Hyviä ratsastusleirejä?

leirietsijä

Hei!
Olen pian 14-vuotias, yli 6-vuotta säännöllisesti ratsastanut tyttö Helsingistä ja etsin hyvälaatuista ratsastusleiriä kesäksi Etelä-Savon ja Uudenmaan alueilta. Kaikki leiriehdotukset ovat tervetulleita muiltakin seuduilta!
Leiripaikalta toivon majoitusta, ruokailua, hyvää ja monipuolista opetusta, sekä mukavaa tallihenkeä.
Millaisilla leireillä te olette olleet ja minkälaisia suosittelisitte minulle? Toivottavasti vastaatte! Kaikki vastaukset ovat erittäin tärkeitä (:

11

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuja

Kannattaa kattoo yyterin ratsastuskoulun sivut;)

• kokemusta

Neloselle ♥ Yyteriin :*

• arranmaa

Ite oon menossa arranmaan ratsutilalle kannattaa kattoo;-)

• arranmaa

Ite oon menossa arranmaan ratsutilalle kannattaa kattoo;-)

• pistepistepiste1

Ratsastuskoulu Zilpa, Porissa. Käy vaikka nettisivuilla :)

• ykkönen11

Zilpa !!

• zilpa on päällikkö

Zilpa on kyllä yks ihan parhaista paikoista! Monipuolisesti kaiken näköstä ohjelmaa ja tosi kiva ilmapiiri :) hyvä opetus ja kivat hevoset! Kokeneemmat pääsee uittamaan, mahollisuus hypätä pieniä maastiksia, leikki- ja ilmansatulaa tunnit mahdollisia ja kaikkee muuta hauskaa :'D lupaan ettet pety jos Zilpaan päätät tulla:)

• Zilpalainen
    • parass1

Neloselle Zilpaan!♥

• tyttö

Pollen potku!!! Kirjota googleen niin pääsee sivuille...;)

• parasleiri

Itse suosittelen stall sandbackenia. Olen käynyt siellä parina vuotena peräkkäin ja paras paikka jossa olen ollut. Hyvät hevoset ja kaikki saa valita hoitsut. Itse hoidin ekana vuonna muistaakseni paavoa ja tokana vuonna Minttua joka oli russ poni lainassa siellä. Hyppäsimme suurimmaksi osaksi esteitä joten jos nautit niistä niin hyvä. Kävimme myös maastossa ja pakko sanoa että tuolla on parhaat maastot joissa oon ikinä käyny. Oli myös leikkitunti ja yks ilman satulaa tunti jossa ratsastin kaverini kanssa sannilla ilman satulaa yhtä aikaa. Aikasta rento paikka😍 Leirikaste jäi mieleen ja ehkä päällimmäisenä siitä kun piti päästä styroksi lautalla pienen uittopaikan yli. Oli ihan paras leiri joten suosittelen ehdottomasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe