Kerronpa pikaisesti oman tarinani.
Koko nuoruuteni olen ollut hoikka, ensimmäisen lapsen jälkeen lihosin 20kg
Kun vaaka näytti 79.9kg päätin että nyt lähtee läskit.
Vuoden verran nautiskelin kun vaaka näytti 61kg mutta kuinkas kävikään
mittari hipoo tällä hetkellä taas 68kg eli suunta on ylöspäin.
Tiedän etten ole fyysisesti sairaalloisen yli painoinen mutta pystyn samaistumaan heihin sillä ahmin hillittömiä määriä ruokia, pystyn (ja syönkin) enemmän mitä
isokokoinen mies,koen häpeää, turhautumista ja hillitöntä henkistä pahaa oloa syödessäni.
Siksi päätin kirjoittaa tänne, vaikkei kukaan lukisi kerron silti miten edistyn täys nutrauksella. Toivon sen lisäävän onnistumista ja tsemppiäni jos voin kertoa mahdollisesti kuinka kilot karisee ja innostaa siten myös muita laihtumaan ja osallistumaan nutraukseen.
Aloitan nutraamisen huomenna ja jatkan sitä 3vk, katsotaan kuinka käy.
Aion myös jakaa mahdolliset repsahdukset ja fiilikset mitä koen kyseisen nutraus dieetin aikana!
Te jotka olette nutrauksella pudottanut painoa, kertokaa ihmeessä miten meni?
ja kaikki innokkaat laihduttajat liittymään tähän ketjuun ja kertomaan ihan vaikka päivittäin kuulumisia kuinka sujuu :)
nutraus alkoi nyt!
3
186
Vastaukset
- nainen 37 v.
Täysnutrasin viisi viikkoa ja paino putosi 8 kiloa.Mitään muuta en nauttinut viiteen viikkoon.Nälkä oli koko tätä aikana kolme kertaa.Pituutta on 167 cm ja paino tällä hetkellä 68 kiloa.Vielä olisi pudotettavaa 8-10 kiloa.Sunnuntaina siirryin kiinteeseen ravintoon.Eli syön kevyesti kolme kertaa päivässä.Ainakaan nyt ei ole tarvetta syödä enempää.
- sanon minä...
Nutraus kun loppuu tulee läskit tuplana takasin...rahan tuhlausta
- nainen 37 v.
se riippuu ihan siitä mitä syö nutrauksen jälkeen.itse opin nutrauksen aikana ateria rytmin.kyllähän sitä lihoo jos palaa vanhoihin tapoihin.joten älä yleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637