Kokemuksia kesätöistä hautausmaalla

uteliasmimmi

Alle 18-vuotiaiden, eli millaisia työtehtäviä ja millaista ylipäätänsä oli, minkäsuuruiset palkat, ja päivien pituudet? Milloin voi hakea, kun tuntuu ettei netissä vielä ole alle 18-vuotiaille hakua? (uusimaa)

1

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velma

Alle 18-vuotiaiden haut on yleensä vähän myöhemmin (helmi-maaliskuussa kai?), nyt on haussa yli 18-vuotiaiden kausityöpaikat. Palkasta ei ole tietoa, kun itse olen ollut vaan täysi-ikäisenä, mutta TESsin mukaan ne kai menee nuoremmillakin. Päivät on nuoremmillakin täysiä työpäiviä eli klo 7 alkaa ja päättyy joskus 15-15.30 aikaan (perjantaina ehkä aikaisemmin). Työtehtävinä hautausmaalla kaikilla on yleensä ykköstehtävänä sopimushautojen hoito eli kukkien istuttaminen, nyppiminen ja kastelu. Toinen iso homma on ruohonleikkuu, mutta se riippuu paikasta, että saako alle 18-vuotiaat niitä koneita käyttää. Muuten sitten on puiden ja pensaiden leikkuuta, lehtien haravointia ja käytävien hoitoa.

Mä olen ollut hautausmaalla Espoossa ja Vantaalla töissä. Eilen lähti hakemukset tämän kesän paikkoihin. Mulla on alan koulutus ja menen mielummin hautausmaalle töihin kuin kaupungille tai yksityiselle. On vähemmän kiireistä työtä kuin yksityisellä, mutta ei ole sitä roskien keräämistä ja autolla ajelua mitä kaupungilla on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2339
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2328
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      13
      1695
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1532
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1251
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      105
      1198
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1142
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      957
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      858
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      130
      845
    Aihe