Ei enää koskaan...

VAPAA3

Olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna! Minua ei saa enää kukaan sotketuksi johonkin kaljamahaan örveltäjään, hyi olkon...

8

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisaampi nyt

Ethän vain luule, että kaikki muut ovat kaljamahaisia örveltäjiä? Olen treffannut paljon miehiä, mutten yhtään tuollaista örveltäjää. Mutta huonoilta kokemuksilta minäkään en ole välttynyt. Vastaan on tullut pari patologista valehtelijaa. Eli tarkkana saa olla kumppanin haussa.

• VAPAA3

Jotkin osaa näytellä alussa, mutta mikä onkaan tosi luonto yhteenmenon jälkeen!

• Niksnakskaks

On varmaan hyvä päätös mikäli ei ns.rahkeet riitä muihin kuin niihin örveltäjiin. ;)
      Mistä niitä oikein onnistut haalimaan? Täällä netissä nyt tuntuu suurin osa miehistä olevan liiankin kuivassa kunnossa mun makuun.. pari söpöllä namimahalla varustettua olen vasta pongannut muttei kemiat menny yksiin.

Minulle tämä uusiosinkkuus on myrkkyä.. Toki nykyään on huomattavasti vaikeampaa löytää järkevä ja luotettava kumppani kuin 10 vuotta sitten. Ihme. Toki oma ikäkin vaikuttaa..

Se on taitolaji olla onnellinen sinkkuna! Kumpa itsekin osais..

• aina on hankalaa

Kaljamahaisen örven löytää pubista. Jos haet sieltä, saat ekosysteemiin sopeutuneen sienen. Toki voi sanoa, että nuorena valikoima on laajin, kaikki pelaa ja hakee. Sitten tulee hiljainen kausi kun tehdään mukulat ja omakotitalo. Sitten erotaan kun saapuu 40-50 v. Valitettavasti vapautuu paljon katkeria, pettyneitä, päähineitä, juoppoja, masentuneita, mutta myös järkiinsä tulleita ja viisastuneita. Sitten kun päästään 60v. kauteen, alkaa äijät kuolla, ja molemmat sukupuolet sairastaa ja kangistua, ainakin sopeutuminen uuteen suhteeseen on vaikeaa, ja ainakaan niitten aikuiset lapset ei hyväksy eläkeläisrakkautta noin vain. Ikä mikä tahansa niin aina on kuulkaa vaikeaa. Silloin nuorena kun valintatalossa on kaikki tarjolla, niin on tyhmä eikä osaa valita.

• no mutta.

Ei kaikki kaljamahat juo kaljaa joka viikoloppu. Omaa tyhmyyttäsi jos sellaiseen olet rakastunut

• TheTruth00

Olet ollut siis toisten ohjailtavissa, et itse ole tehnyt valintoja miesten suhteen, niin ainakin tekstistäsi voi päätellä? ;-) Kun itse valitsee, niin silloin "makaat niinkuin petaat" , ja kun olet päättänyt olla jo useamman vuoden sinkkuna, niin se varmaankin on kohdallasi oikea valinta, kannattanee siis jatkaa valitsemallaan tiellä, eikö totta.

• Tapasit

kaljamahaörveltäjän ilmeisesti Suomi24:ssä, koska tällä saitilla julistat. :)

• voi voi,nyyh nyyh

Kaljamahaiset örveltäjät, saa kuitenkin painaa näitä kaunottaria..Sitten kun tämä kaljamaha on pumpannut lastit sisään ja syönyt jääkaapin tyhjäksi ja juonu sen rahat niin täällä itketään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56