Uutta putkeen

Mua itseäni ärsyttää kun ihmiset sanoo heti eron jälkeen et uutta kehiin tai isket itelles yhden yön huvia. En halua kumpaakaan vielä, en ole vielä valmis. Ei yksin olo niin kamalaa ole.
Tosin jotkut eivät kestä yksinolemista yhtään. Heti pitää joku olla. Ihmettelen mistä ne heti sen uuden löytyvätkin. Tää taitaa olla väärä palsta kyl sen pohtimiseen.

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+7

      Naisilla on paljon helpompaa olla yksin, koska se on aina oma valinta. Miehillä yksinäisyys johtuu siitä ettei saa ketään.

      Mieti itse tuntuisiko pahemmalta kestää yksin oloa, jos et saisi ketään miestä millään, vai jos ei vaan huvita ottaa ketään miestä.

      • PAH , on niitä miehiäkin jotka eivät kestä olla hetkeäkään yksin. Heti on uus nainen käsivarressa


      • 15+18
        glittergirl kirjoitti:

        PAH , on niitä miehiäkin jotka eivät kestä olla hetkeäkään yksin. Heti on uus nainen käsivarressa

        Suomessa parisuhde alkaa naisen oikusta ja päättyy naisen oikkuun. Miehet ottavat vain mitä on tarjolla. Naiset ovat tarjoajia ja voivat päättää milloin suhteet alkavat.

        On eriasia olla yksin omasta tahdostaan kuin olosuhteiden pakosta.


      • yetjej
        glittergirl kirjoitti:

        PAH , on niitä miehiäkin jotka eivät kestä olla hetkeäkään yksin. Heti on uus nainen käsivarressa

        on niitä miehiä niin. yksi ymmenestä. jokaisella naisella on kuitenkin vara valita. no pähkäile rauhassa mitä teet. ootko ens viikon vielä yksin vai otatko poikkiksen


      • yetjej kirjoitti:

        on niitä miehiä niin. yksi ymmenestä. jokaisella naisella on kuitenkin vara valita. no pähkäile rauhassa mitä teet. ootko ens viikon vielä yksin vai otatko poikkiksen

        Huvittava tuo näkemys että otan poikkiksen. Ei nääs ole näköpiirissä yhtään miestä jonka tietäisin haluavan tasavertaiseen parisuhteeseen just mun kanssa. Mut mä en olekaan hupakko pissis joka pyörii baareissa hyppyritukkien keskellä. Vaan aikuinen nainen


    • mik84

      Tuttava piirissä erosi vasta pariskunta joista molemmat etsivät uuden kumppanin lähes viikon sisällä tuosta erostaan. Useampi kaveri on sen sanonutkin että ei vaan osaa olla yksin. Kun on tottunut siihen että se toinen on siinä lähettyvillä niin se tilanne kun pitääkin mennä sinne tyhjään kotiin yksin niin se vaan tuntuu niin masentavalta. Tosin ovat myöntäneet senkin että juuri tälläinen ns. laastari suhde ei ole ikinä toiminut pidemmän päälle vaan hauskaa on pidetty ja sitten pikkuhiljaa homma alkanut hiipumaan siitä alkuhuumasta päättyen taas siihen erohetkeen. Tuosta vaan tulee melkoinen oravan pyörä jos jatkuvasti pitää olla etsimässä uutta ilman että hetken kävisi läpi edellistä suhdetta ja syitä miksi se päättyi niinkuin päättyi.

      Itsellä vei edellisestä suhteesta toipuminen toista vuotta ja tuonkin jälkeen on tullut oltua vielä pitkään sinkkuna ihan omasta tahdosta. On ollut hyvää aikaa miettiä asioita ja sitä mitä sitä oikeasti haluaa seuraavalta parisuhteelta. Eli rauhassa vaan, ei sitä aina tarvitse olla kiire vaikka tämä nykymeno siihen tuntuu painottavankin.

    • ,fhk,fhj

      itsehän olen reilut kuusi vuotta eron jälkeen "ihan rauhassa" mietiskellyt mitä haluan

    • rhsfhsfh

      ei yksin olo kamalaa ole kun tietää sen kestävän tasan sen aikaa kun itse sitä sietää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe