Tänään tulee elokuva 40v. ja neitsyt. Onko muita samassa tilanteessa olevia kuin minä? 42v. ja neitsyt..
40v. ja neitsyt.
21
5033
Vastaukset
- mieshlö
On meitä. Olen 41-vuotias mies Hkistä ja samassa tilanteessa. Minulle naiset on suuri mysteeri edelleen. En ole koskaan koskettanut naista, en halannut, en ole ollut treffeillä, seksiä en ole koskaan harrastanut, puhumattakaan että olisin nähnyt alastoman naisen.
En tiedä mistä johtuu. Olen ajassa kiinni ja liikun ihmisten parissa aktiivisesti. Keskustelen paljon ja siinä olen ihan hyvä (Ihmisläheinen työ, työväline on puhe). Kiinnitän itseeni huomiota kaikin tavoin, kroppa pysyy kunnossa urheilemalla ja kuntosalilla (kilpaurheilija), terveelliset elämäntavat, pukeutuminen on rentoa (käytän pukeutumisneuvojan palveluja), yleisilme siisti (parturi x2/kk, hampaat hoidetut), elämänhallinta ja talous kunnossa, yliopisto ja AMK-tutkinto, kansainvälinen työ. Mentaalipuolesta pidän huolta vapaaehtoistyöllä ja kulttuuriharrastuksilla. Varallisuuttaki löytyy - esim. oma asunto, kesäasunto maalla ja Espanjassa. Mutta ei niin ei. Olen Zen Cafen laulun mies kenen ympäriltä tuolit viedään... Ehkä sitä vaan pitäisi olla enemmän tyrkky ja tuoda itseään enemmän esille.Luonteeltani olen kuitenkin melko rauhallinen enkä pidä itsestäni meteliä.- Ujo nainen
Ihmisläheisessä työssä joutuu pitämään tietyn mentaalin etäisyyden. Ei voi kohdata toista samalla tasolla vaan on tietyssä roolissa.
Parisuhteessa ihminen pitäisi kohdata kokonaisena, toisena ihmisenä.
Onko niin, että sinua on lopulta vaikea kohdata ulkoisista puitteistasi huolimatta. - Correzt
Suosittelen sinulle iltalukemiseksi Pelimies-nimistä kirjaa. Saat pikkuhiljaa mysteerin ratkeamaan. Sen jälkeen kun tietää miten pitää toimia, kyse on vain tahdonvoimasta ja harjoittelusta, harjoittelusta, harjoittelusta.
On olemassa - tuossa kirjassa ja muualla - miehiä, jotka ovat taistelleet samojen ongelmien kanssa ja ratkaisseet ne. He osaavat kertoa mistä on kyse matkalla ensitapaamisesta seksiin. Ne miehet joille matka on aina ollut itsestäänselvyys, eivät yleensä kykene antamaan muuta vinkkiä kuin "ole vain oma itsesi". - !€%&
Correzt kirjoitti:
Suosittelen sinulle iltalukemiseksi Pelimies-nimistä kirjaa. Saat pikkuhiljaa mysteerin ratkeamaan. Sen jälkeen kun tietää miten pitää toimia, kyse on vain tahdonvoimasta ja harjoittelusta, harjoittelusta, harjoittelusta.
On olemassa - tuossa kirjassa ja muualla - miehiä, jotka ovat taistelleet samojen ongelmien kanssa ja ratkaisseet ne. He osaavat kertoa mistä on kyse matkalla ensitapaamisesta seksiin. Ne miehet joille matka on aina ollut itsestäänselvyys, eivät yleensä kykene antamaan muuta vinkkiä kuin "ole vain oma itsesi".Tunge nyt jo se pelimieskirjasi vaikka peräaukkoosi!
- Correzt
!€%& kirjoitti:
Tunge nyt jo se pelimieskirjasi vaikka peräaukkoosi!
Pystytkö antamaan mieshlölle yhtään konkreettista neuvoa?
- katse peiliin
Sinulle mieshlö;
Väität olevasi siis hyvin toimeentuleva, sivistynyt, fiksu ja sosiaalinen....mutta et silti ole onnistunut luomaan minkäänlaista parisuhdetta?
Pari kysymystä sinulle;
Oletko koskaan YRITTÄNYT iskeä naista?
Oletko koskaan ollut ihastunut kehenkään naiseen?
Eikö kukaan nainen ole KOSKAAN yrittänyt iskeä sinua?
En halua aukoa päätäni, mutta jos mies on vielä 40-vuotiaana täysin kokematon, niin peiliin saa katsoa. Siellä on syyllinen.
Joko syy on luonteessasi tai ulkonäössäsi tai sitten vain toistuvasti olet vältellyt sellaisia tilanteita, jossa naiset voisivat lähestyä sinua. - 4567890oiuygv
katse peiliin kirjoitti:
Sinulle mieshlö;
Väität olevasi siis hyvin toimeentuleva, sivistynyt, fiksu ja sosiaalinen....mutta et silti ole onnistunut luomaan minkäänlaista parisuhdetta?
Pari kysymystä sinulle;
Oletko koskaan YRITTÄNYT iskeä naista?
Oletko koskaan ollut ihastunut kehenkään naiseen?
Eikö kukaan nainen ole KOSKAAN yrittänyt iskeä sinua?
En halua aukoa päätäni, mutta jos mies on vielä 40-vuotiaana täysin kokematon, niin peiliin saa katsoa. Siellä on syyllinen.
Joko syy on luonteessasi tai ulkonäössäsi tai sitten vain toistuvasti olet vältellyt sellaisia tilanteita, jossa naiset voisivat lähestyä sinua.Ei siihen tarvita muuta kuin että mies on ATM.
ATM=ATM=ATM.
Onko se sitten oma vika, mielestäni ei. Kasvatuksen ja olosuhteiden kenties, muttei siihenkään voi vetää yhtäsuuruusmerkkejä, koska onhan näitä veljeksiä joista toinen ATM ja toinen YTM (Hämärän rajoilta?).
Tässä taas syyllistetään pelkästään miestä ja naisten pariutumiskriteereissä ei tietenkään ole mitään vikaan. - Hmmm....
4567890oiuygv kirjoitti:
Ei siihen tarvita muuta kuin että mies on ATM.
ATM=ATM=ATM.
Onko se sitten oma vika, mielestäni ei. Kasvatuksen ja olosuhteiden kenties, muttei siihenkään voi vetää yhtäsuuruusmerkkejä, koska onhan näitä veljeksiä joista toinen ATM ja toinen YTM (Hämärän rajoilta?).
Tässä taas syyllistetään pelkästään miestä ja naisten pariutumiskriteereissä ei tietenkään ole mitään vikaan.ATM voi saada rahalla seksiä, jolloin hän ei enää ole niin ATM. Ja tämä voi toimia ponnahduslautana KTM-maailmaan, jos mies saa sopivasti itseluottamusta, näin oletan.
No en tiedä, estääkö AT-ominaisuus miestä sitten menemästä maksullisiin. Ehkä AT-mies pelkää ihmisiä ja seksiä niin, että kaikki seksiin johtava toiminta on estynyt.
- ffgg
varmasti enemmän kuin uskotaankaan mutta koska kyseessä on arka aihe niin ihmiset oppivat olemaan huutelematta sitä turuilla ja toreilla, mikä tietenkin on ihan ymmärrettävää ja eihän tuo kenellekään muulle kuulukaan.
Sen lisäksi on paaljon ihmisiä joilla joskus kauan sitten on ollut seksielämää mutta se on lopunut tyystin joko eron, leskeyden tai sairauden vuoksi ja noin saattaa mennä koko loppuelämä. - näinsemenee
Olen 39v ja 99,9999999% varmuudella minustakin tulee 40v ja neitsyt, laitetaan samantien koko elämä ja neitsyt samalla varmuudella.
- Pahani Julmu
Menkää maksullisiin, onnettomat, jos asia on niin tärkeä.
Eipä sitten enää tarvitse miettiä, miltä seksi tuntuu. En ole 40-vuotias, mutta kuitenkin jo lähempänä 40- kuin 30-vuotissyntymäpäivääni. Minusta muuten tuntuu hiukan hassulta, kun mies ilmoittaa olevansa neitsyt. Tarkoitan nimenomaan neitsyt-sanaa, en sitä että on seksuaalisesti kokematon. Toisaalta ei kai sen parempaakaan sanaa ole. Poikuudesta puhutaan, mutta sekin on hassua aikuisten kohdalla.
Sinänsä neitsyydessä/poikuudessa/kokemattomuudessa ei ole mitään pahaa. Olen itsekin sellainen, enkä koe, että se tekisi minusta mitenkään huonomman ihmisen. Kovinkaan usein en edes ajattele koko asiaa. Se ei myöskään näy päällepäin, joten ei ole mitään syytä miettiä muiden ihmisten suhtautumista siihen.
Olen luvannut itselleni jo kauan sitten, että jos joskus saan lahjoittaa neitsyyteni jollekin miehelle (tai miksei periaatteessa vaikka naisellekin), hän on ihminen, jolle kokemattomuudestani huolimatta olen arvokas. Ihminen joka haluaa minut kokonaan. Ja ihminen, jonka minä haluan kokonaan. Jos en saa tällaista ihmistä elämääni, elän ihan tyytyväisenä näin. Ei neitsyys ole taakka.
Jos edellä ei tullut selväksi (palstan arvot tietäen ei varmaan tullutkaan), niin sanottakoon nyt vielä, että en pidä seksuaalisesti kokematonta 40-vuotiasta (tai minkä tahansa ikäistä) yhtään vähempiarvoisena kuin kokenutta. Päinvastoin minusta on kunnioitettavaa, että parisuhdetta löytämätön ihminen ei ole lähtenyt helpon seksuaalisen tyydytyksen etsimiseen esimerkiksi yhden illan juttujen tai prostituution kautta (kyllä, minulla on nuttura aika kireällä joissakin asioissa).- Hmmm....
No tuo on oma valinta sinun kohdallasi.
Uskoisin kuitenkin, että nämä 40-vuotiaat miehet ovat täysin vastoin omaa tahtoaan jääneet "pojiksi". Rohkeus tai sosiaaliset taidot tai ulkonäkö eivät riitä esim. yhden illan suhteisiin.
Jos joku hilpeä nainen lähestyisi heitä ja kutsuisi yöksi kotiinsa, he menisivät juoksu jalkaa. Hmmm.... kirjoitti:
No tuo on oma valinta sinun kohdallasi.
Uskoisin kuitenkin, että nämä 40-vuotiaat miehet ovat täysin vastoin omaa tahtoaan jääneet "pojiksi". Rohkeus tai sosiaaliset taidot tai ulkonäkö eivät riitä esim. yhden illan suhteisiin.
Jos joku hilpeä nainen lähestyisi heitä ja kutsuisi yöksi kotiinsa, he menisivät juoksu jalkaa.Valintani on omani samalla tavalla kuin uskon nelikymppisten miesten olevan tilanteessaan oman valintansa takia.
Heille olisi tarjolla ainakin maksullista seksiä, jos he katsoisivat seksikokemuksen olevan arvokkaampi kuin ne asiat, joita he menettäisivät sen saadessaan.
Minullekin voisi olla tarjolla yö jonkun kanssa, jos olisin valmis maksamaan siitä sydänverelläni, luopumaan omien arvojeni mukaisista periaatteista.
Huomaatko, miten molemmissa tapauksissa valinta on lopulta oma?- Naisasialooseri.
harmaa_lumi kirjoitti:
Valintani on omani samalla tavalla kuin uskon nelikymppisten miesten olevan tilanteessaan oman valintansa takia.
Heille olisi tarjolla ainakin maksullista seksiä, jos he katsoisivat seksikokemuksen olevan arvokkaampi kuin ne asiat, joita he menettäisivät sen saadessaan.
Minullekin voisi olla tarjolla yö jonkun kanssa, jos olisin valmis maksamaan siitä sydänverelläni, luopumaan omien arvojeni mukaisista periaatteista.
Huomaatko, miten molemmissa tapauksissa valinta on lopulta oma?Ei ole alkuunkaan sama asia. Mies, joka menettää poikuutensa huoralle ei edelleenkään ole koskaan saanut vaikka poikuus lähtisikin.
Nainen on neitsyt koska ei ole alentunut antamaan kenellekkään. Mies taas on neitsyt koska ei ole saanut keneltäkään.
Kyllä sinullekkin panijoita riittäisi jos vaikka laittaisit ilmoituksen nettiin että haluat eroon neitsyydestäsi. Naisasialooseri. kirjoitti:
Ei ole alkuunkaan sama asia. Mies, joka menettää poikuutensa huoralle ei edelleenkään ole koskaan saanut vaikka poikuus lähtisikin.
Nainen on neitsyt koska ei ole alentunut antamaan kenellekkään. Mies taas on neitsyt koska ei ole saanut keneltäkään.
Kyllä sinullekkin panijoita riittäisi jos vaikka laittaisit ilmoituksen nettiin että haluat eroon neitsyydestäsi.Minusta se on aivan sama asia. Koska minulle ihmiset ovat seksinkin suhteen tasa-arvoisia. Sellaisessa seksissä, jota itse haluaisin, molemmat saavat ja molemmat antavat. Siinä kumpikaan ei alennu eikä kumpikaan alista (yhteisestä sopimuksesta harjoitettavat ja molempia miellyttävät roolileikit ja sen sellaiset ovat tietenkin asia erikseen).
Jos ilmoittaisin haluavani eroon neitsyydestäni ja saisin miehen yhdeksi yöksi, olisin vain maksajana luopumalla tärkeistä arvoistani. Eikä toinen osapuoli saisi vastineeksi edes rahaa, vaan taitamattoman ja pelokkaan naisen, johon hänellä ei olisi tunnesidettä. Se olisi väärin ei vain itseäni vaan myös sitä miestä kohtaan.
Minua oksettaa kirjoittaa tällaisia sanoja, mutta tekstiäsi lainaten: minulle riittäisi panijoita samalla tavalla kuin asemassani oleville miehille riittäisi huoria. Valintamme osoittavat, että emme pidä tarjolla olevia mahdollisuuksiamme sen arvoisina, että maksaisimme niistä vaaditun hinnan.
Juu juu, toistetaas tätä taas sadannen kerran.
Nainen, neitsyt, 43 v.
En oikeastaan enää edes ajattele koko asiaa omalta osaltani. En usko, että tilanne muuttuu miksikään. 2024 kirjoitan varmasti olevani neitsyt paitsi sitten se on muodossa "toistetaas tätä taas miljoonannen kerran" :-D- Naisasialooseri.
Itse tunnen kaksi sinua huomattavasti vanhempaa miestä, jotka ovat neitsyitä jos eivät ole joskus salaa huorissa käyneet. He eivät myöskään ole päivääkään seurustelleet. Toinen täyttää tänä vuonna 66 ja toinen 72 tai 73 en muista hänen syntymävuottaan tarkasti.
Tämän lisäksi tunnen kaksi lähes kolmekymppistä miestä, jotka eivät ole koskaan edes pitäneet kädestä naista ja pistän pääni pantiksi että heidän tilanteensa on sama vielä nelikymppisenäkin ja todennäköisesti vievät poikuutensa hautaan mennessään.
Enkä pysty ymmärtämään sitä kun jotkut väittävät, että mies muka alkaisi saada naista kolmenkympin jälkeen vaikka sitä ennen naiset eivät olisi osoittaneet mitään kiinnostusta. Mihin tuo väite perustuu? Pikemminkin kiinnostus laskee nollasta miinuksen puolelle kun ikää tulee lisää ellei joku nainen sitten halua insinöörismiehestä elättäjää itselleen ja lapsilleen.
Ja jos olisi normaalia olla 40v neitsyt, niin aiheesta ei olisi tehty elokuvaa. Tyylilaji tosin on väärä, aihe nimittäin on kaukana komediasta tosielämässä. - Olen onnistunut
Mä olen 45 vuotias tällä hetkellä sinkku mutta olen harrastanut elämässäni anaali-, suu-, ryhmä-, homo- ja heteroseksiä! Ja sitä on ollut paljon. Olen saanut ilmaiseksi ja olen myös maksanut siitä. Tuotti suurta nautintoa kertoa tämä teille.
- pepustasuuhun
Ass-to mouth? Olet kurko..
- 20veeneitzytmieS
Moi! En halua yleistää mutta arvelen vahvasti että ne joilla ei ole minkäänlaista huumorintajua jäävät muita useammin kokonaan neitsyiksi. Tosin on myös mahdollista että hyvinkin huumorintajuinen 40v olisi vielä neitsyt. En mieti sitä onko useimmat ikineitsyet huumorintajuttomia, vaan jäävätkö huumorintajuttomat useimmiten ikineitsyiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549