Onko tavallisia speedoja käyttävällä perusnörtillä mitään mahiksia noihin ihanuuksiin?
Itse en halua ryhtyä uikkarimalliksi, koska näyttäisin naurettavalta muotiuikkareissa, voisivatko
hyväksyä tavallisesti pukeutuvan miehen myös, jos esim uikkarimaku olisi muuten samansuuntainen?
Esim. tällaisia tarkoitan http://fuckyeahswimsuitmodels.tumblr.com/
???
Ihanat uimapukumallit?
Uikkarinörde
1
<50
Vastaukset
Jaa, no jos epäilet, että jollakin noista naisista sattuisi hyvinkin olemaan pulaa miesseurasta, niin siitä vain rohkeasti ottamaan yhteyttä ja kysymään asiata häneltä itseltään…
Vaikka eipä sillä, etteikö kauniskin nainen voisi olla yksin. Onhan tuolla treffipuolellakin välillä ollut tarjolla semmoisia alusvaatemallin näköisiä tai missikisojen kruunua kantavia kaunottaria. Varmuutta ei toki minulla siitä ole, että ovatko aitoja, mutta miksipä ei ainakin osa voisi ollakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405