Meikkivoide 13 vuotiaalle

A_puva

Millainen meikkivoide sopisi 13 vuotiaalle, olen ajatellut mabylinen fit me sarjaa. Mikä olisi hyvä mutta ei liian peittävää. Ja hinta max.20€ .kiitos jo etukäteen ;D

5

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fit me.

      Mulla itellä käytössä toi fit me (ei koko naamassa todellakaa!) ja oon ite kokenu sen paremmaksi kuin peiteaineet. Se enemmänki vaan tasoittaa ihon väriä eikä niinkään peitä :). Myös Maybellinen Dream Matte Mousse on helppokäyttönen voide, joka tuo todella kevyen lopputuloksen.

      • fit me.

        Nii ja ainii ite oon pian 15 :)


    • jotainvinkkejä

      Mulla on nyt käytössä Maybelline Dream satin liquid meikkivoide (sävy on joku light porcelain, se kaikkein vaalein) ja mulle sopiva tuote, peittää ihan hyvin, muttei tee sellaista luonnottoman sameaa pintaa. Mutta, jos olet todella vaalea niin en suosittele, sillä vaaleinkin sävy tummuu eli "hapettuu" hieman levityksen jälkeen. Hinta on jotain 13-14 e välissä, eli oo pahan hintainen. Ja pieni miinus vielä siitä, että koska voide on pumppupullossa niin ihan siitä viimeistä pisaraa ei saa käytettyä.

      Itellä ei oo tosta fit me tuotteista kokemusta,mutta kaverini kehui fit me meikkivoiteen maasta taivaisiin. Sävyvaihtoehtojakin on kuulemma aivan vaaleahipiäisillekkin.

      Ja sitten yks vaihtoehto on Lumene natural code meikkivoide. Ei maksa paljoa (tarkkaa hintaa en muista) ja tekee luonnollisen lopputuloksen. Tässäkin meikkivoiteessa on todella vaaleita sävyjä, itse käytin sävyä fudge joka sopii minulle hyvin. Suosittelen!

    • näin on

      Pilaavat ihon lopullisesti moiset voiteet.

      Ne tukkii ihohuokoset.

      • why

        no kuule ei pilaa jos puhdistaa huolellisesti päivittäin. ihme idiootteja täälläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe