäni?
Tykkään työstäni valtavan paljon, odotan harrastuksiani aina innolla joissa näen niitä kavereitanikin, on mahtavaa mennä omalle mökille oli sitten kesä tai talvi. Siis elän unelmaani mutta kun niin hemmetisti haluaisin jakaa elämäni sen toisen kanssa ja saada vaikka joskus lapsiakin jos mahdollista.
Tämä on juurikin se elämäni vaikein kysymys. Luulin että rappio alkoholisti rantojen miehet ovat niitä jotka ei oikeasti kelpaa kenellekään mutta miksi ei kelpaa mies jolla ainakin joku järjen hiven pitää päässäkin olla että osaa elää itsekseen, hoitaa taloutta ja muutenkin normaali elämää ilman holhottavana oloa.
Kyllä mä myönnän että olen katkera niille parisuhteessa eläville koska se tuntuu ihmisille olevan niin äärettömän helppoa. Kun edellinen suhde päättyy hommataan uus jonka kanssa taas eletään vuosia. Miten tuo tehdään?
Mä saan kyllä naisen mutta se lipee kun liukas saippua hyppysistäni. Nytkin eräs mukava nainen olisi kiinnostunut minusta mutta näen tässäkin enään vaan pelon että kun ihastun häneen lähtee hän kuitenkin niin kun kaikki muutkin. Mitä hänkään minussa näkisi kun ei kukaan muukaan?Juuri tästä on kysymys. Tuollaisen ihmisen, joka hyökkää itseään kertoimella 10 menestyvämpää ja viisaampaa ihmistä kohtaan oikeasti tarvitsee pysähtyä miettimään, että mikähän tässä minun setissä on vikana. Tuo minun juttuani kommentoiva mies on kolme mallinaista sisältävän perheen isä, 40 miljoona vaihtavan firman omistaja, lajissaaan SM-kultaa voittanut ja monella alalla menestyksekäs mies ja minä senkun vittuilen hänelle (?).
On toki erittäin haastavaa astua itsensä ulkopuolelle katsomaan, että mikä tässä setissä oikein mättää, mikä minä olen ja missä minä olen. Tein itse tuon 19-20 vuotiaana ja kirjoitin yhden aforismikirjan siinä ohimennen.
Lue nyt uudestaan noi setit.... ja vastasit taas itsellesi.
Sinä et aidosti osaa elää omaa elämääsi ja se haisee kauas. Älä nyt hyvä ihminen roiku muissa, harjoittele oman settisi elämistä, älä tyrkytä itseäsi kenellekkään niinkuin teet täällä ja sitten otat MIEHENÄ vastaan sen, mitä vastaan tulee. Jos joku bimbo jättää, niin se ei todellakaan ole kuoleman kysymys.
Jo se, että otat vastaan mitä vain vastaa tulee, tuntuu kaikissa ihmisissä jotka on alle 10 metrin etäisyydellä sinusta. Itse olin aikanaan keikalla soittamassa ja joku Maailman Vahvin mies kisaan osallistunut Suomalainen alkoi soittamaan poskea musiikista johon sanoin "Hei Härkä, näytänkö minä plussakortin
En minä voi sanoa mitä sinun pitää muuttaa sinun elämässäsi. JOS olisin sinun todellinen YSTÄVÄ, pystyisin sen sanomaan ja olisin sen sinulle sanonut jo 10 vuotta sitten että mitä sinun pitää muuttaa päässäsi jottet ole tuollainen naisten palloteltava poju vaan itsevarma seppä. Olisin hakenut viihteelle 18 vuotiaana ja juossut kanssasi tarpeellisen määrä jotta elämän avaimet olisi löytynyt. Elämälle ja naiselle on ihan se ja sama vaikka olisit joku hemmetin poliisi tai kaupungin puistotyöntekijä, kunhan sinulla olisi setti nipussa.
Minulla on tavallaan "paras kaveri ikinä" eli mies, jonka kanssa olen kokenut lapsuudessa kaiken joka on aivan mahtava & ihana tyyppi... ja aina yksin. Hän pudotti elämän lapasesta jo 18-19 vuotiaana ja kaikesta rahateosta, yrittäjyydestä, urheilusta ja järvenrantatalosta huolimatta hän ei ikinä ole saanut itselleen oikeaa naista. Miksei?? No siksi, että hän on vain ontto kuori itsestään vailla mitään kiinnostavia ajatuksia, kokemuksia ja elämää. On vain puhtoinen hän ja vaikka hän on oikeasti loistava kaveri, hän on erittäin mustavalkoinen ja rajallinen kun aletaan käsittelemään sitä tärkeintä eli elämää itseään. Ei tuollaista kukaan kestä ja siinä selkeä hänen yksinäisyytensä.
Sinä päivänä kun tajuat tuon, alat myös menestymään suhteissasi. Itse luulen, että olet kokemukseltasi aika ohkainen mies (?) joka ensi vaikutelman jälkeen on elämää tylsempi naisessa roikkuja miellyttäjä, jota kukaan nainen ei kestä.
Funktionalismissa on sanonta "vähemmän on enemmän", mikä tarkoittaa että vähemmän korkealaatuisempaa on enemmän kuin paljon huonompaa baskaa. Sama pätee myös ihmisiin... kannattaa tähdätä ylemmäs itsensä suhteen.
Asenteesi on vähän lapsellinen ja uhri-henkinen... ehkä pääse tuolla touhulla mihinkään. Lopeta nyt aikuinen mies vinkuminen, elä SINUN elämääsi SINUN ehdoilla, tykkää niistä asioista mistä SINÄ tykkäät ja ota ne ihmiset elämääsi jotka SINÄ haluat. Piste. Täällä kirjoittamasi perusteella kuullostat aivan amatsuluokan sakalta, joka on saanut turhan hienot mimmit kiinnostumaan itsestään pelkän kivan otsatukan ansiosta.
Itsellä oli firmassa yksi 30 palkollisesta eräs dipl ins joka vaihtoi työpaikkaa, joka oli kaikkien rakastama kaikkien tapahtumien ilopilleri. Miehellä oli ylipainoa 40-50 kg, sokeritauti, naama kuin norsun vttu ja vaikka mitä. Silti, hän oli ja on vieläkin kaikkein rakastetuin mies jonka tiedän... miksi? Hän elää 24/7 ja elää muuten täysillä... se kokemuksen ja elämän pyramidi, minkä päällä hän seisoo on täysin vailla vertaa.
Mielestäni sinun kannattaisi miettiä, että minkälaisen pyramidin päällä sinä seisot??- EiSittenOmaItsensä
perheenisa kirjoitti:
Juuri tästä on kysymys. Tuollaisen ihmisen, joka hyökkää itseään kertoimella 10 menestyvämpää ja viisaampaa ihmistä kohtaan oikeasti tarvitsee pysähtyä miettimään, että mikähän tässä minun setissä on vikana. Tuo minun juttuani kommentoiva mies on kolme mallinaista sisältävän perheen isä, 40 miljoona vaihtavan firman omistaja, lajissaaan SM-kultaa voittanut ja monella alalla menestyksekäs mies ja minä senkun vittuilen hänelle (?).
On toki erittäin haastavaa astua itsensä ulkopuolelle katsomaan, että mikä tässä setissä oikein mättää, mikä minä olen ja missä minä olen. Tein itse tuon 19-20 vuotiaana ja kirjoitin yhden aforismikirjan siinä ohimennen.
Lue nyt uudestaan noi setit.... ja vastasit taas itsellesi.
Sinä et aidosti osaa elää omaa elämääsi ja se haisee kauas. Älä nyt hyvä ihminen roiku muissa, harjoittele oman settisi elämistä, älä tyrkytä itseäsi kenellekkään niinkuin teet täällä ja sitten otat MIEHENÄ vastaan sen, mitä vastaan tulee. Jos joku bimbo jättää, niin se ei todellakaan ole kuoleman kysymys.
Jo se, että otat vastaan mitä vain vastaa tulee, tuntuu kaikissa ihmisissä jotka on alle 10 metrin etäisyydellä sinusta. Itse olin aikanaan keikalla soittamassa ja joku Maailman Vahvin mies kisaan osallistunut Suomalainen alkoi soittamaan poskea musiikista johon sanoin "Hei Härkä, näytänkö minä plussakortin
En minä voi sanoa mitä sinun pitää muuttaa sinun elämässäsi. JOS olisin sinun todellinen YSTÄVÄ, pystyisin sen sanomaan ja olisin sen sinulle sanonut jo 10 vuotta sitten että mitä sinun pitää muuttaa päässäsi jottet ole tuollainen naisten palloteltava poju vaan itsevarma seppä. Olisin hakenut viihteelle 18 vuotiaana ja juossut kanssasi tarpeellisen määrä jotta elämän avaimet olisi löytynyt. Elämälle ja naiselle on ihan se ja sama vaikka olisit joku hemmetin poliisi tai kaupungin puistotyöntekijä, kunhan sinulla olisi setti nipussa.
Minulla on tavallaan "paras kaveri ikinä" eli mies, jonka kanssa olen kokenut lapsuudessa kaiken joka on aivan mahtava & ihana tyyppi... ja aina yksin. Hän pudotti elämän lapasesta jo 18-19 vuotiaana ja kaikesta rahateosta, yrittäjyydestä, urheilusta ja järvenrantatalosta huolimatta hän ei ikinä ole saanut itselleen oikeaa naista. Miksei?? No siksi, että hän on vain ontto kuori itsestään vailla mitään kiinnostavia ajatuksia, kokemuksia ja elämää. On vain puhtoinen hän ja vaikka hän on oikeasti loistava kaveri, hän on erittäin mustavalkoinen ja rajallinen kun aletaan käsittelemään sitä tärkeintä eli elämää itseään. Ei tuollaista kukaan kestä ja siinä selkeä hänen yksinäisyytensä.
Sinä päivänä kun tajuat tuon, alat myös menestymään suhteissasi. Itse luulen, että olet kokemukseltasi aika ohkainen mies (?) joka ensi vaikutelman jälkeen on elämää tylsempi naisessa roikkuja miellyttäjä, jota kukaan nainen ei kestä.
Funktionalismissa on sanonta "vähemmän on enemmän", mikä tarkoittaa että vähemmän korkealaatuisempaa on enemmän kuin paljon huonompaa baskaa. Sama pätee myös ihmisiin... kannattaa tähdätä ylemmäs itsensä suhteen.
Asenteesi on vähän lapsellinen ja uhri-henkinen... ehkä pääse tuolla touhulla mihinkään. Lopeta nyt aikuinen mies vinkuminen, elä SINUN elämääsi SINUN ehdoilla, tykkää niistä asioista mistä SINÄ tykkäät ja ota ne ihmiset elämääsi jotka SINÄ haluat. Piste. Täällä kirjoittamasi perusteella kuullostat aivan amatsuluokan sakalta, joka on saanut turhan hienot mimmit kiinnostumaan itsestään pelkän kivan otsatukan ansiosta.
Itsellä oli firmassa yksi 30 palkollisesta eräs dipl ins joka vaihtoi työpaikkaa, joka oli kaikkien rakastama kaikkien tapahtumien ilopilleri. Miehellä oli ylipainoa 40-50 kg, sokeritauti, naama kuin norsun vttu ja vaikka mitä. Silti, hän oli ja on vieläkin kaikkein rakastetuin mies jonka tiedän... miksi? Hän elää 24/7 ja elää muuten täysillä... se kokemuksen ja elämän pyramidi, minkä päällä hän seisoo on täysin vailla vertaa.
Mielestäni sinun kannattaisi miettiä, että minkälaisen pyramidin päällä sinä seisot??On kirjoituksessasi pointtejakin joita varmasti voisin miettiä mutta myös seikkoja jotka ei osu minuun. No tuntemattomiahan täällä toisillemme ollaan. Kiitos kuitenkin että noin pitkästi jaksoit keskittyä asiaan ja kertoilla näkemyksiäsi.
Yks mikä mua ihmetyttää lähinnä tätä palstaa lukiessani on se seikka että onko se sukupuolesta kiinni mitä vastauksia täällä saa?
Ei senpuoleen vastaukset on olleet laidasta laitaan mutta jotenkin yleisemmin niistä paistaa läpi syyllistäminen ja peiliin katsominen. Jos löisin jotain tiedän että olen syyllinen mutta jos en lyö ja silti syyllistetään käy se tietenkin luonnon päälle. (Huom esimerkki. En ole koskaan ollut väkivaltainen)
Tämä siksi että tuolla Suhteen aloittaminen palstalla joku nainen on tehnyt vastaavanlaisen avauksen lyhyemmällä perustelulla vaan mutta hänen kohtalonsa suhteissaan on sama kun mulla. Vastaukset ovat vaan järjestään että "Sinussa ei ole vikaa vaan miehissä" vaikka hän ei juurikaan ole edes perustellut asioita kuten itse olen yrittänyt avata elämääni.
Toisaalta olen ottanut sen riskin että olen tunkeutunut palstalle jossa on katkeroituneita naisia hyökkäämässä vaan miehiä vastaan joten siinä mielessä perusteluillani ei välttämättä ole minkäänlaista merkitystä muutakuin kärpänen hämähäkin verkossa. Mitä enemmän pyristelen sitä enemmän sotkeudun ja lähempänä loppua olen.
Kuten olen maininnut elän ja nautin omasta elämästäni täysillä. Mutta se ainoa ongelmaksi muodostunut seikka on juuri se parisuhteiden vaikeus. Jos kakskymmentä kertaa ajat autoa ja joka ajokerta päättyy puuhun niin eikö ole ennemmin viisautta alkaa pelkäämään sitä kahtakymmentäyhtä ajokertaa?
Mä olisin lopettanut jo nämä nais seikkailut näihin turhiin väkerryksiin aikoja sitten mutta elämässä kun on haaveita niin haluaisin ne toteuttaa enkä antaa periksi. Vaimo ja mahdollinen lapsi ja parisuhde niin ylä kuin alamäkineen kuuluisi siihen ilman että tarvitsisi pelkää että se ensimmäinen erimielisyys tarkoittaisi joka kerta että minut jätetään.
Tuo on se miksi tätä pohdin ja haluan sen selvittää. Muuten olisin naapurin kollikissan kanssa menny samalle leikkuu pöydälle jo vuosia sitten. - päivystävä feministi
On kirjoituksessasi pointtejakin joita varmasti voisin miettiä mutta myös seikkoja jotka ei osu minuun. No tuntemattomiahan täällä toisillemme ollaan. Kiitos kuitenkin että noin pitkästi jaksoit keskittyä asiaan ja kertoilla näkemyksiäsi.
Yks mikä mua ihmetyttää lähinnä tätä palstaa lukiessani on se seikka että onko se sukupuolesta kiinni mitä vastauksia täällä saa?
Ei senpuoleen vastaukset on olleet laidasta laitaan mutta jotenkin yleisemmin niistä paistaa läpi syyllistäminen ja peiliin katsominen. Jos löisin jotain tiedän että olen syyllinen mutta jos en lyö ja silti syyllistetään käy se tietenkin luonnon päälle. (Huom esimerkki. En ole koskaan ollut väkivaltainen)
Tämä siksi että tuolla Suhteen aloittaminen palstalla joku nainen on tehnyt vastaavanlaisen avauksen lyhyemmällä perustelulla vaan mutta hänen kohtalonsa suhteissaan on sama kun mulla. Vastaukset ovat vaan järjestään että "Sinussa ei ole vikaa vaan miehissä" vaikka hän ei juurikaan ole edes perustellut asioita kuten itse olen yrittänyt avata elämääni.
Toisaalta olen ottanut sen riskin että olen tunkeutunut palstalle jossa on katkeroituneita naisia hyökkäämässä vaan miehiä vastaan joten siinä mielessä perusteluillani ei välttämättä ole minkäänlaista merkitystä muutakuin kärpänen hämähäkin verkossa. Mitä enemmän pyristelen sitä enemmän sotkeudun ja lähempänä loppua olen.
Kuten olen maininnut elän ja nautin omasta elämästäni täysillä. Mutta se ainoa ongelmaksi muodostunut seikka on juuri se parisuhteiden vaikeus. Jos kakskymmentä kertaa ajat autoa ja joka ajokerta päättyy puuhun niin eikö ole ennemmin viisautta alkaa pelkäämään sitä kahtakymmentäyhtä ajokertaa?
Mä olisin lopettanut jo nämä nais seikkailut näihin turhiin väkerryksiin aikoja sitten mutta elämässä kun on haaveita niin haluaisin ne toteuttaa enkä antaa periksi. Vaimo ja mahdollinen lapsi ja parisuhde niin ylä kuin alamäkineen kuuluisi siihen ilman että tarvitsisi pelkää että se ensimmäinen erimielisyys tarkoittaisi joka kerta että minut jätetään.
Tuo on se miksi tätä pohdin ja haluan sen selvittää. Muuten olisin naapurin kollikissan kanssa menny samalle leikkuu pöydälle jo vuosia sitten."Tämä siksi että tuolla Suhteen aloittaminen palstalla joku nainen on tehnyt vastaavanlaisen avauksen lyhyemmällä perustelulla vaan mutta hänen kohtalonsa suhteissaan on sama kun mulla. Vastaukset ovat vaan järjestään että "Sinussa ei ole vikaa vaan miehissä" vaikka hän ei juurikaan ole edes perustellut asioita kuten itse olen yrittänyt avata elämääni."
Tämä on vain harhakuvitelmaasi. Koska olet vain tyhmä mies, onnistut näkemään asiat tuolla tavalla. Ei täällä naiset ole mitenkään puolueellisia tai katkeria. - Vieraileva sovinisti
On kirjoituksessasi pointtejakin joita varmasti voisin miettiä mutta myös seikkoja jotka ei osu minuun. No tuntemattomiahan täällä toisillemme ollaan. Kiitos kuitenkin että noin pitkästi jaksoit keskittyä asiaan ja kertoilla näkemyksiäsi.
Tuo on se miksi tätä pohdin ja haluan sen selvittää. Muuten olisin naapurin kollikissan kanssa menny samalle leikkuu pöydälle jo vuosia sitten.Halauksia ja sympatiaako tulit täältä etsimään? Jospa me kaikki sitten vain itkemme yhdessä sitä kuinka maailma on paha. Tehdään siitä traditio, ensi viikolla sama sitten uudestaan kun ei me vieläkään tajuta missä vika piilee.
Perheenisä puhuu asiaa koko ajan. Hän näkee vaivan kirjoittaakseen sinulle ja auttaakseen sinua.
Sinun ongelmasi näkyy monille, koska moni on ratkaissut ongelman omalla kohdallaan.
Seisot nyt tavallaan kynnyksellä kun olet tajunnut jossain piilevän ongelman, ihmiset täällä yrittävät sysätä sinua ottamaan askeleen eteenpäin ja ottamaan vastuun itsestäsi.
Se mitä sinun tulee selvittää on juuri tämä ongelmasi.
Puhumasi perusteella otat vastuun elämästäsi, mutta et omasta tunne-elämästäsi. Toisin sanoen sama toistuu suhteissasi mikä näkyy jo täällä. Eli:
1) tuot murheesi julki ja sanot että sinulla on ongelma
2) syytät ongelmastasi muita vaikka ongelmasi on toistuva ja johtaa aina samaan lopputulokseen
3) et ota neuvoa vastaan, ja jatkat käytännössä samaa valittamista joka kirjoituksessasi, eli pysyt marttyyrina
Uskon ja tiedän, että näin menettelet myös suhteissasi. Sinuun ei pysty vaikuttamaan, koska reaktiosi on aina sama.
Minulla on ongelma > se on muiden vika > neuvonne eivät koske minua olen ihan hyvä ihminen > minulla on ongelma
Kierrät kehää itsesi ympärillä.
Maailmalle ongelmasi on yhdentekevä. Maailma ei välitä siitä jos sukkasi puristaa. Kenen vastuulla sen sukan höllääminen on? - Vaaniva nisti
Vieraileva sovinisti kirjoitti:
Halauksia ja sympatiaako tulit täältä etsimään? Jospa me kaikki sitten vain itkemme yhdessä sitä kuinka maailma on paha. Tehdään siitä traditio, ensi viikolla sama sitten uudestaan kun ei me vieläkään tajuta missä vika piilee.
Perheenisä puhuu asiaa koko ajan. Hän näkee vaivan kirjoittaakseen sinulle ja auttaakseen sinua.
Sinun ongelmasi näkyy monille, koska moni on ratkaissut ongelman omalla kohdallaan.
Seisot nyt tavallaan kynnyksellä kun olet tajunnut jossain piilevän ongelman, ihmiset täällä yrittävät sysätä sinua ottamaan askeleen eteenpäin ja ottamaan vastuun itsestäsi.
Se mitä sinun tulee selvittää on juuri tämä ongelmasi.
Puhumasi perusteella otat vastuun elämästäsi, mutta et omasta tunne-elämästäsi. Toisin sanoen sama toistuu suhteissasi mikä näkyy jo täällä. Eli:
1) tuot murheesi julki ja sanot että sinulla on ongelma
2) syytät ongelmastasi muita vaikka ongelmasi on toistuva ja johtaa aina samaan lopputulokseen
3) et ota neuvoa vastaan, ja jatkat käytännössä samaa valittamista joka kirjoituksessasi, eli pysyt marttyyrina
Uskon ja tiedän, että näin menettelet myös suhteissasi. Sinuun ei pysty vaikuttamaan, koska reaktiosi on aina sama.
Minulla on ongelma > se on muiden vika > neuvonne eivät koske minua olen ihan hyvä ihminen > minulla on ongelma
Kierrät kehää itsesi ympärillä.
Maailmalle ongelmasi on yhdentekevä. Maailma ei välitä siitä jos sukkasi puristaa. Kenen vastuulla sen sukan höllääminen on?Hahaa lisää veistä haavaan ja näin päästään tyhmistä ihmisistä eroon!
Aloittaja!
Olet aivan oikeassa lauseessasi "mitä enemmän pyristelen sitä enemmän sotkeudun"
Toisin sanoen. Mitä enemmän jauhat, sitä enemmän sua puukotetaan. Luuletko että koulussakin kiusaaminen loppuu, kun kantelet opettajalle? Ei. Se jatkuu entistä pahempana mitä enemmän avaudut ongelmistasi, joten patoa huolet sisääsi ja poistu palstalta. Sitä nuo täällä yrittävät sinulle vihjata.
Täällä kuunnellaan vaan naisten huolia. Ei miesten!
Paljastit asian, joka olisi pitänyt jäädä ilmaisematta. Olet herkkä. Vahvat ylpeilevät sillä että saavat alistettua sinua. Joskus se vahvakin putoaa ja voit miettiä annatko sympatiaa silloin. Vaaniva nisti kirjoitti:
Hahaa lisää veistä haavaan ja näin päästään tyhmistä ihmisistä eroon!
Aloittaja!
Olet aivan oikeassa lauseessasi "mitä enemmän pyristelen sitä enemmän sotkeudun"
Toisin sanoen. Mitä enemmän jauhat, sitä enemmän sua puukotetaan. Luuletko että koulussakin kiusaaminen loppuu, kun kantelet opettajalle? Ei. Se jatkuu entistä pahempana mitä enemmän avaudut ongelmistasi, joten patoa huolet sisääsi ja poistu palstalta. Sitä nuo täällä yrittävät sinulle vihjata.
Paljastit asian, joka olisi pitänyt jäädä ilmaisematta. Olet herkkä. Vahvat ylpeilevät sillä että saavat alistettua sinua. Joskus se vahvakin putoaa ja voit miettiä annatko sympatiaa silloin.Olet siinä muuten nisti väärässä, että herkkä ei voisi olla vahva, itse asiassa ne monessa asiassa jopa synonyymejä.
Itse olen AP:stä sitä mieltä, että hän varmasti tarkoittaa hyvää eikä ole mitenkään kummallista, että tuollaisten kokemusten jälkeen alkaa juttu nyppimään...
Ei silti voi olla, että hän on tavannut kymmenen naista jotka on kaikki samalla tavalla "viallisia" (öh?) vaan "syytä" on haettava muualta. Syy... se on väärä sana, mielummin ominaisuus tai vaikka "piirre".
Kirjoitin 1988 "On helpompi olla hylätty kuin rakastettu vasten tahtoaan" tajuttuani, että minun olisi pitänyt antaa sen silloisen ihanan naisen elää ja olla rauhassa eikä hukuttaa häntä toivottomalla määrällä "tykkäämistäni". Homma meni puihin, kun hänen pienikin ja normaali etäisyyden tarve purkautui minussa entistä kiivaampana läheisyytenä ja yltäkylläisen epäitsenäisenä käytöksenä.
Tämä nyt vain oli esimerkki siitä, että vain hyvää tarkoittava toista rakastava epävarma, kypsymätön tai itsellisyytensä kanssa taisteleva ihminen voi pilata ihan hyvän jutun vain oman epävarmuutensa vuoksi.- Vieraileva sovinisti
Vaaniva nisti kirjoitti:
Hahaa lisää veistä haavaan ja näin päästään tyhmistä ihmisistä eroon!
Aloittaja!
Paljastit asian, joka olisi pitänyt jäädä ilmaisematta. Olet herkkä. Vahvat ylpeilevät sillä että saavat alistettua sinua. Joskus se vahvakin putoaa ja voit miettiä annatko sympatiaa silloin.Olin edellisessä viestissäni vähän hyökkäävä ja luja. Pahoittelut siitä, en halunnut loukata kenenkään tunteita vaan lähinnä auttaa ja tavallaan potkaista eteenpäin.
Selvitän vähän lisää mitä ajattelen.
AP on älykäs ja hyvä mies ihan varmasti. Hän osaa kirjoittaa selkeästi ja perustella monipuolisesti ajatuksiaan ja hän on ottanut askeleen pohtiakseen missä menee vikaan. Hän ei missään nimessä ole tyhmä tai huono, päinvastoin. Ihan mielelläni olisin AP:n kaveri.
Joten, nähdäkseni AP ansaitsee paremman elämän. Hyvän ja toimivan parisuhteen.
Se on inhottava ja kauhea kysymys, jonka esittää itselleen: "Minä tiedän että olen ihan hyvä tyyppi. Mutta miksi minä en kelpaa?" Sehän on perustavanlaatuinen ongelma. Siksi on niin helppoa syyttää kaikesta olosuhteita ja muita ihmisiä. Tiedän tämän omalla kohdalla. Ei kukaan sympatisoinut minua silloin kun mietin näitä asioita. Itkin pitkään ennen kuin tajusin, ettei itku tosiaan auta. Potkaisin viimein itseäni persuuksille ja totesin: nyt perkele on korkea aika muuttua.
On sanonta, että nöyrät perivät maan. Mutta millainen ihminen on nöyrä?
Ihminen, jonka mielestä maailma on epäoikeudenmukainen, koska hän ei saa sitä elämältä mitä hän haluaa ja ihmiset kohtelevat häntä väärin, ei ole nöyrä. Ihminen, joka on katkera, koska maailma on kohdellut häntä kaltoin ei ole nöyrä.
Tämä ihminen itse asiassa elättää sisällään vaatimusta, että aivan koko maailman ja kaikkien muiden on muututtava palvelemaan häntä.
Ihminen, joka hyväksyy maailman sellaisena kuin se on hyvine ja pahoine puolineen, on nöyrä. Nöyrä on valmis muuttumaan itse maailman edessä, toimimaan uudella tapaa silloin kun muu ei auta, hakemaan erilaisia ratkaisuja silloin kun kokee olevansa umpikujassa. Oppimaan, kuuntelemaan, ottamaan vastaan ja toimimaan sen eteen mitä hän haluaa. Nöyrä oppii laskemaan suojuksiaan niissä tilanteissa kun niitä ei tarvita ja pistämään vastaan silloin kun tarvitaan.
Keinoja ja apua löytyy kyllä, jos haluaa ja etsii. Netistä, kirjastoista jne. löytyy apua. Alkuun esim. näistä:
http://www.skeematerapia.fi/
http://www.tunnelukkosi.fi/ - EiSittenOmaItsensä
Vieraileva sovinisti kirjoitti:
Olin edellisessä viestissäni vähän hyökkäävä ja luja. Pahoittelut siitä, en halunnut loukata kenenkään tunteita vaan lähinnä auttaa ja tavallaan potkaista eteenpäin.
Selvitän vähän lisää mitä ajattelen.
AP on älykäs ja hyvä mies ihan varmasti. Hän osaa kirjoittaa selkeästi ja perustella monipuolisesti ajatuksiaan ja hän on ottanut askeleen pohtiakseen missä menee vikaan. Hän ei missään nimessä ole tyhmä tai huono, päinvastoin. Ihan mielelläni olisin AP:n kaveri.
Joten, nähdäkseni AP ansaitsee paremman elämän. Hyvän ja toimivan parisuhteen.
Se on inhottava ja kauhea kysymys, jonka esittää itselleen: "Minä tiedän että olen ihan hyvä tyyppi. Mutta miksi minä en kelpaa?" Sehän on perustavanlaatuinen ongelma. Siksi on niin helppoa syyttää kaikesta olosuhteita ja muita ihmisiä. Tiedän tämän omalla kohdalla. Ei kukaan sympatisoinut minua silloin kun mietin näitä asioita. Itkin pitkään ennen kuin tajusin, ettei itku tosiaan auta. Potkaisin viimein itseäni persuuksille ja totesin: nyt perkele on korkea aika muuttua.
On sanonta, että nöyrät perivät maan. Mutta millainen ihminen on nöyrä?
Ihminen, jonka mielestä maailma on epäoikeudenmukainen, koska hän ei saa sitä elämältä mitä hän haluaa ja ihmiset kohtelevat häntä väärin, ei ole nöyrä. Ihminen, joka on katkera, koska maailma on kohdellut häntä kaltoin ei ole nöyrä.
Tämä ihminen itse asiassa elättää sisällään vaatimusta, että aivan koko maailman ja kaikkien muiden on muututtava palvelemaan häntä.
Ihminen, joka hyväksyy maailman sellaisena kuin se on hyvine ja pahoine puolineen, on nöyrä. Nöyrä on valmis muuttumaan itse maailman edessä, toimimaan uudella tapaa silloin kun muu ei auta, hakemaan erilaisia ratkaisuja silloin kun kokee olevansa umpikujassa. Oppimaan, kuuntelemaan, ottamaan vastaan ja toimimaan sen eteen mitä hän haluaa. Nöyrä oppii laskemaan suojuksiaan niissä tilanteissa kun niitä ei tarvita ja pistämään vastaan silloin kun tarvitaan.
Keinoja ja apua löytyy kyllä, jos haluaa ja etsii. Netistä, kirjastoista jne. löytyy apua. Alkuun esim. näistä:
http://www.skeematerapia.fi/
http://www.tunnelukkosi.fi/Hei!
Luin tuon tunnelukkosi linkin ja testin siellä tehtyäni ei tulokset olleet mitenkään ns positiivisia mutta eipä ne kyllä yllättäneetkään kun tarkemmin aloin ajattelemaan. Yli puolet vastauksistani sai arvion "erittäin vahva" ja loput "vahva" tunnetila.
Kun en osaa tunteitani ilmaista kenellekään ulkopuoliselle (psykologit yms) niin pitää ilmeisemmin alkaa itse opiskelemaan aihetta sillä kuka muu kuin minä itse tiedän mikä tunteissani on se ongelma kohta. Tiedän että olen kohtuuttoman ankara itselleni, häpeän itseäni, en usko itsestäni mitään hyvää, välttelen sosiaalisia tilanteita tuntemattomien ihmisten kanssa etten kokisi arvostelua ja sitä myöden häpeää ja se mikä täälläkin on tullut ilmi eli en usko että kukaan koskaan voisi minua rakastaa.
Toisaalta tähän tunnetilaan kun löytyy vielä niitä vääriä ihmisiä sen oikean sijaan se vaan vahvistaa itse itseään ja sitä epäonnistumisen tilaa. Väitän että mua on kohdeltu väärin mutta en myöskään kiellä ettenkö epäillyilläni olisi ajanut ihmisiä pois luotani koska enhän usko että kukaan minusta oikeasti välittää.
Omalla tavallaan tuo valaisi osaltaan että en ehkä ole niin huono kun annan itse ymmärtää vaan se huono olo on patoutunut tiettyihin tunne lokeroihin jotka vaan vahvistuvat kun sitä alaa ärsyttää tietyissä elämän tiloissa.
En usko että niiden ratkaisu käy mitenkään sormia napsauttamalla mutta ehkä tuo kirja pitäisi kirjakaupasta etsiä ja syventyä siihen jos saisi edes vähän apua huonoon itsetuntoon ja minäkuvaan joka on rakentunut tietenkin pikkuhiljaa elämän varrella tulleista epäonnistumisista. Jännä asia on myös se että muistan paremmin ne elämän epäonnistumiset kun onnistumiset. Jopa koulu vuosilta 15-20 vuoden takaa sellaiset on miltei valokuvana mielessä mutta niitä onnistumisia saa hakemalla hakea ja niitä en edes muista kuin ehkä muutaman. Kiitos linkistä! - Vieraileva sovinisti
Hei!
Luin tuon tunnelukkosi linkin ja testin siellä tehtyäni ei tulokset olleet mitenkään ns positiivisia mutta eipä ne kyllä yllättäneetkään kun tarkemmin aloin ajattelemaan. Yli puolet vastauksistani sai arvion "erittäin vahva" ja loput "vahva" tunnetila.
Kun en osaa tunteitani ilmaista kenellekään ulkopuoliselle (psykologit yms) niin pitää ilmeisemmin alkaa itse opiskelemaan aihetta sillä kuka muu kuin minä itse tiedän mikä tunteissani on se ongelma kohta. Tiedän että olen kohtuuttoman ankara itselleni, häpeän itseäni, en usko itsestäni mitään hyvää, välttelen sosiaalisia tilanteita tuntemattomien ihmisten kanssa etten kokisi arvostelua ja sitä myöden häpeää ja se mikä täälläkin on tullut ilmi eli en usko että kukaan koskaan voisi minua rakastaa.
Toisaalta tähän tunnetilaan kun löytyy vielä niitä vääriä ihmisiä sen oikean sijaan se vaan vahvistaa itse itseään ja sitä epäonnistumisen tilaa. Väitän että mua on kohdeltu väärin mutta en myöskään kiellä ettenkö epäillyilläni olisi ajanut ihmisiä pois luotani koska enhän usko että kukaan minusta oikeasti välittää.
Omalla tavallaan tuo valaisi osaltaan että en ehkä ole niin huono kun annan itse ymmärtää vaan se huono olo on patoutunut tiettyihin tunne lokeroihin jotka vaan vahvistuvat kun sitä alaa ärsyttää tietyissä elämän tiloissa.
En usko että niiden ratkaisu käy mitenkään sormia napsauttamalla mutta ehkä tuo kirja pitäisi kirjakaupasta etsiä ja syventyä siihen jos saisi edes vähän apua huonoon itsetuntoon ja minäkuvaan joka on rakentunut tietenkin pikkuhiljaa elämän varrella tulleista epäonnistumisista. Jännä asia on myös se että muistan paremmin ne elämän epäonnistumiset kun onnistumiset. Jopa koulu vuosilta 15-20 vuoden takaa sellaiset on miltei valokuvana mielessä mutta niitä onnistumisia saa hakemalla hakea ja niitä en edes muista kuin ehkä muutaman. Kiitos linkistä!Eipä kestä, hyvä kun koit omaksesi.
Totta se vie aikaa eikä aina tunnu helpolta, kun pitää ajatella aika perustavanlaatuisia asioita uusiksi. Tunteet voivat tulla vähän rymisten kun niitä opettelee ja välillä ne voivat käydä aika pinnalla. Mutta kun on suunta, niin sitä tuntee olevansa oikealla tiellä.
Hyvinhän täällä ilmaiset itseäsi, vaikka tuleekin arvostelua. Tunteistahan puhumisen ja niiden ilmaisemisen opettamiselle on muuten tässä maassa aika vähän perinteitä. Koulussakin käsketään olemaan hiljaa ja istumaan paikallaan vaan. Psykologi tms. pätevä terapeutti voi sikäli olla apuna, että kun käyt asioita läpi niin voit vähän heijastella ajatuksiasi ja tuntojasi heille - ainahan suurin osa työstä jää omille harteillesi.
Eihän se ihme ole, jos olet tullut väärin kohdelluksi aikaisemmissa suhteissasi. Jos itsetunto on alhaalla ja vaikeuksia luoda omia rajoja, siis sanoa toiselle sitä mikä sopii ja mikä ei, niin sitä suuremmalla riskillä löytää sellaisia tyyppejä, jotka ovat valmiita hyväksikäyttämään. Toki useimmat naiset eivät ole varsinaisesti hyötymässä, mutta lähes kaikki naiset testailevat näitä rajojasi luonnostaan. Sulla on kuitenkin terve vaisto, olethan nuo aloitusviestisi vaatimukset todennut yliampuviksi naisten puolelta. Varmaan on välillä käynyt mielessä joidenkin kanssa, että olisi terveempää jo lopettaa vaikket olisi toiminutkaan niin?
Muuten esim. Tony Dunderfeltin kirja Parisuhteen kemia valottaa aika hyvin näitä mies-nais-kemioita ja niiden ongelmien taustoja.
Pidä sellainen positiivinen mieliala yllä. Mennyttä ei voi korjata eikä muuttaa, joten tänään on päivä nolla ja huomenna uusi päivä.
- ^^^^
Ei parisuhteen päättyminen todellakaan ole niin hirveä asia, että sen takia oikeasti pitäisi menettää elämänilonsa tai harkita jopa lenkin vetämistä kaulaan! Tottakai se sattuu jonkin aikaa, mutta siitä päästään yli ja jatketaan kohti uusia pettymyksiä! Tämä siis oikeasti kielii siitä, että AP:llä on henkisen puolen traumoja, joita hän kantaa mukanaan uusiin suhteisiin. Tulet siis todennäköisesti kohtaamaan lisää samanlaisia pettymyksiä tulevaisuudessa naisten kanssa, jos et ratko ongelmiasi ja hanki itsetuntoasi takaisin! Mene vaikka ihan asiantuntijan pakeille puhumaan asioistasi, jotta saat uuden otteen elämääsi! Ihminen monesti saa parisuhteissa sitä mitä kokee ansaitsevansa, ja ihan muillakin elämän osa-alueilla.
- Nainen 5
Kumpi sulla aloittaja on lähtökohta:
a) Tekisipä mieli saada joku mukava tyttöystävä, alkaisitko sinä sellaiseksi minulle koska olen poikamies joka tarvitsee naisseuraa, ja haluan vakituisen hoidon?
vai:
b)
En tarvitse mitään, minulla on elämä kunnossa ja mukavia ystäviä, mutta haa, siinäp kaunis nainen johon olisi kiva tutustua paremmin. Jos jotain tulee, niin hyvä, jos ei , niin sitten emme olleet tarkoitettu toisillemme.
Jos se on a, niin veikkaan että siinä on syy sun ongelmiin, miksi tulet valinneeksi naisia (tai miksi ne naiset valitsevat sinut kohteekseen) jotka on kans liikkeellä a-syistä.
eli naisen syyt a ja b
a) tarvitsen elämääni tosimiehen, joka helpottaa elämääni koska minulta puuttuu joitakin juttuja. Kuten auto, isompi asunto jonka voisi hankkia miehen kanssa yhdessä tai mies hankkii minulle, lisäksi kaverini ovat jo löytäneet jonkun, ja minäkin haluaisin löytää jonkun. Mutta sen pitää olla tosimies, ja tietyt kriteerit pitää täyttyä. Testaan miestä ensin huolella, jonka jälkeen päätän onko hän tarvitsemani mies, vai sellainen joka ei täytä kriteerejäni millaisen miehen haluan.
b) Minulla on asiat kunnossa, mitään en tarvitse toisilta jota en pysty itse hankkimaan, minulla on mukavia ystäviä. Elämäni on riittävän mielenkiintoista. Mutta tuo yksi mies näyttää olevan kiinnostunut minusta, voisihan tutustua paremmin, mutta jos siitä ei mitään tule, niin silti kaikki on elämässäni ihan hyvin. - ^^^^
Minusta tässä ei ole kyse sukupuolesta. Esimerkiksi tuo minun yllä mainitsemani paatunut sinkkuystävä on nainen ja hänellä on aivan sama tilanne kuin AP:llä, mutta hän ei ota kuuleviin korviinsa neuvoja yhtään keneltäkään! Oikeastaan mitään mitä hänelle sanoo ei tyydytä, oikeastaan hän ottaa sen suoraan vi*tuiluna (oli kyse käytännön vinkistä tai lohduttamisesta) ja heittää lavallisen omahyväistä sontaa päälle. Hyökkäys on paras puolustus vai miten se meni?! Tuolla asenteella voi jatkaa ihan rauhassa elämäänsä eteenpäin, mutta niin kuin aiemmin sanoin, tulet kohtaamaan samoja ongelmia kerta toisensa jälkeen! Jos et aio edes miettiä pienimuotoista asenteen/toimintatapojen muutosta, niin turha valittaa! Marttyyri-ihmisiä ei kukaan täyspäinen ihminen jaksa kauaa katsella.
- 19+5
Mielestäni tässä ammutaan vain yksi luonteenpiirre. Emme ole toistemme klooneja, onneksi. Väitätkö että Suomessa on vain yksi hullu ja 4 999 999 järkevää?
Ei käsin kirjoitetuista viesteistä pysty sanomaan, että aloittaja olisi henkilö josta yksikään ihminen tässä maassa ei välitä.
Henkilö pitäisi tavata. Täysin kahjolla tuskin olisi ainoatakaan kaveria. Ja niille kahjoillekin löytyy vasta kappale, sekin tiedetään.
Ei se itserakkauskaan ja omaan napaan tuijottaminen tuo onnellista suhdetta, jos kumppania ei millään muotoa huomioi. Itse ainakin kaipaisin huomiota parisuhteessa mitä ilmeisesti aloittaja on tarjonnut kumppaneilleen.
On väärin syyttää marttyyriksi ihmistä, jolla on ollut vain tavattoman huono onni rakkaudessa. Se että jokaiselle on joku, pitää paikkansa. Saahan murhaajatkin vankilaan ihailu ja kosinta posteja, joten jos yksi perhettä ja parisuhdetta haluava leimataan täydelliseksi idiootiksi ja vielä heitetään lisää kuraa päälle on se täysin väärä keino purkaa asiaa siitä kärsivälle. - Vieraileva sovinisti
19+5 kirjoitti:
Mielestäni tässä ammutaan vain yksi luonteenpiirre. Emme ole toistemme klooneja, onneksi. Väitätkö että Suomessa on vain yksi hullu ja 4 999 999 järkevää?
Ei käsin kirjoitetuista viesteistä pysty sanomaan, että aloittaja olisi henkilö josta yksikään ihminen tässä maassa ei välitä.
Henkilö pitäisi tavata. Täysin kahjolla tuskin olisi ainoatakaan kaveria. Ja niille kahjoillekin löytyy vasta kappale, sekin tiedetään.
Ei se itserakkauskaan ja omaan napaan tuijottaminen tuo onnellista suhdetta, jos kumppania ei millään muotoa huomioi. Itse ainakin kaipaisin huomiota parisuhteessa mitä ilmeisesti aloittaja on tarjonnut kumppaneilleen.
On väärin syyttää marttyyriksi ihmistä, jolla on ollut vain tavattoman huono onni rakkaudessa. Se että jokaiselle on joku, pitää paikkansa. Saahan murhaajatkin vankilaan ihailu ja kosinta posteja, joten jos yksi perhettä ja parisuhdetta haluava leimataan täydelliseksi idiootiksi ja vielä heitetään lisää kuraa päälle on se täysin väärä keino purkaa asiaa siitä kärsivälle.Olet oikeassa monessa asiassa. Tarkensin tuota edellistä viestiäni ylhäällä.
- Joku vaan
Olen tätä samaa itsekkin huomannut. Naiset eivät minusta ole muutenkaan kiinnostuneita, mutta jos kerron oman näkemykseni ja omat mielipiteeni, niin se naisten vitutus vain lisääntyy entisestään.
Eli mitä enemmän minulla on asioihin omia mielipiteitä (ne ovat olla samoja kuin muilla, jos olen samaa mieltä tai sitten ne voivat olla ihan erilaisia muihin verrattuna), niin aina se naisten kiinnostus vain häviää enemmän ja enemmän.
Jos omaan vaikkapa ammattini tai lastenkasvatuksen, opiskelun, musiikin, elokuvien, urheilun, jne. puolesta omia mielipiteitä, niin ne kyllä torpataan täysin naisten toimesta. Ei se minua sillä tavalla kiinnosta, jos noin reagoidaan, niin sitten reagoidaan. Mutta ei se minun mielipiteitäni miksikään muuta, siis se, että suututaan noin.
Ja tuollaiset "jos et hyväksy eksääni elämääni, niin antaa olla"-jutut ovat juurikin niitä, että antaa tosiaan ollakkin. Lähteköön muija vittuun siitä valittamasta, et tarvitse tuollaisia persreikiä elämääsi. Moni mies epätoivoisesti suostuu jokaiseen naisen esittämään juttuun, koska pelkää, että nainen lähtee. Miehestä tulee täysin tossukka, jolla ei ole omia mielipiteitä, eikä sitä kautta yhtään mitään omaa. Nainen päättää kaikesta ja hallitsee miehenkin elämässä kaikkea.
Silloin pitäisi miehellä olla heittää nainen pellolle. Eihän siinä mitään muuta ole, mutta kun juuri pelätään sitä, että nainen jättää ja lähtee, niin ei kai tuollainen mies sitten naistaan jätä.- Viisas hallitsee
Nimenomaan. Kun pillulla saadaan maailma hallintaan niin kuka on se nainen joka ei tätä hyväkseen käyttäis. "Et tee mitä haluan"="Tämä juttu oli sitten tässä"
- ........
.............
- Just joo
ja kuka nuo ääliönaiset on kumppanikseen huolinut? :) Vakka kantensa valittee, ainakin jos sama kaava toistuu aina vain, samat ongelmat yhä uudelleen edessä.
- Mies-25v
Oli asiat niin tai näin niin lähes aina naiset tuntuu pystyvän kääntämään kaiken miehen syyksi. Mies tuntuu olevan lähes aina se paha osapuoli jonka tulisi nöyrtyä ja anella polvillaan anteeksiantoa silloinkin kun nainen on ilmiselvästi syyllinen riitaan.
- typy22
Tässä ei voida syyttää ketään, ei sinua, eikä näitä naisia. Jokainen on yksilö ja kaikki eletään elämä miten tykätään. Sanoisin että valitset naiset väärin! :D Älä ota suhdetta vakavasti enen kun alat huomata niitä piirteitä mitä arvostat, ota selvää ihmisestä eri tilanteissa ennen kun viet suhdetta pidemmälle ja opi tunnistamaan ajoissa nämä huonot piirteet. Sanotaan että naisessa ulkonäkö ja järki ei kulje käsikädessä, väärin! ne pitää vaan löytää! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719