Osaa ne naisetkin

Sääd Mään

Viiden vuoden yhteiselo päättyi kuin seinään. Ei selittelyjä, ei syiden purkamista. Häntä ahdistaa ja on suhteen tulevaisuus arveluttanut kuulema jo puoli vuotta.
Kuitenkaan sen puolen vuoden aikana ei ole sanallakaan hiiskunut asiasta. Jos olen yrittänyt keskustella, on seurauksena usein ollut mykkäkoulu.
Nämäkin syyt sain tietää kirjeellä, jota oli jättämässä ulkotakki päällään.
Olen ollut koti-isänä nyt melkein vuoden ja hän on käynyt töissä. Nyt sitten ollaan sormet suussa sekä tyttö 2v että isä 30v mitä tulevan pitää ja kuinka sitä elellään.

Tiedän että selviän, en vaan koskaan uskonut olevani näin avuton ja voimaton.

5

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sad woman

      Samalla tavalla kävi mullekin.Mies lähti ilman kummempaa selitystä ja oli jo mielessään tehnyt eroa ties kuinka kauan.Ihan rikki ja todellakin samat fiilikset avuton ja voimaton olen.On todella raskasta erota ja sitten alkaa rakentaa elämää alusta.Vie voimia, aikaa, surua on paljon.Ei jaksais tällästä elämää kun ei kaksais nousta aamuisin sängystä ylös kun ei mitään syytä...

    • Sääd Mään

      Onneksi itsellä sentään löytyy syy nousta ylös, mutta muuten aika tuttuja tunteita. Ehkäpä tämä tästä.

      On vaan niin saatanan epäreilua pohtia yksinään suhteen ongelmia antamatta toiselle osapuolelle edes mahdollisuutta vastata tai jopa parantaa asioita.
      Mun ajatusmaailmassa aikuiset toisiaan rakastavat ihmiset yrittävät ensin parantaa suhteen ja ongelmat ja vasta sen epäonnistuttua eroavat. Varsinkin kun meilläkin yhteinen lapsi on.

    • sa d woman

      Toivon sulle paljon voimia varsinkin lapsen hoitoon.Tehkää viisaita päätöksiä lapsenne takia.Se on se kaikista tärkein.

    • myöntäätäytyy

      Juuri tuon takia en ole uskaltanut keneenkään sitoutua..yksi avoliitto takana..se särki minusta jotakin..siitä on aikaa vuosia,en kertakaikkiaan ole uskaltanut keneenkään ihastua täysillä..en vaan luota..se voi olla minun menetykseni,mut ei ole tullut sellasta tunnetta et katuisin sitä eroa..tai etten ole ollut suhteissa vuosiin..

    • dfbsfgb

      viiden vuoden paikkeilla suhteessa on se vaihe kun molemmat itsenäistyvät elämään enemmän irti toista, mitä parisuhde tai rakkausteoreetikoihin on uskominen
      onko muita merkkejä ollut ilmassa aiemmin
      oliko naisellesi lasten hankinta vain sellainen nuoruuden haave, johon sinua tarvittiin, näitä asioita ehkä kannattaisi kysyä häneltä suoraan että pääset elämässä eteenpäin nokkapystyssä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe