Hei!
Olen pian 14-vuotias, yli 6-vuotta säännöllisesti ratsastanut tyttö Helsingistä ja etsin hyvälaatuista ratsastusleiriä kesäksi Etelä-Savon ja Uudenmaan alueilta. Kaikki leiriehdotukset ovat tervetulleita muiltakin seuduilta!
Leiripaikalta toivon majoitusta, ruokailua, hyvää ja monipuolista opetusta, sekä mukavaa tallihenkeä.
Millaisilla leireillä te olette olleet ja minkälaisia suosittelisitte minulle? Toivottavasti vastaatte! Kaikki vastaukset ovat erittäin tärkeitä (:
Hyviä ratsastusleirejä?
11
406
Vastaukset
- puhuja
Kannattaa kattoo yyterin ratsastuskoulun sivut;)
- kokemusta
Neloselle ♥ Yyteriin :*
- arranmaa
Ite oon menossa arranmaan ratsutilalle kannattaa kattoo;-)
- arranmaa
Ite oon menossa arranmaan ratsutilalle kannattaa kattoo;-)
- pistepistepiste1
Ratsastuskoulu Zilpa, Porissa. Käy vaikka nettisivuilla :)
- ykkönen11
Zilpa !!
- zilpa on päällikkö
Zilpa on kyllä yks ihan parhaista paikoista! Monipuolisesti kaiken näköstä ohjelmaa ja tosi kiva ilmapiiri :) hyvä opetus ja kivat hevoset! Kokeneemmat pääsee uittamaan, mahollisuus hypätä pieniä maastiksia, leikki- ja ilmansatulaa tunnit mahdollisia ja kaikkee muuta hauskaa :'D lupaan ettet pety jos Zilpaan päätät tulla:)
- Zilpalainen
Zilpaan !!! :) tässä muutama leirivideo: https://www.youtube.com/watch?v=rq3KkuG8nMI
https://www.youtube.com/watch?v=YTUMgssFFtg - parass1
Neloselle Zilpaan!♥
- tyttö
Pollen potku!!! Kirjota googleen niin pääsee sivuille...;)
- parasleiri
Itse suosittelen stall sandbackenia. Olen käynyt siellä parina vuotena peräkkäin ja paras paikka jossa olen ollut. Hyvät hevoset ja kaikki saa valita hoitsut. Itse hoidin ekana vuonna muistaakseni paavoa ja tokana vuonna Minttua joka oli russ poni lainassa siellä. Hyppäsimme suurimmaksi osaksi esteitä joten jos nautit niistä niin hyvä. Kävimme myös maastossa ja pakko sanoa että tuolla on parhaat maastot joissa oon ikinä käyny. Oli myös leikkitunti ja yks ilman satulaa tunti jossa ratsastin kaverini kanssa sannilla ilman satulaa yhtä aikaa. Aikasta rento paikka😍 Leirikaste jäi mieleen ja ehkä päällimmäisenä siitä kun piti päästä styroksi lautalla pienen uittopaikan yli. Oli ihan paras leiri joten suosittelen ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268