Näin viimeyönä ihastuttavaa unta ensirakkaudestani. Uni antoi minulle voimaa ja olen leijaillut koko päivän unen jättämässä tunnetilassa. Uskomattoman hyvä olotila :D
Vastaukset 4
- ei se unohdu koskaan
Jännä juttu...niin minäkin näin.
Siitä on jo yli kaksikymmentä vuotta aikaa En tunne varsinaista vanhan suolan janoa häntä kohtaan, koska hän on onnellisesti naimisissa, mutta joskus hän tulee mieleeni ja lämmollä muistelen sitä nuoren rakkauden aikaa.- ap.
Niin, ei unohdu, vaikka minulla on ollut lähes 35-vuotta sitten tuo ensirakkaus-kokemus :D
- T....
Minullakin 20 vuotta ensirakkaudesta joka oli lyhyt aikainen , mutta kummittelee mielessä edelleen.
- itse kummitus
Ajatella, mun ensirakkauskokemuksella ikää jo 24 v ja sieltä asti jatkunut. Olen kai onnenpekka, kun selvittiin pahoista parisuhdekupruistakin, sirpaleita keräiltiin vuosi. Täällä ei enää kummittele, vaan nykyisin leijailemme toistemme kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50886
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11853- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 116545
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18507- 47495
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 24429
- 17420