Apua tälle HUOH pitkälle vuosisadan rakkaustarinalle?

Sinävain!

Heipsan!:) täällä huutelen koska ei oma järki enää pelaa. Mulla tosiaan oli nelisen vuotta sitten pitkään kestänyttä kunnon "draamaa", joka todellakin oli kun elokuvista. Ollaan polvenkorkusista saakka tunnettu ja talsittu samalla hiekkalaatikolla =D eli hyviä kavereita. Teini-iässä alettiin tekemään vuosien jälkeen taas tuttavuutta ja sitä kaveeraamista kesti pari vuotta, kunnes ihastuttiin ja tajuttiin että kemiat pelas täydellisesti ja naurettiin aina kuollaksemme yhessä, avauduttiin kaikesta toisillemme, ja aina ajauduttiin taas toistemme luo vaikka tulikin vaiheita että muka toisella "lopahti" kun aina toinen kävi jossain eikä vaan nähty tai pystytty juttelemaan hetkeen. Se tais olla just sitä kun vanhemmat päätti puolesta asioita, kuten hänen äitinsä esim; kielsi hengaamasta minun kanssa ennakkoluulojen takia hän valehteli että tunteet lopahti, vain suojellakseen "äitinsä sanoja". Ja kertoi sen sitten kun jo olin valinnut toisen. Ja hän oli raivonnut äitilleen kuinka se oli pilannut meijän suhteen. Sitten alkoi se vaihe kun hairahdin väärään mieheen pitkäksi aikaa. Haikee fiilis selvästi kummallekkin jäänyt siitä että seurustelin toisen kanssa, se huomasi tämän jätkän eleistä ja siitä kun kyseli kuulumisia tekstarilla, niin aina ajauduttiin hänen alotteesta puhumaan sitä miten tässä kävi ylipäätään näin. Hän ajoi kolarin suutuspäissään Mustasukkasuuttaan kun olin 4kk seurustellut. Soitti aamulla sairaalasta mulle shokissa vieläkin tapahtumasta. Itteäni on alkanu kaduttaa väärä päätös, ja olen ollut puolisen vuotta jo erossa omasta miehestä, kun en pystynyt suhdetta jatkamaan. Kun oltiin puolivuotta oltubyhdessä, meillä edelleen oli yhtä hauskaa toisen kiusoittelua, ja tarkemmin ajateltuna se ei ole loppunu vieläkään! Mutta edelleen ollaan pyöritty harvoin mutta kuitenkin niin samoissa piireissä ja edelleen synkannut samalla tavalla eikä kumpikaan juuri oo muuttunut. Baarissa välillä ollaan nähty alkuperäsen draamakumppanin kanssa :D ja vaan moikattu ehkä vähän kiusaantuneina. Nyt uutenavuotena törmättiin ihan odottamattomasti, ja tanssittiin hitaat ja purkauduttiin ihan tunteella intiimimpään tunnelmaan kun koskaan aijemmin nuorena. Ja ilta jatkui sujuvasti vaikka omiin koteihin mentiinkin:) hän tekstasi vielä perään että "oli hauskaa, uusiksi joskus? Puhutaanko huomenna?" No ei siltä sitten koko päivänä tullut mitään paitsi illalla vaivaantunut "joo oli kova meno eilen;D" sitten parin päivän päästä se tuli kysymään miten menee ja otti aiheen oudosti esille "tapahtuiko siellä mitään muuta sitten ku pussailua, muistikuva vähän heikko"...

3

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jduppw

      Huoh, miksi kierrätte toisianne kuin kissa kuumaa puuroa... Koittakaa nyt jompikumpi saada sanotuksi, että onkohan tässä enemmän, että pitäisikö alkaa tapailla oikeasti. Vai? Sä ainakin puhut siitä rakkaustarinana? Mitä tuumaa mies? Kysy.

    • true story

      se on se coriolis-ilmiö, kohti tullaan, häslätään ympäri


      viemärin

    • Draaman taju

      Särähti hieman korvaan että ihastunut nuori mies antaa äitinsä päättää kenen kanssa saa viettää aikaa. Ei nuoret yleensä kuuntele vanhempiaan näissä jutuissa. Eikös nuoruuteen kuulu kapinointi vanhempia vastaan olemalla esim. "väärässä seurassa".

      Toinen mikä särähti korvaan oli kolarin ajaminen mustasukkaisuuttaan. Onko tämä nuorukainen ihan tasapainossa? Aika äärimmäinen keino hakea huomiota.

      Kolmannekseen hänellä ei ole mitään mielikuvaa teidän herkästä uuden vuoden vietosta toisin kuin sinulla. Onko teillä puntit ihan tasan tässä jutussa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8325
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1363
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1102
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      93
      1040
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      944
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      765
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe