MUUTTAMASSA !

etelänplikka

Olen muuttamassa sinne Pelkosenniemelle. Väki vaikutti ihan mukavalta. Mitä kaikkee 29 wee nainen siellä voipi tehdä,muuta kuin töitä ? Harrastukset jne.

23

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi

      Terve tuloa! Eikön me törmätä joskus?

    • PeGu

      Pelkosenniemi melekosen pieni ja hiljainen pikkukylä. Ihmiset on ihan ok. Kannattee käyä suvannon kylää kattomassa, hienopaikka ainaki kesällä. Joskus asuin vähän aikaa neuvolatalossa.

      • poekamies

        Tunturista voit löytää oppaita etiä päin.


      • soutajatunturi
        poekamies kirjoitti:

        Tunturista voit löytää oppaita etiä päin.

        Saattaa täältä löytyä todella fiksuja miehiäkin, kun vaan katselet jonkin aikaa ympärille... elä hättäilee...peräkammarin pojat ei ole ekana tyrkyllä... toisella rivillä me seisomme.. kysele ja ota vähän selville taustoja...


      • entinen flikka
        soutajatunturi kirjoitti:

        Saattaa täältä löytyä todella fiksuja miehiäkin, kun vaan katselet jonkin aikaa ympärille... elä hättäilee...peräkammarin pojat ei ole ekana tyrkyllä... toisella rivillä me seisomme.. kysele ja ota vähän selville taustoja...

        No, no ukkomies se siellä sallaa kirjuuttaa. Niemessä kaikki fiksut on varattuja ja ukkomiehiä. En minä ukkomiehiä, hih hih hii!


    • provo1

      etelän plikalle
      Täytyy sanoa kuin pedigrin koiranruoka mainoksessa että,et kai ole tosissasi.
      taitaa viestisi olla provo et sinä ole tänne käpykylään muuttamassa.Ei täällä ole tuon ikäiselle kavereita,ja jos onkin he istuvat kaiket päivät sammelissa.kyllä täältä kaikki kynnellekykenevät ovat nousseet jo aika päiviä sitten mölläriin.

    • lapin sälli

      Voisit ostaa asunnon.

      • aslakki

        Onko tosi, että olet entinen missi. Etkä tuksu?


      • yksi
        aslakki kirjoitti:

        Onko tosi, että olet entinen missi. Etkä tuksu?

        Tuu tyttö kyytiin- vaik kotitalo myytiin - venhen alusta jäi ja kesä tullee ja itikat. Hevosia ja kanoja löytyy niemestä?


    • muki-aslakki

      Tuokaa jo kö yttä tai antakaa p , ssy, huolta ja murhetta täynnä on myssy.
      Rakkaana lapsena kohtalon kivi kengässä mulla kun aina on.
      Rahat ei riitä ja pankki ei lainaa, eukko ei kiitä ja velkojat painaa,
      sähköt jo sulkea uhattiin, lähikauppaan on velkaa ja naapuriin.
      Elämä on selkääni painava reppu, huomista pelkää jo horkassa heppu.
      Huoleen on syytä, en rauhaa, tahdon kaiken mä unohtaa.

      Viimeinen toivo on kolpakon kahva,
      siihen kun tartun, on kourani vahva.
      Tuimalla otteella pyyhkäisen alas kurkusta murheeni maallisen.
      Kohta on onneni täyttymys suurin, tuska ei tunnu, kun saan tämän kuurin.
      Selvillä kun on mun määränpää, tahdo muusta en välittää.

      Hyvästi selvä päivä, muki huuleen niin kaikki on hyvin......

      • yksi

        Oos sie sinkku. Tuma, vaalee? Nämä niemen vanhat piiat ja eronhet saattaavat katella sinua alta kulmien. Tykkäätkö mettästää ja kalastella. Täälä hevosia ja kahvinporoja. Komia se kairalan kyläki.


    • etelän varis 30 v

      Oon mie sinkku. Riippuu vähän kuka ja missä kyssyypi. Melekonen kuhina käyp rinnassa kun oikian poromiehen näkkee. No mutta minähän kirjuutan lapiksi. Taidan tullakin sinne naamiaisasussa vaikka poropoikana. Silloin kukkaa ei eppäilis ja saisin vähä etumatkaa tirkistelyyn.

      • PeGu

        Suattaa olla savvoo.


    • heltsu2

      määkin mahollisesti muuttamassa niemeen mutta ajankohtaa en osaa viä sanoo.31vee naikkonen.tuun miehen kaa,ja ois kiva saaha kavereita..

      • Y.Pelkonen

        Pelekosenniemellä saat vain rupia persuuksiisi.


    • prinssimakkara

      Monet viehättävät naiset odottavat, että se prinssi tulee vastaan... He eivät vain tiedä, että se onni voi löytyä pohjoisesta...

    • niemessä

      minun kas kaikkee kivaa ;)

    • poropää

      jo on niin paljon yksinäisiä, miksi porukat eivät lähde ajelulle meren taakse?
      jos on epätoivoa miksi ei hulluttelisi viihdyttävästi maailmalla seikkaillen?

    • heltsu2

      täällä sitä on asuttu muutama kuukasi..

    • Savvoo

      Miten sinulla menee tänään!?

      • tupsutinna

        En mie tullukkaa


    • surkeaa

      No et sitten keksinyt parempaa paikkaa kuin Pelkosenniemi, täällä ei ole mitään nuorille sinkkunaisille. Moni on yrittänyt ja muutaman vuoden päästä lähtenyt takas kotikonnuilleen.

    • kankka

      Tehe vaikka lumitöitä lämpimiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe