Aloitin siis syksyllä uudella alalla. Alavalinta oli realistinen ja jossain määrin kunnioitettava. Naisia myös enemmän kuin miehiä. Alkuperäisenä tavoitteena valmistuminen 31-vuotiaana. Luettelen tässä nyt naisia koulusta ja mitä olen heidän kanssaan kokenut;
-koskettava junttityttö: luulin tämän teininaisen olevan itseni ikäinen (nyt ehkä jo 20). Ennen kuin puhuin hänen kanssaan, ajattelin hänen olevan jotenkin älyllisempi. Kun sitten tutustuin häneen enemmän, hän puhui aina vähän vaikertavan matalalla äänellä (siis sellaisella nuorisotalon kiukkuisen 15v tytön äänellä, joka valittaa epäoikeudenmukaisuuksista) ja kiroili paljon. Minusta tuntui kuin hän pitäisi minusta, koska jouduimme viettämään jonkin verran aikaa yhdessä; juttelin hänelle myös yökerhossa. Näin jälkeenpäin ajatellen ihastuin häneen jollakin asteella, vaikken uskonut sen enää olevan varsinaisesti mahdollista näin yksiulotteisessa mielessä. Yhdessä vaiheessa lähetin hänelle sähköpostia koulujuttuun liittyen ja hän ei vastannut mitään. Sitten hän puhui samasta asiasta edessäni koulussa, mikä vaikutti ennaltasuunnitellulta yritykseltä käsitellä asia puhumatta minulle. Koin tuon tietysti hirveän loukkaavaksi ja pahoitin mieleni, mutta peitin asian. Myöhemmin sain hänet antamaan epäkohteliaan vastauksen asiaan ja sen jälkeen hän taas oli kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan ja minäkin aloin unohtaa tämän episodin. Hänellä oli tietysti 'oikeus' käyttäytyä noin ja hänen silmissään asiat varmaankin päättyivät hyvin, kun taas minulle se oli nöyryyttävä ja ahdistava tilanne, koska jouduin esittämään ystävällistä ja olemaan samassa tilassa noin ilkeän ihmisen kanssa.
-ankkanainen: minulla oli alunperin vähän seksuaalisempi lempinimi tälle naiselle, jota en ole oikeastaan ajatellut kovin paljon. Muistan kuitenkin yhden kerran kun hän mainitsi minun nimeni luokassa ja en muista kenenkään muun tehneen sitä samalla tavalla ja siitä tuli jotenkin hyvä mieli. Olen joskus hakenut hänen katsettaan ja vaikka hänen katseensa on jollakin tavalla ylpeä ja ehkä jopa ivallinen, niin olen ollut aistivinani siinä jotakin selittämätöntä lämpöä. En ole ikinä päässyt juttelemaan hänen kanssaan kahdestaan.
-valju teininainen: tämä nainen halusi kauan sitten erääseen samaan ryhmään kanssani ja olemme jutelleet monta kertaa. Kerran hän myös kosketti minua bileissä. Kun sitten olimme jo arkistuneet, kutsuin häntä sähköpostin kautta kahvitreffeille tai vähän siihen suuntaan. En siis puhunut mistään 'treffeistä' tietenkään. Hän vastasi kohteliaasti, muttei varsinaisesti osoittanut kiinnostusta. Kirjoitin vielä uudelleen ja hän kuittasi tämän vastauksen vielä huonommalla tavalla, jolloin päätin unohtaa hänet. Hän oli melko huumorintajuinen, positiivinen ja jotenkin maanläheisen oloinen mutta seuraa hänestä ei siis ollut muuten kuin ryhmäsosiaalisessa mielessä.
viekaskatseinen nainen: viekaskatseinen nainen on tähän astisista ehkä kaunein ja kenties vähän liian hyvännäköinen minulle. Hänen iästään en tiedä. Juttelin hänen kanssaan kahdestaan yhden kerran ja se oli aika virallinen keskustelu. Eräs mies vitsaili siihen suuntaan, että sopisin yhteen hänen kanssaan ja tietysti oletin tällöin hänen olevan 'vapaa'. Eräässä vaiheessa kirjoitin sitten hänelle, ehdottamatta kuitenkaan minkäänlaista toimintaa. Sain yhden mukavan vastauksen ja sen jälkeen en enää mitään. Viikkoja myöhemmin hän sanoi, ettei muistanut kirjoittaa. Olin vähän häkeltynyt siitä, että hän edes otti asian enää puheeksi mutta kai hän halusi jotenkin puhdistaa omia ajatuksiaan tai omatuntoaan. Minun pettymystäni se ei lieventänyt mitenkään. Katsoin häntä vahingossa silmiin joitakin kertoja tämän odotusajan aikana ja toki se tuntui ahdistavalta ja oudolta, kun hän oli jo ikään kuin torjunut minut ja vartaloni reagoi katseeseen säpsähtävällä ja tahdosta riippumattomalla värähdyksellä, jolloin käänsin heti katseeni pois ja sen jälkeen olenkin vältellyt katsekontaktia kuten hän varmaan haluaakin.
Majesteettinen nainen: tämän naisen nimi tulee pitkästä, hoikasta ja alunperin ylimielisestä olemuksesta. En ole koskaan jutellut kunnolla hänen kanssaan enkä erityisen kiinnostunut hänestä. Tosin kävelin hänen kanssaan samaa matkaa kerran kaupungilla ja hän tanssi lähelläni yökerhossa ja esitti minulle oudon kysymyksen, jonka merkitys ei minulle täysin auennut.
Tämän lukuvuoden aloitteet ja naiset
16
259
Vastaukset
- Mies1985 _
Ystävällinen kurppanainen (alle 30): yksi harvoista, joka puhui minulle hieman oma-aloitteisesti. Ostin hänelle kortin hänen syntymäpäivänään mutta se jäi antamatta. Kysyin asiasta foorumilla ja naisten mukaan korttia ei saisi antaa, ellei tee sitä iskumielessä. Nainen paljastuikin myöhemmin perheelliseksi ja ajattelin että ehkä oli hyvä olla antamatta korttia siinä mielessä.
tomera perustyttö: nainen, jolle olen jutellut välillä muuten vain ja joka yhden keskustelun lomassa livautti tietoa poikaystävästä. En koskaan tainnut fantasioida hänestä mitenkään, joten tieto tuli ennenaikaisesti.
uneliaiden silmien nainen: vähän melankolisen näköinen mutta perusystävällinen nainen, johon tutustuin pintapuolisesti varsin nopeasti. Kuulin hänen olevan varattu myös.
pirtsakka poikatyttö: nainen, joka piti vanhoista videopeleistä. Laitoin hänelle kerran sähköpostia ehdottaen epäsuorasti yhteistä tekemistä, johon hän ei vastannut mitään. Myöhemmin kysyin häneltä asiasta ja hän perusteli tätä asiaa unohduksella tai osaamattomuudella vastata. Toki hänkin paljastui myöhemmin myös varatuksi.
sympaattinen fitness-nainen: minusta tuntui usein, kuin hän katselisi minua jotenkin vieroksuvalla tavalla. Juttelin hänen kanssaan kahdestaan lyhyesti yhden kerran ja sen lisäksi kuuntelin porukassa, kun hän ja muutamat muut puhuivat avoimesti seksikokemuksistaan. Tuon jälkeen en oikeastaan enää nähnyt häntä minään itselleni sopivana saaliina.
tonttunainen: selvästi epäurheilullisempi ja enemmän verbaalisesti suuntautunut perusmukava nainen, joka myös puhui avoimesti seksistä ja käyttäytyi muutenkin ronskisti. Hän saattoi kosketella minua platonisesti yökerhossa. Minun olisi tietysti ollut vaikeaa suhtautua häneen seksuaalisesti.
tanakka, sympaattinen nainen: nainen, jonka kanssa en ole myöskään ikinä kunnolla jutellut ja josta tiedän hyvin vähän. Olen nähnyt hänen kiroilevan ja tupakoivan. Kaikesta huolimatta epäilen, että hän saattaisi pitää minusta.- Ainakaan kukaan
ei voi väittää ettetkö tekisi aloitteita
- Mies1985 _
Porukkamme olisi lähdössä eräälle luokkaretkelle ja ainakin nuorimpia naisia tuntuu kiinnostavan humalassa hölmöily. Siinä voisi ehkä olla mahdollisuus tutustua johonkin järkevään tai sitten rähmiä varattuja, mikä ei kyllä kiinnosta. Melkein kaikki tulevat joka tapauksessa olemaan varattuja tai kiinnostumattomia, joten koko idea ei paljon kiinnostanut. Päätin ihan prostetina jäädä pois turhautuneisuuttani.
Vaikka olisinkin saanut jotain, niin olisin silti tuntenut itseni vielä säälittävämmäksi yrittäessäni hyötyä tuollaisesta tilanteesta.
- .....
Teet todennäköisesti virheen kun lähestyt noita naisia sähköpostilla, etkä kasvotusten. Se on liian creepyä ja siksi he jättävät vastaamattakin. Vaikutat varmaan myös oudolta tyypiltä, jos olet yhtä analyyttisen etäinen kuin millaisen vaikutelman tästä kirjoituksesta saa. Jos aiot joskus pariutua, niin varmaan joku introvertti ja sosiaalisesti kömpelö nainen olisi sopiva pari sinulle. Muista myös, että huumori ja rentous toimii paremmin kuin asiallisuus, kun yrität tutustua muihin.
Mut hauska näitä sun analyysejä on lukea.Minusta taas sähköposti olisi vallan oiva tapa lähettää treffikutsu. Ensinnäkin helpompaa siksi, että kohde saa miettimisaikaa: jos ihan yllättäen joku on vaatimassa kahville tms. juuri sillä hetkellä, niin helposti voi tulla pakit annettua siksi ettei juuri silloin ole sellaiseen varautunut. Lisäksi tuolla metodilla saa kahdenkeskisen yhteyden, eikä tarvitse siinä kaverilauman keskellä alkaa sitä asiaansa esittää, mikä voi olla helpompaa molemmille osapuolille.
- .......
stellaria81 kirjoitti:
Minusta taas sähköposti olisi vallan oiva tapa lähettää treffikutsu. Ensinnäkin helpompaa siksi, että kohde saa miettimisaikaa: jos ihan yllättäen joku on vaatimassa kahville tms. juuri sillä hetkellä, niin helposti voi tulla pakit annettua siksi ettei juuri silloin ole sellaiseen varautunut. Lisäksi tuolla metodilla saa kahdenkeskisen yhteyden, eikä tarvitse siinä kaverilauman keskellä alkaa sitä asiaansa esittää, mikä voi olla helpompaa molemmille osapuolille.
Parempi olisi ensin tutustua ihmiseen jotenkin kasvotusten. Kahvikutsu tuntemattomalta tai sellaiselta, jonka tietää vain ulkonäön perusteella ("se outo tyyppi, joka istuu luokan perällä ja tuijottaa") on creepyilyä parhaimmillaan.
- ..........
Voisit koota pienen kirjan näistä. Jos ja kun siitä tulisi hitti, niin saisit naisen varmasti. Vähän kuin Hännikäinen kirjallaan "Ilman: Esseitä seksuaalisesta syrjäytymisestä".
- ..........
Hei, yksi syy lisää etsiä nuori tyttöystävä: "Hännikäinen on kertonut saaneensa kirjan julkaisun jälkeen etenkin monilta nuorilta naisilta palautetta, jossa pidetään kirjan arvostelua feminismiä kohtaan osuvana."Tasa-arvokulttuuriin kasvaneina he pitivät naisliikkeen tärkeimpiä tavoitteita saavutettuina, eivätkä ymmärtäneet feministien tarvetta istua yhä poteroissaan. He tunsivat sympatiaa hysteerisesti haukuttua ja syyllistettyä miessukupuolta kohtaan.” Feministien reaktio taas oli Hännikäisen mukaan leimata ja haukkua kirjan tekijä henkilönä."
- Jatka vain
Aloitteet rennosti face to face eikä sähköpostilla.
Ei niin et olis treffit vaan esim "Mul on täs tunti aikaa ennen seuraavaa tuntia, lähetkö kahville."
Sit siin vähitellen tutustutaan rennoissa merkeissä. .)- ätmi
Paitsi tietenkin jos vastaus kysymykseen on ei.
- Eskonara
Koskettavasta junttitytöstä.. "Koin tuon tietysti hirveän loukkaavaksi ja pahoitin mieleni, mutta peitin asian."
Miksi?
Etkö tiedä että tytöt pitävät rehellisistä miehistä, eli jos pahoitat mielesi, niin sen kuuluu antaa näkyä. Veikkaan että teit yleisen nice guy -virheen, etkä halunnut "loukata tytön tunteita". Kiehtovaa analyysia, kiva lukea noita henkilöhahmoja - kiitos tästä!
Kuten yllä mainittu, niin kannattaa aina lähteä mukan bileisiin tai kaljalle tai minne vaan porukalla, eikä ajatella että "boikotoin, protestoin" tms. koska kasvotusten sitä jengiin enemmän pääsee mukaan kuin s-postitse: itse kokisin s-postilähestymisen ilman sosiaalista joukkoon kuuluvuutta vähän creepynä, myös...
Alussa yritin itse olla syvällinen ja salaperäinen, ja minua ärsytti hölösuiset alfat jotka ei sanoneet mitään järkevää vaan heittivät vain läppää... kunnes sitten vaan mietin, että "fuck it, nyt en yritä mitään vaan ihan rennosti kuuntelen ja heitän väliin tyhmää juttua jos päässä välähtää joku pikkunokkeluus"... kesti hetken, mutta sitten pääsi mukaan jengiin ja löysi oman paikan siinä, pitää vaan ensin sulautua joukkoon ja SEN jälkeen lähteä erottumaan omilla vahvuuksillaan... tai jotain :p
Keep it up, kuulostaa hyvältä valikoimalta naisia!- ätmi
Se tunne kun et koskaan saa videopelejä pelaavaa pirtsakkaa poikatyttöä... ;__;
- mies 86
Onko sulla mitään virallista tutkintoa loppuunsuoritettuna?
- hrtfhsfh
pitää saada naisten iskentä moodi päälle. veljeni saa kännissä paljon naisia kun heittää idiootti vaihteen silmään ja alkaa esittää. siis aivan järkyttävää paskaa päästää suustaan ja saa naisia 30 vuoden iässä vaikka se on kännissä kuin uhoova teini
"mitäs pimut....sori sori..mä oon ihan vitun kännis...."
"vittu tulkaa mun luo polttaa budii"
"te ootte ihan vitun kauniita"
"tekee ihan vitusti mieli pilluu"
noita vittu sanoilla ja uholla höystettyjä lauseita se suoltaa ku koneivääri ja kohta on nainen matkassa. ei musta oo tollaseen esitykseen - ...........
.. joo ei sähköpostia, vaan ensin tosiaan diibadaaba juttelua ja tutustelua.
Ja vain kiinnostusta osoittavia naisia kannattaa lähestyä. Joita on siis todella vähän.
"Kiinnostusvastuu" on aina naisilla.
Ihmiset ovat ylipäänsä hyvin harvoin aidosti kiinnostuneita toisistaan.
Eikä sekään aina riitä, sillä kiinnostuksesta huolimatta ihmiset tulevat hyvin harvoin vaivattomasti toimeen keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011