Heh.
Oon ollu siellä Itella hommissa ja voin kertoa että kaikissa kolmessa eri toimipisteessä Helsingissä painettiin ylitöitä jokapäivä. Mun kivoin päivä oli kello 6:00-21:00. Työntekijöiden olis ajat sitte pitäny mennä kunnolla lakkoon.
Se että postin määrä muka vähenee on Itellan johdon joku sairas unelma jota ollaan nyt toteuttamassa vaikka se ei ole toteutunut. Nettikauppa on yleistyny , mainoksia myydään jatkuvasti , esim verkkokauppa,alepa,tarjoustalo , kantasiakas lehdet mm yhteishyvä jne jne. Suurimmalle osalle tulee edelleen laskut kirjeinä. Kerron salaisuuden : Itellassa on suunniteltu että suomessa ei jaettais postia ollenkaan joku about 10-15 vuotta tästä eteenpäin
Ja mitä sitä perustelemaan mä ja työntekijät tiedetään millasta se on.
Joka tuntiin kuuluu 15 minuuttia taukoa jota ei kukaan pidä koska muuten ei kerkeä , ja jos ei kerkeä niin sitten olet reitillä pidempään. Se työ on sellasta että ite pakkaat sen reittis ja ite jaat. Sijaiselta menee 2x enemmän aikaa vähintään kun ei tiedä missä kukakin asuu ja miten pakata puntit. Ainoa kenet voit sinne lähettää on sen työpistees pomos.
Menkää nyt vittu lakkoon ja antakaa sen postin olla. Tosta hullusta firmasta pitää se johto vaihtaa ja nimi palauttaa takasin postiks. Kun olin siellä töissä niin jokanen vanha patu tuli kertomaan että se työ oli ennen erilaista. Ne odotti eläkettä ja halus kertoa sen siks ettei nuoret luulis niiden olleen hulluja ja tehneen sellasta aina. Se kertoo siitä että tän yhteiskunnan taso on menny alaspäin.
Itellan järjettömät YTt
Antti7772
0
1420
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708