Kuulosti mielenkiintoiselta kun luin heidän sivuiltaan, en kuitenkaan uskalla tilata ennenkun muut ihmiset ovat kertoneet kokemuksistaan. Ja siitä myös onko tilaaminen turvallista??
kukaan kokeillut purature slim line?
4
195
Vastaukset
- jepulista
toimii aika lailla niinkun mainostetaan, mulla nyt neljäs pussi menossa sitä sitruunan makuista. ja maistuu ihan hyvältä, vähän kuin jotain outoa limua? se kuplii myös
toimitus ei ole maailman nopein, mutta mitään varsinaista ongelma ei ole koskaan tilausten kanssa ollut eli ihan turvallista kyllä- jepulista
*ongelmaa
(sori jäi häiritsemään toi mun typo)
- Koe-eläin
Annoskoon pienentäminen ja herkkujen poisjättäminen lienee turvallisempi ja edullisempi tapa laihtua.
- jepulista
se siinä just onki et tää auttaa annoskokojen pienentämiseen ja herkkujen poisjättämiseen. kato kaikki ei pysty tosta noin vaan päättää et nyt en syö! muuten ei varmaan olisi ylipainoisia ollenkaan.
mitään epäterveellistäkään ei tuotteessa ole ja onhan se paljon epäterveellisempää olla ylipainoinen. nostan hattua niille, jotka pystyvät ilman mitään apuja laihduttamaan, mutta itselleni ei onnistu. yritetty on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993