Niin vaikeaa

Jätetty

Olen elellyt yksin nyt vasta muutaman viikon ja aina välillä tuntuu, etten jaksa eteenpäin. Olo on välillä vahva mutta yhtäkkiä tipahdan syvälle itkuun ja tuskaan. Kun näen, miten epätoivoisen suhteen mieheni aloitti, tämä kaikki tuntuu niin kauhealta. Miksi????
Voiko tätä prosessia nopeuttaa mitenkään? En jaksaisi virua tässä olotilassa kuukausitolkulla.

4

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoida itseäsi

      Suosittelen hankkimaan kirjan Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Monelle tuo kirja on toiminut "pelastusköytenä" johon on hyvä tarttua silloin kun mieliala laskee. Kirjaa käytetään perusteoksean eroseminaareissa, voit osallistua myös sellaiseen jos mahdollista. Itse kävin aikanaan seminaaein, ja se muodostui käännekohdaksi silloisessa elämäntilanteessani. Sain käsiteltyä suhteeni riittävän perusteellisesti päästäkseni elämässä eteenpäin, opin uusia toimivampia tapoja ja pystyin eheytymään ja tukemaan myös lapsiani erotilanteessa. Voimia sinulle!

    • yksin jäin

      Minut jätettiin kolmisen viikkoa sitten .Olen ihan rikki.Enkä vähiten siksi kun meillä on lapsia ja on pakko olla jonkin verran tekemisissä ja toinen vain ilkeilee.Välillä tuntuu et on hyvä olo,mutta sitten yhtäkkiä oon taas ihan pohjalla.Haluisin niin kovasti sen takaisin,vaikka tiedän et se oli tässä.Mä en vaan tiedä miten mä jaksan.Huomenna haen ton kirjan mitä toi yks vastaaja suositteli.Tsemppiä sulle ihan hirveesti!!Ei oo sillä toisellakaan helppoa usko pois.Kyllä ne yleensä kaiken edestään löytää jotka toisia noin julmasti kohtelee.

      • Jätetty

        Ymmärän hyvin tunteesi. Puhu ystäville, itke ja ole allapäin. Lapset pitävät kuitenkin kiinni arjessa.
        Etkä ole yksin. Sinulla on lapset.
        Kuulin että mieheni on ostanut nuorelle naiselleen asunnon ym. Ja minun piti säästää vuosikaudet joka asiassa!
        Mikä ihme ihmisiä riivaa?


      • yksin jäin
        Jätetty kirjoitti:

        Ymmärän hyvin tunteesi. Puhu ystäville, itke ja ole allapäin. Lapset pitävät kuitenkin kiinni arjessa.
        Etkä ole yksin. Sinulla on lapset.
        Kuulin että mieheni on ostanut nuorelle naiselleen asunnon ym. Ja minun piti säästää vuosikaudet joka asiassa!
        Mikä ihme ihmisiä riivaa?

        Kiitos sinulle jätetty.Olen huomannut että lapset on todellakin voimavara.Aluksi oli todella vaikeeta,mutta nyt tuntuu jo hivenen paremmalta.Tiedän että romahduksia vielä tulee,mutta katse on kuitenkin edessäpäin.
        Alku oli rahallisesti niin vaikea,mutta nyt tiedän että ensi viikolla helpottaa.Hivenen kaupasta kauppakasseja kantaessa tulee katkera olo,kun toinen saa ajella autolla.Ajokortin hän ajoi vasta kun olimme yhdessä,joten se on mennyt yhteisestä pussista.Välillä ajattelen että hän ajaa joskus uuden naisensa kanssa ohi,kun minä värjöttelen ostosten kanssa pysäkillä.Mutta ei auta,kaupassa on käytävä.
        Kirjoitit tuossa että eksäsi osti uudelle asunnon.Tosi törkeetä.Meillä oli aina kans niin et jos kysyin tai sanoin et ostetaanko tai että pitäisi ostaa jotain kivaa kotiin,niin en saanut mitään vastausta.Käsitin sen niin että ei tarvi ostaa.Nyt kun hän on omassa asunnossa niin kaikki on kuulema sävy sävyyn..Toinen oli kans se että jos piti ostaa jollekin joku lahja,niin se ei olisi saanut maksaa mitään.Joululahjat lapsille ois pitänyt saada ilman..yms..
        Olen päättänyt että nyt ei tarvi lasten siitä kärsiä.
        Kyllä se "jätetty" aurinko paistaa meillekin,usko pois.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe