https://www.facebook.com/pages/Matkalaukku-Rakastaja/14176957851

https://www.facebook

2

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkö

Haluan nähdä tämän sivuston vai joko se on poistettu...myöhästyinkö katselusta

• Matkalaukkurakastaja

Herra XXX oikeasti M on khyl ihan törkeen hyvännäkönen. Eipä oo kukaan muu ainakaan vielä ykköspaikkaa lunastanut mun "TOP 5 Hyvännäkösimmät miehet of all time" -listalta. :) Aiemmissa kommenteissa Mä:stä.

Mä en oo nähny mun elämän aikana yhtäkää kuvaa, missä M olis näyttäny "huonolta". (Kuvankäsittelyohjelmilla muokatut kuvat on sitten ihan eri asiaa.) Se on aika harvinaista sinänsä.(Tuskin herran kuvia on shopattu), Nyt siis tarkoitan sitä, että esim. alhaalta kuvattunakin näyttää ihan normaalilta. :D Ne Fb kuvatkin ..oikean filmitähden luokkaa ...Räkäsestä Porista ,jesus sentään.

He kaikki uskovat olleensa miehelle se ainoa oikea..
      Mies on näille naisille hurmaava, mahtava rakastaja, ymmärtävä, palvova, hyvä keskustelija, arvostaa heitä (!!!) jne. Näin he kaikki ovat lulleet. Tosin väärin sanoa kaikki, sillä kaikkia en tule tietämään, tietenkään.
      Ja, nämä naiset ovat uskoneet kaiken eivätkä tienneet, että heitä oli yhtäaikaa kerrankin 12.
      Miehen narsistinen persoonallisuushäriö, johon liittyy vahvasti Don Juanismi, on yllättänyt minut täysin. Jos nuo manipuloinnin, valehtelun, teeskentelyn ja sosiaalisen älykkyyden (jonka avulla hän manipuloi, syyllistää jne) taidot voisi kääntää "postiiviseksi" hän olisi Mestari.

Mutta Ei...Psyykkinen sairaus muuttaa ihmisen ajatuksia ja tapaa elää. Usein sairas henkilö ei itse ymmärrä olevansa sairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      182
      8938
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      144
      3312
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      3
      2260
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      170
      2212
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      101
      1856
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      174
      1796
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      180
      1667
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1341
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      27
      1290
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      115
      1064
    Aihe