Kaupan kassajonossa oli tänään minun edessä sellainen nuori pari jotka siinä hyväilivät ja pussailivat toisiaan. Välillä aina katsoivat minuun ja jatkoivat julkista haureutta. Luulen että tekivöt tuon siksi kun näkivät että siinä on yksinäinen mies ja halusivat ihan vittuilla minulle ja siksi pistivöt tuon esityksen. Ois pitänyt sanoa että menkää kotiinne siitä nuolemaan toisianne, ei ketään kiinnosta katsella lemmenleikkejänne. Se nainen oli sitä paitsi aika ruma, olis pitänyt sanoa sekin niille
oikein oksetti taas
18
279
Vastaukset
- mies 86
Sano vain ensi kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa, ei se niin vaarallista ole.
- Auts.
Oksennus toimii puhdistusrituaalina jos närästää, eli on vaanterveellista sinulle
- xcvbhkl
Mä taas näin tänään kaupassa kun suomalainen nainen suuteli mustan miehen kanssa.
- .....
Vieläkö joku ihmettelee miksei nämä ätmit kelpaa kenellekään?
- Voi elämän kevät
Itsekeskeisyys on kaunis asia.
- Onnittelut,
Kyllä, täysin oikea tulkinta. Koko maailma pyörii sinun ympärilläsi.
- hämeen persujuntti
Ajattelivat varmaan susta kaikkea negatiivista kun nuori mies oli yksin kaupassa.
- ,.-
Olisit puukottanut heitä! Mielellään vielä kasvoihin!
- kiltti ja ujo mies
Niin, tai suukottanut, paitsi että siitä olisi saanut paljon kovemman tuomion.
- minähäkylläuskallani
Jotkut luulevat että toisia ärsyttää tuollainen, ressukat.
- homma toimii
Ainakin ap. ärsyyntyi asiasta niin paljon, että piti tänne avautua.
- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Vastaavassa tilanteessa otan polvista kiinni kumarrun ja teeskentelen oksennusrefleksiä : höörgh, höörgh...
- Rima alas
Ei kai sulla ole nuoleskelukaveria, kun olet niin ronkeli.
Alennappa rimaa niin pääset pussailemaan.- €#%
Kenelläkään naisella ei ole rima niin alhaalla että päästäisi atm:ää itseänsä pussailemaan.
- 9+10
Kyllähän se kuvottaa, kun toiset sekstailee julkisella paikalla. Ette tekään varmaan tykkäis, jos vetäsin housut kinttuun kaupan kassajonossa ja rupeisin vetämään käteen.
- Pahani Julmu
Ehkei heillä ollut ilkeitä taka-ajatuksia.
Ehkä he yrittivät houkutella sinua kimppaan kolmanneksi pyöräksi. Jotkuthan tykkäävät noista ryhmätouhuista.Niinpä. Ensi kerralla kun vastaavaa tapahtuu, kannattaa ehdottomasti kysäistä asiaa, ettei jää epäselväksi. :D
- Breitenfeld
Teakin pääsykokeissa kokelas alkoi vääntää paskaa (nainen) keskelle näyttämöä. Sekin on ulkokohtaisesti asiaa tarkastellessa aika kiusaannuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011