Luettele hyvät puolet (jos keksit) ja huonot (kaikkia ei tarvitse listata).
Mitä mieltä Geniosta?
23
102
Vastaukset
SE YMMÄRTÄÄ MUSIIKISTA
- Okei, tulisko
mieleen mitään hyviä puolia?
- Niin mut:.!1#%?+
monte24 kirjoitti:
no ymmärtää hyvän musiiikin päälle
.
"Mitään hyviä puolia????"
har!
. Niin mut:.!1#%?+ kirjoitti:
.
"Mitään hyviä puolia????"
har!
.YMMÄRTÄÄ HYVÄN MUSIIIIIIIKIN PÄÄLLE
Tuskin tulet mitään vastauksia tähän saamaan...
Mutta mitä mieltä sinä, ap, olet minusta? Ja miksi olet sitä mieltä mitä olet? Siitä voitais keskustella...JOs mä olisin sä niin mä olisin vastannu tuohon ap:n kysymykseen. Vähäkö tulis itseriittoisuuspisteitä.
relaxed_eyes kirjoitti:
JOs mä olisin sä niin mä olisin vastannu tuohon ap:n kysymykseen. Vähäkö tulis itseriittoisuuspisteitä.
En mä ole itestäni paljon mitään mieltä. En enää.
Mut näin niinkun pääasiallisesti hyvin tyytyväinen siihen mitä olen. Tämä vuosi on tulee olemaan vielä hyvä vuosikin minulle, en vielä tiedä minkä takia tai mitä hyvää tulee tapahtumaan, mutta tiedän että tää vuosi tulee olemaan hyvä. Mulla ei ole ollut yhtä hyvää fiilistä vuodenvaihteessa tai mitä oli nyt viime jouluna, ollut varmaan yli kymmeneen vuoteen. Yksi aikakausi elämässäni on päätymässä ja jotain muuta tulossa tilalle...Genio.Mente kirjoitti:
En mä ole itestäni paljon mitään mieltä. En enää.
Mut näin niinkun pääasiallisesti hyvin tyytyväinen siihen mitä olen. Tämä vuosi on tulee olemaan vielä hyvä vuosikin minulle, en vielä tiedä minkä takia tai mitä hyvää tulee tapahtumaan, mutta tiedän että tää vuosi tulee olemaan hyvä. Mulla ei ole ollut yhtä hyvää fiilistä vuodenvaihteessa tai mitä oli nyt viime jouluna, ollut varmaan yli kymmeneen vuoteen. Yksi aikakausi elämässäni on päätymässä ja jotain muuta tulossa tilalle...Mutta tolla aapeella näyttäisi tuottavan suunnattomia vaikeuksia muodostaa se oma mielipide minusta...
hyvät puolet? näkisin juurikin sen rauhallisuuden josta aiemmin oon jo maininnut ja sen ettei herkästä hermostu.. keskustelukykyinen ja fiksu, perustelee asiansa. mun mittapuulla on jo paljon. buddy on toinen samanlainen, ehkä ainaisella ja paremmalla huumorintajulla tosin varustettuna :)
huonot.. no tässä lyhkäisyydessään: http://quotez.co/wp-content/uploads/media/just-keep-moving-forward.jpg koska mun mielestä tuommonen ajattelutapa on narsistien ja muitten luonnehäiriöisten unelmaa.
tietty se että piti paskana mun testiä, se ei oo ikinä hyvä.. huomioonottaen että ehkä kerranpari vuodessa aloituksenki teen.
hirveetä tälleen arvostella ku ei tiiä eikä tunne ihmistä ulkopuolelta.- RekN.
Pohjattoman omahyväinen tyyppi ja heikko itsetunto tai sitten tosiaan on narsisti, kun joku on eri mieltä kempsun kanssa, alkaa kakkaa sataa niskaan. Tai viestistä toiseen että ei mua kiinnosta ei mua kiinnosta :-) Tyypillinen persu populisti, kannattaisi liittyä persuihin. Ohuesti asiaa mutta paljon marinaa tyyppiä Jykä ja Juttis ja Sarasvuo on idiootteja ;-)
Parhaat naurut Geniolta saa. Ottaa itsensä kuoleman vakavasti, puhuu välillä itsestään kolmannessa persoonassa kuin mikäki kuninkaallinen :-p Vieläkin naurattaa kempsulaisen kirjoitus, jossa hän ilmoitti että jo vuonna 2008 palstan naiset haaveilivat vain hänestä :-D- hygfrtkij
Mielenkiintoista hymiöiden käyttöä. Mutta kun takana on viisi vuotta tauotonta naurua, niin ehkä tuo on ymmärrettävää.
- Jxbsldkxkk
hygfrtkij kirjoitti:
Mielenkiintoista hymiöiden käyttöä. Mutta kun takana on viisi vuotta tauotonta naurua, niin ehkä tuo on ymmärrettävää.
Leonid on tahattoman komiikan metsuri;)
- kuule dorka
ETKÖ KEKSI OMAA NIMIMERKKIÄ?
- Scciic
tyhjänpäiväinen jaarittelija.suuret luulot itsestään.ainainen genio sitä genio tätä.ei kiinnosta enää sen jutut sitäkään vähää
Höh... Siinäkö nämä nyt oli...? :)
- ???
Oletko pettynyt aloituksesi saamaan vastaus määrään :)
??? kirjoitti:
Oletko pettynyt aloituksesi saamaan vastaus määrään :)
Aloitukseni? Noh, taas kerran voit uskoa ihan mitä haluat.
Minusta tämä olisi vaan ollut joillekin teistä oiva tilaisuus avautua ja puhua suu puhtaaks. Olisi helpottanut teidänkin oloa, ainakin tilapäisesti...Genio.Mente kirjoitti:
Minusta tämä olisi vaan ollut joillekin teistä oiva tilaisuus avautua ja puhua suu puhtaaks. Olisi helpottanut teidänkin oloa, ainakin tilapäisesti...Mut ei teillä ole munaa tehdä sitä edes puskasta... :(
- ???
Genio.Mente kirjoitti:
Minusta tämä olisi vaan ollut joillekin teistä oiva tilaisuus avautua ja puhua suu puhtaaks. Olisi helpottanut teidänkin oloa, ainakin tilapäisesti...Eikö tämä ole oma aloituksesi? Täytyy olla, onhan rakkain puheenaiheesi Genio.Mente
??? kirjoitti:
Eikö tämä ole oma aloituksesi? Täytyy olla, onhan rakkain puheenaiheesi Genio.Mente
Itseasiassa yksi rakkaimmista puheenaiheistani on musiikki. Itsestäni puhuminen laahaa jossain hyvin kaukana listallani...
- ???
Genio.Mente kirjoitti:
Itseasiassa yksi rakkaimmista puheenaiheistani on musiikki. Itsestäni puhuminen laahaa jossain hyvin kaukana listallani...
Et ehkä sitten huomaa miten jatkuvasti puhut itsestäsi ihailevaan sävyyn. :)
??? kirjoitti:
Et ehkä sitten huomaa miten jatkuvasti puhut itsestäsi ihailevaan sävyyn. :)
Mua voi syyttää monista asioista, mutta sokeudesta itseäni kohtaan ei. Jos mä alkaisin puhumaan enemmän itsestäni ja kertoisin minkälainen oikeasti olen, mihin pystyn jne... Parempi vaan etten tee sitä. Kun tämä vähäkin, mitä olen täällä itsestäni kertonut, saa sinut ja jotkut muut niin tolaltaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti7111291Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312312Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori701870Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141675- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811436- 541156
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2211138- 311045
Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos20996