Mä jotenkin luulin, että mä oon ollut The Palstan kaikkien aikojen viihdetaiteilija, mutta nyt joudun kyllä muuttamaan mieleni. Kyllä se titteli kuuluu itseoikeutetusti dazu aka Toni DiNozzolle aka Bobby Sandsille. Heh, genio ei ole päässyt viihdyttävyydessä lähellekään kyseisen herran tasoa...
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/genio sort_name:"dazu"?sort=created&perpage=50&term_keywords=genio
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/genio sort_name:"Tony DiNozzo"?sort=created&perpage=50&term_keywords=genio
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/genio sort_name:"Tony DiNozzo"?sort=created&perpage=50&term_keywords=genio
Joo, mulla on tylsää. Kai sitä voisi muutaman oluen käydä hakemassa...
Heh...
104
374
Vastaukset
Juu, ja ajatus tästä tuli tosiaan siitä nostetusta dazun rakkaudentunnustusaloituksesta. Sain siitä hyvät naurut. Heh, hymyilyttää edelleen...
THAT'S ENTERTAINMENT!- Nasdaq
Mutta eihän tässä ollut tissin tissiä.
Heittääkö tässä nyt jokin? Nasdaq kirjoitti:
Mutta eihän tässä ollut tissin tissiä.
Heittääkö tässä nyt jokin?Tissien viihdyttävyysarvo on hyvin lyhytikäinen. Tämä on kestänyt jo yli 4 vuotta... :D
- Nasdaq
Genio.Mente kirjoitti:
Tissien viihdyttävyysarvo on hyvin lyhytikäinen. Tämä on kestänyt jo yli 4 vuotta... :D
Mulla tissien viihtyvyys on kestänyt lähes 40 vuotta.
Ei jokin tässä nyt heittää. Nasdaq kirjoitti:
Mulla tissien viihtyvyys on kestänyt lähes 40 vuotta.
Ei jokin tässä nyt heittää.Onko viihtyvyys ja viihdyttäväyys sinusta sama asia?
- Nasdaq
Genio.Mente kirjoitti:
Onko viihtyvyys ja viihdyttäväyys sinusta sama asia?
Kyllä joo. Meillä on pitkä parisuhde.
(reps) - Tissien viihdearvo
Nasdaq kirjoitti:
Kyllä joo. Meillä on pitkä parisuhde.
(reps)Mulla on tissi kädessä, eikä tää viihdytä mua ollenkaan.
Just nyt, ainoastaan kutiaa.
Pakkanen kuivattaa nännin päitä, vaikka kuinka rasvaa.
Mä en tajua mitä ihmiset vouhottaa tisseistä koko ajan?
Nää ei ole esim. juostessa kauhean kivat. Mut eihän miehet sellaisesta tiedä, jos omat ei hölsky. - Nasdaq
Tissien viihdearvo kirjoitti:
Mulla on tissi kädessä, eikä tää viihdytä mua ollenkaan.
Just nyt, ainoastaan kutiaa.
Pakkanen kuivattaa nännin päitä, vaikka kuinka rasvaa.
Mä en tajua mitä ihmiset vouhottaa tisseistä koko ajan?
Nää ei ole esim. juostessa kauhean kivat. Mut eihän miehet sellaisesta tiedä, jos omat ei hölsky.Mä olen vannoutunut tissifani. Tissifanin tunnistaa siitä, että tällä on hyvä näkö. Mitä huonompi näkö ihmisellä on niin sitä vähemmän tissi hänelle merkitsee.
Tissi on puhtaasti visuaalinen asia. Kuitenkin poikkeuksia on. Esmes Lucy Liu on fanittamiseni arkkityyppi. Hänellä ei tissejä juurikaan ole, mutta on paljon muuta.
(naurua) Tissien viihdearvo kirjoitti:
Mulla on tissi kädessä, eikä tää viihdytä mua ollenkaan.
Just nyt, ainoastaan kutiaa.
Pakkanen kuivattaa nännin päitä, vaikka kuinka rasvaa.
Mä en tajua mitä ihmiset vouhottaa tisseistä koko ajan?
Nää ei ole esim. juostessa kauhean kivat. Mut eihän miehet sellaisesta tiedä, jos omat ei hölsky.Jep, tissit ovat parhaimmillaan silloin kun ne eivät ole kiinno omassa kehossa. ;-)
- Nasdaq
Ratikkakuski kirjoitti:
Jep, tissit ovat parhaimmillaan silloin kun ne eivät ole kiinno omassa kehossa. ;-)
Veit tissin suustani.
(reps) Ratikkakuski kirjoitti:
Jep, tissit ovat parhaimmillaan silloin kun ne eivät ole kiinno omassa kehossa. ;-)
Tissimiehiä kummatkin?
Tissejä yhtään dissaamatta, minä olen taas enemmän farkkupeppumiehiä.- Nasdaq
Genio.Mente kirjoitti:
Tissimiehiä kummatkin?
Tissejä yhtään dissaamatta, minä olen taas enemmän farkkupeppumiehiä.Esimerkiksi juuri tämän vuoksi esimerkiksi minä olen täällä. Juuri tämä on glue: koossa pitävä voima, eli vastavoima.
(naurua) Nasdaq kirjoitti:
Esimerkiksi juuri tämän vuoksi esimerkiksi minä olen täällä. Juuri tämä on glue: koossa pitävä voima, eli vastavoima.
(naurua)Minusta sellaiset naisen kroppaan sopivat sopusuhtaiset tissit on ok. Sellaiset kouraan sopivasti sopivat. Isot hinkit ei ole ikinä viehättänyt.
Isohinkkisten ei nyt pidä ottaa itseensä. Mitä nyt jotkut luontaisesti isorintaiset rinnoilleen voi. Ja tuskin kukaan nyt rintojen kanssa seurustelee...- Nasdaq
Genio.Mente kirjoitti:
Minusta sellaiset naisen kroppaan sopivat sopusuhtaiset tissit on ok. Sellaiset kouraan sopivasti sopivat. Isot hinkit ei ole ikinä viehättänyt.
Isohinkkisten ei nyt pidä ottaa itseensä. Mitä nyt jotkut luontaisesti isorintaiset rinnoilleen voi. Ja tuskin kukaan nyt rintojen kanssa seurustelee...En usko. Ja tuskin uskon sitäkään, että miehet seurustelevat kivestensä kanssa. En vain osaa luoda suhdetta kahden rauhasen välille, vaikka mitä roikkuisi välissä.
(reps) Nasdaq kirjoitti:
En usko. Ja tuskin uskon sitäkään, että miehet seurustelevat kivestensä kanssa. En vain osaa luoda suhdetta kahden rauhasen välille, vaikka mitä roikkuisi välissä.
(reps)Ei niin... Kyllä mun havaintoni mukaan naiset ovat seurustelleet enemmän kivesteni kanssa kuin minä...
- Nasdaq
Genio.Mente kirjoitti:
Ei niin... Kyllä mun havaintoni mukaan naiset ovat seurustelleet enemmän kivesteni kanssa kuin minä...
Mä ymmärsin oitis, että mulla ei ole mitään ristiriitaa tai keskusteltavaa kanssasi.
Pysytään näissä. Näin on hyvä. Genio.Mente kirjoitti:
Tissimiehiä kummatkin?
Tissejä yhtään dissaamatta, minä olen taas enemmän farkkupeppumiehiä.Niin minäkin, mutta ei niistä tisseistäkään mitään haittaa ole, ;.)
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin minäkin, mutta ei niistä tisseistäkään mitään haittaa ole, ;.)
Juu, kyllä se tissittömyys vähän pahempi juttu on. Tosin ei sillekään luonnostaan tissittömät naiset mitään voi...
- Et sinä
ole viihdetaiteilija, älä pidä itseäsi sellaisena. Olet vain mitätön youtube-linkittäjä.
Noo... Älä nyt viitti vähätellä...
Mutta kyllä mä ihan suosiolla kakkoseksi jään datsunille... :(- Nainen puska
Genio.Mente kirjoitti:
Noo... Älä nyt viitti vähätellä...
Mutta kyllä mä ihan suosiolla kakkoseksi jään datsunille... :(Gentsuli, ongelmasi on se, että luulet huikeasti liikaa itsestäsi. Loppujen lopuksi olet kuitenkin vain palstalla pätemistä yrittävä byggaduunari Virosta, jolla ei ole oikein mitään annettavaa edes tänne. Talouspostaukset ovat persuhuuhaata, naiset nauravat luuloillesi ja loputon linkkitulva on hyvää unilääkettä.
Nainen puska kirjoitti:
Gentsuli, ongelmasi on se, että luulet huikeasti liikaa itsestäsi. Loppujen lopuksi olet kuitenkin vain palstalla pätemistä yrittävä byggaduunari Virosta, jolla ei ole oikein mitään annettavaa edes tänne. Talouspostaukset ovat persuhuuhaata, naiset nauravat luuloillesi ja loputon linkkitulva on hyvää unilääkettä.
Noh... Selitä mitä selität, mutta olen useammin kuin kerran tehnyt tästä kaatopaikasta keskustelupalstan. Kun olen ollut palstailematta pitempään, on tästä taas tullut kaatopaikka. Sekin selviää helposti laajalla haulla. Toki olen myös häröillyt täällä enemmän kuin riittävästi, heh en minä sitäkään lähe kiistämään...
- Nainen puska
Genio.Mente kirjoitti:
Noh... Selitä mitä selität, mutta olen useammin kuin kerran tehnyt tästä kaatopaikasta keskustelupalstan. Kun olen ollut palstailematta pitempään, on tästä taas tullut kaatopaikka. Sekin selviää helposti laajalla haulla. Toki olen myös häröillyt täällä enemmän kuin riittävästi, heh en minä sitäkään lähe kiistämään...
Talking about huikeasti itsestään liikaa luulemisesta ;D
Täynnä paskaahan tämä on kun olet paikalla.Sinun paskasi ruokkii lisää muilta. Nainen puska kirjoitti:
Talking about huikeasti itsestään liikaa luulemisesta ;D
Täynnä paskaahan tämä on kun olet paikalla.Sinun paskasi ruokkii lisää muilta.Nojaa... Kyllä täällä on minun poissaollessani sitä skeidaa enemmän ollut...
Mutta kyllä sinulla on vapaus ja oikeus uskoa asian olevan toisin. Samapa se mulle.- Nainen puska
Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... Kyllä täällä on minun poissaollessani sitä skeidaa enemmän ollut...
Mutta kyllä sinulla on vapaus ja oikeus uskoa asian olevan toisin. Samapa se mulle.Tällaista Genio-aika palstalla on. Kukaan muu ei ole samaa mieltä kanssasi ylivoimaisesta vetovoimastasi. Ja tämän ketjun näköistä jälkeä syntyy. Genio kehuu itseään ja ne jotka viitsivät, naureskelavat kuka milläkin tyylillä.
Nainen puska kirjoitti:
Tällaista Genio-aika palstalla on. Kukaan muu ei ole samaa mieltä kanssasi ylivoimaisesta vetovoimastasi. Ja tämän ketjun näköistä jälkeä syntyy. Genio kehuu itseään ja ne jotka viitsivät, naureskelavat kuka milläkin tyylillä.
Mä en oikeasti ole erityisen viihdyttävä ihminen. Mutta se kertoo oikeastaan enemmän teistä kuin minusta. Te olette vaan niin helvetin tylsiä. Suurin osa teistä...
Genio.Mente kirjoitti:
Mä en oikeasti ole erityisen viihdyttävä ihminen. Mutta se kertoo oikeastaan enemmän teistä kuin minusta. Te olette vaan niin helvetin tylsiä. Suurin osa teistä...
Ps. Kyllä mä luulen, että aika moni on muuten kanssasi eri mieltä. Eivät vaan viitti kertoa sitä ääneen. Etten vaan ylpistyisi lisää, eivätkä ne välttis halua saada osakseen samankaltaista huomiota mitä minä täällä enimmäkseen teiltä muutamalta saan.
"Niin genio, aivan niin..." ja muuta vastaavaa skeidaa.- Nainen puska
Genio.Mente kirjoitti:
Ps. Kyllä mä luulen, että aika moni on muuten kanssasi eri mieltä. Eivät vaan viitti kertoa sitä ääneen. Etten vaan ylpistyisi lisää, eivätkä ne välttis halua saada osakseen samankaltaista huomiota mitä minä täällä enimmäkseen teiltä muutamalta saan.
"Niin genio, aivan niin..." ja muuta vastaavaa skeidaa.Se on huomattu jo kauan sitten että sinä uskottelet itsellesi asioita. Esimerkiksi, että palstan kirjoittajat palvovat maata jalkojesi alla mutta eivät vaan viitsi sanoa sitä ääneen :) Vetoat säännöllisesti näkymättömiin palstalaisiin tyyliin "aika moni on eri mieltä" Helppoa ja näppärää lapsenuskon vahvistamista sinulle.
Nainen puska kirjoitti:
Se on huomattu jo kauan sitten että sinä uskottelet itsellesi asioita. Esimerkiksi, että palstan kirjoittajat palvovat maata jalkojesi alla mutta eivät vaan viitsi sanoa sitä ääneen :) Vetoat säännöllisesti näkymättömiin palstalaisiin tyyliin "aika moni on eri mieltä" Helppoa ja näppärää lapsenuskon vahvistamista sinulle.
Tuotanoin...
Ensinnäkin en ole ikinä uskonut tai väittänyt kenenkään palvovan maatani jalkojeni alla. Tämä on sinun oma tulkintasi. Mutta mikä taas estää joitakin ihmisiä palstalla pitämästä minusta? Ihan niin kuin minäkin pidän joistakin(en ala mainitsemaan nimimerkkejä), vaikka monista asioista olenkin heidän kanssa eri mieltä.
Mutta siihen, että joku pitäisi sinusta ja sinunkaltaisista, on hyvin vähän perusteita. Hyvin harvoin ihmiset oikeasti pitää sinunkaltaisista ihmisistä. Niin täällä kuin myös IRL.
Mutta niin kuin jo sanoin. Sinulla on vapaus ja oikeus uskoa niin kuin uskot ja myös sama vapaus sekä oikeus olla pitämättä minusta. Jopa oikeus ja vapaus vihata minua, jos se sinun oloasi helpottaa. Minun oloani se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.- Nainen puska
Genio.Mente kirjoitti:
Tuotanoin...
Ensinnäkin en ole ikinä uskonut tai väittänyt kenenkään palvovan maatani jalkojeni alla. Tämä on sinun oma tulkintasi. Mutta mikä taas estää joitakin ihmisiä palstalla pitämästä minusta? Ihan niin kuin minäkin pidän joistakin(en ala mainitsemaan nimimerkkejä), vaikka monista asioista olenkin heidän kanssa eri mieltä.
Mutta siihen, että joku pitäisi sinusta ja sinunkaltaisista, on hyvin vähän perusteita. Hyvin harvoin ihmiset oikeasti pitää sinunkaltaisista ihmisistä. Niin täällä kuin myös IRL.
Mutta niin kuin jo sanoin. Sinulla on vapaus ja oikeus uskoa niin kuin uskot ja myös sama vapaus sekä oikeus olla pitämättä minusta. Jopa oikeus ja vapaus vihata minua, jos se sinun oloasi helpottaa. Minun oloani se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.No mutta Genio, kysehän oli vain siitä, että sinä usein vetoat tuohon aika moni on eri mieltä-tyyliin. Ei siihen mikään viittaa, mutta varmasti on sinulle lohdullista uskoa niin. Sentään palstan moninkertainen pelastaja ja ykkösviihdyttäjä :)
Varmasti joku sinusta pitää. Jopa sinun itsesi lisäksi. Nainen puska kirjoitti:
No mutta Genio, kysehän oli vain siitä, että sinä usein vetoat tuohon aika moni on eri mieltä-tyyliin. Ei siihen mikään viittaa, mutta varmasti on sinulle lohdullista uskoa niin. Sentään palstan moninkertainen pelastaja ja ykkösviihdyttäjä :)
Varmasti joku sinusta pitää. Jopa sinun itsesi lisäksi.En muuten vetoa kovinkaan usein. Ja tällä kertaa sinä otit asian puheeksi.
Tällä palstalla on muuten vaan muutama ihminen kenestä en oikeastikaan pidä enkä välitä vaihtaa viestiäkään heidän kanssa. Ei kiinnosta mitä he kirjottavat jne. Olen hyvin tyytyväinen, jos ne pysyvät pois aloituksistani eivätkä kommentoi minulle mitään. Sama toimii muuten toisinkin päin. Annan heidän olla. Täällä on tilaa kaikille. Mutta... Heh, eivät ne palstalaiset vaan malta olla kommentoimatta minulle, niin kuin et sinäkään voinut jättää huomioimatta...
Joten se siitä...
- missä on
Bobby Sands -linkki?
Sori, tuli se ToniTöNössö kaks kertaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/genio sort_name:"Bobby Sands"?sort=created&perpage=50&term_keywords=genio
- ....
Pieni mies on Genio. Oikea mies ei tarvitsisi omaksi pönkityksekseen rääpiä vuosia dazua. Dazun harhat on vielä paljon sympaattisemmat kuin itsestään 3. persoonassa puhuvan palsta-napoleon viron ihmeen :-)
Älä nyt sinäkään viitti...
Mähän annan nyt dazulle juuri sitä, mitä hän on vuosien ajan täältä hakenut...Genio.Mente kirjoitti:
Älä nyt sinäkään viitti...
Mähän annan nyt dazulle juuri sitä, mitä hän on vuosien ajan täältä hakenut...Ja jopa sinulle ja muille kaltaisillesi(en nyt sen tarkemmin ala kuvailemaan teitä) mahdollisuuden päästä haukkumaan persoonaani. Koska mihinkään muuhun teistä ei oikein ole...
- ....
Genio.Mente kirjoitti:
Älä nyt sinäkään viitti...
Mähän annan nyt dazulle juuri sitä, mitä hän on vuosien ajan täältä hakenut...Oikea mies olisi kauan sitten antanut olla. Mutta ei pikku-genio. Pikku-genio näkee dazussa tilaisuuden loistaa. Vaikea keksiä mikä olisi säälittävämpää.
.... kirjoitti:
Oikea mies olisi kauan sitten antanut olla. Mutta ei pikku-genio. Pikku-genio näkee dazussa tilaisuuden loistaa. Vaikea keksiä mikä olisi säälittävämpää.
Ai niinku sinä...? :D
- Zivupuskala
Genio.Mente kirjoitti:
Ja jopa sinulle ja muille kaltaisillesi(en nyt sen tarkemmin ala kuvailemaan teitä) mahdollisuuden päästä haukkumaan persoonaani. Koska mihinkään muuhun teistä ei oikein ole...
Eihän sulla mitään persoonaa ole. Kasa ripulipaskaa. Siinä on Genion persoonallisuus.
Genio.Mente kirjoitti:
Ai niinku sinä...? :D
Yksi pieni huomio muuten sinustakin... Päivystät täällä muuten aika paljon ja odottelet tilaisuuttasi päästä haukkumaan persoonaani. Aina kun jossain puhutaan jotain geniosta, niin aina se neljä pistettäkin ilmestyy ottamaan asiaan kantaa...
Eli mitä se kertoo sinusta?Zivupuskala kirjoitti:
Eihän sulla mitään persoonaa ole. Kasa ripulipaskaa. Siinä on Genion persoonallisuus.
Hmmm...
Takes one to know one...?- ....
Genio.Mente kirjoitti:
Yksi pieni huomio muuten sinustakin... Päivystät täällä muuten aika paljon ja odottelet tilaisuuttasi päästä haukkumaan persoonaani. Aina kun jossain puhutaan jotain geniosta, niin aina se neljä pistettäkin ilmestyy ottamaan asiaan kantaa...
Eli mitä se kertoo sinusta?Vainoharha-kempsu luulee että olen jazuli :-P
.... kirjoitti:
Vainoharha-kempsu luulee että olen jazuli :-P
Samapa se kuka olet, mutta kova tarve sulla on aina minusta mielipide kertoa...
- sivulause
.... kirjoitti:
Vainoharha-kempsu luulee että olen jazuli :-P
gempsu hyvin mielellään näkee jazulin syntipukkina kun tilaisuus tulee..mitä se kertoo gemsusta? helppo trollattava helppo usuttaa jazulin kimppuun jota vihaa kun ei rakastaakaan saa..
sivulause kirjoitti:
gempsu hyvin mielellään näkee jazulin syntipukkina kun tilaisuus tulee..mitä se kertoo gemsusta? helppo trollattava helppo usuttaa jazulin kimppuun jota vihaa kun ei rakastaakaan saa..
No tuota...
Minä näin neljä pistettä, en sitä rasittavaa skypeseukkaavaa kanaa.
MitÄs toi The Palstan ykkösviihdyttäjä tähän sanoisikaan...?
PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!!!- hmmm..
Genio.Mente kirjoitti:
No tuota...
Minä näin neljä pistettä, en sitä rasittavaa skypeseukkaavaa kanaa.
MitÄs toi The Palstan ykkösviihdyttäjä tähän sanoisikaan...?
PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!!!taidat itse seukata skypellä
- -ok-
Genio.Mente kirjoitti:
No tuota...
Minä näin neljä pistettä, en sitä rasittavaa skypeseukkaavaa kanaa.
MitÄs toi The Palstan ykkösviihdyttäjä tähän sanoisikaan...?
PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!!!Kova tarve sinulla puhua dazusta, vaikka sitä ei ole mailla eikä halmeilla .. Ja syy on ilmeinen.
-ok- kirjoitti:
Kova tarve sinulla puhua dazusta, vaikka sitä ei ole mailla eikä halmeilla .. Ja syy on ilmeinen.
Aika vähän mä siitä tässäkin aloituksessa puhun. Eiköhän ne linkit puhu puolestaan.
Mutta mistä johtuu, että joku tai jotkut teistä näkee tämänkin aloitukseni keskustelussa jotain mitä minä en näe...?- gjnaegjmptw
Genio.Mente kirjoitti:
Samapa se kuka olet, mutta kova tarve sulla on aina minusta mielipide kertoa...
monte24 ja anzy käyttää kempsu sanaa..
Aivan uskomaton määrä negatiivista kommentointia ja miten pitkään. Narsistit ei osaa antaa anteeksi ja unohtaa edes merkityksettömäksi mennyttä, sellaisesta se mielestäni kielii.
Mutta missä on dazun rukouspyynnöt?
Hähä!
Ei vittu, mitä kaikkea täälläkin on todistanut...Mut jos nyt kävis hakemassa muutaman oluen. Jaksaisi niiden voimin viihdyttää teitä vähän paremmin siihen asti kunnes The Palstan ykkösviihdyttäjä saapuu paikalle ja minä voin siirtyä viihdytettävien joukkoon...
- t_erroristi
Geniooo, onko sulla kiharat korvan takana kuten James Morrisonilla?
http://www.youtube.com/watch?v=F2Cm_4573fs - kommentit
t_erroristi kirjoitti:
Geniooo, onko sulla kiharat korvan takana kuten James Morrisonilla?
http://www.youtube.com/watch?v=F2Cm_4573fs t_erroristi kirjoitti:
Geniooo, onko sulla kiharat korvan takana kuten James Morrisonilla?
http://www.youtube.com/watch?v=F2Cm_4573fsEhkä keväällä, jos en ennätä parturiin sitä ennen...
https://www.youtube.com/watch?v=Ww-qVcLm97cGenio.Mente kirjoitti:
Ehkä keväällä, jos en ennätä parturiin sitä ennen...
https://www.youtube.com/watch?v=Ww-qVcLm97cHassua muuten tämä Morrison... Just eilen jäin miettimään, että voisi alkaa kauniimman puoliskon kanssa suunnittelee kohta Pariisin reissua...
- t_erroristi
Genio.Mente kirjoitti:
Hassua muuten tämä Morrison... Just eilen jäin miettimään, että voisi alkaa kauniimman puoliskon kanssa suunnittelee kohta Pariisin reissua...
Mä en ole koskaan tajunnut Doorsia enkä sitä Morrisonia.
Se kuuluu siihen 60-luvun huumemuusiikkihypetykseen...se on sellaista kurjuuden maksimointia jota mä en jaksa.
Siksi mä laitoin uudempaa versiota. Korvantauskiharat silläkin.
Josta tuli mieleen James Caviezel, Monte Criston kreivissä.
Se on siinä niiiiin nuori ja söpö, ja kato sen kauniita sormia.
(sä varmaan jaksat innostua sen kauniista sormista :D
Älkää menkö Pariisiin, käykää jossain missä on lämmintä ja aurinkoa.
http://www.youtube.com/watch?v=gzRSVl8UewM t_erroristi kirjoitti:
Mä en ole koskaan tajunnut Doorsia enkä sitä Morrisonia.
Se kuuluu siihen 60-luvun huumemuusiikkihypetykseen...se on sellaista kurjuuden maksimointia jota mä en jaksa.
Siksi mä laitoin uudempaa versiota. Korvantauskiharat silläkin.
Josta tuli mieleen James Caviezel, Monte Criston kreivissä.
Se on siinä niiiiin nuori ja söpö, ja kato sen kauniita sormia.
(sä varmaan jaksat innostua sen kauniista sormista :D
Älkää menkö Pariisiin, käykää jossain missä on lämmintä ja aurinkoa.
http://www.youtube.com/watch?v=gzRSVl8UewMNoh, ei meillä mitään erimielisyyttä asiassa ole. Kumpikin diggaa Doorsista ja Morrisonista eli Jimin haudalla käynti on pakollinnen pyhiinvaellusreissu. Kumpikin piti Woody Allen tavasta kuvailla Pariisia leffassa Midnight in Paris, kumpaakin kiinnostaa käydä katsoa mestat missä ne Hemingway ja muut joskus hengaili. Kumpikin on romantikko, joka nauttisi käsikädessä kulkemisesta Seinen rannalla, kumpikin arvostaa hyvää punaviiniä...
En ole muuten nähnyt ainuttakaan hyvää Monte-Criston kreivin filmatisointia. Tai ehkä olisin eri mieltä, jos en olisi lukenut kirjaa useita kertoja...- t_erroristi
Genio.Mente kirjoitti:
Noh, ei meillä mitään erimielisyyttä asiassa ole. Kumpikin diggaa Doorsista ja Morrisonista eli Jimin haudalla käynti on pakollinnen pyhiinvaellusreissu. Kumpikin piti Woody Allen tavasta kuvailla Pariisia leffassa Midnight in Paris, kumpaakin kiinnostaa käydä katsoa mestat missä ne Hemingway ja muut joskus hengaili. Kumpikin on romantikko, joka nauttisi käsikädessä kulkemisesta Seinen rannalla, kumpikin arvostaa hyvää punaviiniä...
En ole muuten nähnyt ainuttakaan hyvää Monte-Criston kreivin filmatisointia. Tai ehkä olisin eri mieltä, jos en olisi lukenut kirjaa useita kertoja...Voi söpöä. Olihan tuossa jo syitä käydä Pariisissa.
Pariisin metrosysteemi on pikkasen iso.
Monte Kristoista tuo on hyvä versio, josta laitoin trailerin.
Katsokaa se.Tyypit tekee siinä näyttelijän työtä eli kertoo tarinaa, eikä ole vain kauniita patsaita.
Mun seuraava matkakohde on eu:n ulkopuolella ja syystä. Siellä on hekeäsalpaavan kauniit maisemat ja olen tutkinut sitä maata jo pitkään.
Tahdon nähdä sen livenä.
Matkailu avartaa.
Ja maailma on kummalisuuksia täynnä: kuten miten Ed Sheeranilla (nuorella miehellä) voi olla näin hallittu ja taitava ääni
http://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQ t_erroristi kirjoitti:
Voi söpöä. Olihan tuossa jo syitä käydä Pariisissa.
Pariisin metrosysteemi on pikkasen iso.
Monte Kristoista tuo on hyvä versio, josta laitoin trailerin.
Katsokaa se.Tyypit tekee siinä näyttelijän työtä eli kertoo tarinaa, eikä ole vain kauniita patsaita.
Mun seuraava matkakohde on eu:n ulkopuolella ja syystä. Siellä on hekeäsalpaavan kauniit maisemat ja olen tutkinut sitä maata jo pitkään.
Tahdon nähdä sen livenä.
Matkailu avartaa.
Ja maailma on kummalisuuksia täynnä: kuten miten Ed Sheeranilla (nuorella miehellä) voi olla näin hallittu ja taitava ääni
http://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQOnko irkku? Jotenkin tuli heti mieleen Damien Rice...Ei ollenkaan paha. Nämä on näitä juttuja mitä ei treenaamalla saa ellei ole jo valmiiksi sisään rakennettu jotain mitä jalostaa...
https://www.youtube.com/watch?v=C2FZIlAhjJ8
Käytiin muuten katsomassa se Hobitti leffassa jälkikasvun kans. Sanoo kriitikot mitä tahansa, niin meidän kummankin mielestä oli hieno leffa. Ainoa, mikä jälkkasvua ärsytti, oli se että se loppui jännään kohtaan ja joutuu odottaa vuoden tarinan loppua...
Ja onhan Peter Jacksonilla vielä Silmarillionkin vielä tekemättä...- t_terroristi
Genio.Mente kirjoitti:
Onko irkku? Jotenkin tuli heti mieleen Damien Rice...Ei ollenkaan paha. Nämä on näitä juttuja mitä ei treenaamalla saa ellei ole jo valmiiksi sisään rakennettu jotain mitä jalostaa...
https://www.youtube.com/watch?v=C2FZIlAhjJ8
Käytiin muuten katsomassa se Hobitti leffassa jälkikasvun kans. Sanoo kriitikot mitä tahansa, niin meidän kummankin mielestä oli hieno leffa. Ainoa, mikä jälkkasvua ärsytti, oli se että se loppui jännään kohtaan ja joutuu odottaa vuoden tarinan loppua...
Ja onhan Peter Jacksonilla vielä Silmarillionkin vielä tekemättä...Ed Sheeran on 23 v. britti. Valtava CV jo nyt.
Toivottavasti hänellä on hyvät tukijoukot.
Että MUISTA jos sun mukulat vallottaa maailmaa taidoillaan jo nuorena, ole sinä siellä niiden tukena. Ja auta niitä urasuunnittelussa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ed_Sheeran
ps. mitäs me välitetään kriitikoista. Esim Sherit on upeita ja jos katsotte, niin suorittelen katsomaan ne alkuperäisellä kielellä ja äänillä. Niihin jää koukkuun. Kato traileri: tunnistatko äänet?
http://www.youtube.com/watch?v=kFiCcbPb0Hs t_terroristi kirjoitti:
Ed Sheeran on 23 v. britti. Valtava CV jo nyt.
Toivottavasti hänellä on hyvät tukijoukot.
Että MUISTA jos sun mukulat vallottaa maailmaa taidoillaan jo nuorena, ole sinä siellä niiden tukena. Ja auta niitä urasuunnittelussa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ed_Sheeran
ps. mitäs me välitetään kriitikoista. Esim Sherit on upeita ja jos katsotte, niin suorittelen katsomaan ne alkuperäisellä kielellä ja äänillä. Niihin jää koukkuun. Kato traileri: tunnistatko äänet?
http://www.youtube.com/watch?v=kFiCcbPb0HsMä jaksa niitä Shrekkejä ja muita. Skidi on kai katsonutkin. Kysyin siltä just, oli ne kuulemma ihan ok, muttei ihan sieltä parhaasta päästä hänen mielestä.
Toi on niin laiska. Ei jaksa antaa aikaa haluamilleen jutuille. Tai oikeastaan luulen kyseessä olevan nyt vielä ujoudesta. Ei kehtaa mun aikana. Toisaalta ymmärrän, se mikä minun tekemänä näyttää todella helpolta, tuntuu hänestä niin kaukaiselta ja mahdotomalta saavuttaa. Ei auta vaikka kuin yritän kertoa hänelle sitä kuin paljon olen joskus itse musiikille aikaa antanut saadakseen sitä ulos itsestäni sellaisena kuin kuin haluan ja kuulen sen sisälläni. Heh, ei sitä treenamatta yleisön edelleenkään viitti mennä. Aikaahan sitä joutuu edelleen antamaan, jos haluaa saada joitakin biisejä kuulostamaan siedettävältä. Voi helposti mennä kymmeniä tunteja saadakseen 3-4 minuuttia soundaamaan siltä, että itsekin jaksaa kuunnella...- t_erroristi
Genio.Mente kirjoitti:
Mä jaksa niitä Shrekkejä ja muita. Skidi on kai katsonutkin. Kysyin siltä just, oli ne kuulemma ihan ok, muttei ihan sieltä parhaasta päästä hänen mielestä.
Toi on niin laiska. Ei jaksa antaa aikaa haluamilleen jutuille. Tai oikeastaan luulen kyseessä olevan nyt vielä ujoudesta. Ei kehtaa mun aikana. Toisaalta ymmärrän, se mikä minun tekemänä näyttää todella helpolta, tuntuu hänestä niin kaukaiselta ja mahdotomalta saavuttaa. Ei auta vaikka kuin yritän kertoa hänelle sitä kuin paljon olen joskus itse musiikille aikaa antanut saadakseen sitä ulos itsestäni sellaisena kuin kuin haluan ja kuulen sen sisälläni. Heh, ei sitä treenamatta yleisön edelleenkään viitti mennä. Aikaahan sitä joutuu edelleen antamaan, jos haluaa saada joitakin biisejä kuulostamaan siedettävältä. Voi helposti mennä kymmeniä tunteja saadakseen 3-4 minuuttia soundaamaan siltä, että itsekin jaksaa kuunnella...Se vaatii sitkeyttä.
Olet varmaan kuullut 10 000 tunnin säännöstä.
Ehkä, ehkä ei.
Jokainen kasvaa aikanaa, omille jutuilleen. Kyllä se siitä. t_erroristi kirjoitti:
Se vaatii sitkeyttä.
Olet varmaan kuullut 10 000 tunnin säännöstä.
Ehkä, ehkä ei.
Jokainen kasvaa aikanaa, omille jutuilleen. Kyllä se siitä.Selviää sitä vähemmälläkin intohimon avulla...
Enhän minä häntä mihinkään pakota. Silloin löytyy riittävästi mielenkiintoa, antaa asialle myös enemmän aikaa. Jos ei löydy, niin sekin on ihan fine. Välineet on ainakin ihan kelvolliset jo nyt ja jos mielenkiintoa löytyy, parempia on tiedossa...
siis ootko virolainen alunperin?
Genio.Mente kirjoitti:
Jos oikein pilkkuja nussitaan, minussa on virolaista aika vähän. Suomalaista eniten.
Suomalaista on puolet. Toiselta puolelta löytyy saksalaista, virolaista, ranskalaista ja hitusen mustalaista verta...
Genio.Mente kirjoitti:
Jos oikein pilkkuja nussitaan, minussa on virolaista aika vähän. Suomalaista eniten.
oot syntynyt täällä jnr?
LaRito kirjoitti:
oot syntynyt täällä jnr?
En ole. Kyllä mä siellä Viron puolella syntynyt olen. Mutta nyt jo reilusti yli puolet elämästäni täällä asunut. Eli põdrastunud, niin kuin vanhat frendini sanovat.
Genio.Mente kirjoitti:
En ole. Kyllä mä siellä Viron puolella syntynyt olen. Mutta nyt jo reilusti yli puolet elämästäni täällä asunut. Eli põdrastunud, niin kuin vanhat frendini sanovat.
tuleeko miten useasti käytyä siellä kotona päin? kumman puolella oot; suomen vai ruotsin? :) vai sellainen nollalinja.
LaRito kirjoitti:
tuleeko miten useasti käytyä siellä kotona päin? kumman puolella oot; suomen vai ruotsin? :) vai sellainen nollalinja.
:)...
Põdrastunut eli porostunut. Põder on viroksi poro.
Kyllä mun täytyy vastarannan kiiskenä aina välillä Ruotsia kannattaa, vaikka tosiasiassa olen sellainen kaappi-Suomen kannattaja... Tosin vanhemmiten ei enää niin väliä. Ei ne lopulta niin tärkeitä asioita elämässä ole, kävin niin tai näin, elämä jatkuu siitä huolimatta.
En ole erityisen ahkera Viron matkaaja. Veikkaanpa palstaltakin löytyvän minua ahkerampia. Sukulaiset tosin välillä vihjailevat, että voisin käydä useammin...Genio.Mente kirjoitti:
:)...
Põdrastunut eli porostunut. Põder on viroksi poro.
Kyllä mun täytyy vastarannan kiiskenä aina välillä Ruotsia kannattaa, vaikka tosiasiassa olen sellainen kaappi-Suomen kannattaja... Tosin vanhemmiten ei enää niin väliä. Ei ne lopulta niin tärkeitä asioita elämässä ole, kävin niin tai näin, elämä jatkuu siitä huolimatta.
En ole erityisen ahkera Viron matkaaja. Veikkaanpa palstaltakin löytyvän minua ahkerampia. Sukulaiset tosin välillä vihjailevat, että voisin käydä useammin...jotenki tuntuu että sama miten vihainen oon ja tuun sun seuraan niin rauhoitun heti, aina sama juttu.. vois keskustella ummet ja lammet vaikka pikkukivistä mutta heti ku lukee tekstiäs niin kummasti rupiaa lauhkeneen.. eikä sillä että mikään tylsä oisit :D vaan lähinnä kohteliaisuutena ottaisin.
ps. muista sukulaisia, niistä ei pääse kulumallakaan.LaRito kirjoitti:
jotenki tuntuu että sama miten vihainen oon ja tuun sun seuraan niin rauhoitun heti, aina sama juttu.. vois keskustella ummet ja lammet vaikka pikkukivistä mutta heti ku lukee tekstiäs niin kummasti rupiaa lauhkeneen.. eikä sillä että mikään tylsä oisit :D vaan lähinnä kohteliaisuutena ottaisin.
ps. muista sukulaisia, niistä ei pääse kulumallakaan.Tää on nyt paha...
Suurin osa palstalaisista on kuitenkin sitä mieltä, että mä oon mitätön nolla Virosta...
Mutta täällä kai asustelee muutama melkein 24/7 ja heidän mielestä kenelläkään ei saisi olla mukavaa ja kivaa, kun heilläkään ei ole. Sitä se syrjäytyminen kai teettää. Enkä edes vittuile nyt. Sellainen on lisääntymään päin eikä valoa tunnelin päässä ole oikein näkyvissä.Genio.Mente kirjoitti:
Tää on nyt paha...
Suurin osa palstalaisista on kuitenkin sitä mieltä, että mä oon mitätön nolla Virosta...
Mutta täällä kai asustelee muutama melkein 24/7 ja heidän mielestä kenelläkään ei saisi olla mukavaa ja kivaa, kun heilläkään ei ole. Sitä se syrjäytyminen kai teettää. Enkä edes vittuile nyt. Sellainen on lisääntymään päin eikä valoa tunnelin päässä ole oikein näkyvissä.elä ajattele mitä muut ajattelee.
LaRito kirjoitti:
elä ajattele mitä muut ajattelee.
Enhän minä ajattele. Aika monen todelliset ajatukset on vaan niin helposti luettavissa...
- Nyt poiss
LaRito kirjoitti:
jotenki tuntuu että sama miten vihainen oon ja tuun sun seuraan niin rauhoitun heti, aina sama juttu.. vois keskustella ummet ja lammet vaikka pikkukivistä mutta heti ku lukee tekstiäs niin kummasti rupiaa lauhkeneen.. eikä sillä että mikään tylsä oisit :D vaan lähinnä kohteliaisuutena ottaisin.
ps. muista sukulaisia, niistä ei pääse kulumallakaan.Metkaa miten erillaista voi olla, meikä häipyy heti kun kempsun eltaantuneen itserakkaat oma kehut osuu silmiin. Moicca
Nyt poiss kirjoitti:
Metkaa miten erillaista voi olla, meikä häipyy heti kun kempsun eltaantuneen itserakkaat oma kehut osuu silmiin. Moicca
:(
Nyt poiss kirjoitti:
Metkaa miten erillaista voi olla, meikä häipyy heti kun kempsun eltaantuneen itserakkaat oma kehut osuu silmiin. Moicca
Tosiaan metkaa... Itse jätän itselleni epämiellyttävät jutut usein huomioimatta...
- ,,,,,,,,,,
Genio.Mente kirjoitti:
Tosiaan metkaa... Itse jätän itselleni epämiellyttävät jutut usein huomioimatta...
Ei toimi käytännössä koska postauksiasi ja paskalinkkejäsi on niin monessa ketjussa
,,,,,,,,,, kirjoitti:
Ei toimi käytännössä koska postauksiasi ja paskalinkkejäsi on niin monessa ketjussa
Onko?
Tämäkin olisi ollut hyvin helppo ohittaa...
Mun karkotin tylsyyden imuroimalla uudella pölynimurilla. Siinä on söpö limenvihreä johtokin ;)
Palsta taasen... Vähän ollut hohhoijaa-meininkiä...Genio.Mente kirjoitti:
:)
Naisen paras ystävä. Uusi pölynimuri...
Nääh... Kyllä se raha on...Mä annan imuroinnille mahdollisuuden päästä pois mun inhokki-listalta, aattelin että söpö pölynimuri auttaa :)
Raha on ehkä joidenkin naisten paras ystävä, ei kaikkien.oasis79 kirjoitti:
Mä annan imuroinnille mahdollisuuden päästä pois mun inhokki-listalta, aattelin että söpö pölynimuri auttaa :)
Raha on ehkä joidenkin naisten paras ystävä, ei kaikkien.Aika harvalle se ei ole. Kyllä minunkin piti aika vanhaksi elää ennen kuin sellaiseen tutustuin...
Mut ei nyt kuitenkaan vähätelläkään rahan merkitystä. Kyllä sen puuttuminen tai todella rajallinen määrä elämästä vaikeamman tekee. Enkä kyllä menisi siitäkään takuuseen, että liian iso määrä rahaa elämästä paremman tekisi. Silleen sopivasti on ihan ok...
En itsekään erityisemmin välitä siivoamisesta. Olen ratkaissut sen ongelma sillä, että sotken mahdollisimman vähän.Genio.Mente kirjoitti:
Aika harvalle se ei ole. Kyllä minunkin piti aika vanhaksi elää ennen kuin sellaiseen tutustuin...
Mut ei nyt kuitenkaan vähätelläkään rahan merkitystä. Kyllä sen puuttuminen tai todella rajallinen määrä elämästä vaikeamman tekee. Enkä kyllä menisi siitäkään takuuseen, että liian iso määrä rahaa elämästä paremman tekisi. Silleen sopivasti on ihan ok...
En itsekään erityisemmin välitä siivoamisesta. Olen ratkaissut sen ongelma sillä, että sotken mahdollisimman vähän.Taloudellinen vakaus on toki positiivinen juttu. Raha antaa perusturvaa, mutta tietyn pisteen jälkeen raha on tosiaan vain rahaa.
Kyllähän se helpottaa elämää, kun kaikki energia ei mene sen murehtimiseen, mistä saa rahat sähkölaskuun. Se on pitemmän päälle aika kuluttavaa...
Mutta en usko, että raha sen tärkeämpää olis naisille kuin miehillekään noin yleisesti.oasis79 kirjoitti:
Taloudellinen vakaus on toki positiivinen juttu. Raha antaa perusturvaa, mutta tietyn pisteen jälkeen raha on tosiaan vain rahaa.
Kyllähän se helpottaa elämää, kun kaikki energia ei mene sen murehtimiseen, mistä saa rahat sähkölaskuun. Se on pitemmän päälle aika kuluttavaa...
Mutta en usko, että raha sen tärkeämpää olis naisille kuin miehillekään noin yleisesti.On se ;)
Kyllä nainen on paljon helpommin, rahalla tai kaikella sillä kivalla mitä rahalla saa, ostettavissa. Siis silleen niinku yleisellä tasolla. Suomessa ollaan tosin siinäkin asiassa tasa-arvon kannalta todella paljon paremmassa tilanteessa kuin esimerkiksi Virossa. Viime kesänä, kun käytiin skidin kans sukuloimassa siellä, tuli vähän seurattua ympäristöä. Olihan siellä aika paljon silmänruokaa ja kaikkea, mutta silti... Heh, kyllä se aika selkeästi näkyy mikä sikäläisille naiselle on tärkeintä... Joten sinne vaan katkeroituneet saamattomat vikisijät. Mutta varmistakaa se, että lompakkonne ja pankkitilinne on riitävän lihavia ja pysyvätkin sellaisina... :D
Minusta on hyvä, että rahastakin joutuu aina välillä murehtimaan. Silloin ymmärtää ehkä parhaiten sen merkityksen. Sen, ettei täysin merkityksetön ole ja senkin, ettei se ainoa merkityksellinen asia elämässä ole.
Mut näin niin kuin yleisesti ottaen, kyllä minä liputan paljon ennemmin suomalaisten naisten puolesta kuin entisen itäblokin maiden naisten...Genio.Mente kirjoitti:
On se ;)
Kyllä nainen on paljon helpommin, rahalla tai kaikella sillä kivalla mitä rahalla saa, ostettavissa. Siis silleen niinku yleisellä tasolla. Suomessa ollaan tosin siinäkin asiassa tasa-arvon kannalta todella paljon paremmassa tilanteessa kuin esimerkiksi Virossa. Viime kesänä, kun käytiin skidin kans sukuloimassa siellä, tuli vähän seurattua ympäristöä. Olihan siellä aika paljon silmänruokaa ja kaikkea, mutta silti... Heh, kyllä se aika selkeästi näkyy mikä sikäläisille naiselle on tärkeintä... Joten sinne vaan katkeroituneet saamattomat vikisijät. Mutta varmistakaa se, että lompakkonne ja pankkitilinne on riitävän lihavia ja pysyvätkin sellaisina... :D
Minusta on hyvä, että rahastakin joutuu aina välillä murehtimaan. Silloin ymmärtää ehkä parhaiten sen merkityksen. Sen, ettei täysin merkityksetön ole ja senkin, ettei se ainoa merkityksellinen asia elämässä ole.
Mut näin niin kuin yleisesti ottaen, kyllä minä liputan paljon ennemmin suomalaisten naisten puolesta kuin entisen itäblokin maiden naisten...Onhan eri kulttuureissa tietty eroja... Ajattelin tätä nyt ehkä liian suppeasta näkökulmasta. Suomalaisena omillaan toimeentulevana naisena ei joudu olemaan riippuvainen miesten rahoista. Monessa muussa maassa on toisin ja se muuttaa asetelmaa.
Itselle ajatuskin siitä, että olisi jotenkin ostettavissa on lähinnä huvittava. On vapauttavaa, kun ei tarvitse miettiä raha-asioita sen enempää parisuhteen kannalta. Voi keskittyä olennaiseen miehessä :)oasis79 kirjoitti:
Onhan eri kulttuureissa tietty eroja... Ajattelin tätä nyt ehkä liian suppeasta näkökulmasta. Suomalaisena omillaan toimeentulevana naisena ei joudu olemaan riippuvainen miesten rahoista. Monessa muussa maassa on toisin ja se muuttaa asetelmaa.
Itselle ajatuskin siitä, että olisi jotenkin ostettavissa on lähinnä huvittava. On vapauttavaa, kun ei tarvitse miettiä raha-asioita sen enempää parisuhteen kannalta. Voi keskittyä olennaiseen miehessä :)Ai hitto! :)
Jos mä olisin miljonääri, olisin vieläkin hurmaavampi mitä nyt persaukisena duunarina. Mulla on aikamoinen mielikuvitus, toisin kuin niillä miljonääreillä, jotka keskittyvät ainoastaan omaisuutensa kartuttamiseen ja hoitamiseen.
Nyt joutuu tyytymään rapistuvaan ulkonäkööni, puhelahjoihini, ärsyttävyyteeni, kitaraan ja laulamiseen... :(Genio.Mente kirjoitti:
Ai hitto! :)
Jos mä olisin miljonääri, olisin vieläkin hurmaavampi mitä nyt persaukisena duunarina. Mulla on aikamoinen mielikuvitus, toisin kuin niillä miljonääreillä, jotka keskittyvät ainoastaan omaisuutensa kartuttamiseen ja hoitamiseen.
Nyt joutuu tyytymään rapistuvaan ulkonäkööni, puhelahjoihini, ärsyttävyyteeni, kitaraan ja laulamiseen... :(Äh, ei raha kenenkään hurmaavuutta lisää. Sitä joko on tai ei ole hurmaava.
Onhan tuossa jo ihan hyvin, mulla on noista vaan rapistuva ulkonäkö ja ehkä joidenkin mielestä ärsyttävyys :poasis79 kirjoitti:
Äh, ei raha kenenkään hurmaavuutta lisää. Sitä joko on tai ei ole hurmaava.
Onhan tuossa jo ihan hyvin, mulla on noista vaan rapistuva ulkonäkö ja ehkä joidenkin mielestä ärsyttävyys :pEi se raha, vaan se mitä kaikkea kivaa sillä rahalla voi tehdä...
Mut ei musta ikinä tule varakasta. Se on mun luonnevika. Sekin on jo aika paljon, että jotenkin tässä tulee toimeen omillaan...Genio.Mente kirjoitti:
Ei se raha, vaan se mitä kaikkea kivaa sillä rahalla voi tehdä...
Mut ei musta ikinä tule varakasta. Se on mun luonnevika. Sekin on jo aika paljon, että jotenkin tässä tulee toimeen omillaan...En keksi mitään niin kallista kivaa tekemistä, etteikö sitä voisi jossain muodossa jo nyt toteuttaa. Tietty jos haluaa yksityiskoneella suhailua paikasta toiseen ja yöpyä kultahanoilla varustetuissa hotellihuoneissa, saa rahaa palamaan, mutta se menee jo pröystäilyn puolelle ja ennemminkin vähentää hurmaavuutta kuin lisää.
Mitä kivaa sä rahalla sit tekisit?oasis79 kirjoitti:
En keksi mitään niin kallista kivaa tekemistä, etteikö sitä voisi jossain muodossa jo nyt toteuttaa. Tietty jos haluaa yksityiskoneella suhailua paikasta toiseen ja yöpyä kultahanoilla varustetuissa hotellihuoneissa, saa rahaa palamaan, mutta se menee jo pröystäilyn puolelle ja ennemminkin vähentää hurmaavuutta kuin lisää.
Mitä kivaa sä rahalla sit tekisit?No vaikkapa sellaista...
Veisin hetken mielijohteesta mielitettyni johonkin kivaan ravintolaan, missä on asiakkaina enimmäkseen sellaisia paskanjäykkiä tärkeileviä "hyviä käytöstapoja" ja etikettiä noudattavia mulkkuja. Syötäsiin hyvin, saisin henkilökunnan ottamaan rennosti ja nauramaan ja viihtymään duunissa samalla kun saisin sen paskantärkeän asiakaskunnan nyrpistämään nokkaansa. Heh, oikein nauttisin siitä, et saisi näyttää niille itsestään liikoja luuleville kusipäille ettei se tietty etiketti ja heidän harrastamansa "hyvät käytöstavat" olekaan lopulta niin hyvä juttu kuin ne luulee... Lopulta kaikilla olisi kivaa, paitsi niillä ontoilla tyhjillä tynnyreillä ja sen ravintolan henkilökuntakin huomaisi olevan muutakin kuin niiden mulkeroiden palvelijoita...
Hetken mielijohteesta voi keksiä mitä vaan kivaa. Sehän ihan riippuu siitä Hetkestä. Jos vaikka pälkähtäisi päähän käydä pizzalla Italiassa tai kebabilla Turkissa. Tai viedä Milanoon shoppaileen kaikkea kivaa ja nättiä mistä toinen pitää... Ja kivaahan siitä tekisi juuri se, ettei asiaa tarttisi suunnitella.
Eihän sitä toki jatkuvasti rahalla saamaan kivaan pidä turvautua. Silloinhan se olisi pahimmanlaatuista mielikuvituksen puutetta. Raha vaan poistaisi monia rajoitteita...
Heh, juuri tämänkaltaisen mielenlaatuni takia minusta ei ikinä tule miljonääriä. Hillot tuhlattu jo ennen kuin on ansaittu...Genio.Mente kirjoitti:
No vaikkapa sellaista...
Veisin hetken mielijohteesta mielitettyni johonkin kivaan ravintolaan, missä on asiakkaina enimmäkseen sellaisia paskanjäykkiä tärkeileviä "hyviä käytöstapoja" ja etikettiä noudattavia mulkkuja. Syötäsiin hyvin, saisin henkilökunnan ottamaan rennosti ja nauramaan ja viihtymään duunissa samalla kun saisin sen paskantärkeän asiakaskunnan nyrpistämään nokkaansa. Heh, oikein nauttisin siitä, et saisi näyttää niille itsestään liikoja luuleville kusipäille ettei se tietty etiketti ja heidän harrastamansa "hyvät käytöstavat" olekaan lopulta niin hyvä juttu kuin ne luulee... Lopulta kaikilla olisi kivaa, paitsi niillä ontoilla tyhjillä tynnyreillä ja sen ravintolan henkilökuntakin huomaisi olevan muutakin kuin niiden mulkeroiden palvelijoita...
Hetken mielijohteesta voi keksiä mitä vaan kivaa. Sehän ihan riippuu siitä Hetkestä. Jos vaikka pälkähtäisi päähän käydä pizzalla Italiassa tai kebabilla Turkissa. Tai viedä Milanoon shoppaileen kaikkea kivaa ja nättiä mistä toinen pitää... Ja kivaahan siitä tekisi juuri se, ettei asiaa tarttisi suunnitella.
Eihän sitä toki jatkuvasti rahalla saamaan kivaan pidä turvautua. Silloinhan se olisi pahimmanlaatuista mielikuvituksen puutetta. Raha vaan poistaisi monia rajoitteita...
Heh, juuri tämänkaltaisen mielenlaatuni takia minusta ei ikinä tule miljonääriä. Hillot tuhlattu jo ennen kuin on ansaittu...Niinja tietenkin se...
Jos yhtäkkiä bongaisi jossain päin maailmaa vaikkapa Tom Waitsin tai Nick Caven keikan. Eipä tarttisi hirveesti miettiä...Genio.Mente kirjoitti:
Niinja tietenkin se...
Jos yhtäkkiä bongaisi jossain päin maailmaa vaikkapa Tom Waitsin tai Nick Caven keikan. Eipä tarttisi hirveesti miettiä...Mieti nyt vähän...
Tom Waits jossain hämyisessä ja savuisessa jazzklubissa New Orleansissa keikalla... Sinne vaan sekaan ja...
https://www.youtube.com/watch?v=C49H3aWdiK8
New Orleansis voisi olla muutenkin hieno reissukohde...Genio.Mente kirjoitti:
Mieti nyt vähän...
Tom Waits jossain hämyisessä ja savuisessa jazzklubissa New Orleansissa keikalla... Sinne vaan sekaan ja...
https://www.youtube.com/watch?v=C49H3aWdiK8
New Orleansis voisi olla muutenkin hieno reissukohde...Et sä täällä Suomessa tällaista koe. Hyvin harvinaista herkkua tällainen...
https://www.youtube.com/watch?v=_zbl34S8RYIGenio.Mente kirjoitti:
No vaikkapa sellaista...
Veisin hetken mielijohteesta mielitettyni johonkin kivaan ravintolaan, missä on asiakkaina enimmäkseen sellaisia paskanjäykkiä tärkeileviä "hyviä käytöstapoja" ja etikettiä noudattavia mulkkuja. Syötäsiin hyvin, saisin henkilökunnan ottamaan rennosti ja nauramaan ja viihtymään duunissa samalla kun saisin sen paskantärkeän asiakaskunnan nyrpistämään nokkaansa. Heh, oikein nauttisin siitä, et saisi näyttää niille itsestään liikoja luuleville kusipäille ettei se tietty etiketti ja heidän harrastamansa "hyvät käytöstavat" olekaan lopulta niin hyvä juttu kuin ne luulee... Lopulta kaikilla olisi kivaa, paitsi niillä ontoilla tyhjillä tynnyreillä ja sen ravintolan henkilökuntakin huomaisi olevan muutakin kuin niiden mulkeroiden palvelijoita...
Hetken mielijohteesta voi keksiä mitä vaan kivaa. Sehän ihan riippuu siitä Hetkestä. Jos vaikka pälkähtäisi päähän käydä pizzalla Italiassa tai kebabilla Turkissa. Tai viedä Milanoon shoppaileen kaikkea kivaa ja nättiä mistä toinen pitää... Ja kivaahan siitä tekisi juuri se, ettei asiaa tarttisi suunnitella.
Eihän sitä toki jatkuvasti rahalla saamaan kivaan pidä turvautua. Silloinhan se olisi pahimmanlaatuista mielikuvituksen puutetta. Raha vaan poistaisi monia rajoitteita...
Heh, juuri tämänkaltaisen mielenlaatuni takia minusta ei ikinä tule miljonääriä. Hillot tuhlattu jo ennen kuin on ansaittu...Matkustaminen on kieltämättä sellainen, mihin "tuhlaisin" enemmän, jos rahaa olisi tuhlattavaksi asti. Toisaalta pidän tavallaan siitäkin, kun joutuu näkemään vaivaa, säästämään, odottamaan... Ja kun vihdoin pääsee reissuun, on fiilis mahtava. Ehkä tuo tunne katoais, jollei olisi enää mitään rajoitteita.
Tuo shoppailu taas... Jotenkin se asetelma tuntuu vaivaannuttavalta, että toinen maksaa kaiken mitä toinen keksii haluta. Mieluummin sitten ainakin itse olisin maksajana, mutta toisinpäin ei kyllä houkuttele... Kiusallista, haluan itse maksaa.
Uni lienee nyt paikallaan. Öitä!oasis79 kirjoitti:
Matkustaminen on kieltämättä sellainen, mihin "tuhlaisin" enemmän, jos rahaa olisi tuhlattavaksi asti. Toisaalta pidän tavallaan siitäkin, kun joutuu näkemään vaivaa, säästämään, odottamaan... Ja kun vihdoin pääsee reissuun, on fiilis mahtava. Ehkä tuo tunne katoais, jollei olisi enää mitään rajoitteita.
Tuo shoppailu taas... Jotenkin se asetelma tuntuu vaivaannuttavalta, että toinen maksaa kaiken mitä toinen keksii haluta. Mieluummin sitten ainakin itse olisin maksajana, mutta toisinpäin ei kyllä houkuttele... Kiusallista, haluan itse maksaa.
Uni lienee nyt paikallaan. Öitä!Mä osaan tehdä asioita niin, ettei ne tunnu vaivaannuttavalta...
Mutta joo... Maailmassa niin paljon kaikkea hienoa, minkä kokemisen rahan puuttuminen estää. Ne joilla sitä fyrkkaa on, ne eivät sitä näe eivätkä tajua. Ne joilla ei ole, joutuvat tyytymään The Palstaan ja juutuubiin. Mut parempi sekään kuin ei mitään...
Hyvää yötä.
pläähh...
Heh, reaktiostasi voi päätellä, että olet saanut yliannostuksen tätä paskaa...
Minua tänään, kun tein tämän aloituksen, kiinnosti taas tämä, että kuin kauan meidän dazu vielä kykenee pitää yllä omia harhaluulojaan. Nyt sillä ei ole enää niin väliä. Tässä ollut ihan mukavaa jutusteluakin sen normiskeidan joukossa...- 7+15
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, reaktiostasi voi päätellä, että olet saanut yliannostuksen tätä paskaa...
Minua tänään, kun tein tämän aloituksen, kiinnosti taas tämä, että kuin kauan meidän dazu vielä kykenee pitää yllä omia harhaluulojaan. Nyt sillä ei ole enää niin väliä. Tässä ollut ihan mukavaa jutusteluakin sen normiskeidan joukossa...jotkut näköjään viitsii sitkeästi keskustella vaikka aloitus on ikuista mielenterveysongelmaisen kiusaamista.jokainen tavallaan.
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, reaktiostasi voi päätellä, että olet saanut yliannostuksen tätä paskaa...
Minua tänään, kun tein tämän aloituksen, kiinnosti taas tämä, että kuin kauan meidän dazu vielä kykenee pitää yllä omia harhaluulojaan. Nyt sillä ei ole enää niin väliä. Tässä ollut ihan mukavaa jutusteluakin sen normiskeidan joukossa...Sanotaanko näin, että ennen Nasdaq ärsytti ja nyt sen jutut on ihan parhaita koko palstalla.
Kaikki muu kiertää kehää(kehä=palsta). Toki, parhaiten juttua saa aikaiseksi kun kirjoittaa palstalla palstasta ja sen tapahtumista, mutta siinä ei ole mitään todellista. Aina ei tietenkään pidäkään olla sitä todellista ja mielikuvitusta, sekä luovuutta on hyvä käyttää. Muttaku tästä on nykyään 99%:a sitä harhaa, jossa ei ole mitään hauskaa.
Kuka on vääräs, kuka oikias, kuka hauskin jne. hyi saatana.7+15 kirjoitti:
jotkut näköjään viitsii sitkeästi keskustella vaikka aloitus on ikuista mielenterveysongelmaisen kiusaamista.jokainen tavallaan.
Sullekin...
Aika vähän tässä on dazusta keskusteltu siihen nähden mitä kyseinen herra aina Geniosta keskustelee.
Mutta sen saa minkä tilaa. Ei sen mulkun paapoaminenkaan mitenkään hyväksi sille ole. Sille olisi parasta hakeutua vapaaehtoisesti hoitoon ja lääkitys kohdalleen. Ja netti pois. Se olisi se paras juttu mikä sille voisi tapahtua.relaxed_eyes kirjoitti:
Sanotaanko näin, että ennen Nasdaq ärsytti ja nyt sen jutut on ihan parhaita koko palstalla.
Kaikki muu kiertää kehää(kehä=palsta). Toki, parhaiten juttua saa aikaiseksi kun kirjoittaa palstalla palstasta ja sen tapahtumista, mutta siinä ei ole mitään todellista. Aina ei tietenkään pidäkään olla sitä todellista ja mielikuvitusta, sekä luovuutta on hyvä käyttää. Muttaku tästä on nykyään 99%:a sitä harhaa, jossa ei ole mitään hauskaa.
Kuka on vääräs, kuka oikias, kuka hauskin jne. hyi saatana.Minulla on monesti ollut tapana tehdä jokin ihan tyhjänpäiväinen ja turha aloitus tarkoituksena saada vaan ihmiset keskustelemaan. Aiheet on sitten saanut rönsyillä ihan vapaasti, minua ei ole haitannut. Mutta jostain syystä joitakin palstalaisia se on taas haitannut ja ärsyttänyt. Joidenkin mielestä täällä ei saisi viihtyä kuin heidän tavalla ja mä olen taas asiasta täysin eri mieltä.
Tuskin mä olisin tänään edes mitään aloitusta tehnyt ja koko iltaa täällä viihtynyt, jos joku ei olisi inspiroinut mua sillä dazun vanhan aloituksen nostolla. Oli se vaan niin hemmetin hauskaa luettavaa, ei voi mitään... Joojoo.. Kyllä mä tiedän sen, ettei sairaille ja hulluille saisi nauraa, mutta silti...
Outs, mun ja monten episodihan oli pitkä.
Mutta tämä veti voiton.- dfghyuiio
Eikö muka ole palstan oikeasti homoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504