Mailan paino?

Laiskis

Mulla ois tossa saatavilla edullisesti (35€)käytetty koko grafiitti Wilson proStaff 90. Mitä mailat yleensä painaa? Toi painaa 90g ja tuntuu ihan köykäseltä. Tossa on joku flex index merkattu vartee jotai 33 luokkaa, mutta kuoleentuukos noi mailat ikuna. tää tikku on 5 vuotta vanha, mutta pelattu ehkä 25 kertaa. Minäkin olen vain tusinapeluri, eli kavereitten kanssa läiskämistä vartenhan tässä tikkua hankitaan ja painavilla mailoilla ei tunnu kerkeevän vastaamaan kaikkiin palloihin. niin laittakaa vielä jotai hinta arviota, mitä ne minkäki painoset mailat maksaa. En haluu enää lukee yhtää "mulla on tää ja tää merkki ja kaikki muut on paskoja" juttuja.

4

2163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeeTee

Noin keveitä mailat nykyään ovat. Tuntuvat kieltämättä heppoisilta. Jokin 95 grammaakin on vielä miehen kädessä aika kevyen tuntuinen. Ehkä 92g on nykymitoissa keskivertomaila.
      Mailat ovat kestäviä Jos on pelattu vain 25 kertaa ja lyöty vain palloa, eikä kehyksessä ole kolhuja, kannattaa tarjottu maila ostaa.

• simbåden

HYVÄ maila painaa n. 63-65g ja ne maksaa keskimäärin 90-110€.

Hintaan ei vaikuta ainoastaan mailan paino, vaan myös mailan tasapainotus, muoto, voima jne..

asiasta kannattaa jutella lisää mailan myyjän kanssa urheilu kaupassa, ei citymarketissa.

• ...

Mistäs olet löytänyt noin kevyitä mailoja, mä en ainakaan oo kuullut noin kevyistä, sitäpaitsi ei se mailan paino kerro kuinka hyvä se on. Mulla Yonex MP 99 ja paras maila millä oon pelannu ja se painaa reilusti päälle 90g. Löytyy multa myös Babolat satelite synchro, joka on huonompi vaikka painaa vain 85g. Toisaalta Yonexi oli puolet kalliimpi. Jänteet vaikuttavat peliin lähes yhtä paljon kuin maila, joten kannattaa heti käydä jännittämässä se maila. Mulla on Micropower 9.5 kg

• Simbåden

Keskiverto mailat ovat juuri tuos 90g paikkeilla. flex index tarkoittaa mailan joustavuutta 33/100 on melko fletku. En usko että sillä saa hirveän hyvää tuntumaa peliin tarkempaa pelaamista ajatellen.

Kielet ja varsi ei juurikaan kuoleennu tuolla pelimäärällä. Maila ei totisestikkaa kuitenkaan myös kestä iskuja esim. maahan.

En usko että tässä tapauksessa mailan painon kanssa on hirveästi merkitystä nopeampien pallojen perässä pysymiseen, vaan paremman pohjakunnon--> tekniikan hnakkiminen ja sitten parempi maila.

Onnea ja menestystä, sulkkis on hieno laji.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe