Yves Rocherin sivuilta en ole löytänyt tietoa verkkokaupassa käytössä olevia maksutapoja. Sivut ovat tosi sekavat, on mainosta ja tarjousetuja ym. Haluaisin tietää voiko sieltä tilata siten että käyttää maksutapana nordean verkkopankkia. Ei siis laskua eikä luottokorttia, vaan verkkopankkia. Tietääkö joku?
Vastaukset 5
- Onnistuu!
Kyllä siellä verkkopankilla maksaminen onnistuu. Maksuvaihtoehdot tulevat näkyviin tilausta tehdessä.
- haluuntietää
Kiitos vastauksesta! Täytyy mennä katsastamaan tarjontaa :)
- Onnistuu!
Ole hyvä vain! :) Nyt onkin ihan hyvä aika katsella YR:n tarjontaa, siellä on ihan kivoja tarjouksia tällä hetkellä.
- SummerLove1985
Ei Yves Rocherin nettisivujen kautta kannata tilata mitään kun maksutapoja on huonosti ja sivut ovat todella alkeelliset. Ei mitenkään nykyaikainen yritys. Tässä sähköposti firmasta 1.12.2016: "Ostoehdot ovat samat kaikille asiakkaillemme, mutta ne vaihtelevat kampanjasta ja myyntikanavasta riippuen. Tarjoamme korkeamman luottorajan ja pidemmän maksuajan postimyynnin tilauksille. Kotisivujen ja uutiskirjeen tarjouksista tehtyjen tilausten luottoraja on alhaisempi ja maksuaika on aina lyhyempi. Tämän päätöksen olemme tehneet maailmanlaajuisesti Yves Rocher’lla." Oikeasti? Yritys selvästi haluaa asiakkaita lähinnä postimyynnin kautta. Erikoista menoa!
- Anonyymi
Yves-Rocher
-oletteko ystävälliset ja ilmoitatte maksutilinne, olen estynyt samaan tietoa aiemmista
laskuistanne.
-onko tämä lokakuun paketti, josta olen lähettänyt tilauksen n 14.12.22?
Kulkeutunut muualle, esite löytyi, ym.
terveisi maija k niemi,
jk - minun kotirauhani on rikottu jo alkutalvesta alkaen, väärä sähkölasku ja sähköt
poikki, kunnes 020823 minut suoraan sanottuna kaapattiin pitkäniemen sairaalan
vanhuspsykiatriaan, olin aloittanut asunnon suursiivouksen ......! mkn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5791390Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680- 34519
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5519Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28474- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE149434- 22412