Mitä mieltä Geniosta?

jantsukka...

Luettele hyvät puolet (jos keksit) ja huonot (kaikkia ei tarvitse listata).

23

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SE YMMÄRTÄÄ MUSIIKISTA

      • Okei, tulisko

        mieleen mitään hyviä puolia?


      • Okei, tulisko kirjoitti:

        mieleen mitään hyviä puolia?

        no ymmärtää hyvän musiiikin päälle


      • Niin mut:.!1#%?+
        monte24 kirjoitti:

        no ymmärtää hyvän musiiikin päälle

        .

        "Mitään hyviä puolia????"

        har!

        .


      • Niin mut:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Mitään hyviä puolia????"

        har!

        .

        YMMÄRTÄÄ HYVÄN MUSIIIIIIIKIN PÄÄLLE


    • Tuskin tulet mitään vastauksia tähän saamaan...

      Mutta mitä mieltä sinä, ap, olet minusta? Ja miksi olet sitä mieltä mitä olet? Siitä voitais keskustella...

      • JOs mä olisin sä niin mä olisin vastannu tuohon ap:n kysymykseen. Vähäkö tulis itseriittoisuuspisteitä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        JOs mä olisin sä niin mä olisin vastannu tuohon ap:n kysymykseen. Vähäkö tulis itseriittoisuuspisteitä.

        En mä ole itestäni paljon mitään mieltä. En enää.

        Mut näin niinkun pääasiallisesti hyvin tyytyväinen siihen mitä olen. Tämä vuosi on tulee olemaan vielä hyvä vuosikin minulle, en vielä tiedä minkä takia tai mitä hyvää tulee tapahtumaan, mutta tiedän että tää vuosi tulee olemaan hyvä. Mulla ei ole ollut yhtä hyvää fiilistä vuodenvaihteessa tai mitä oli nyt viime jouluna, ollut varmaan yli kymmeneen vuoteen. Yksi aikakausi elämässäni on päätymässä ja jotain muuta tulossa tilalle...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        En mä ole itestäni paljon mitään mieltä. En enää.

        Mut näin niinkun pääasiallisesti hyvin tyytyväinen siihen mitä olen. Tämä vuosi on tulee olemaan vielä hyvä vuosikin minulle, en vielä tiedä minkä takia tai mitä hyvää tulee tapahtumaan, mutta tiedän että tää vuosi tulee olemaan hyvä. Mulla ei ole ollut yhtä hyvää fiilistä vuodenvaihteessa tai mitä oli nyt viime jouluna, ollut varmaan yli kymmeneen vuoteen. Yksi aikakausi elämässäni on päätymässä ja jotain muuta tulossa tilalle...

        Mutta tolla aapeella näyttäisi tuottavan suunnattomia vaikeuksia muodostaa se oma mielipide minusta...


    • hyvät puolet? näkisin juurikin sen rauhallisuuden josta aiemmin oon jo maininnut ja sen ettei herkästä hermostu.. keskustelukykyinen ja fiksu, perustelee asiansa. mun mittapuulla on jo paljon. buddy on toinen samanlainen, ehkä ainaisella ja paremmalla huumorintajulla tosin varustettuna :)

      huonot.. no tässä lyhkäisyydessään: http://quotez.co/wp-content/uploads/media/just-keep-moving-forward.jpg koska mun mielestä tuommonen ajattelutapa on narsistien ja muitten luonnehäiriöisten unelmaa.

      tietty se että piti paskana mun testiä, se ei oo ikinä hyvä.. huomioonottaen että ehkä kerranpari vuodessa aloituksenki teen.

      hirveetä tälleen arvostella ku ei tiiä eikä tunne ihmistä ulkopuolelta.

    • RekN.

      Pohjattoman omahyväinen tyyppi ja heikko itsetunto tai sitten tosiaan on narsisti, kun joku on eri mieltä kempsun kanssa, alkaa kakkaa sataa niskaan. Tai viestistä toiseen että ei mua kiinnosta ei mua kiinnosta :-) Tyypillinen persu populisti, kannattaisi liittyä persuihin. Ohuesti asiaa mutta paljon marinaa tyyppiä Jykä ja Juttis ja Sarasvuo on idiootteja ;-)

      Parhaat naurut Geniolta saa. Ottaa itsensä kuoleman vakavasti, puhuu välillä itsestään kolmannessa persoonassa kuin mikäki kuninkaallinen :-p Vieläkin naurattaa kempsulaisen kirjoitus, jossa hän ilmoitti että jo vuonna 2008 palstan naiset haaveilivat vain hänestä :-D

      • hygfrtkij

        Mielenkiintoista hymiöiden käyttöä. Mutta kun takana on viisi vuotta tauotonta naurua, niin ehkä tuo on ymmärrettävää.


      • Jxbsldkxkk
        hygfrtkij kirjoitti:

        Mielenkiintoista hymiöiden käyttöä. Mutta kun takana on viisi vuotta tauotonta naurua, niin ehkä tuo on ymmärrettävää.

        Leonid on tahattoman komiikan metsuri;)


    • kuule dorka

      ETKÖ KEKSI OMAA NIMIMERKKIÄ?

    • Scciic

      tyhjänpäiväinen jaarittelija.suuret luulot itsestään.ainainen genio sitä genio tätä.ei kiinnosta enää sen jutut sitäkään vähää

    • Höh... Siinäkö nämä nyt oli...? :)

      • ???

        Oletko pettynyt aloituksesi saamaan vastaus määrään :)


      • ??? kirjoitti:

        Oletko pettynyt aloituksesi saamaan vastaus määrään :)

        Aloitukseni? Noh, taas kerran voit uskoa ihan mitä haluat.

        Minusta tämä olisi vaan ollut joillekin teistä oiva tilaisuus avautua ja puhua suu puhtaaks. Olisi helpottanut teidänkin oloa, ainakin tilapäisesti...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Aloitukseni? Noh, taas kerran voit uskoa ihan mitä haluat.

        Minusta tämä olisi vaan ollut joillekin teistä oiva tilaisuus avautua ja puhua suu puhtaaks. Olisi helpottanut teidänkin oloa, ainakin tilapäisesti...

        Mut ei teillä ole munaa tehdä sitä edes puskasta... :(


      • ???
        Genio.Mente kirjoitti:

        Aloitukseni? Noh, taas kerran voit uskoa ihan mitä haluat.

        Minusta tämä olisi vaan ollut joillekin teistä oiva tilaisuus avautua ja puhua suu puhtaaks. Olisi helpottanut teidänkin oloa, ainakin tilapäisesti...

        Eikö tämä ole oma aloituksesi? Täytyy olla, onhan rakkain puheenaiheesi Genio.Mente


      • ??? kirjoitti:

        Eikö tämä ole oma aloituksesi? Täytyy olla, onhan rakkain puheenaiheesi Genio.Mente

        Itseasiassa yksi rakkaimmista puheenaiheistani on musiikki. Itsestäni puhuminen laahaa jossain hyvin kaukana listallani...


      • ???
        Genio.Mente kirjoitti:

        Itseasiassa yksi rakkaimmista puheenaiheistani on musiikki. Itsestäni puhuminen laahaa jossain hyvin kaukana listallani...

        Et ehkä sitten huomaa miten jatkuvasti puhut itsestäsi ihailevaan sävyyn. :)


      • ??? kirjoitti:

        Et ehkä sitten huomaa miten jatkuvasti puhut itsestäsi ihailevaan sävyyn. :)

        Mua voi syyttää monista asioista, mutta sokeudesta itseäni kohtaan ei. Jos mä alkaisin puhumaan enemmän itsestäni ja kertoisin minkälainen oikeasti olen, mihin pystyn jne... Parempi vaan etten tee sitä. Kun tämä vähäkin, mitä olen täällä itsestäni kertonut, saa sinut ja jotkut muut niin tolaltaan...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe