Ei niin yksinkertaista "asiaa",että nämä ääliöt selviäisivät.
Eikä alle 2tunnin selviä,virkailija hakee jonkun asian tuntijan kaveriksi,mutta selvää ei tule.Silloin jos on jotain lisäveroa tulossa niin kyllä saadaan liikettä.
kemin verotoimisto
9
2826
Vastaukset
- oikea veronmaksaja
Mikset selvitä asioitasi itse? Netistä saa kaiken tiedon Vero-sivuilta, ja lisäksi voi tilata lehtiä.
Muitten verot nousevat, kun sinun asioitasi joudutaan selvittämään monen henkilön voimin.- nettinettinetti...
Sinähän varsinainen järjenjättiläinen olet.....voi tilata lehtiä, Aku Ankkojako????
- nettinettinetti.:lle
nettinettinetti... kirjoitti:
Sinähän varsinainen järjenjättiläinen olet.....voi tilata lehtiä, Aku Ankkojako????
Minulle on tullut Aku Ankka, muttei tule enää.
Minulle tulee esim. Taloustaito.
Vaikka onhan Aku Ankassa paljon raha-asioista, ei silti. - veronmaks
Vai netissä voi V...., miten niitä osaa,kun ei nekään joiden pitäisiosata,koulutukseen
koko porukka.Oikealle veronmaksajalle,vedä naisen elin päähäsi saat uuden karvalakin.
- viranmaksaja
Eikö ois syytä lakkauttaa koko verotoimistot niin ei perittäis veroja ollenkaan kun se on niin kallista, täytyy niillä verovirkailijoilla olla isopalkka kun niitä veroja pitää periä niin paljon plus alvi.
- lyhyt matka!!!!
Hienoa että Kemissä on verotoimisto, monessa kaupungissa ei enää oli. Ei ollut tänäänkään iso homma pistäytyä hoitamassa asia.
- voi sossuja.
Voi Jeesuksen Äiti,,siellä on tämä H.Halosen tyttö joka joku aika sitten oli vaatimassa Kemiin Rakennettavaksi uutta Verotoimistoa ja saman päivän lehdessä J Alamommo oli vaatimassa uutta terveyskeskusta kyllä SOSSUILLA on järjettömät ajatukset mistä tämä rupusakki meinaa löytää rahoituksen näille.Ja sitäpaitsi Kaupunki on tyhjillään isoja kiinteistöjä sinne mahtuu ja vuokra on edullinen,milloin sossut ovat pystyneet raha-asioista huolehtimaan ei milloinkaan.
- järki hoi
Tottakai kaikki valtion laitokset ja valtion virat pitää ottaa mitä vaan saadaan. Valtavasti hyötyä sikilikin että valtion palkkalaisilla on mahtavat edut, joten henkilö ei joudu kunnan elätiksi! Veronmaksukyky taattu.
- TorniÅ
järki hoi kirjoitti:
Tottakai kaikki valtion laitokset ja valtion virat pitää ottaa mitä vaan saadaan. Valtavasti hyötyä sikilikin että valtion palkkalaisilla on mahtavat edut, joten henkilö ei joudu kunnan elätiksi! Veronmaksukyky taattu.
Kunnei kemiläisille kelpaa niin korjataan me ne pois kuleksimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622