Onko yksinkertainen.blondi kuvavaras?

määmy

Eli tehnyt zisel:it (tai ehkä pitäisi sanoa dazut) ts. varastanut kuvan netistä ja postannut sen palstalle ja väittänyt olevansa kuvan henkilö?

Kyllä vai ei?


http://aijaa.com/M3wjXn

40

313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marijari

      Mikäli nainen on aito on hänellä munaa näyttää käsivarsinimmarikuva.


      Huhuu! 8D

    • no mutta jo on ryppyinen paita! :D

      • määmy

        Aivan, mutta olennaista olisi tietää että kuka on kuvan henkilö.

        Kuva on luultavasti otettu Yhdysvalloissa.


      • Jep, istuttu autossa koko päivä :D En olis halunnu tota kuvaa enää nähdä, ei ole edes itsellä tallella. Lisäksi mun tukka on aivan (kanan)p*rseestä.. Kädetkin näyttää omituisilta.. Kauhean suonikkaat.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jep, istuttu autossa koko päivä :D En olis halunnu tota kuvaa enää nähdä, ei ole edes itsellä tallella. Lisäksi mun tukka on aivan (kanan)p*rseestä.. Kädetkin näyttää omituisilta.. Kauhean suonikkaat.

        eipä tuossa juurikaan kiinnitä huomiota hiuksiin vaan nimenomaan keskivartaloon.. sanoitko muka joskus että oot läski?


      • LaRito kirjoitti:

        eipä tuossa juurikaan kiinnitä huomiota hiuksiin vaan nimenomaan keskivartaloon.. sanoitko muka joskus että oot läski?

        En ole semmoista sanonut. Mulla se läski mikä on, kerääntyy persuksiin, kuten jotkut tarkkaavaiset ovat jo huomanneetkin..

        Mutta toi kuva on kamala, ryppysine pellavapaitoineen :D Minkä ihmeen takia sen olen joskus tänne postannut.. Poistin sen tosiaan kyllä saman tien, kun rekattuna laitoin, mutta joku neropatti ehti tallentaa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En ole semmoista sanonut. Mulla se läski mikä on, kerääntyy persuksiin, kuten jotkut tarkkaavaiset ovat jo huomanneetkin..

        Mutta toi kuva on kamala, ryppysine pellavapaitoineen :D Minkä ihmeen takia sen olen joskus tänne postannut.. Poistin sen tosiaan kyllä saman tien, kun rekattuna laitoin, mutta joku neropatti ehti tallentaa.

        ei kannata moista sanoa, nythän ne viimeisimmätki kuolaajat tallentaa jos ei oo vielä ehtinyt. joka tapauksessa, aina saanut sun puheista itseesi kohdistuen sellaisen kuvan että oot joku vuoden läski neljällä vararenkaalla. kauanko tuosta kuvasta on aikaa? taaspa huomas joo että sellaiset puhuu ihan kakkaa joittenka ei pitäis.. sinäki siis jostain läskeistä :)


      • LaRito kirjoitti:

        ei kannata moista sanoa, nythän ne viimeisimmätki kuolaajat tallentaa jos ei oo vielä ehtinyt. joka tapauksessa, aina saanut sun puheista itseesi kohdistuen sellaisen kuvan että oot joku vuoden läski neljällä vararenkaalla. kauanko tuosta kuvasta on aikaa? taaspa huomas joo että sellaiset puhuu ihan kakkaa joittenka ei pitäis.. sinäki siis jostain läskeistä :)

        Toi kuva oli muistaakseni kolmen vuoden takaa.

        Aijaa, joku aina sanoo puskista, että kehun itseäni täällä jatkuvasti :D Noh, ei ole painon kanssa ollut ongelmia koskaan, enkä tarkoituksella ollut sellaista halunnut antaa ymmärtää. Pitäis olla varovaisempi varmaan jutuissaan. En tykkää siitä, että naiset aina haukkuu itseään, etenkin, jos on lapsia kuulemassa.


      • Epäilyksiä:.!1#%?+
        määmy kirjoitti:

        Aivan, mutta olennaista olisi tietää että kuka on kuvan henkilö.

        Kuva on luultavasti otettu Yhdysvalloissa.

        .

        "Kuvassa luki Wir haben schon gegessen!"

        har!1


        .


      • Ikisinkku M
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En ole semmoista sanonut. Mulla se läski mikä on, kerääntyy persuksiin, kuten jotkut tarkkaavaiset ovat jo huomanneetkin..

        Mutta toi kuva on kamala, ryppysine pellavapaitoineen :D Minkä ihmeen takia sen olen joskus tänne postannut.. Poistin sen tosiaan kyllä saman tien, kun rekattuna laitoin, mutta joku neropatti ehti tallentaa.

        Täytyy miehenä tuohon LaRiton kommenttiin kommentoida että tuossa huomio menee ylävartalon puolelle väkisin ja sulle pitää todeta että paita on hyvä just noin, ei ole yhtään kamala niin kuin ei kuvattavakaan.


    • yybeeri
    • Selvännäkijä

      Ei.

    • mmmm..

      Aika hyvät muodot edestäkin päin.

    • No niin. Mikä on pointtisi? Tuon kuvan olen jossain keskustelussa väläyttänyt varmaan yhden minuutin ajan ja olet sitten kerennyt sen tallentaa.. Okei.

      Eli joko haluat savustaa mut palstalta lopullisesti tai sitten tuli muuten vaan ikävä?

    • I'm in loov:.!1#%?+

      .

      "Wälitön retkahtaminen"

      har!1

      .

    • Kuvavaras :p Varsinainen criminal mind kun postaa oman kuvansa palstalle. Mutta hyvä, että palstan sisäisen turvallisuuden yksikkö on valppaana mahdollisten konnien varalle.

      • sulla rupiaa jo tuota huumoria ihailtavasti pursuamaan :>


      • LaRito kirjoitti:

        sulla rupiaa jo tuota huumoria ihailtavasti pursuamaan :>

        No tää palstan salapoliiti-osasto vaikuttaa hiukka virkaintoiselta mun makuun :)


    • määmy

      Epist, mun feikkini saa enemmä miinuksii ku mä... Nii tietty, duunannu tietty ite, jotta oisi kade. En oo.

    • Sanon nyt vielä ennen kuin (toivottavasti) tää ketju poistuu..:
      Jos sulla on nyt joku henkilöllisyyden paljastelu-idea tässä (viittaan tohon kuvan otsikkoon), niin ei mun maailma siitä kaadu, jos joku mut tunnistaa. En mä tänne mitään salaisuuksia kirjoita. Mutta toki se vaikuttaa siihen, jatkanko enää sitten tällä nikillä tai ylipäätään täällä. Eli siinä saat sitten tavoitteesi läpi, jos sitä yrität. Lycka till.

      (Ja en luule siis sua määmyksi :) )

      • määmy

        Yritäpä nyt hieman ryhdistäytyä ja lakkaa se valehteleminen,


      • Kaaduin naamalleni:.

        .

        "Kaaduin pitkin pituuttani tänne pirttiin"

        har!1

        .


    • MITÄ?

      Ei uskoisi yli nelikymppiseksi. Onko aito kuvA?

    • mikä tässä outoa?

      Tuskin hänellä olisi montaa saman tyyppistä kuvaa eri vaatteissa, samasta ihmisestä. Sattuu ilmeisesti vain olemaan näyttävä(vartaloinen) nainen.

      • niin?

        Eikö sinun y.b pitänyt lopettaa palstaileminen?


      • mitä tässä outoa?
        niin? kirjoitti:

        Eikö sinun y.b pitänyt lopettaa palstaileminen?

        Ei helvetti, onko se sanonut lopettavansa palstailun?


      • wanha puska
        mitä tässä outoa? kirjoitti:

        Ei helvetti, onko se sanonut lopettavansa palstailun?

        Ei ole. Se oli Jazuli.


    • tiedän tämän

      Kyllä. Kuvassa on amerikkalainen, ei kovin tunnettu filmitähti.

      • Achtung halt:.11#%?+

        .

        "Amerikanische spiooon, raus schnell!!!!!!111!!!!!11"

        .


    • wanha puska

      kuvavaras on.

    • Ei vaan

      kaunis rouva.

    • siistiä

      Tältä sivulta on siivottu kirosanoja.

    • Kiskisu

      Valitettavasti on.

    • Miksei minun kuvaani käsitellä täällä näin ahkerasti !?!?!?!?!?
      Palstamaineeni vaatii kunnioittamattomampaa käsittely.

      • cyddy-love

      • cyddy-love kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=o3wJ-jzZqBw



        Tässä on kuva perheestänikin----enkö mitään ivalua saa tälläkään?

        Ai hurja, kylläpä olen taas laihtunut.


    • hyiiiii

      Kananluinen nainen.

    • "Onko yksinkertainen.blondi kuvavaras? "
      No, ei varmasti ole. Ihme höpöhöpön juttuja taas.
      Voisit ottaa itseäsi niskasta kiinni ja pyytää yb:ltä kauniisti anteeksi tyhmää aloitustasi.
      Löytyykö sitä selkärankaa, täh?

    • flirtti

      Mialuummin kattosiin iivaria uimast tulos..

      • Majavatar

        Hän olisi yksituumainen näin kylmällä kelillä, ei nähtävää


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe