http://www.makuja.fi/artikkelit/1851990/ajankohtaista/paino-putoaa-ja-rasvaa-palaa-8-tunnin-superdieetilla-huimia-tuloksia/
Tämä kuulostaa hyvältä, kuukaudessa jo 40 kiloa alas ahmimalla.
8 tunnin dieetti
7
544
Vastaukset
- 8tunninkusetus
Eli jätät aamupalan väliin niin et lihoa.
Tehoaako ... MIETI !- hah looool
ööö nii tai syöt aamupalan esim klo. 07.00 ja saat syyä klo. 15.00 asti eli jätetää iltapala pois ;)
- Küüninen
Tehoaa kyllä.
Ei ihmisen aina tarvitse syödä. Vai tarvitseeko? Imeväisikäiset erikseen.
- loistava diet
8 tuntia saa syödä niin paljon kuin huvittaa. 16 tuntiin ei sitten syödä mitään. Syön jatkossa 12-20:00 kuin hullu, muuten en.
- lljij
onko toiminut?
- asdfgf
mulla ainaki lähti semmosseet 3 kg enkä kyllä muista kui kaua tein sitä... nyt oon lihonu siitä 4 kg ku repsahin..................................:(( ahistaa
- phukfais
lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291206Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911083
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62809
- 49781
- 50776