Miten jättää tosi kiintyneen naisen.

Help me

Ollaan seurusteltu muutama vuotta päästiin muuttaa saman katon allekki, Rakastin häntä tosi paljon vielä Mutta ajanmyötä kun ollaan asuttu saman katon alla niin alko kyllästyä , tunteet katos jonkin verra (ei kokonaa mutta ei riittävästti jäänytkään) olen yrittänyt jättää häntä 3 kertaa mutta joka ikinen kerta se itkee niin paljon ja hokee niin paljon et saada kaikki kuntoon ja se saatto kestää montaa tunttia kerran kesti n 6-8 t ja itki ja itki ja itki ... En voinu jättää koska välitän vielä hänestä , mutta siis toi nainen on niin vaikee , yks iso ongelma oli et se haluu pitää mut tossun alla ... Ei onnistu mun osalta , ja oon jättämässä , se muuttua , seur 2pv menee ok ja sit taas komentelemas vaikka se tietää et ei onnistu ja sit se suuttuu ja möksähtää ja kaikkee. MIKS NAISET HALUAA KOULUTTAA KAIKKIA MITÄ LIIKKUU ? Help , onks vinkkei miten jättää mahdollisimman hyvin.

8

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Help me

      Ja suhde ei vaan toimi ... En nää tulevaisuutta hänen kanssa. Hän ei ymmärä.

    • Help me

      Ja oon jättämässä ja se lupaa muuttua * ( virhe ylhääl sori )

    • Jätä hänet. Se on oikein häntä ja sinua kohtaan ja valitettavasti se täytyy tehdä vain niin, että katkaisee joksikin aikaa kaikki yhteydet, vaikka tahtoisikin olla vielä "vain kaveri".

    • Jagdpanther

      Tee katoamistemppu. Ku se lähtee johonki, tavarat kasaan ja bye bye.

    • II mies

      Hommaa sille toinen mies?

    • joopajee

      Samaa oon yrittäny.. aina saa puhuttua ympäri. Oltiin melkein vuosi ku alko vaan ahdistamaan ihan hitoksee. Toinen hirveen sitoutuva ja mä tykkään tehdä paljon itekseni. Ei saa tilaa ees hengittää.. meillä uusioperhe ja siinäkin omat ongelmat jjosta ei olla samaa mieltä. En pysty olee normaalisti ku yrittää olla toiselle mieliksi. Ku yrittää jättää ni haukkuu mut ja lapsen. Oo sä fiksu ja lähe helvettihi tommosesta.

    • ollakkovaikoei

      Naisena sanon,että sanositte suoraan...itse olen löysässä hirressä miehen kanssa,jota tapailen... en saa selvää onko hän kyllästynyt minuun...

      • Mrjjg

        Nyt vain avointa keskustelua ja rakentavaa. Ja
        kohteliaasti voit sanoa, ettet ole lähtemässä kokonaan hänen elämästä, ainahan voitte olla tosi ystäviä! Parempi se hyvä ystävyys kun karkea parisuhe!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe