Onko Rovaniemellä homobaaria?

uusi rovaniemi

Tai onko Rovaniemellä homomiehiä ylipäätään? Tiedän, että Korkalovaarassa, Lapinrinteellä ja Viirinkankaalla taitaa olla, unohtamatta tietenkään Ounasrinteen ja Muurolan homopoikia.

20

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahkalippis

Ymmärtääkseni Rovaniemellä ei olekaan muita kuin homobaareja.
      Aina olen saanut, kun kuppilaan olen mennyt. Paikasta riippumatta.

• TuplaTauno

Kaikilla homoilla on viikset!

• hyppppp

Rovaniemeltä löytyy homoja, lesboja, pedofiilejä, nistejä, itsensäpaljastelijoita, alkoholisteja, pontikan keittäjiä, trokareita, rosvoja, huoria jne. Eiköhän jokanen löydä mielestään seuraa?

• biimääääääään!!!!!!!

niitä on myös nivavaarassa,saarenkylässä, lohinivassa,sinetässä,nivankylässä,narkauksessa, someroharjulla,pöykkölässä, marraskoskella, vaaralassa,patokoskella,meltauksessa,vanttauskoskella, pirttikoskella, koskenkylässä ja keskustassa. muita paikkoja en tiiä. sääli,että niitä on niin vähän,ettei jokapoika niitä löytä..heleposti ainakkaan. hakemisessa on homoseuran löytäminen.

• ONONON

On ihan jokapaikassa Rovaniemellä. Ihan kaikkialla!

• R1tari

Parempi että menet juomisen ajaksi baarikaappiin.

• karvapylly

sitte voi tulla kaapista ulos.

• J.U

Virkamiehissä on aika monta kaappihomoa. Esim ELY keskuksessa

• Persuja vissiin

City-käytävässä oli kuuleman joidenkin vaalien alla siinä kulmauksessa homobaari. Siellä istui homon näköisiä idiootteja muutama kun kävelin siitä ohi.

• aunus

Kyllähän Rollo on homoystävällinen kaupunki. Lappalainen aunus on käsite!

• jukebox

Minun tietojen mukaan rollo ja Kemijärviläisillä on yhteinen baari tuossa martinvaarassa. Sehän se minisantapark. Sehän kellari tien laidassa. Kuulemma armeijanmihetkin käyvät siellä. Pieni mutta tunnelmallinen. Tunteet ei näillä pakkasilla pääse nousemaan liian korkealle;))))

• leuka vinossa

Homo ei menesty lapissa, ei ainakaan Rollossa.

Lesboja oli jossain vaiheessa baarit täynnä, blondattuja hoitsuja, jotka kiehnäs ja kähnäs joka paikassa.

Homoja ei juurikaan näy. ja muutamalle on ikävästi käynyt :/

• jukebox

Mulla kyllä kiinnostais näin eronneena sinkkkumiehenä tietää lesbo-baarin nimi? Pitäis käydä katsomassa. Voisi löytää lespouteen kyllästynt sinkku. Saattais heterohormoonit herätä toimimaan. olen tavallinen ja kiva sinkkupoika.

• oujeeeee......
        jukebox kirjoitti:

Mulla kyllä kiinnostais näin eronneena sinkkkumiehenä tietää lesbo-baarin nimi? Pitäis käydä katsomassa. Voisi löytää lespouteen kyllästynt sinkku. Saattais heterohormoonit herätä toimimaan. olen tavallinen ja kiva sinkkupoika.

Menkää huomenna Helsinkiin, siellä on Circus-baarissa suuri homogaala.
        Juhlapuhujana (kaluna) Vasemmistoliiton kulttuuriministeri Arhis......

Lisäksi ministeri jakaa palkintoja ns. aktiivi homoille.

Siis huomenna perj. 24.1.14 Paikalla bändejä, pärinää ja paukahduksia aamuyön tunneille asti.

• Toni Jaivola
        oujeeeee...... kirjoitti:

Menkää huomenna Helsinkiin, siellä on Circus-baarissa suuri homogaala.
        Juhlapuhujana (kaluna) Vasemmistoliiton kulttuuriministeri Arhis......

Lisäksi ministeri jakaa palkintoja ns. aktiivi homoille.

Siis huomenna perj. 24.1.14 Paikalla bändejä, pärinää ja paukahduksia aamuyön tunneille asti.

Pöyristyn!

• onni manni
        jukebox kirjoitti:

Lesbouteen kyllästynyt? Onko sukupuolinen suuntautuminen asia johon kyllästytään?

• savotan sanni

Katoppa per.kelettä. Ääliöt ovat päässeet taas vauhtiin.

• Perheen Äiti

Naapurialueelle muutti homopari.

Täytyy kyllä uudella alueella pitää silmällä ja huolta omista lapsistakin.
      Levittäytyvät joka puolelle

• g-mies

Mitäs jos se homous tarttuu lapsiin??

• Todellakin

Perheen Äiti sulta pitäs ottaa lapset huostaan välittömästi!! Sun ajattelutapas on järkky, sun kaltaistesi takia on paljon esim.koulukiusaamisia.Tollaset p**kat ei tarttis lapsia ollenkaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe