Yksin elokuviin

femnerd

Minun on ruvettava elämään aktiivisempaa elämää, en voi vain jäädä neljän seinän vangiksi ikuisesti. Edellinen reissuni keskustaan, Helsinkiin siis, meni huonosti, mutta en suostu antamaan periksi.

Aion mennä sunnuntaina leffaan. En ole vielä päättänyt mitä leffaa menen katsomaan, koska valikoima on huono mutta muutama vaihtoehto minulla sentään on.

Minulla on nyt sosiaalinen pakko mennä sinne leffaan, kun tästä aikeestani palstalla kerroin. Olen epäillyt, etten saa itseäni lähtemään muuten kuin tällä tavalla. Säälittävää, tiedän.

Kerron sunnuntaina reissustani raportin.

105

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Käy katsomassa Menneisyys, joka pyörii Maximissa ja Kino Engelissä.

• hikisinkkumies

Menneisyys on aika hyvä elokuva. Muita melko hyviä ovat mm. Adelen elämä, Blue Jasmine, The Counselor ja Gravity.

• ....................
        hikisinkkumies kirjoitti:

Menneisyys on aika hyvä elokuva. Muita melko hyviä ovat mm. Adelen elämä, Blue Jasmine, The Counselor ja Gravity.

Gravity nyt oli täysin paska.

• ätmi
        .................... kirjoitti:

Gravity nyt oli täysin paska.

Olet reippaassa vähemmistössä tuon mielipiteen kanssa. Gravity 3D oli mahtava.

Näin jopa yksinään liikkeellä olleen naisen samalla, heh, tosin hän meni toiseen saliin, jotain muuta leffaa katsomaan. Huvittava ilmestys. Hiukset harottivat, kulki kyyryssä ja kantoi reppua selässään.

• nnnnnnnn
        ätmi kirjoitti:

Näin jopa yksinään liikkeellä olleen naisen samalla, heh, tosin hän meni toiseen saliin, jotain muuta leffaa katsomaan. Huvittava ilmestys. Hiukset harottivat, kulki kyyryssä ja kantoi reppua selässään.

Täällä toinen joka ei pitänyt siitä. Visuaalisesti hieno, mutta tarina epäuskottava ja Bullock alkoi ärsyttämään.

• ...................
        ätmi kirjoitti:

Voi olla, että olen sitten vähemmistössä. Musta se tarina oli vaan niin paska, typerä ja ennalta-arvattava. Sen olisi voinut tiivistää 5 minuuttiin koko leffan eikä olisi jäänyt mistään oleellisesta paitsi.

Toinen stoorin puolesta täysin paska uusi raina on Escape Plan. Mutta koska siinä on pääosissa saatanan kovat Syltty ja Arska, niin se on täyttä rautaa siitä huolimatta.

• ätmi
        nnnnnnnn kirjoitti:

Täällä toinen joka ei pitänyt siitä. Visuaalisesti hieno, mutta tarina epäuskottava ja Bullock alkoi ärsyttämään.

Heh, hyvin harvassa scifi-leffassa on "uskottava" juoni? Mielestäni juoni oli OK, ja Bullockia olen aina pitänyt jotenkin jännänä. Mutta tunnelma, toimiva 3D, musiikki/efektit, leikkaus. Niiden takia voisin käydä toistekin katsomassa.

• nnnnnnnn
        ätmi kirjoitti:

Heh, hyvin harvassa scifi-leffassa on "uskottava" juoni? Mielestäni juoni oli OK, ja Bullockia olen aina pitänyt jotenkin jännänä. Mutta tunnelma, toimiva 3D, musiikki/efektit, leikkaus. Niiden takia voisin käydä toistekin katsomassa.

Tarkoitin lähinnä sitä, että siihen ei voinut oikein samaistua, johtuen tietysti myös kohdallani siitä etten tykkää buldogista ja sikäli oli se ja sama olisko se buldoggi kuollut sinne avaruuten vai ei. Ihmepelastumisia ja pateettisia vuodatuksia. Eikä se varsinaista scifiä ollut, vaan yritti olla hyvinkin realistista eikä mitään tulevaisuuden teknologiaa esim. ollut.

• ....................

Joko Wolf of Wall Street pyörii teattereissa? Se oli hyvä pätkä.

En kyllä ymmärrä mitä erityisen aktiivista on leffassa käymisessä. Siellähän istutaan hiljaa pimeässä salissa. Ei se eroa juuri kotisohvalla könöttämisestä. No naisille kokemus voi olla aivan toisenlainen, asioita voi "vain tapahtua" ja kulli luiskahtaa pimppiin. AT-miehille sen sijaan ei tapahdu leffassa käydessä ikinä mitään. Korkeintaan voi astua kadulla koiranpaskaan.

• miessika elokuvissa

Wolf of Wall Street on kyllä hyvä leffa. Nyt on vielä pakko kertoa vastenmielinen miessikajuttu elokuvaan liittyen (joka myös sisälsi paljon miessikailua). En muista koska olisi alkanut elokuva panettamaan noin paljon. Se DiCaprion vaimoa esittänyt Margot Robbie oli niin kuuma pakkaus siinä elokuvassa, että en pystynyt yöllä nukkumaan ennen kuin olin vetänyt pari kertaa käteen. Oli muuten hyvä kohtaus se jossa Jonah Hillin hahmo näkee sen Robbien ensimmäisen kerran siellä bileissä. Vähän samat fiilikset oli itselläkin.

• ....................
        miessika elokuvissa kirjoitti:

Wolf of Wall Street on kyllä hyvä leffa. Nyt on vielä pakko kertoa vastenmielinen miessikajuttu elokuvaan liittyen (joka myös sisälsi paljon miessikailua). En muista koska olisi alkanut elokuva panettamaan noin paljon. Se DiCaprion vaimoa esittänyt Margot Robbie oli niin kuuma pakkaus siinä elokuvassa, että en pystynyt yöllä nukkumaan ennen kuin olin vetänyt pari kertaa käteen. Oli muuten hyvä kohtaus se jossa Jonah Hillin hahmo näkee sen Robbien ensimmäisen kerran siellä bileissä. Vähän samat fiilikset oli itselläkin.

Minulle tuli aivan samat fiilikset. Oikein viehättävä nainen on kyseessä. Vaikka en ole huumeista kiinnostunutkaan, niin myös se leffassa näytetty kokkelin kiskominen hyvännäköisen pyllistävän naisen pyllyn päältä näytti mukavalta puuhalta.

• Sellaiselle leffassa käynti on aktiivista, joka on viimeksi käynyt leffassa toukokuussa 2009 ja joka ei oikeastaan käy koskaan missään muualla kuin kaupassa ja salilla.

En halua, että minulle tapahtuu leffassa käydessäni yhtään mitään.

• pysy kotona

Ei kannata mennä yksin leffaan koska lipunmyyjä ajattelee pahaa sinusta.

• No siitä vaan ajattelee pahaa.

Vain nuoret pariskunnat ja kaveriporukat saattavat ajatella, että tuolla raasulla ei ole poikakaveria tai ystävää ja joutuu yksin käymään leffassa. Tämä tietysti pitää paikkansa, joten turhaan otan siitä ongelmaa.

• Kiitos leffavinkeistä! Täytyy huomenna käydä katsomassa tarkemmin mitä, missä ja milloin leffoja menee.

• ööö.....

On mennyt varmaan ohi, mutta miksei femnerdillä ole miestä? Onko hän super-hyper-meganirso?

• ööö..... kirjoitti:

On mennyt varmaan ohi, mutta miksei femnerdillä ole miestä? Onko hän super-hyper-meganirso?

En ole, vaan itsetuntoni on super-hyper-megahuono.

• ätmi
        ööö..... kirjoitti:

Joo. Tosin nythän se vissiin kirjoittelee nimimerkin TSS (tai jotain sinnepäin) kanssa...

• er45t6789oikjnm
        ätmi kirjoitti:

Joo. Tosin nythän se vissiin kirjoittelee nimimerkin TSS (tai jotain sinnepäin) kanssa...

Miten tämän sanoisi ystävällisesti, ei huono itsetunto ole naisille este saada mies. Pikemminkin vähemmän koppava on miehille paljon inhimillisempi ja helpommin lähestyttävä.

• kop kop
        er45t6789oikjnm kirjoitti:

Miten tämän sanoisi ystävällisesti, ei huono itsetunto ole naisille este saada mies. Pikemminkin vähemmän koppava on miehille paljon inhimillisempi ja helpommin lähestyttävä.

huono itsetunto johtaa helposti koppavuuteen

• 4567890
        kop kop kirjoitti:

huono itsetunto johtaa helposti koppavuuteen

Naisten huono itsetunto ja epävarmuus on kiinnostava asia. Kun ei sillä käytännössä näytä olevan mitään vaikutusta näistä asioista muka kärsivien naisten elämään. Aivan samalla lailla saavat miehet asiakaspalvelemaan ja meisseliä kuin ns. normaalit naisetkin.

• er45t6789oikjnm kirjoitti:

Kyllä se huono itsetunto on este, kun pitää itseään rumana ja lihavana eli miesten silmissä yököttävänä eikä katso ketään, varsinkaan miehiä, silmiin.

Tai no, "pitää itseään". Siis on ruma ja lihava.

• kop kop
        4567890 kirjoitti:

Naisten huono itsetunto ja epävarmuus on kiinnostava asia. Kun ei sillä käytännössä näytä olevan mitään vaikutusta näistä asioista muka kärsivien naisten elämään. Aivan samalla lailla saavat miehet asiakaspalvelemaan ja meisseliä kuin ns. normaalit naisetkin.

masentunut ja huonoitsetuntoinen nainen yleensä "ajautuu" lukuisiin irtosuhteisiin, eli meisselin saannissa ei ole kyllä estettä vaikka olisi millaisia mielenterveyden ongelmia tai luonnevikoja.

• 4567890 kirjoitti:

Muka kärsivien? Vai ei ole vaikutusta naisen elämään?

No olen sitten sinun logiikallasi mies, koska minun elämääni sillä on ollut hyvin ratkaiseva vaikutus.

• kop kop kirjoitti:

masentunut ja huonoitsetuntoinen nainen yleensä "ajautuu" lukuisiin irtosuhteisiin, eli meisselin saannissa ei ole kyllä estettä vaikka olisi millaisia mielenterveyden ongelmia tai luonnevikoja.

Mitä halvatun potaskaa, jos nätisti sanotaan!

• 4567890+
        femnerd kirjoitti:

Kyllä se huono itsetunto on este, kun pitää itseään rumana ja lihavana eli miesten silmissä yököttävänä eikä katso ketään, varsinkaan miehiä, silmiin.

Tai no, "pitää itseään". Siis on ruma ja lihava.

Eihän se mitään haittaa seuran saannin suhteen minä nainen itseään pitää, sillä miehet pitävät kaikenlaisista naisista. Sitä paitsi silmiin tuijottaminen on ahdistavaa ja antaa ihmisestä epäluotettavan vaikutelman - vilpittömästi silmiin napittava ihminen yrittää epätoivoisesti esittää vilpitöntä (vrt. Ike Kanerva).

Rumuudesta ja lihavuudesta, kyllä kai sille voi tehdä jotain?

• 4567890+
        femnerd kirjoitti:

No olen sitten sinun logiikallasi mies, koska minun elämääni sillä on ollut hyvin ratkaiseva vaikutus.

No en kyllä osaa kuvitella miten sillä olisi suurta vaikutusta naisen elämään. Samalla lailla lasilattialla ruusuilla tanssimista on kaikkien naisten elämä.

• 34567890
        femnerd kirjoitti:

Mitä halvatun potaskaa, jos nätisti sanotaan!

Kuinka niin?

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

Sitähän täällä on monesti jo epäiltykin.

• 4567890+ kirjoitti:

Eihän se mitään haittaa seuran saannin suhteen minä nainen itseään pitää, sillä miehet pitävät kaikenlaisista naisista. Sitä paitsi silmiin tuijottaminen on ahdistavaa ja antaa ihmisestä epäluotettavan vaikutelman - vilpittömästi silmiin napittava ihminen yrittää epätoivoisesti esittää vilpitöntä (vrt. Ike Kanerva).

Rumuudesta ja lihavuudesta, kyllä kai sille voi tehdä jotain?

Ei tätä tule yksikään mies ikinä ymmärtämään.

Vältän katsekontaktia jotten aiheuta kenellekään miehelle ahdistusta, että luulisi minun olevan hiukankaan kiinnostunut.

Jos joku osoittaisi kiinnostusta pitäisin häntä seonneena, mielenvikaisena ja mielentilatutkimusta tarvitsevana.

Lihavuudelle voi tehdä jotain, mutta jos peilistä näkee itsensä lihavana vaikka painoindeksi olisi 18, niin sille on hyvin vaikea tehdä mitään.

• ätmi kirjoitti:

Sitähän täällä on monesti jo epäiltykin.

Ai, vai että oikein monesti epäilty? Itseltäni on kyllä mennyt ihan ohi nuo epäilyt.

• 4567890+ kirjoitti:

No en kyllä osaa kuvitella miten sillä olisi suurta vaikutusta naisen elämään. Samalla lailla lasilattialla ruusuilla tanssimista on kaikkien naisten elämä.

Et osaakaan kuvitella kun et ole nainen.

Ei kaikkien naisten elämä mitään lasilattialla ruusuilla tanssimista ole. Jokaisella ihmisellä on menneisyys. Luulo, että jokaisen naisen lapsuus on ollut helppoa on naurettava.

Minun lasilattiani hajosi jo lapsena, ja hajoamisesta aiheutuneet haavat eivät ole vieläkään parantuneet ja osa vuotaa yhäkin verta.

• 34567890 kirjoitti:

Kuinka niin?

En itse tunne yhtäkään masentunutta ja huonoitsetuntoista naista joka olisi ajautunut lukuisiin irtosuhteisiin ja uskoisin tuntevani useamman masentuneen naisen kuin "kop kop".

• 4567890+
        femnerd kirjoitti:

Et osaakaan kuvitella kun et ole nainen.

Ei kaikkien naisten elämä mitään lasilattialla ruusuilla tanssimista ole. Jokaisella ihmisellä on menneisyys. Luulo, että jokaisen naisen lapsuus on ollut helppoa on naurettava.

Minun lasilattiani hajosi jo lapsena, ja hajoamisesta aiheutuneet haavat eivät ole vieläkään parantuneet ja osa vuotaa yhäkin verta.

Ehkä sitten en osaa kuvitella. Minulle riittäisi että saisin pillua kivalta naiselta, niin olisin onnellinen. En kaipaisi mitään muuta. Naisille sen sijaan pelkkä mies ei riitä mihinkään, vaan pitää saada sen lisäksi sitä ja tätä eikä lopulta mikään ole tarpeeksi.

• 4567890+ kirjoitti:

Ehkä sitten en osaa kuvitella. Minulle riittäisi että saisin pillua kivalta naiselta, niin olisin onnellinen. En kaipaisi mitään muuta. Naisille sen sijaan pelkkä mies ei riitä mihinkään, vaan pitää saada sen lisäksi sitä ja tätä eikä lopulta mikään ole tarpeeksi.

Jaahas. Eli kun sinulle riittää pillu, niin naiselle pitää riittää kulli.

• 4567890
        femnerd kirjoitti:

Jaahas. Eli kun sinulle riittää pillu, niin naiselle pitää riittää kulli.

Niin. Paratiisissa Adamille ja Eevalle riitti toisensa. Eivät hekään kaivanneet mitään muuta.

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

En itse tunne yhtäkään masentunutta ja huonoitsetuntoista naista joka olisi ajautunut lukuisiin irtosuhteisiin ja uskoisin tuntevani useamman masentuneen naisen kuin "kop kop".

Miksi noin uskot? Itse ainakin komppaan kopkopin viestiä. Kaikista niistä naisista, joihin olen vuosien aikana tutustunut MT-piireissä, seksittä jäivät vain aseksuaalit. Ja heillekin se oli oma valinta tietty.

Sinä sen sijaan olet monta kertaa kertonut ettei sinulla ole kavereita eikä piirejä eikä kontakteja eikä mitään. Joten millä tiedoilla nyt yrität päteä?

• 4567890 kirjoitti:

Niin. Paratiisissa Adamille ja Eevalle riitti toisensa. Eivät hekään kaivanneet mitään muuta.

Emme elä paratiisissa.

Tuo on seksisuhde ei parisuhde, ja elämässä pitää olla muutakin kuin seksiä.

• ei kenenkään terapeu
        femnerd kirjoitti:

Ei tätä tule yksikään mies ikinä ymmärtämään.

Vältän katsekontaktia jotten aiheuta kenellekään miehelle ahdistusta, että luulisi minun olevan hiukankaan kiinnostunut.

Jos joku osoittaisi kiinnostusta pitäisin häntä seonneena, mielenvikaisena ja mielentilatutkimusta tarvitsevana.

Lihavuudelle voi tehdä jotain, mutta jos peilistä näkee itsensä lihavana vaikka painoindeksi olisi 18, niin sille on hyvin vaikea tehdä mitään.

Olen tuntenut paljon tuollaisia naisia ja ollut suhteessakin yhden kanssa. Saattaa olla että sinun itsetunto-ongelmasi ovat hieman vakavampaa sorttia, tai sitten ei. On myönnettävä ettei siitä mitään tullut. Hän oli oikein kaunis eikä ollenkaan lihava, kuitenkin aina näki itsensä kuten sinä. En jaksanut kovin kauan, syynä oli sairaalloinen mustasukkaisuus ja sitten jotain vähemmän vakavia muita ongelmia, jotka olisin voinut sietää.

Jotenkin sinun on päästävä tuosta yli jos suhteen haluat, muuten se ei tule kestämään ja se suhteen päättyminen on sinulle hyvin raskas kokemus, syytät siitä itseäsi ja jos olet mustasukkaisuuteen taipuvainen kuten huonoitsetuntoiset ihmiset usein ovat, se voi olla ylivoimaisen raskasta. Se minun exäni joutui suhteen lopetettuani psykiatriseen hoitoon, diagnoosina tuo mainittu sairaalloinen mustasukkaisuus.

• er5t678
        femnerd kirjoitti:

Emme elä paratiisissa.

Tuo on seksisuhde ei parisuhde, ja elämässä pitää olla muutakin kuin seksiä.

Sinä femnerd et ole yhtään romanttinen. ;)

• ätmi kirjoitti:

Miksi noin uskot? Itse ainakin komppaan kopkopin viestiä. Kaikista niistä naisista, joihin olen vuosien aikana tutustunut MT-piireissä, seksittä jäivät vain aseksuaalit. Ja heillekin se oli oma valinta tietty.

Sinä sen sijaan olet monta kertaa kertonut ettei sinulla ole kavereita eikä piirejä eikä kontakteja eikä mitään. Joten millä tiedoilla nyt yrität päteä?

Ei ollut kyse seksittömyydestä vaan siitä, että masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset ajautuisivat lukuisiin irtosuhteisiin.

• 34567898uyg
        femnerd kirjoitti:

Ei ollut kyse seksittömyydestä vaan siitä, että masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset ajautuisivat lukuisiin irtosuhteisiin.

Masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset saavat kuitenkin aina jonkun miehen halaamaan itseään ja pitämään kädestä kiinni.

• 1+19

Käydä katsomassa? Kai tiedät että liput voi ostaa netistä?

• .....
        femnerd kirjoitti:

Sinähän et tunne ketään ihmisiä muutenkaan, koska olet neljän seinän sisällä 24/7.

• ...
        34567898uyg kirjoitti:

Masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset saavat kuitenkin aina jonkun miehen halaamaan itseään ja pitämään kädestä kiinni.

ette te tiedä yhtään mitään naisena olosta, koska ette naisia ole.

• kop kop
        femnerd kirjoitti:

Masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset usein ajautuu irtosuhteisiin saadakseen huomiota. Ei ehkä kaikki, mutta aika moni kuitenkin.

• kop kop

• ätmi
        ... kirjoitti:

ette te tiedä yhtään mitään naisena olosta, koska ette naisia ole.

Kiistätkö väitteen: Masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset saavat kuitenkin aina jonkun miehen halaamaan itseään ja pitämään kädestä kiinni?

Toista se nimittäin on miesten maailmassa. Moni jää täysin vaille kaikkea hellää ja seksuaalista kontaktia. Eikä tarvitse olla välttämättä edes masentunut ja itsetuhoinen...

PS: Huvittavaa etteivät palstan kurpat ikinä hyväksy samaa heittoa, eli että eivät ole ätmejä koskaan olleet, joten eivät voi tietää yhtään mikä meitä auttaisi!

• ätmi
        ..... kirjoitti:

Sinähän et tunne ketään ihmisiä muutenkaan, koska olet neljän seinän sisällä 24/7.

Oliko tuo vastaus minulle vai femnerdille? Kyllä minä käyn ulkona enemmän kuin vain "kaupassa ja salilla", mikä näyttää olevan hänen ulkoilunsa ja kontaktiensa määrä. Minulla on kavereita, kohtalaisesti nettituttuja ja lähden rahatilanteen salliessa eri paikkoihin. Ylipäätänsä olen ekstrovertti ja puhelias luonteeltani.

• ..... kirjoitti:

Luultavasti tuo on heitto minulle.

Kyllä minä tunnen ihmisiä, mutta en heitä näe usein. Tällä viikolla tapasin yhden tuttuni, viimeksi olen nähnyt hänet lokakuussa.

En minä ole neljän seinän sisällä 24/7. Kyllä minä muuallakin käyn kuin vain kaupassa ja salilla, mutta minimissään käyn ulkona tuon verran.

• ei kenenkään terapeu kirjoitti:

Olen tuntenut paljon tuollaisia naisia ja ollut suhteessakin yhden kanssa. Saattaa olla että sinun itsetunto-ongelmasi ovat hieman vakavampaa sorttia, tai sitten ei. On myönnettävä ettei siitä mitään tullut. Hän oli oikein kaunis eikä ollenkaan lihava, kuitenkin aina näki itsensä kuten sinä. En jaksanut kovin kauan, syynä oli sairaalloinen mustasukkaisuus ja sitten jotain vähemmän vakavia muita ongelmia, jotka olisin voinut sietää.

Jotenkin sinun on päästävä tuosta yli jos suhteen haluat, muuten se ei tule kestämään ja se suhteen päättyminen on sinulle hyvin raskas kokemus, syytät siitä itseäsi ja jos olet mustasukkaisuuteen taipuvainen kuten huonoitsetuntoiset ihmiset usein ovat, se voi olla ylivoimaisen raskasta. Se minun exäni joutui suhteen lopetettuani psykiatriseen hoitoon, diagnoosina tuo mainittu sairaalloinen mustasukkaisuus.

Tottakai minun pitäisi päästä eroon huonosta itsetunnostani. Se on työn alla koko ajan. Mutta minulla on ollut huono itsetunto niin kauan, että siitä eroon pääseminen vie aikaa.
        Suurin ongelma on se, etten ole tyytyväinen itseeni ja vaadin itseltäni paljon. Muita kohtaan olen sitten suopeampi ja kannustava.

Naiset ovat yleisesti ottaen hyvin itsekriittisiä ulkonäkönsä suhteen muutenkin. Kun painoindeksini oli 18, olin tyytyväinen kroppaani vain osittain. Ruumiinrakenteelleen kun ei voi tehdä mitään.

En ole koskaan ollut rakastunut, joten en voi tietää varmuudella, mutta en usko, että olisin mustasukkainen.
        Minut on hylätty elämäni aikana sen verran monta kertaa, että saattaisin jopa ajatella enempi niin, että milloinkohan tuo minut jättää.
        Kyseessä ei ole tunnetasolla sama asia, mutta esim opiskelukaverit ovat jättäneet minut, kun ovat tavanneet jonkun toisen opiskelijan ja he ovat sitten olleet kavereita keskenään. Ja nyt puhun naisista. En ollut mustasukkainen vaan pelkästään surullinen.
        Mutta minkäs teet? Kaikkia ei voi miellyttää.

En minä halua tehdä kenestäkään itselleni terapeuttia. Sehän olisi täysin väärin ja toisen ihmisen hyväksikäyttöä. Jos molemmat haluavat puhua niin se on eri asia. Itse pystyn kuuntelemaan toisen huolia, jos niistä haluaa minulle puhua, mutta toisen ei ole pakko kuunnella minun huoliani.

Minä käyn jo suunnilleen kerran viikossa juttelemassa mt-hoitajan kanssa ja terapeutikseni minä haluan ammatti-ihmisen. Näillä näkymin haen terapiaanpääsyä loppuvuodesta.

• 1+19 kirjoitti:

Käydä katsomassa? Kai tiedät että liput voi ostaa netistä?

Huono sanavalinta. Tarkoitin, että käyn netissä katsomassa.

• ätmi kirjoitti:

Kiistätkö väitteen: Masentuneet ja huonoitsetuntoiset naiset saavat kuitenkin aina jonkun miehen halaamaan itseään ja pitämään kädestä kiinni?

Toista se nimittäin on miesten maailmassa. Moni jää täysin vaille kaikkea hellää ja seksuaalista kontaktia. Eikä tarvitse olla välttämättä edes masentunut ja itsetuhoinen...

PS: Huvittavaa etteivät palstan kurpat ikinä hyväksy samaa heittoa, eli että eivät ole ätmejä koskaan olleet, joten eivät voi tietää yhtään mikä meitä auttaisi!

Tarkoitatko minua?

Mistä minä voin tietää pitääkö väite paikkansa vai ei. Tästä pitäisi tehdä empiirinen testi ensin, enkä oikein usko, että semmoista on tehty tai koskaan tullaan tekemään.

Jos mies on jäänyt ilman kosketusta, niin sellainen mies voi halata ja pitää kädestä. Ainakin suuremmalla todennäköisyysellä kuin mies, joka ei ole jäänyt vaille kosketusta.

Et sinäkään ketä tahansa naista halaisi tai pitäisi kädestä kiinni.

Mitä tulee tuohon heittoosi, niin en minä tiedäkään miten atm:iä voisi todella auttaa, mutta osaan kuvitella miltä tuntuu kun ei kelpaa.

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

Tarkoitatko minua?

Mistä minä voin tietää pitääkö väite paikkansa vai ei. Tästä pitäisi tehdä empiirinen testi ensin, enkä oikein usko, että semmoista on tehty tai koskaan tullaan tekemään.

Jos mies on jäänyt ilman kosketusta, niin sellainen mies voi halata ja pitää kädestä. Ainakin suuremmalla todennäköisyysellä kuin mies, joka ei ole jäänyt vaille kosketusta.

Et sinäkään ketä tahansa naista halaisi tai pitäisi kädestä kiinni.

Mitä tulee tuohon heittoosi, niin en minä tiedäkään miten atm:iä voisi todella auttaa, mutta osaan kuvitella miltä tuntuu kun ei kelpaa.

En ymmärrä mitä yrität sanoa tuolla rimpsulla joka alkaa "Jos mies".

Se on totta etten kelpuuttaisi edes kädestäpidettäväksi kaikkia naisia.

Mutta minä en olekaan kaikki miehet. Edelleen väitän että JOKA VITUN IKINEN nainen tulee kyllä pidellyksi, jos vain niin tahtoo! Jotkut eivät tahdo. Ja kehtaavat vielä valittaa? Käsittämätöntä.

• ätmi kirjoitti:

En ymmärrä mitä yrität sanoa tuolla rimpsulla joka alkaa "Jos mies".

Se on totta etten kelpuuttaisi edes kädestäpidettäväksi kaikkia naisia.

Mutta minä en olekaan kaikki miehet. Edelleen väitän että JOKA VITUN IKINEN nainen tulee kyllä pidellyksi, jos vain niin tahtoo! Jotkut eivät tahdo. Ja kehtaavat vielä valittaa? Käsittämätöntä.

Et voi mennä sanomaan kaikkien miesten suulla, että jokaikinen nainen tulisi pidellyksi kun et itse kuitenkaan kelpuuttaisi kaikkia naisia kädestä pitämään ja sinunkaltaisia miehiä on kuitenkin aika paljon.

Saivartelua, mutta kädettömiä naisia ei voi yksikään mies pitää kädestä.

• Ymmärrän...
        femnerd kirjoitti:

Tottakai minun pitäisi päästä eroon huonosta itsetunnostani. Se on työn alla koko ajan. Mutta minulla on ollut huono itsetunto niin kauan, että siitä eroon pääseminen vie aikaa.
        Suurin ongelma on se, etten ole tyytyväinen itseeni ja vaadin itseltäni paljon. Muita kohtaan olen sitten suopeampi ja kannustava.

Naiset ovat yleisesti ottaen hyvin itsekriittisiä ulkonäkönsä suhteen muutenkin. Kun painoindeksini oli 18, olin tyytyväinen kroppaani vain osittain. Ruumiinrakenteelleen kun ei voi tehdä mitään.

En ole koskaan ollut rakastunut, joten en voi tietää varmuudella, mutta en usko, että olisin mustasukkainen.
        Minut on hylätty elämäni aikana sen verran monta kertaa, että saattaisin jopa ajatella enempi niin, että milloinkohan tuo minut jättää.
        Kyseessä ei ole tunnetasolla sama asia, mutta esim opiskelukaverit ovat jättäneet minut, kun ovat tavanneet jonkun toisen opiskelijan ja he ovat sitten olleet kavereita keskenään. Ja nyt puhun naisista. En ollut mustasukkainen vaan pelkästään surullinen.
        Mutta minkäs teet? Kaikkia ei voi miellyttää.

En minä halua tehdä kenestäkään itselleni terapeuttia. Sehän olisi täysin väärin ja toisen ihmisen hyväksikäyttöä. Jos molemmat haluavat puhua niin se on eri asia. Itse pystyn kuuntelemaan toisen huolia, jos niistä haluaa minulle puhua, mutta toisen ei ole pakko kuunnella minun huoliani.

Minä käyn jo suunnilleen kerran viikossa juttelemassa mt-hoitajan kanssa ja terapeutikseni minä haluan ammatti-ihmisen. Näillä näkymin haen terapiaanpääsyä loppuvuodesta.

Hei!
        Ymmärrän sinua. Minulla oli myös vaikeuksia itsetunnon kanssa ja se johti monenlaisiin ongelmiin. Kävin pari vuotta sitten terapiassa ja sain hyvän startin ajatustapani muuttamiseen. Harmittaa, että ei ollut varaa jatkaa, mutta olen nyt osannut suhtautua itseeni lempeämmin. Olen tajunnut olevani kaunis ja ilmeisen hyvä tyyppi, koska ystävystyn helposti ja saan jatkuvasti kutsuja eri paikkoihin. Nyt tunnen kuuluvani joukkoon, kun ennen katsoin touhua ulkopuolisena ja kuvittelin ihmisten puhuvan minusta selkäni takana.

Minulla on vieläkin hieman vaikeuksia keskustella normaalisti niiden miesten kanssa, joista olen kiinnostunut, mutta muuten menee hyvin. Siinä on kuitenkin se haittapuoli, että koska olen muuten reipas ja sosiaalinen, kukaan ei voi ymmärtää kuinka lukkoon menen, kun olen deiteillä tai joku mielenkiintoinen tulee puhumaan baarissa. Välttelen katsekontaktia ja olen liiankin asiallinen puheissani. Flirtit saavat minut hyppimään seinille, koska epäilen miehen tarkoitusperiä, ja yleensä poistun, jollei mies ole sitä töksäyttelyjeni takia jo tehnyt itse. Minua pyydetään ulos, mutta yleensä juttu ei yhden kahvittelun jälkeen etene, jollei kyseessä ole mies, jota en halua. Tämä siksi, että pystyn olemaan normaali heidän seurassaan ja he haluaisivat kovasti nähdä uudestaan.

Tsemppiä sinne ja muista, että vaikeinta muutoksessa on itsensä muuttaminen! Ole itsellesi lempeä!

• ätmi
        Ymmärrän... kirjoitti:

Hei!
        Ymmärrän sinua. Minulla oli myös vaikeuksia itsetunnon kanssa ja se johti monenlaisiin ongelmiin. Kävin pari vuotta sitten terapiassa ja sain hyvän startin ajatustapani muuttamiseen. Harmittaa, että ei ollut varaa jatkaa, mutta olen nyt osannut suhtautua itseeni lempeämmin. Olen tajunnut olevani kaunis ja ilmeisen hyvä tyyppi, koska ystävystyn helposti ja saan jatkuvasti kutsuja eri paikkoihin. Nyt tunnen kuuluvani joukkoon, kun ennen katsoin touhua ulkopuolisena ja kuvittelin ihmisten puhuvan minusta selkäni takana.

Minulla on vieläkin hieman vaikeuksia keskustella normaalisti niiden miesten kanssa, joista olen kiinnostunut, mutta muuten menee hyvin. Siinä on kuitenkin se haittapuoli, että koska olen muuten reipas ja sosiaalinen, kukaan ei voi ymmärtää kuinka lukkoon menen, kun olen deiteillä tai joku mielenkiintoinen tulee puhumaan baarissa. Välttelen katsekontaktia ja olen liiankin asiallinen puheissani. Flirtit saavat minut hyppimään seinille, koska epäilen miehen tarkoitusperiä, ja yleensä poistun, jollei mies ole sitä töksäyttelyjeni takia jo tehnyt itse. Minua pyydetään ulos, mutta yleensä juttu ei yhden kahvittelun jälkeen etene, jollei kyseessä ole mies, jota en halua. Tämä siksi, että pystyn olemaan normaali heidän seurassaan ja he haluaisivat kovasti nähdä uudestaan.

Tsemppiä sinne ja muista, että vaikeinta muutoksessa on itsensä muuttaminen! Ole itsellesi lempeä!

Tulipas siinä hieno setti perinaisellisia "ongelmia". Ystäviä ja kutsuja menoihin riittää, mutta silti pitää vimmatusti pohtia että onkohan sitä nyt varmasti tarpeeksi suosittu ja kaunis!

Ja tietenkin miehet jännittävät vain silloin kun kyseessä on joku jalat alta vievä YTM, muiden kaksilahkeisten kanssa voi olla kylmän asiallinen, kun eivät oikeastaan edes rekisteröidy miehinä...

Mahtaa terapeutti nauraa koko matkan pankkiin.

• Ymmärrän... kirjoitti:

Hei!

Kiitos :-)

Hienoa, että olet päässyt eteenpäin itsetuntosi parantamisessa.

Se on valitettavasti niin, että ne joilla ei ole itsetunto-ongelmia eivät ymmärrä niitä joilla on huono itsetunto. Eivätkä ymmärrä, että ajoittainen oudolta vaikuttava käytös johtuu huonosta itsetunnosta.

Olet onneksi jo päässyt pahimman ohi.

Tsemppiä sinulle jatkoon! :-)

• Mies31v.

Hienoa.
      Kerrankin jotain missä oli pilkahdus aitoutta ja inhimillistä herkkyyttä. :)

Elokuvaksi suosittelen Don Jon

• Oi, olipa ihanasti sanottu :-)

• Muista myös kertoa ajoissa mihin teatteriin ja näytökseen olet menossa, niin myös puolet palstan miehistä saattavat ihan sattumalta olla samassa esityksessä. :D

• ....

Älä pelottele tai tuo ei uskalla mennä ollenkaan.

• Mistä tiesit, että juuri näin olin ajatellutkin tehdä? :-D

• femnerd kirjoitti:

Mistä tiesit, että juuri näin olin ajatellutkin tehdä? :-D

Siis tämä_oli_vitsi.

• open mic night
        femnerd kirjoitti:

Siis tämä_oli_vitsi.

Yleisö on armoton.

• open mic night kirjoitti:

Yleisö on armoton.

Minun kannattaakin nyt haudata unelmani stand up koomikon urasta :-D Itseironista huumorintajuani ei vaan ymmärretä.

• amorin nuolet
        femnerd kirjoitti:

Minun kannattaakin nyt haudata unelmani stand up koomikon urasta :-D Itseironista huumorintajuani ei vaan ymmärretä.

Taas yksi piirre, joka yhdistää sinut Lordiin.

Match made in s24-heaven.

• vink vink amorella

Nyt olis Lordikselle hyvät saumat käydä iskemässä se unelmiensa puuma siellä leffasta, kun siitä aiemmin ruikutti.

• Huolestunut-.

Lordi lienee uponnut kaljatynnyriin.

• ätmi
        Huolestunut-. kirjoitti:

Lordi lienee uponnut kaljatynnyriin.

Sanoi olevansa palstalomalla.

• Ai ai
        ätmi kirjoitti:

Sanoi olevansa palstalomalla.

Pahaan aikaan, kun nyt olis just lordille parhaat saumat saada huonoitsetuntoinen pyylevä puuma, eli just sellainen mistä on aina uneksinut.

• dong

Mikä ihmeen pakkomielle tällä palstalla on yksin menemisestä? Jonkinlaista neuroosia lähentelee! Jossain Helsingissä, jossa ihmiset ovat toisilleen tuntemattomia niin kukaan ei kiinnitä mitään huomiota onko joku kenen kanssa vai yksin.

Vai, te jotka tuosta stressaatte niin katseletteko itse muita ihmisiä ovatko he yksin tai jonkun kanssa? Tuskinpa koska se ei varmaan teitä kiinnosta. Joten sori nyt vaan mutta yliarvioitte oman kiinnostavuutenne luulemalla, että teidän yksinolostanne kukaan olisi kiinnostunut.

• Onneksi olkoon! Sinua ei ole haukuttu lapsuudessa vuosikausien ajan, joten et voi ikinä ymmärtää, enkä edes henkilökohtaisesti tarvitse ymmärrystäsi.

Mutta olisi hyvä ymmärtää se, että ihmisillä on ollut erilainen lapsuus ja nuoruus ja se, jonka sinä koet normaalina toimintana voi toiselle olla vaikeuksien takana.

En luulekaan, että kukaan on minun yksinolostani kiinnostunut. Ylipäänsä se, että luulet minun aloittaneen tämän ketjun siksi, että yliarvioin oman kiinnostavuuteni osoittaa kuinka vähän ymmärrät ihmisiä joilla on huono itsetunto.

• 34567890+

Ei se ole pakkomielle kuin nimimerkille DarkFear. Kaikki muu on kuittailua hänelle.

• ätmi

Kyllä minä ainakin aina katselen ihmisiä, ja elokuvissa vielä tuplasti. Tennarin teinien tuijottaminen on osa leffakokemusta!

• 4567890+
        femnerd kirjoitti:

Onneksi olkoon! Sinua ei ole haukuttu lapsuudessa vuosikausien ajan, joten et voi ikinä ymmärtää, enkä edes henkilökohtaisesti tarvitse ymmärrystäsi.

Mutta olisi hyvä ymmärtää se, että ihmisillä on ollut erilainen lapsuus ja nuoruus ja se, jonka sinä koet normaalina toimintana voi toiselle olla vaikeuksien takana.

En luulekaan, että kukaan on minun yksinolostani kiinnostunut. Ylipäänsä se, että luulet minun aloittaneen tämän ketjun siksi, että yliarvioin oman kiinnostavuuteni osoittaa kuinka vähän ymmärrät ihmisiä joilla on huono itsetunto.

Ehkä tosiaan en sitten ymmärrä tarpeeksi huonosta itsetunnosta. Todellisesta fyysisestä vajaavuudesta kuitenkin jotain. Itselläni on näet pieni kalu. Siis velttona ihan katkarapu. Se hävettää kauheasti ja naisten kanssa alasti oleminen on ollut ihan kauheata, äkkiä kalsarit jalkaan tai peittoa päälle, vaikka ovathan he sen jo nähneet ja pettyneet. Myöskään mihinkään kavereiden saunailtoihin en kehtaa mennä. Pidän itseäni sen vuoksi kelpaamattomana miehenä. En koskaan pysty erektiossa 13 cm nysällä millään tyydyttämään naista. En vastaavasti usko naisten ymmärtävän millaista on pienikaluisen miehen elämä. Varsinkin kun sille ei voi mitään, toisin kuin lihavuudelle.

• explosions
        4567890+ kirjoitti:

Ehkä tosiaan en sitten ymmärrä tarpeeksi huonosta itsetunnosta. Todellisesta fyysisestä vajaavuudesta kuitenkin jotain. Itselläni on näet pieni kalu. Siis velttona ihan katkarapu. Se hävettää kauheasti ja naisten kanssa alasti oleminen on ollut ihan kauheata, äkkiä kalsarit jalkaan tai peittoa päälle, vaikka ovathan he sen jo nähneet ja pettyneet. Myöskään mihinkään kavereiden saunailtoihin en kehtaa mennä. Pidän itseäni sen vuoksi kelpaamattomana miehenä. En koskaan pysty erektiossa 13 cm nysällä millään tyydyttämään naista. En vastaavasti usko naisten ymmärtävän millaista on pienikaluisen miehen elämä. Varsinkin kun sille ei voi mitään, toisin kuin lihavuudelle.

Oletko ihan tosissasi? Jos olet päässyt sellaiseen tilanteeseen jossa kalusi pituus on todettu riittämättömäksi niin olet päässyt tilanteeseen, josta tämän palstan ätmit voivat vain haaveilla.

Mutta mikäs minä olen aliarvioimaan ihmisten neurooseja? Tällä palstalla useimmat miehet ovat sitä mieltä, etteivät naisille kelpaa niin ulkopuolinen tulee ja sanoo, että höpsistä ja ulos vain ihmisten ilmoille ja kyllä sieltä naisen löytää; ikään kuin se nyt ihan noin menisi.

Sama juttu että vaikka itse en oikein jaksa suhtautua vakavissani mieheen joka kokee huonoa itsetuntoa kalunsa pituudesta niin hänelle itsellensä se saattaa olla maan ja taivaan kysymys.

• 4567890+
        explosions kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Jos olet päässyt sellaiseen tilanteeseen jossa kalusi pituus on todettu riittämättömäksi niin olet päässyt tilanteeseen, josta tämän palstan ätmit voivat vain haaveilla.

Mutta mikäs minä olen aliarvioimaan ihmisten neurooseja? Tällä palstalla useimmat miehet ovat sitä mieltä, etteivät naisille kelpaa niin ulkopuolinen tulee ja sanoo, että höpsistä ja ulos vain ihmisten ilmoille ja kyllä sieltä naisen löytää; ikään kuin se nyt ihan noin menisi.

Sama juttu että vaikka itse en oikein jaksa suhtautua vakavissani mieheen joka kokee huonoa itsetuntoa kalunsa pituudesta niin hänelle itsellensä se saattaa olla maan ja taivaan kysymys.

Joo, olen siis pannut muutaman kerran eli en tiukan määritelmän mukaan ole 100% atm. Ne naiset olivat kuitenkin rumia ja kauheita. Aikaakin viime kerrasta on jo vuosia.

• ätmi kirjoitti:

Kyllä minä ainakin aina katselen ihmisiä, ja elokuvissa vielä tuplasti. Tennarin teinien tuijottaminen on osa leffakokemusta!

Nyt tiedän minne en mene.

• ätmi
        femnerd kirjoitti:

Nyt tiedän minne en mene.

LOL, hyvä homma, kurpat pilaisivat elokuvakokemukseni.

• ätmi
        4567890+ kirjoitti:

Joo, olen siis pannut muutaman kerran eli en tiukan määritelmän mukaan ole 100% atm. Ne naiset olivat kuitenkin rumia ja kauheita. Aikaakin viime kerrasta on jo vuosia.

Kannattaa mieluummin säilyttää terveys ja kunnia, kuin panna rumia ja kauheita!

• ätmi kirjoitti:

LOL, hyvä homma, kurpat pilaisivat elokuvakokemukseni.

En ole kurppa, olen ihminen.

• 4567890
        femnerd kirjoitti:

En ole kurppa, olen ihminen.

Kyllä sinä nirsolta vaikutat. Ei kelpaa kusipäiden miesten seura. :D

• 15+18
        4567890+ kirjoitti:

Melkein ehdin jo kirjoittaa rohkaisevan kommentin edelliseen viestiisi, mutta onneksi en ehtinyt. Joudatkin kärsiä pienestä vehkeestä ja saamattomuudesta, jos kerran asenteesi on tuo.

• 34567890+
        15+18 kirjoitti:

Melkein ehdin jo kirjoittaa rohkaisevan kommentin edelliseen viestiisi, mutta onneksi en ehtinyt. Joudatkin kärsiä pienestä vehkeestä ja saamattomuudesta, jos kerran asenteesi on tuo.

Kyllä minä kärsinkin, älä huoli siitä.

En vain voi sille mitään, että kaikesta huolimatta kauniit naiset miellyttävät silmää enemmän kuin rumat hirviöt.

• ja pöh
        4567890+ kirjoitti:

" En koskaan pysty erektiossa 13 cm nysällä millään tyydyttämään naista. "

13-senttinen menee kyllä keskimittaisiin, eikä ole tilastojen mukaan erityisen nysä. Sillä pitäisi saada nainen tyydytettyä, koska emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm. Vaikka emättimellä on onneksi kyky venyä yhdynnässä, on selvää, että liian pitkä penis, esim. luokkaa 17-20 cm voi aiheuttaa ongelmia, useille kipua. Lisäksi tällainen tilanne estää muun häpyalueen kontaktin ja klitoriksen alueelle ei tule suoraa stimulaatiota. Tehtyjen tutkimusten perusteella voidaan siis todeta, että tavanomaisen mittainen penis on juuri sopiva molemminpuolisen nautinnon kannalta.

• mies 86

Et kai sentään yksin aio mennä sinne elokuviin? Ei kannata mennä, kun siitä nuoren naisen yksinolosta ajatellaan helposti kaikenlaista negatiivista.

• explosions

Onko sinulla ketään hyviä naispuolisia ystäviä? Se on se suuri ero yksinäisten miesten ja yksinäisten naisten, siis jos puhutaan parisuhteen puutteesta yksinäisyytenä, että miehillä usein ei ole kavereitakaan joten syrjäytymiskierre kiihtyy kun taas naisilla on tyttökaverinsa.

• Ainoa ystäväni on yksi sukulaiseni eikä hän pysty lähtemään mukaani.
        Muita ystäviä ei ole.

• syöksylaskija

Ei naisillakaan välttämättä ole kavereita. He eivät edes kehtaa sanoa anonyyminä netissä jos niin on, aihe on ikään kuin tabu ja sen takia koko ilmiö on yleisesti täysin tuntematon.

• ....................
        syöksylaskija kirjoitti:

Ei naisillakaan välttämättä ole kavereita. He eivät edes kehtaa sanoa anonyyminä netissä jos niin on, aihe on ikään kuin tabu ja sen takia koko ilmiö on yleisesti täysin tuntematon.

Ei se mikään tabu ole pelkästään siksi että sitä jotkut naiset häpeilee.

• kunhan mietin
        femnerd kirjoitti:

Ainoa ystäväni on yksi sukulaiseni eikä hän pysty lähtemään mukaani.
        Muita ystäviä ei ole.

Kuulostaa että sun elämä on aika samanlaista kuin monien miesten täällä. Löytyiskö jonkun aidosti mukavan kanssa kiinnostusta tutustua?

• kunhan mietin kirjoitti:

Kuulostaa että sun elämä on aika samanlaista kuin monien miesten täällä. Löytyiskö jonkun aidosti mukavan kanssa kiinnostusta tutustua?

En ole vastannut, kun en ole oikein tiennyt mitä tuohon vastata. Pahoittelen. Kyllä aidosti mukavaan olisi mukava tutustua. Ainoa vaan se, että pelkään aiheuttavani pettymyksen.

• Mies31v.

Mä voisin lähteä seuraksesi.
      Olen ikävä kyllä Turusta.

• huono valikoima
      • joku vain

Niin ja mites se menee, voisihan tuokin itseään periaatteessa lihavana pitää mutta ei ja hyvä niin. Oikein kaunis nainen.

• Petteri suosittelee

Siinä on pimpinnuolentaa, joten se on hyvä elokuva.

• ätmi-sinkku

Minä voin lähtee kanssasi elokuviin.

• Kiitos, mutta minun pitää mennä tuonne yksin.

En tajunnut aloittaessani keskustelua, että minun olisi pitänyt selittää se, että minun pitää ruveta lähtemään yksin keskustaan.
        Kävin keskustassa pari kertaa toisen kanssa, mutta kun lähdin yksin, niin en edes tiedä miksi se oli ihan hirvittävän vaikeaa.

• Ilma on ilmaista
        femnerd kirjoitti:

Kiitos, mutta minun pitää mennä tuonne yksin.

En tajunnut aloittaessani keskustelua, että minun olisi pitänyt selittää se, että minun pitää ruveta lähtemään yksin keskustaan.
        Kävin keskustassa pari kertaa toisen kanssa, mutta kun lähdin yksin, niin en edes tiedä miksi se oli ihan hirvittävän vaikeaa.

En minäkään käy keskustassa kun siellä mitään tekemistä. Tyhmät kaupat ja baarit. Kaduillakin ei ole syytä kävellä kun ei ole päämäärä. Kotona on mukavampi olla kun koti on juuri sellainen missä viihtyy parhaiten. Ilmaa voi saada kotinurkassa.

• runwqqqq

Femnerdin viesteissä kyllä jotenki kristallisoituu miksi naisten kanssa ei kannata aloittaa kun seksisuhde. Tuntuu että joka asiasta pitää tehdä niin vaikea. Kai sitä nyt ihminen tietää itekki onko lihava vai ei? Ei siihen muiden mielipidettä tarvita, mittanauha, vaaka peili kertoo. Muutenkin tuo jatkuva kitinä jostai "huonosta itsetunnosta". Mikä ihmeen huono itsetunto. Ei se ole merkki huonosta itsetunnosta jos myöntää olevansa aivan paska jossai asiassa tai olevansa vaikka ruma jos on ruma. Ei siitä sen isompaa numeroa tarvi tehä.

Naisilla on joku käsittämätön tarve saada aina toisilta mielipide joka asiaan ja sitte vaikka omasta mielestä oisivat vaikkapa hyvännäkösiä ja joku menee haukkumaan läskiksi ni sitte alkaa taas mökötys ja luullaan että ollaan läskejä vaikka ei oltas. Tai ihan mikä asia tahansa josta saa helposti ongelman.

Toisekseen en ymmärrä miks naiset tällä palstalla väittää vastaan itsestäänselvyyksille. Toki miehetki väittää mutta naiset vielä enemmän.

• ätmi

Reikäotukset ovat pohjimmiltaan viallisia. On sääli että niille on annettu näinkin paljon oikeuksia nykymaailmassa.

• Wau!
        En tiennytkään kuvastavani kaikkia naisia! Itse pidän itseäni hyvin epätyypillisenä naisena.

Sanon taas varmaan sadannen kerran. Jos sinulla on hyvä itsetunto, et voi tietää etkä ikinä ymmärtää millaista on, kun on huono itsetunto. Kerron sinulle vielä suuren salaisuuden: psst, on jopa olemassa miehiä joilla on heikko itsetunto. Eikö olekin uskomatonta!

Etkä selvästi ole lukenut kunnolla tekstiäni, tai sinulla on vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä.
        Suosittelen, että jatkossa jätät minun viestini lukematta, tai parempi kun jätät kaikkien naisten viestit lukematta, kun et kerran ymmärrä.

• Kympin Nainen

Sinun viestissäsi puolestaan kristallisoituu se miksi tietynlaisten miesten kanssa naisen ei kannata olla tekemisissä - ei niin minkäänlaisissa tekemisissä.

• kiltti ja ujo mies
        ätmi kirjoitti:

Reikäotukset ovat pohjimmiltaan viallisia. On sääli että niille on annettu näinkin paljon oikeuksia nykymaailmassa.

Näitä kommentteja lukiessa alkaa olla aika vaikea olla tuntematta myötätuntoa nimenomaan naisia kohtaan. Eli ätmi taitaa olla kiero nainen, joka käyttää käänteistä psykologiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7464
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5094
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3484
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2359
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2319
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2168
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2123
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      1993
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1791
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1683
    Aihe