Mieheni

Tyytymätön 11

Olemme olleet yhdessä 7kuukautta.
mies on 27v ja minä 20v.

Noh, miehelläni on monet kerrat olleet silleen että hänellä ei seiso eikä haluta.
Vaikka kuinka olisin alasti hänen päällään ja yrittäisin kaikkeni että saatais romantiikka tulille niin ei. Yks päivä kysyin että mikä on kun sinua ei kiinnosta tai ei olla rakasteltu " enpä ole ajatellut koko asiaa"

Yks kerta kun oikein himoitti ja teki mieli niin miehellä ei seisonut. rupesin itkemään koska minusta tuntuu että en ole kiihottava? Olen kyllä norm. kokoinen mutta mikä neuvoksi?

13

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäriin

Voi pieni.. Kyllä se ihan miehen terveyden vika on, ei sinussa. Vaan osaavalle lääkärille on varattava aika, joka osaa tarjota terveellisempiä elämäntapoja, tarpeeksi vitamiineja ja jotain "lääkettä".

Miehen kannattaa opetella syömään enemmän pähkinöitä, papuja ja kasvikseja yms. Liikunta myös auttaa siinä, että alapää toimii. Voi olla tietynlainen tukkauma mistä verenkierto ei pääse niin hyvin alapäähän ja sitten ei vaan pysty tapahtumaan mitään.

• sfa

Ensimmäiseksi haluaako mies seksiä, mutta ei seiso? Vai eiköhän halua seksiä?

Jos haluaa seksiä mut ei seiso niin ongelmat on fyysisiä. Jos ei halua seksiä niin sitten tarpeenne ei vaan kohtaa. Joko mies ei pidä sinua haluttavana tai sitten ei vain kaipaa seksiä. Molempiin voi olla useita syitä.

Sinä voit olla normaalipainoinen, mutta et vain kiihota miestä. Esim hän voi tykätä tuhtimmista, tai aivan mitä muuta vain. Tai sitten hän ei ole koskaan kaivannut seksiä, eli on aseksuaali. On myös mahdollista, että hän on opetellut olemaan haluamatta seksiä. Esimerkiksi ei ole aikaisemmin kelvannut naisille, jolloin helposti oppii olemaan seksittä tai sitten hän on seurustellut naisen kanssa joka ei ole halunnut seksiä ja siitä syystä opetellut elämään ilman seksiä.

Ei kaikki miehet ole koneita, joilla seisoo heti jos nainen vain vihjaa että toosaa voi olla tarjolla. Kannattaa keskustella syistä, ja jos tarpeet ei kohtaa, niin miettiä suurempiakin ratkaisuja.

• tsemppiä

Aika ihmeellistä, kun vertaan omaan tilanteeseen. Seisoi ja halusi, vaikka oli kakkosen puheiden mukaan kiihkeä suhde menossa.

Kun osasit tännekin asiasta kirjoittaa, niin ota se rohkeasti puheeksi kumppanisi kanssa. Asiat selviävät kyllä, jos niin haluaa ja parisuhteeseen kuuluu sekin, että pystyy puhumaan vaikeistakin asioista juuri omalle puolisolleen.

• t551

Oot kyllä ruma jos miehel ei seiso.

• Hmmmmmmm

Voi vitsi...pitääkö kaikesta tehdä niin suuri numero. Jos ei joskus halua niin ei halua. Ei maailma pyöri miehen kalun seisomisen varassa.

• mummo kauhuissaan

karsee tilanne nuori neiti, miehelläsi on korvien välissä ongelmia pahasti, tuo syö itsetuntosi ihan kerralla, toiseksi, mies on sulle liian vanha, olet nippanappa aikuinen ja mies käy jo kolmelläkymmentä :O

• Mummeliini

Täällä taas tällainen ongelma.Onko kokemuksia muilla.
      Seurusteltu kohta 4v ja kihloissa 1,5v.Ollaan jo keski-iän ylittäneitä.
      Mies energinen,liikkuva,työelämässä.Suhteemme ollut on/offia alussa.
      Olen ihan hyvännäköinen nainen,normikokoinen,muodokaskin ja petihommatkin taidan mutta nyt mies ollut haluton puoli vuotta jo.Ei mitään petipuuhia ollut siis puoleen vuoteen.Mikähän miehillä mättää...oisko jo ikä joka tekee tehtävänsä vai mikä.Pettämistä en haluais uskoa mutta siihenkin on viitteitä.Ex tyttöystävien sivuilla vierailut netissä,johon oikeasti vahingossa törmäsin.Sen laitoin se piikkiin että jokainen joskus katselee entisten sivuja että mitähän sille kuuluu tänään.
      Työ on stressaavaa,sen tiedän. Lenkkeily menee jo yli 10km/pv.Ja illat nuokkuu sohvalla kunnes siirtyy sänkyyn.Ei edes asuta yhdessä,,mutta kaikki vapaa-aika vietetään saman katon alla.Väittää ettei minussa vikaa.Enää ei haluaisi edes keskustella asiasta.Väittää vaan että haluan riidellä vaikka kuinka nätisti otan asian esille.
      Minun mielestä oikean rakkaudellisen parisuhteen tekee toisen kunnioitus ja puhuminen vaikeuksista jotka hiertää suhdetta.Ja läheisyys,vaikka ilman seksiäkin.Mutta jos i ole edes kunnolla läheisyyttä ja vasta 4v mennyt niin onko mies itsekeskeinen,toisesta piittaamaton,lähes narsisti,jos ei edes toisen tarpeista kanna huolta.Vai mitä olette mieltä.Toivottavasti joku ottaa kantaa ja vastailee.Olen hukassa ja suhde solmussa ja tässä iässä pitäs olla muka viisas!! :)

• Hellyys...

Oletko liian seksikäs? Laukeaako jo ennakkoon? Ei pysty sinun aikatauluun uudelleen latautumaan. Opeta häntä hyväilemään itseäsi ja kannusta häntä sinua hyväilemään litoriksen yläosasta ja lopuksi syvemmältä ja anna hänen työntyä itseesi heti kun hän on valmis.

• tyytyväinen mies

On teilläkin ihme vässykkä miehiä. Tervettä miestä kiinnostaa seksi joka ikinen päivä. Minä ainakin panisin mielelläni joka päivä. Ikävä kyllä vaimo ei jaksa kuin joka toinen päivä. Noh kyllä tämä menettelee ja tälläkin määrällä pärjää. Tänäänkin sain suuhoidon kun naisella oli kuukautiset.

• vesinokka

Olen nainen, seksi kelpaisi päivittäin, mutta miehelle ei.. Ajattelin alussa itse että menkkojen aikaan otan suihin. En näköjään osaa kun ei kelpaa...

• Hyvyys ....

Kun saan hyväiltyä nauru nappulan tärinä tilaan, niin aina onnistuu erektio. Nautinto on suuri molemmin puolin kun jäykkä varsi työntyy kuumaan ja märkään tilaan. Hyvä on siellä olla mahdollisemman pitkään ja liikkua rauhallisesti. Lopuksi tuntuu suuri purkautuminen jonka toinenkin tuntee ja avautuu syvyyksiä myöten. Lähes tunti on hyvä aika tuottaa nautinnon jolla saa jopa uutta elämää aikaiseksi. Tiukempikin kohtu avautuu ja vastaan ottaa uuden elämän alun suurella tyydytyksellä.

• Hellyys...

Taitaa miehesi olla herkkä ja laueta jo sinua katsellessa? Eikä ehdi uudelleen erektioon. Opeta häntä hellästi hyväilemään sinun nauru nappulaasi. Jos hän pyynnöstäsi jaksaa tärinään asti jatkaa, voi uusi erektio olla tosiasia ja kestääkin pitempään. Olen onnistunut naiseni laukaisemaan jopa kolmekin kertaa saman illan aikaan. Se on miehelle myös suurin huippu nautinnon osalta. Naisen lihas suorastaan puristaa miehen kalua ja se antaa miehelle suurimman nautinnon koskaan.

• Keskimaa

Missä olet?
      Haluan sinut hyväillä ja tyydyttää.
      Jopa työnnyn sisääsi ja tunnet yhteisen purkautumisen.
      Hyväilen niin pitkään kunnes olet valmis.
      Ei mitään vaatimuksia tai jälkipeliä.
      Keskimaa on lähelläni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      3020
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2732
    3. 150
      2328
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1920
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1737
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      109
      1695
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      319
      1598
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe