Rasastus + menkat

Minähh

Eli olen siis ridannu neljä vuot ja sittepä tuli kuukautiset ;( eli mul olis tiistaina ratsastus ja mul ei oo mtn. Tamppooneja pelkkiä siteitä eli voiko siteden kanssa ratsastaa? Kiitos vastaajille oon siis 11v

19

6381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultra ob

      miksikäs ei ?
      ainaki mainoksis ne tekee always vaikka mitä...

    • ridaavaan

      Kyllä saat ihan rauhassa ratsastaa siteiden kanssa. Kokemusta löytyy, ei mullakaan oo mitään ongelmia ollu siteiden ja ratsastuksen kanssa, joten ihan hyvillä mielin vaa ridaan :)

    • tuulenlaulu

      Sinänsä kyllä, mutta ainakin mulla menee siteet ruttuun poikkeuksetta kun ratsastan, riippumatta siitä, minkälaisia ne on. Ja sitten ne hiertää pahasti. Istuntani on vakaa joten ei ole siitä kiinni. Minä käytin sinun ikäisenäsi keltaista tampaxia. Ne on helppo laittaa eikä ole liian isoja. Se ei tunnu miltään kun se on paikallaan eikä häiritse ratsastusta mitenkään. Suosittelen!

    • Sadyah

      Mulla alko kuukautiset vuosi sitten (olen 12). Ohuella siteellä voisin rastastaa, mutta mulla ne ei riitä. Niistä tulee läpi vartissa. Ja paksut menee kokkareille ja se häirittee tosi paljon. Tunnit on jääny väliin monta kertaa sen takia ja harmittaa älyttömästi.

      Siis voiko lapsikin käyttää tamppoonia?! Luulin, että sitä varten on tarvinnu olla miehen kanssa..?

      • Selssi

        Kyllä voi, immenkalvossa on aukko josta kuukautisverikin pääsee ulos. Siitä voi laittaa tamponin, esim keltaisen Tampaxin joka ei laajene liikaa. En minäkään ole ollut miehen kanssa mutta käytän tamponeja.
        Kun ostat tamponia niin lue huolellisesti käyttöohje ja hoida asia ajan kanssa . Helppo juttu, usko pois. Myös minä suosittelen.


    • SOMEONE.

      Kyllä vain voi! :) Helpostikkin,. Kun löydät oikeanlaiset siteet niin pystyy, samalla lailla kuin ajaisit pyörällä, ei itseäni häiritse yhtään.
      On totta, että jotkut menevät mutrulle ja se hiertää mutta oikean kokoiset eivät mene, eivätkä hierrä.

      Ratsastus on best, kuukautisista riippumatta! :)

    • Inka97

      Mul menee aina kaikki vituiksi kun on menkat ja tekis mieli vaa maata kotona peiton alla. Mut joskus on toiminu ku on pistäny jotai viidet siteet päällekkäin nii sit on pystyny olee. Ridaus on iha parasta vaik vähä vuotaiski :) voimii sisko :D

    • Malla94

      Jos ridaus on vaarassa mennä sivu suun nii minähän riidaan vaikka alasti niin että veri lentää.

      • RedDevil

        Totta! Ja vielä käsillä seisten että saadaan semmoinen ihmis-suihkulähde! :)


    • Anonyymi

      Itse kävin viimeksi tänää ratsastamassa kuukautisten aikana laitoin vain perus siteen ja sen päälle yösiteen niin hyvin meni!!

    • Anonyymi

      Moikka! en tiedä käytetäänkö tätä keskustelua enää mutta olen itse menossa huomenna ratsastusvaellukselle ja aattelin laittaa semi ohueen siteen ja kahet pikkarit. mulla on myös onneks punaset ratsastushousut jos sattuu menee ohi. laittaisin paksun siteen mutta se menee ryttyyn ja hiertää inhottavasti.

      • Anonyymi

        Tosiaan tää on aik vanha sivusto 😂 mut kiva jos viel on joitaki tääl aktiivisena 😙 Mul ois huome pitkäst aikaa ridaa, mun kaverin omil hevosil ja mul alko vähä aikaa sit kuukautiset ja piti loppua eilen, mutta jatkuu vaan... Joten kai mä huomen sinne meen, vaikka siteillä, ei se niin paha voi olla! 😊


    • Anonyymi

      Totta kai voi, ite aina meen siteillä :D

    • Anonyymi

      Jos joku tän lukee tänää nii pls kertokaa ku mul on nyt ekat menkat (oon 13) ja käytän siteitä oon käyttäny tampooniiki mut en tiiä ku pelottaa et tulee läpi ku yölläki tulee mut sit ku mun tunti kestää vaa 30min nii ei se varmaa oo nii paha ja sit ku on aik runsaat et pls help me kertokaa mahd nopee😅

    • Anonyymi

      mun pitää mennä huomenna ratsastaa ja mulla alko tänään vasta menkat (oon 13v) ja mua pelottaa et menee läpi laitanko ihan normi siteen vaan

    • Anonyymi

      Side vaan ja ratsastamaan!

    • Anonyymi

      Joo voi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe