Käräytyskikkoja..

Neiti etsivä

Mieheni oli vessassa ja puhui puhelimeen. Ei ole tainnut huomata että ovi ja seinät ovat melkein kuin pahvia ja kaikki kuuluu läpi. Ohi kävellessäni olin kuulevinani lauseen "niin minäkin sinua". Miten saa selvitettyä mistä on kyse?

50

11663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Mitä jos kysyisit?

• neuvoisin-

Seuraile rauhassa mitä tuleman pitää. Ei kannata vielä puhua mitään. Voihan olla myös, ettei siinä puhelussa "tapahtunut mitään".

• drfh

No aika tyhmä mies on, jos vesssassa puhuisi salarakkaansa kanssa puhelimessa.
      Olit kuulevinasi... Mutta et ole varma?
      Mikset kysy mieheltäsi, kenen kanssa paskahuusissa puhui?

• Älä paljasta epäilyäsi

Älä nyt vaan kysy mitään ja paljasta epäileväsi. Tarkkailee ja tutki hetken aikaa. Se on paljon helpompaa, jos miehesi ei tiedä epäileväsi.
        Pettäjä jää aina kiinni lopulta ja kompastuu jossain vaiheessa omaan näppäryyteensä. Koskaan eivät kyllä suoraan myönnä, jos asiasta kysyy, joten sen vaihtoehdon voi sulkea suoraan pois.

• Neiti etsivä

Miksi ihmeessä mies tunnustaisi jotain sellaista, päinvastoin hän puhuu lasten ja farmariauton hankkimisesta.

• Selityskaikkeen

"minäkin sinua" vois vastata vaikka hammaslääkärille tai urologille jos valittaa vaivojaan lääkärille ja lääkäri sanoo haluavansa nähdä siihen vois vastata minäkin sinua ;)

• ja tiedän

Kuka pettävä äijä on koskaan vastannut rehellisesti tollaseen kysymyksen? Ei kukaan.

Mä alkaisin pitämään silmiäni auki. Vasta kun todisteet ovat ilmiselviä, ei muuta kuin faktat pöytään.

Ja kyllä vaan sitä voi salasuhteen pitää vuosia piilossa.

• Kyllä...
        ja tiedän kirjoitti:

Kuka pettävä äijä on koskaan vastannut rehellisesti tollaseen kysymyksen? Ei kukaan.

Mä alkaisin pitämään silmiäni auki. Vasta kun todisteet ovat ilmiselviä, ei muuta kuin faktat pöytään.

Ja kyllä vaan sitä voi salasuhteen pitää vuosia piilossa.

salasuhdetta ei voi pitää vuosia piilossa...jos kumppani on joskus petetty, silloin on oppinut huomaamaan ne pienet yksityiskohdat...deja vu.Kun tiedät kumppanisi menneisyyden niin ehkä aistisi on silloin herkempi huomaamaan ettei kaikki oo okei.

• kiltti tyttö

Jättääkö miehesi koskaan läppäriä auki, jossa salasanat olisi tallennettu esim. sähköpostiin tai facebookiin. Tai saatko kännykkää turvalukolta auki, kun hän on esim. suihkussa...

Itse epäilen myös poikaystävääni ja toivoisin pääseväni lukemaan viestejä, mieshän ei mitään myönnä, vaikka ei asuta yhdessä, ei ole omaisuutta tai mitään sitovaa, että tunnustaisi, jotta voisin mahdollisesti jatkaa elämää jonkun toisen kanssa.

• 20+10

Tsekkaa ukkosi puhelimen tiedoista kenen kanssa on puhunut. Selvitä numeron perusteella kotiosoite ja mene kytikselle katsomaan meneekö ukkosi sinne kun on hoitamassa omia asioitaan.

• järjetöntä

Mä en ymmärrä tuollaista kyttäämistä ja todisteiden etsimistä. Joko luottaa toiseen tai sitten ei. Ja jos ei luota, niin oliskohan ihan vakavasti harkittava eroamista? Aiheeton epäily nimittäin syö miestä/naista. Järjettömään mustasukkaisuuteen taipuvaiset ihmiset näkee merkkejä pettämisestä vaikka toisen etusormen asennosta. Ja arvatkaas, onko sillä epäilyksen kohteella kivaa? No ei ole ei. Ahdistaa. Ja kun miljoona kertaa vannot toiselle, etten petä, niin raja se tulee vastaan epäillylläkin. Ei enää viitsi edes vastata mitään.
        Ap: ota ero. Päästä mies elämään ihmisen kanssa, joka luottaa häneen.

• pelimiehiä on paljon
        järjetöntä kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuollaista kyttäämistä ja todisteiden etsimistä. Joko luottaa toiseen tai sitten ei. Ja jos ei luota, niin oliskohan ihan vakavasti harkittava eroamista? Aiheeton epäily nimittäin syö miestä/naista. Järjettömään mustasukkaisuuteen taipuvaiset ihmiset näkee merkkejä pettämisestä vaikka toisen etusormen asennosta. Ja arvatkaas, onko sillä epäilyksen kohteella kivaa? No ei ole ei. Ahdistaa. Ja kun miljoona kertaa vannot toiselle, etten petä, niin raja se tulee vastaan epäillylläkin. Ei enää viitsi edes vastata mitään.
        Ap: ota ero. Päästä mies elämään ihmisen kanssa, joka luottaa häneen.

Kannattaa tutkia asia. Pelimiehen haistaa jo kaukaa. Itse tajusin jo alussa että mies on sellainen, silloinen avovaimo ei tajunnut millään ennen kuin kerroin että mies on esittänyt sinkkua. Ja nykyinen ei tajua, hymyilee kuin hangon keksi. Nuoria naisia, hoikkia nättejä. Myös moni muu miehen tapaama nuori nainen ei ole tajunnut, ja mies on ulkoisesti komea.

• Neiti etsivä

Mies poistaa koneelta sivuhistorian, en siis tiedä ollenkaan millä sivuilla käy ja menee nettiin "suojatulla selaimella", en pysty jäljittämään. Puhelin on aina mukana ja suojattu koodilla, jota en tiedä. Tämä juuri on alkunut epäilyttämään.

• oikeilla jäljillä

Silloin on jotain salattavaa. Näyttäisi siltä. Minulla ei ole puhelimessa koodia, ja ainakaan kotona. Ehkä tulee jotain mieleen, mitä keksit tai joku toinen keksii avuksi tai ratkaisuksi.

• puhelimen koodi
        oikeilla jäljillä kirjoitti:

Silloin on jotain salattavaa. Näyttäisi siltä. Minulla ei ole puhelimessa koodia, ja ainakaan kotona. Ehkä tulee jotain mieleen, mitä keksit tai joku toinen keksii avuksi tai ratkaisuksi.

Puhelin on aina syytä suojata koodilla, itsellä esim. työsähköposti synkkaa siihen ja puhelin voi hävitä tai muuten vain olla sivullisten nähtävillä. Jo firman tietoturvapolitiikka vaatii tämän. Tosin vaimo tietää koodin ja voi puhelintani käyttää.

Tietsikasta saa muuten aika helposti kaivettua esiin vaikkapa poistetut tiedostot, vaikkapa datarevory_en - ohjelmalla, jota ei tarvitse edes asentaa (toimii suoraan tikulta).

• suomivenäjä

Joko luottaa tai ei... En ole samaa mieltä...

Asiat eivät ole aina noin yksioikoisia. Tyhmä luottaa sinisilmäisesti ja myöhemmin tajuaa että olisi pitänyt huomata / tajuta jo ajat sitten.

Useat luulevat että vika on parisuhteessa jos toinen pettää. Veikkaan ettei aina ole näin. Useimmiten henkilöllä itsellään on joku "kriisi" meneillään. Joskus myös tilaisuus tekee varkaan.

• Aini58

On se kyllä kun samalla kun ukkos on ripuloinut päivällä syömäänsä leikettä pönttöön niin samalla lurittelee serenaadeja seireeneille samalla kun pask.at putoavat pöntön vesireikään. Kumma että kakkonen katsoo tuollaista "sikailija - porsasta" !

• Rib

Eikö naiset koskaan paskanna?
      Pidän tota aika luonnollisena jos ei paskois lainkaan kannattais olla huolissaan. Oletteko tytöt varmoja että oli siellä huussissa skypepuhelu ?
      Katseliko tosiaan salarakas sulhonsa paskomista ?
      Tämä on seuraavan huussikeikan sykähdyttävä juonenkäänne.

• Neiti etsivä

Olisin piilottanut kännykän miehen autoon ja katsonut paikannuspalvelulla missä päin liikkuu, mutta en tosiaan viitsisi kadottaa älypuhelitani hänen takiaan.

• Älä anna alistaa

Turha edes sanoa, että kysy mieheltäsi, eipä hän totuutta kerro.
      Alkaa vain nimitellä sinua luulotausiseksi ja kaikeksi muuksi.

Vaan ole ihan hiljaa kuulemastasi ja nyt sitten yrität saada päästä kuulolle, mutta täysin huomaamatta muulloinkin.
      Voit käyttää sellaisia keinoja, kuten et ilmoittele aikatauluistasi kovin tarkasti, tai pyrit muuttamaan aikataulua, että oletkin kotona jo luultua aikaisemmin ja pistä vaikka tavarasi niin, että ei huomaa niitä heti kotiin tultua ja olet jossakin toisessa tilassa, jossa ovet avoinna, jotta kuulet puhelut joita puhuu heti tultuaan.
      Tietenkin in aina mahdollisuus laittaa joku nauhoittava laite piiloon, joka sitten nauhoittaa miehen puhelut kotioloissa, kun itse et ole paikalla.
      Jos ajatellaan, kumpi on rikoksista suurempi, on varmasti petos sitä.

Sitten yhtenä päivänä paukautat tiedot faktana esiin. sanot että sinulla on todisteellinen tieto pettämisestä. Siinä ei enää nimittelyt luulotautiseksi auta.
      Siinä on hyvä silloin sanoa, että haukkumiset loppuu ja nyt heti.
      Kenenkään ei tarvitse toisen luuhaamista vieraissa sietää.

• Samaa mieltä

Minä laitoin digitaalisen sanelukoneen äänittämään aina kun lähdin pois kotoa. Aika nopeasti tärppäsi. Ei heti ensimmäisillä kerroilla, mutta yhtenä päivänä olin ollut poissa vasta 15 minuuttia, kun mies soitti puolen tunnin puhelun salasuhteelleen. Kyllä pikku investointi ja vaivannäkö kannattaa, jos ei halua elää loppuikäänsä valheessa.

Sen verran vain varoittaisin, että vaikka olin epäillyt salasuhdetta jo kauan ja paljastuminen oli tavallaan helpotus, niin sen kuuleminen aiheutti aikamoisen shokkitilan. Siihen kannattaa varautua.

Hulluksi ja vainoharhaiseksi mies haukkui edelleen, eikä ikinä mitään myöntänyt vaikka erokin tuli. Äänitystä en koskaan paljastanut, sanoin vain, että käväisin välillä vaivihkaa sisällä ja kuulin puhelun eteisestä. Sitteerasin myös sanasta sanaan miehen puheita. Ei siltikään koskaan myöntänyt soittaneensa kenellekään, saati tuntevansa ketään sen nimistä naista. Pettäjä useimmiten kieltää viimeiseen asti, turha kysellä.

• Urkkija

Todellakin voi hyysikässä puhua tollasia, oon kuule käräyttänyt exän siitä ja kun kerroin kaverille niin eipä pitänyt mitenkään outona. Salasuhteissa eläjät joutuu käyttään kaikki keinot päästä lepertelemään, vaikka p....lla istuessa. Helppo juttu, tsekkaa puhelut kännystä ja katso mihin soittanut siihen kellonaikaan. Jos puhelua ei näy, on poistanut tiedot. Siitä kun seurasin aikani juttuja, näitä alkoi tulla. Tyyliin, täytyy mennä pannuhuoneeseen, täytyy mennä yhtäkkiä kolaan pihaa, jne jne. Kännykkä mukana. En puhunut mitään epäilyistä vaan tsekkasin jonkin aikaa vaan puheluita ja ei mennyt kuin muutama päivä, alle viikko, niin sain jo selville että oli työpaikalta uus työkaveri nainen, siis tullut sinne muutama kk sitten, jolle piti soitella. Tyhmä saa olla muttei ihan nuija, jos "työkaverille" pitää yhtäkkiä soitella iltaisin jatkuvasti niin ei ole normaalia, varsinkaan kun vaimolle ei sitä kaveria koskaan esitelty. Ero siitä tuli, nyt mies vonkaa takaisin kun ei onni onnistunutkaan toisaalla. En ota enää takaisin, tiedän että vain lasten takia haluaa tulla, että saa olla niitä lähellä. Voi käydä katsomassa kun haluaa mutta takaisin ei enää muuta.

• Parisuhteessa siis

kytätään toisen ihmisen tekemisiä. Kiitos olen mieluummin sinkku ja kulutan aikaani muulla tavoin.

• Urkkija

Kyllä kytätään, jos aihetta annetaan. En ole turhan kyttääjä mutta tyhmäkään en ole, jos merkit on selvät niin silloin kyllä leikin etsivää. En enää, olen ollut onnellisesti uudessa suhteessa jo jonkin aikaa. Tosin emme asu vielä yhdessä.

• Neiti etsivä

Viime yönä hänen puhelimeen tuli monta viestiä, "kaverilta" (jonka nimeä en ollut koskaan kuullut) ja selitti että viestit oli tulleet väärään numeroon. Aamulla ensimmäisenä katsoi tekstarit ja vastaili niihin, puhelin peiton sisällä etten näe mitä kirjoittaa, vaikka teeskentelin nukkuvaa.

Yhtenä päivänä lipsautti jotain niin sä syötkin kasvisruokaa tms.

• Nyt tarkkana

Tarkkaile ja pengo, mutta älä sano mitään. varsinkaan kysy, sillä mies ei ikipäivänä myönnä mitään, on vain varovaisempi. Pettäjä ylensä tekee virheitä, kun kuvittelee olevansa nokkela ja luulee ettei toinen aavista mitään. Salamyhkäiseksi muuttunut käytös on on aina tarkistettava. Sinulla on oikeus saada totuus selville, ettei tarvitse elää toisen luomassa valheessa.

Itsellä meni puoli vuotta, mutta selvisihän lopulta. Oli aluksi ihan toivotonta, kun kaikki oli yksityisyys oli salasanojen ja lukkojen takana, oli kätevästi vuorotyö ja kaverikin oli juonessa mukana. Keräsin vain kalenteriin pikkuasioita, yksi pikkuasia johti toiseen ja lopulta koko kuva oli valmis.

Tuosta kasvisruokalipsahduksesta: meillä mies myös etsi keittiön kaapista soijakastiketta, mitä meillä ei koskaan ole ollut. Laittoi parhaillaan japanilaista ruokaa, mistä ei itse koskaan ole erityisemmin pitänyt ja puhui siitä aivan kuin se olisi ollut meillä vakiosapuskaa. Joskus näillä neropateilla menee kaksi arkea sekaisin.

Teki mieli erota jo aikaisemmin, mutta en halunnut jättää noin suurta päätöstä mielikuvitukseni varaan.

• serfa
        Nyt tarkkana kirjoitti:

Tarkkaile ja pengo, mutta älä sano mitään. varsinkaan kysy, sillä mies ei ikipäivänä myönnä mitään, on vain varovaisempi. Pettäjä ylensä tekee virheitä, kun kuvittelee olevansa nokkela ja luulee ettei toinen aavista mitään. Salamyhkäiseksi muuttunut käytös on on aina tarkistettava. Sinulla on oikeus saada totuus selville, ettei tarvitse elää toisen luomassa valheessa.

Itsellä meni puoli vuotta, mutta selvisihän lopulta. Oli aluksi ihan toivotonta, kun kaikki oli yksityisyys oli salasanojen ja lukkojen takana, oli kätevästi vuorotyö ja kaverikin oli juonessa mukana. Keräsin vain kalenteriin pikkuasioita, yksi pikkuasia johti toiseen ja lopulta koko kuva oli valmis.

Tuosta kasvisruokalipsahduksesta: meillä mies myös etsi keittiön kaapista soijakastiketta, mitä meillä ei koskaan ole ollut. Laittoi parhaillaan japanilaista ruokaa, mistä ei itse koskaan ole erityisemmin pitänyt ja puhui siitä aivan kuin se olisi ollut meillä vakiosapuskaa. Joskus näillä neropateilla menee kaksi arkea sekaisin.

Teki mieli erota jo aikaisemmin, mutta en halunnut jättää noin suurta päätöstä mielikuvitukseni varaan.

Mullakin meni puolisen vuotta ekasta epäilystä siihen, että jätin miehen. En näyttänyt epäilyksiäni ulospäin mitenkään. Joskus kävi niin, että hän jätti puhelimen esim. heti puhelunsa jälkeen pöydälle ja joutui menemään johonkin toisaalle (ovikello soi tms.) ja silloin ennen kuin puhelimen näppäinlukko meni päälle, ehti vilkaista puhelinta. Pitää vaan olla nopea ja pokka pitää. Otin numerot ylös ja selvittelin niitä kun oli aikaa. Puhelimeen tallennetut "Sähköasentaja" ja "Kuntosali" tms. olivat jotain ihan muuta. Joskus autossa hänellä oli bluetooth päällä niin, että auton etupaneelin näytöstä näki, kuka soittaa. Joskus tuli puhelu vieraasta numerosta, ja mies ei "jaksanut" vastata siihen (yllättäen, kun silloin koko puhelu kaikuu auton kaiuttimista), mutta minulla on hyvä numeromuisti, ja painoin numeron mieleeni (ja näpyttelin sen vaivihkaa omaan kännykkään talteen) ja selvitin myöhemmin. Se oli ilmeisesti prepaid, mutta siinä ajan kuluessa huomasin, että ko. numerosta tuli puheluita jonkin verran ja mieskin oli siihen soitellut.

Ehkä mielenkiintoisin ilmiö oli se, että mies alkoi lähtemään välillä iltaisin "siivoamaan autoa" tms. hakemaan huoltoasemalta jotain unohtunutta maitopurkkia. Jos satuin jossain asiassa soittamaan hänelle (esim. osta myös leipää) , puhelin oli aina varattu, ja mies näkee, että yritän soittaa. Takaisin tullessaan hän aina mainitsi, kenen kanssa oli puhunut kun olin soittanut. Milloin se oli Markku ja milloin äiti..

Merkkasin päivämäärät ja kellonajat ylös ja taas joskus muutaman viikon kuluttua kun pääsin puhelimeen käsiksi, pystyin tarkistamaan nuo puhelut. Ei siellä äidin kanssa oltu puhuttu.

Kerran sitten yksissä juhlissa tuli yllättäen eräs nainen juttelemaan todella tuttavallisesti miehelle ja katseli minua hiukan ihmeissään. Miehen käytös muuttui todella omituisesti, silmät alkoivat vetistämään ja hän hermostui. Myöhemmin hän sitten sanoi, että kyseessä on joku "hullu" vanha tuttavanainen, joka oli ollut häneen joskus ihastunut. Selvitin sitten naisen numeron hänen työpaikkansa kautta, ja se oli tuo numero, johon hän oli eniten soitellut.

Toinen oli sellainen (sama mies kyseessä), että tulin töistä aamupäivällä jo kotiin (soitin etukäteen, että olen sairaana ja tulen kotiin), ja mieskin oli kotosalla koko päivän silloin, kun oli jossain pikku flunssassa. Kotona menin yläkertaan nukkumaan ja ovikello soi. Siellä oli silmiinpistävän hyvännäköinen ja meikattu nainen hyvin pienissä vaatteissa, vaikka oli aika kylmä. Näin tämän siis ikkunasta. Mies kävi avaamassa ja hetken kuluttua nainen kipitti pois päin.
        Esitin nukkuvaa ja kysyin kuka ovella oli ollut, ja mies kertoi, että jotain keräystä tehtiin. Ei se nainen kyllä muiden talojen oville käynyt pimpottelemassa.
        Mikä lie.
        Onneksi pääsin miehestä eroon

• Neiti etsivä
        serfa kirjoitti:

Mullakin meni puolisen vuotta ekasta epäilystä siihen, että jätin miehen. En näyttänyt epäilyksiäni ulospäin mitenkään. Joskus kävi niin, että hän jätti puhelimen esim. heti puhelunsa jälkeen pöydälle ja joutui menemään johonkin toisaalle (ovikello soi tms.) ja silloin ennen kuin puhelimen näppäinlukko meni päälle, ehti vilkaista puhelinta. Pitää vaan olla nopea ja pokka pitää. Otin numerot ylös ja selvittelin niitä kun oli aikaa. Puhelimeen tallennetut "Sähköasentaja" ja "Kuntosali" tms. olivat jotain ihan muuta. Joskus autossa hänellä oli bluetooth päällä niin, että auton etupaneelin näytöstä näki, kuka soittaa. Joskus tuli puhelu vieraasta numerosta, ja mies ei "jaksanut" vastata siihen (yllättäen, kun silloin koko puhelu kaikuu auton kaiuttimista), mutta minulla on hyvä numeromuisti, ja painoin numeron mieleeni (ja näpyttelin sen vaivihkaa omaan kännykkään talteen) ja selvitin myöhemmin. Se oli ilmeisesti prepaid, mutta siinä ajan kuluessa huomasin, että ko. numerosta tuli puheluita jonkin verran ja mieskin oli siihen soitellut.

Ehkä mielenkiintoisin ilmiö oli se, että mies alkoi lähtemään välillä iltaisin "siivoamaan autoa" tms. hakemaan huoltoasemalta jotain unohtunutta maitopurkkia. Jos satuin jossain asiassa soittamaan hänelle (esim. osta myös leipää) , puhelin oli aina varattu, ja mies näkee, että yritän soittaa. Takaisin tullessaan hän aina mainitsi, kenen kanssa oli puhunut kun olin soittanut. Milloin se oli Markku ja milloin äiti..

Merkkasin päivämäärät ja kellonajat ylös ja taas joskus muutaman viikon kuluttua kun pääsin puhelimeen käsiksi, pystyin tarkistamaan nuo puhelut. Ei siellä äidin kanssa oltu puhuttu.

Kerran sitten yksissä juhlissa tuli yllättäen eräs nainen juttelemaan todella tuttavallisesti miehelle ja katseli minua hiukan ihmeissään. Miehen käytös muuttui todella omituisesti, silmät alkoivat vetistämään ja hän hermostui. Myöhemmin hän sitten sanoi, että kyseessä on joku "hullu" vanha tuttavanainen, joka oli ollut häneen joskus ihastunut. Selvitin sitten naisen numeron hänen työpaikkansa kautta, ja se oli tuo numero, johon hän oli eniten soitellut.

Toinen oli sellainen (sama mies kyseessä), että tulin töistä aamupäivällä jo kotiin (soitin etukäteen, että olen sairaana ja tulen kotiin), ja mieskin oli kotosalla koko päivän silloin, kun oli jossain pikku flunssassa. Kotona menin yläkertaan nukkumaan ja ovikello soi. Siellä oli silmiinpistävän hyvännäköinen ja meikattu nainen hyvin pienissä vaatteissa, vaikka oli aika kylmä. Näin tämän siis ikkunasta. Mies kävi avaamassa ja hetken kuluttua nainen kipitti pois päin.
        Esitin nukkuvaa ja kysyin kuka ovella oli ollut, ja mies kertoi, että jotain keräystä tehtiin. Ei se nainen kyllä muiden talojen oville käynyt pimpottelemassa.
        Mikä lie.
        Onneksi pääsin miehestä eroon

Täälläkin, miehen puhelin aina varattu. Toisaalta mies on ollut nyt niin mukava ja ottanut minut huomioon. En tiedä mitä ajatella.

• Neiti etsivä
        Neiti etsivä kirjoitti:

Täälläkin, miehen puhelin aina varattu. Toisaalta mies on ollut nyt niin mukava ja ottanut minut huomioon. En tiedä mitä ajatella.

Mies antoi katsoa puhelimen viestit, s-postit ym. Ei löytynyt mitään mielenkiintoista, jotain poikien juttuja autojen laitoista, jääkiekosta ym.

En jaksa kuluttaa ainakaani siihen, että epäilisin toista. Voihan tuo niin minäkin sinua liittyä vaikka äidin kanssa käytyyn puheluun tai muuhun asiayhteyteen.

• Ho-hoijaa
        Neiti etsivä kirjoitti:

Mies antoi katsoa puhelimen viestit, s-postit ym. Ei löytynyt mitään mielenkiintoista, jotain poikien juttuja autojen laitoista, jääkiekosta ym.

En jaksa kuluttaa ainakaani siihen, että epäilisin toista. Voihan tuo niin minäkin sinua liittyä vaikka äidin kanssa käytyyn puheluun tai muuhun asiayhteyteen.

Ei tietty löytynyt mitään - ukkosi on poistanut kaikki vähäki epäilyttävät viestit.

• hmmmmh......

Tais olla provoaloitus. "Mies antoi katsoa puhelimestaan puhelut viestit jne.
      Paljonko tunnet puhelimen tekniikkaa, että yksittäisiä viestejä puheluita ei vois poistaa? Loki? Netin selaushistoriastakin voi poistaa välistä juuri sen sivun jonka haluaa, vaikka muut sivut jää näkyviin ;)

• Neiti etsivä

Voi olla näinkin, mutta ei ainakaan siinä tilanteessa ensin poistanut mitään vaan antoi puhelin suoraan käteeni.

• No höh
        Neiti etsivä kirjoitti:

Voi olla näinkin, mutta ei ainakaan siinä tilanteessa ensin poistanut mitään vaan antoi puhelin suoraan käteeni.

Puhuit itsesi pussiin. "Antoi siinä tilanteessa puhelimen käteesi...ja aloituksessa kysyt mistä saat selvitettyä mistä on kyse? ...??? Mistä tiedät mitä vessassa teki....

• Neiti etsivä
        No höh kirjoitti:

Puhuit itsesi pussiin. "Antoi siinä tilanteessa puhelimen käteesi...ja aloituksessa kysyt mistä saat selvitettyä mistä on kyse? ...??? Mistä tiedät mitä vessassa teki....

Et ymmärtänyt. Pyysin myöhemmin tarkistaa puhelimen, parin päivän kuluttaua ja hän antoi puhelimen silloin suoraan käteeni.

• Dr phill

Ovelimmat paskiaiset älyää poistaa ne viestit sitä mukaa kun on ne lukenut.

• Been there

Mies joka ei halua jäädä kiinni, poistaa todellakin joka ainoan viestin. Vain idiootti jättää poistamatta viestit? Haloo!

• hohioihoihiho

Whatsapp on kans hauska, näät omasta puhelimestasi koska kultamuru on online-tilassa. Oma mies ei ikinä viestittele kenellekään, mutta yhtäkkiä onkin koko ajan paikalla whatsappissa. Kas kummaa niin löytyi viestejä "työkaverilta". Näet myös koska ollut paikalla viimeksi, eli jos käy viiden minuutin välein sovelluksessa, ilmeisesti viestittää koko ajan jollekkin.

• Neiti etsivä

Mun miehellä ei oo whatsapp'ia käytössä. Ei oo kiinnostunut.

• halooooo

Ei kai siellä sovelluksessa käyminen rekisteröidy, vain jos on kirjoittanut viestin?

• pöljä.
        halooooo kirjoitti:

Ei kai siellä sovelluksessa käyminen rekisteröidy, vain jos on kirjoittanut viestin?

Tottakai näkyy käyminenkin, vaikkei kirjoittaisi sanaakaan.

• 4+17
        pöljä. kirjoitti:

Tottakai näkyy käyminenkin, vaikkei kirjoittaisi sanaakaan.

Mutta senkin saa pois. Vain paikalla oleminen näkyy. Tuli tämä huomattua kun mieheni "yllättäen" innostui Whatsappista.

• Kiinni jäi

Minun exälläni oli prepaid-kännykkä, toinen skype, toinen sähköposti ja peräti toinen facebook-profiili salasuhteita varten. Oman puhelimensa ja läppärinsä hän saattoi jättää huoletta auki suuren yleisön nähtäväksi.

Mies sitten käytti josku Macbookiani, vaikka poisti tunnollisesti sivuhistorian. Kun etsin yhtä omaa tärkeää nettisivun tallennusta sieltä netin uumenista, niin esiin tuli läppärin sivukaappaus miehen salaisesta sähköpostista. Mies ei tajunnut, että Mäkki ottaa automaattisesti nettisivuista sivukaappaukset ja tallentaa ne. Sinne miehen salapostiin oli tullut viestiä myös eräältä deittisivustolta nimimerkille. Siitä oli helppo jatkaa.

Ja miksi kaikki vaivannäkö? Miehelle flirtit ja salasuhteet oli kiva harrastus. Erota hän ei halunnut mistään hinnasta. Nykyisinkin käveisee välilä "kotona" ja puhuu lomamatkoista ja tulevaisuudeta aivan kuin olisimme vielä naimisissa.

• kokemusta on

neiti etsivä
      asenna tietsikkaan ohjelma joka tallentaa jokaisen näppäiyn - keylogger
      ihan sama poisteleeko mies sivuhistorian vai ei
      näet kaiken mitä hän on näpytellyt, sivut joilla käynnyt
      puhelinlaskun erittely antaa tietoja

älä kysy, tuskin myöntää
      nuuski, vakoile, mutta niin ettei hän tajua olevansa epäilyn alainen

• Tunnustusreitti

Itse taas haluaisin Vaimon tietoon sen, että hänen miehensä käy luonani, mutta kun ei ole keinoa jolla se ei sattuisi omaan nilkkaan. Tiesin mitä on tulla petetyksi, ja nyt aiheutan sitä samaa toiselle avioliitossa olevalle. Tästä miehestä en vain saa tarpeekseni. (what goes around, comes around) Vinkkejä?

• kaikki se kärsii

Jos itse jo olet kokenut sen helvetin, jonka pettävä mies aiheuttaa, niin miksi jatkat, etkä kerro vaimolle??? Moni pettävä mies haukkuu vaimoaan, PAHOINPITELEE ja alistaa, ja siitäkö sinä nautit??? Etkö tajua, että vaimo ansaitsee TIETÄÄ miehen pettävän, ansaitsee saada oikeat, pitävät todisteet, että pääsee irti sadistisesta kohtelusta???!!! Jos näkisit, miten mies kohtelee vaimoaan, kun hänen epäilyksensä tulee ilmi, niin et tasan viivyttäisi ilmoittamista ja vielä vähemmän kykenisit nauttimaan miehestä, joka kotonaan on raakalaismainen hirviö peto!!! Tällaista raakalaisuutta, jopa pelkän nyrpeän ilmeeni takia, olen itse kokenut, hirveitä syytöksiä ja uhkailuja, enkä soisi kenenkään naisen joutuvan kokemaan samaa!!! Vapisin ja pelkäsin, enkä tiennyt, miksi käyttäytyi minua kohtaan uhkaavasti. Repi hiuksistani, kaatoi lattialle ja hakasi ja potki ja repi vaatteitani haukkuen mielenvikaiseksi. Mies oli kotona arvaamaton. Usein järjesti mielipuolisen raivon vain siksi, että pääsi livahtamaan sen varjolla jonnekin, päiväkausiksi, jopa viikoiksi! Jonkun aviorikoskumppanin luokse? Voitko kuvitella, miten minuun SATTUI se kohtelu? Tällaistako haluat sille vaimolle, jonka mies SINULLE VALEHTELEE, niinkuin tekee vaimolleenkin! Ei hän kerro sinulle, että lähtiessään sua vetämään, veti vaimoaan nyrkillä päin näköä! Jos kysyt, kieltää. Ei hän sellaista myönnä, kenellekään. Vaimolla voi olla paljonkin todisteita esittää. Sinäkö hykertelet nautinnoissasi sellaisen miehen sylissä tietäen, että juuri tuo kaksinaamaisuus tekee miehestä vaimoaan kohtaan hirviön?

• tulellaleikkijä olet

Kyllä tulet saamaan tarpeeksi! Se on vain ajan kysymys! Useat miehet todellakin välittävät vaimostaan,vaikka sitä on vaikea uskoa! Osa muuttuu kakkosta kohtaan jopa uhkailevaksi,jos tietvät,että kakkonen haluaisi käräyttää miehen vaimolleen! Voi ola,että jopa väkivaltaisia piiryeitä tulee miehestä ilmi,joka muuten vaikuttaa hellältä ja mukavalta! Varo..leikit tulella!!!!

• sydämetön olet

Miten sä voi olla noin sydämetön ihminen? Olet kokenut pettämisen aiheuttaman tuskan ja silti teet itse samoin. Eihän tuossa ole muuta keinoa, kuin sanot miehelle, että tää oli tässä. Etkä kerro vaimolle. Miksi haluaisit syytöntä ihmistä satuttaa enempää? Mies ei varmasti ole luvannut sulle mitään, ei eroa, ei avioliittoa sun kanssa. Eihän?

Kertomalla vaimolle sä melko varmasti menetät miehen. Ja pistät vieraan perheen elämän sekaisin. Onko sussa munaa ottamaan myös vastuu teoistasi, jos sen teet? Sua tullaan syyttämään vaikka mistä. Ja sähän oletkin osasyyllinen petokseen. Kestätkö sen?

Sua sattuu joka tapauksessa omaan nilkkaan. Pahimmassa tapauksessa sä saat sen pettäjän itsellesi. Joka pettää myös sua. Mutta eihän se haittaa, kun sä et tunne empatiaa ketään kohtaan.

• Käräytä se sika

Teet itsellesi jonkun sähköpostiosoitteen ja lähetät vaimolle sähköpostia. Jos tiedät, missä vaimo on töissä, sähköpostiosoitteen päätteleminen on helppoa.

• Kikka 6969

Sports tracker päälle puhelimessa ja se puolison auton hanskalokeroon, läppäri omaan autoon, ja ajella perässä vieraan sylin pihaan. Toimiva ratkaisu.

• Kikka 696969

Find my iphone yms. toimii kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1028
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      873
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe