Ei enää koskaan...

VAPAA3

Olen ollut jo useamman vuoden sinkkuna! Minua ei saa enää kukaan sotketuksi johonkin kaljamahaan örveltäjään, hyi olkon...

8

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisaampi nyt

Ethän vain luule, että kaikki muut ovat kaljamahaisia örveltäjiä? Olen treffannut paljon miehiä, mutten yhtään tuollaista örveltäjää. Mutta huonoilta kokemuksilta minäkään en ole välttynyt. Vastaan on tullut pari patologista valehtelijaa. Eli tarkkana saa olla kumppanin haussa.

• VAPAA3

Jotkin osaa näytellä alussa, mutta mikä onkaan tosi luonto yhteenmenon jälkeen!

• Niksnakskaks

On varmaan hyvä päätös mikäli ei ns.rahkeet riitä muihin kuin niihin örveltäjiin. ;)
      Mistä niitä oikein onnistut haalimaan? Täällä netissä nyt tuntuu suurin osa miehistä olevan liiankin kuivassa kunnossa mun makuun.. pari söpöllä namimahalla varustettua olen vasta pongannut muttei kemiat menny yksiin.

Minulle tämä uusiosinkkuus on myrkkyä.. Toki nykyään on huomattavasti vaikeampaa löytää järkevä ja luotettava kumppani kuin 10 vuotta sitten. Ihme. Toki oma ikäkin vaikuttaa..

Se on taitolaji olla onnellinen sinkkuna! Kumpa itsekin osais..

• aina on hankalaa

Kaljamahaisen örven löytää pubista. Jos haet sieltä, saat ekosysteemiin sopeutuneen sienen. Toki voi sanoa, että nuorena valikoima on laajin, kaikki pelaa ja hakee. Sitten tulee hiljainen kausi kun tehdään mukulat ja omakotitalo. Sitten erotaan kun saapuu 40-50 v. Valitettavasti vapautuu paljon katkeria, pettyneitä, päähineitä, juoppoja, masentuneita, mutta myös järkiinsä tulleita ja viisastuneita. Sitten kun päästään 60v. kauteen, alkaa äijät kuolla, ja molemmat sukupuolet sairastaa ja kangistua, ainakin sopeutuminen uuteen suhteeseen on vaikeaa, ja ainakaan niitten aikuiset lapset ei hyväksy eläkeläisrakkautta noin vain. Ikä mikä tahansa niin aina on kuulkaa vaikeaa. Silloin nuorena kun valintatalossa on kaikki tarjolla, niin on tyhmä eikä osaa valita.

• no mutta.

Ei kaikki kaljamahat juo kaljaa joka viikoloppu. Omaa tyhmyyttäsi jos sellaiseen olet rakastunut

• TheTruth00

Olet ollut siis toisten ohjailtavissa, et itse ole tehnyt valintoja miesten suhteen, niin ainakin tekstistäsi voi päätellä? ;-) Kun itse valitsee, niin silloin "makaat niinkuin petaat" , ja kun olet päättänyt olla jo useamman vuoden sinkkuna, niin se varmaankin on kohdallasi oikea valinta, kannattanee siis jatkaa valitsemallaan tiellä, eikö totta.

• Tapasit

kaljamahaörveltäjän ilmeisesti Suomi24:ssä, koska tällä saitilla julistat. :)

• voi voi,nyyh nyyh

Kaljamahaiset örveltäjät, saa kuitenkin painaa näitä kaunottaria..Sitten kun tämä kaljamaha on pumpannut lastit sisään ja syönyt jääkaapin tyhjäksi ja juonu sen rahat niin täällä itketään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      268
      6658
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      220
      6217
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      38
      5643
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      151
      4968
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      29
      3774
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      195
      3719
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3445
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      33
      3133
    9. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      4
      3123
    10. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      332
      2785
    Aihe