Kysymyksiä

Annu

Kertokaa kaikkia niksejä miten saa parisuhteen kukkimaan?Kaikkia asioita yms!Minkälaisesta naisesta miehet tykkää?Listaa vaan kehiin!Haluaisin ensisijaisesti luonteenpiirre listan:)

2

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi

Olen nainen, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa jotain:

Miehelle ensisijaisen tärkeää etenkin parisuhteessa on se, että nainen on oma, luonnollinen itsensä. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö omia huonoja puoliaan voisi yrittää hillitä tai pahoja tapoja parantaa... Mutta rehellisyys ja aitous ovat ainakin minun tapaamilleni miehille olleet ne tärkeimmät seikat.

Sen jälkeen tulevat ymmärtäväisyys, lempeys, ystävällisyys, huumorintaju, seikkailunhaluisuus, luotettavuus, älykkyys ja muut viehättävinä pidetyt piirteet. Se, miten kukin mies arvostaa erilaisia luonteenpiirteitä ja missä järjestyksessä, on yksilöllistä. Esim. minun mieheni pitää erityisesti siitä, että olen ns. "hyvä jätkä", joku toinen taas toivoo naisellisempaa suhtautumista. Mieheni myös arvostaa keskustelutaitojani, yleissivistystäni ja älykkyyttäni, toisille enemmän taas merkitsevät naisen huumorintaju, mukautuvaisuus tai vaikkapa itsepäisyys...

Yksi yhdistävä tekijä kuitenkin on: miehet pitävät poikkeuksetta terveistä ja viehättävistä naisista. Eikä tämä tarkoita välttämättä muotivaatteita tai meikkaamista, vaan tervettä itsestään huolehtimista, hyvää hygieniaa, sekä sisäistä että ulkoista ryhtiä, joka kielii itseluottamuksesta ja terveestä elämänasenteesta...

Mustasukkaiset, epävarmat ja "roikkuvat" naiset karkoittavat miehen helposti. Samoin katkeruus, negatiivisuus, nalkutus jne. Parisuhteessakin pätee se yksinkertainen neuvo, että hymyile maailmalle, niin se hymyilee sinulle takaisin!

Niksejä, miten parisuhteen saa kukkimaan on lukuisia myös... Perusraaka-aineet ovat tietenkin hellyys, yhteinen aika, mukavat tekemiset, huumori ja läheisyys. Se voi olla yhteinen romanttinen ilta illallisineen ja viineineen tai vaikkapa pieni hassu lappunen työtakin taskussa. Tärkeintä on, että osoittaa aarvostavansa ja kunnioittavansa sekä itseään että toista!

Yksinkertaisimmillaan se voi mennä näin: mies tulee kotiin ja lempiruoka on valmiina odottamassa. Ruoan kanssa kaljaa ja mukavaa keskustelua. Joskus on hyvä pysähtyä OIKEASTI kuunetelemaan mitä toinen sanoo, eikä kuitata sitä omalla mielipiteellään... Etenkin naisilla on tässä monesti parantamisen varaa.

Ruoan jälkeen mies tellyn ääreen tai suihkuun tai lepäämään. Sillä välin tiskaan tiskit ja laitan jälkiruoan. Jälkiruoka tarjoillaan vuoteeseen/sohvalle sopivan söpöilyn ja suukkojen kera. Sitten vielä päälle päätteeksi kokovartalohieronta ja seksiä, niin siinä olikin niksiä kerrakseen!!! Meillä edellämainittu toimii molemmin päin.

Kuuntele miestä, ole läsnä ja lähellä. Älä vaadi, arvostele tai marise. Vie mies vaikka lenkille tai kerro spontaanisti, mistä hänessä erityisesti pidät!!! Osoita sanoillasi ja käytökselläsi, että hän on sinulle rakkain, kaunein ja ihanin. Mutta muista kunnioittaa myös miehen toiveita... Aina ei ole sopiva mielentila romantiikalle ja silloin on parasta vain antaa tilaa ja mennä sinne lenkille vaikka ihan yksin.

• Annu

Jaa no se riippuu aivan jätkästä! Rehellinen, huumorintajuinen, aito, ystävällinen...... Lista jatkuu loputtomiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe