Tekaisin tällaisen hauskan testin aikani kuluksi.
A. Edellinen seurustelusuhteesi oli
0p alle 1kk sitten
1p 1-6kk sitten
3p 6-12kk sitten
4p 1-2 vuotta sitten
5p 2-5 vuotta sitten
7p yli 5 vuotta sitten
10p et ole koskaan ollut suhteessa (jos olet kuitenkin harrastanut seksiä yli 10 eri ihmisen kanssa niin saat tästä kohdasta 0 pistettä)
B. Olit viimeksi treffeillä
0p 1-2 viikon sisällä
1p alle 1kk sitten
2p 1-6kk sitten
3p 6-12kk sitten
4p 1-2 vuotta sitten
5p 2-5 vuotta sitten
7p yli 5 vuotta sitten
10p et ole koskaan ollut treffeillä (jos olet kuitenkin harrastanut seksiä yli 10 eri ihmisen kanssa niin saat tästä kohdasta 5 pistettä)
C. Edellinen seksikertasi (naisille 2p kaikkiin vaihtoehtoihin)
-4p tänään
-2p 1-2 viikon sisällä
1p kuukauden sisällä
3p puolen vuoden sisällä
5p vuoden sisällä
7p yli vuosi
10p et ole koskaan harrastanut seksiä
D. MIEHET: teit viimeksi aloitteen kasvotusten (ei netissä) naiselle
0p tällä viikolla
1p tässä kuussa
3p 6kk sisällä
5p vuoden sisällä
7p yli vuosi
10p et koskaan
E. MIEHET: Olet saanut suoran aloitteen (treffikutsun/puhelinnumeropyynnön) naiselta kasvotusten (ei netissä)
-5p tällä viikolla
-2p tässä kuussa
0p 1-12kk sisällä
1p edes kerran elämässäsi
3p et koskaan
F. NAISET: olet saanut aloitteen (treffikutsun tms.) livenä (ei netissä) mieheltä
0p. tällä viikolla
1p tässä kuussa
3p 6kk sisällä
5p vuoden sisällä
7p yli vuosi
10p et koskaan
G. NAISET Olet tehnyt aloitteen miehelle
0p ja saanut suhteen
1p ja saanut seksiä
2p et koskaan
4p tehnyt ja saanut pakit
H. Laske seksikumppaniesi lukumäärä ja vähennä se lopputuloksesta.
Jos et ole koskaan harrastanut seksiä, niin jaa ikäsi kahdella ja lisää se lopputulokseen
I. Laske seurustelusuhteittesi kesto vuosina (6kk pyöristyy vuodeksi, alle 6kk on 0) ja vähennä lopputuloksesta
alle 0 Olet aito panoeino/panopetra YTM/YTN
0-10p Olet menestyjä YTM/YTN-
10-20p Olet menestynyt tavis KTM/KTN
20-30p Olet tavis KTM/KTN-
30-40p Olet luuseri ATM
Yli 40 olet toivoton luuseri ja aito ATM/ATN-
Suuri Sinkkujen Tasotesti!
34
290
Vastaukset
- lottamari.
Jessus sentään. Siis,,.olen ymmärtänyt että seksiä saa aina ja panemaan pääsee aina, eikä seksin puutteen takia luusereita ole olemassakaan. Ilmankos kukaan ei ole viitsinyt tähän viestiin vastata ja testiä tehdä, kun kaikilla on niin tyydytetty olo :)
- tavallinen lissukka
A. 4 p
B. 4 p
C. 3 p
D. _
E. _
F. 10 p
G.
H. 0 p
I. -20 p
Lopputulos 1 p
En ole todellakaan YTN-, koska pitkä parisuhde ei kerro sitä, että onko haluttu kuuma kissa, vaan se kertoo ainoastaan sen, että on ollut sitkeyttä olla pitkään parisuhteessa. En ole koskaan (teininäkään) ollut haluttu ja himoittu, vaan parisuhteen löytäminen on vaatinut aktiivisesti työtä ja esilläoloa. Nyt tarjolla on niin huonoa miesainesta, että taidan olla loppuikäni yksin.
P.S. Testissä pitäisi olla J-kysymys, jossa huomioidaan vastaajien ikä tyyliin: jos olet 16-20 vuotias, saat pisteitä maksimimäärän jne.- Öinen testaaja
Olet ollut 20 vuotta suhteessa, mutta sulla ei ole ollut yhtään seksikumppania vai miten sait H-kohdasta 0 pistettä?
Joo, tämä on vasta betatestausversio. Pitäisi myös ikääntyminen ja rupsahdus tuohon jotenkin huomioida, esim. naiset saisi miinuspisteitä iästään automaattisesti ja miehet tuloistaan jne. - Kaunotar 30
Öinen testaaja kirjoitti:
Olet ollut 20 vuotta suhteessa, mutta sulla ei ole ollut yhtään seksikumppania vai miten sait H-kohdasta 0 pistettä?
Joo, tämä on vasta betatestausversio. Pitäisi myös ikääntyminen ja rupsahdus tuohon jotenkin huomioida, esim. naiset saisi miinuspisteitä iästään automaattisesti ja miehet tuloistaan jne.Jaa a, hankkisit elämän ja menisit testailemaan taitojasi ihan oikeaan älämään livenä :)
Ja niin, vai naiset miinus pisteitä iästään. Hmm...olen 30, mutta kaikki luulevat minua 22, että mitäs sitten? En minä siitä mitään miinuksia silloin saa. Eikös palstapoikien mielestä 22-vuotiaat olleet vielä haluttavuia :Dhaha. - Öinen testaaja
Kaunotar 30 kirjoitti:
Jaa a, hankkisit elämän ja menisit testailemaan taitojasi ihan oikeaan älämään livenä :)
Ja niin, vai naiset miinus pisteitä iästään. Hmm...olen 30, mutta kaikki luulevat minua 22, että mitäs sitten? En minä siitä mitään miinuksia silloin saa. Eikös palstapoikien mielestä 22-vuotiaat olleet vielä haluttavuia :Dhaha.Mutta ethän sinä ole 22. Ulkonäöstä saa tietysti lisäpisteitä, mutta sitä on vaikea näin arvioida, koska ihmisillä on taipumusta pitää itseään paremmannäköisenä kuin oikeasti ovat, eikä muiden mielipiteisiin ole aina luottamista. Parempi indikaattori on tuo saatujen aloitteiden määrä. Eli jos saat jatkuvasti aloitteita miehiltä, niin olet haluttava, mutta jos miehet kiertää sinut kaukaa, niin et ole haluttava. Siinä ei auta, vaikka joku kehuisi nuoren näköiseksi. Haha :D
- Kaunotar 30
Öinen testaaja kirjoitti:
Mutta ethän sinä ole 22. Ulkonäöstä saa tietysti lisäpisteitä, mutta sitä on vaikea näin arvioida, koska ihmisillä on taipumusta pitää itseään paremmannäköisenä kuin oikeasti ovat, eikä muiden mielipiteisiin ole aina luottamista. Parempi indikaattori on tuo saatujen aloitteiden määrä. Eli jos saat jatkuvasti aloitteita miehiltä, niin olet haluttava, mutta jos miehet kiertää sinut kaukaa, niin et ole haluttava. Siinä ei auta, vaikka joku kehuisi nuoren näköiseksi. Haha :D
Saan paljon aloitteilta miehiltä, niin nuorilta kuin vanhoilta :) monet iskevät minua jopa kadulla ja kaupassa... joku 18v. tuli minua viimeksi iskemään, mutta en halua olla pedofiili, yäk.
- Kaunotar 30
Kaunotar 30 kirjoitti:
Saan paljon aloitteilta miehiltä, niin nuorilta kuin vanhoilta :) monet iskevät minua jopa kadulla ja kaupassa... joku 18v. tuli minua viimeksi iskemään, mutta en halua olla pedofiili, yäk.
mutta niin, onneksi niitä oman ikäsiäkin iskijöitä riittää. Olen juuri lopettanut seurustelun ja haluan olla vähän aikaa sinkku, katsotaan jos muutankin mieleni kun valikoimaan on niin paljon ja osa hyvinkin laadukasta.
- ....
Kaunotar 30 kirjoitti:
mutta niin, onneksi niitä oman ikäsiäkin iskijöitä riittää. Olen juuri lopettanut seurustelun ja haluan olla vähän aikaa sinkku, katsotaan jos muutankin mieleni kun valikoimaan on niin paljon ja osa hyvinkin laadukasta.
Öy nou. Oot varmaan tosi mega sexybeibi. Ihan tässä rakastun, kun vaan luenkin, mitä kuuma olet.
- Kaunotar 30
.... kirjoitti:
Öy nou. Oot varmaan tosi mega sexybeibi. Ihan tässä rakastun, kun vaan luenkin, mitä kuuma olet.
En ole väittänyt, että olisin. Toki luonnonkaunis olen, enkä näytä tavan suominaiselle:)
- ....
Kaunotar 30 kirjoitti:
En ole väittänyt, että olisin. Toki luonnonkaunis olen, enkä näytä tavan suominaiselle:)
Uuh, vaatimatonkin vielä. Rakkauteni syvenee.
- Kaunotar 30
.... kirjoitti:
Uuh, vaatimatonkin vielä. Rakkauteni syvenee.
Tällä palstalla ilmeisesti ei hyväksytä kauniita naisia tai ollaan katkeria siitä, että he ovat kauniita. Sinulla ei liene kokemusta kauniista tai näteistä naisista kun noin meitä vieroksut.
- ....
Kaunotar 30 kirjoitti:
Tällä palstalla ilmeisesti ei hyväksytä kauniita naisia tai ollaan katkeria siitä, että he ovat kauniita. Sinulla ei liene kokemusta kauniista tai näteistä naisista kun noin meitä vieroksut.
En minä vieroksu, vaan rakastan, vaikka samalla pelkään, etten voisi koskaan kelvata kaltaisellesi sexybeibelle.
- Riittäis jo
Kaunotar 30 kirjoitti:
No kaikki nyt varmaan tajuasivat että olet kaunis ja haluttava ja nuoren näköinenkin. Voisitko nyt lopettaa itsesi korostamisen? Tämä ei ole sinun kehuketjusi.
- mies 30v
15p sain
- mies 30v
Niin ja en ole kyllä mikään menestynyt, ihan tavis vaan.
- Sportti blondi
-48 tuli minulle ja tiedät varmaan mistä :)
Tuossa H kohdassa kyllä pitäisi huomioida ihmisen ikä, sillä onhan se selvää että
20 vuotta nuoremmalla on vähemmän seksikumppaneita.
20 vuotta nuorempana tulos olisi ollut about -20
Olen siis 43.v- 11+8
Eli testi toimi sinulle hyvin. Eihän kurppaiässä mikään YTN enää olekkaan.
11+8 kirjoitti:
Eli testi toimi sinulle hyvin. Eihän kurppaiässä mikään YTN enää olekkaan.
Mitä horiset? Tuohan nimenomaan on YTN -tulos.
- 12+16
stellaria81 kirjoitti:
Mitä horiset? Tuohan nimenomaan on YTN -tulos.
aa luulin 48
Jes! 47 eli oikea HC-ATN. Tällä tuloksella saankin huimasti lisää auktoriteettia palstalla. :)
- From ATM to YTM
A 10p
B 4p
C 7p
D 7p
E 0p
F -
G -
H -1
I 0
27 pts = KTM, just ja just.
Ätmiydestä minut pelasti yksi onnekas ilta lukioaikoina :) Ehkä ATM-titteli olisi kuitenkin ollut ansaittu...? - piiloalfa
A 10
B 3
C 7
D 7
E 3
H -1
= 29
Olen tavis KTM. Yllätyin, olin kuvitellut itseni ATM-tasoiseksi.- Töinen estaaja
Yhden pisteen päässä. Ja olethan näköjään saanut pimppiäkin kerran.
Ilman testiäkin tiesin jo olevani ATN, joka olen varmaan ollut syntymästäni lähtien.
Tulos oli 46, mutta koomista tässä oli se, että jos olisn vastannut tähän aamulla ennen lähtöäni asioille, niin tulos olisi ollut 53.
Sain nimittäin aloitteen junassa noin kaksi minuuttia matkustettuani suunnilleen ikäiseltäni mieheltä, joka sanoi minua tytöksi :-D Ja sanoi, että onpas minulla kaunis hymy, sanoi sen kahdesti :-)
Ihmeiden aika ei ole ohi :-D- -----
Annoit tietenkin pakit, kuten jokaisen itseään arvostavan hienon naisen kuuluukin.
----- kirjoitti:
Annoit tietenkin pakit, kuten jokaisen itseään arvostavan hienon naisen kuuluukin.
No tietysti annoin pakit, koska pyysi minua lähtemään aamulla kello 9:n maissa juhlimaan äitinsä eilisiä synttäreitä! Ja oli myös jonkinasteisessa jälkihumalassa, kuten kaikki muutkin minulle aloitteen tehneet, ellei jopa kännissä.
Tällaisessa kunnossa ihminen on syyntakeeton, joten eivät nuo ole minkään arvoisia.- #YOLO
femnerd kirjoitti:
No tietysti annoin pakit, koska pyysi minua lähtemään aamulla kello 9:n maissa juhlimaan äitinsä eilisiä synttäreitä! Ja oli myös jonkinasteisessa jälkihumalassa, kuten kaikki muutkin minulle aloitteen tehneet, ellei jopa kännissä.
Tällaisessa kunnossa ihminen on syyntakeeton, joten eivät nuo ole minkään arvoisia.Carpe dick.
- PohPuhPih
Testi on niin kömpelö rävellys että epäilen tahallisuutta.
- mies __85
A 10 P
B 5 P
C 7 P
D 3 P
E O P
H -6 P
I 0 P
Yhteensä 19 p eli testin mukaan menestynyt KTM. En kyllä itse pidä tuota listaa minkäänlaisena menestyksenä. Kyllä noilla statseilla vielä ATM-sarjaan menee ja kirkkaasti.- Oinen Reistaaja
Olet kuitenkin kuus kertaa saanut pimppiä, ettet sinä mikään ATM ole vaan selkeä KTM. Paitsi jos nuo on maksullisilta.
- mies___85
Oinen Reistaaja kirjoitti:
Olet kuitenkin kuus kertaa saanut pimppiä, ettet sinä mikään ATM ole vaan selkeä KTM. Paitsi jos nuo on maksullisilta.
Ei ole maksullisia. Maksullisten kanssa saldo olisi ollut 9. Tuo määrä on vaan oikesti huono. Eräs koulukaverini oli vaihdossa 3kk ja sinä aikana nussi 12 eri naisen kanssa.
A. Edellinen seurustelusuhteesi oli
10p et ole koskaan ollut suhteessa
B. Olit viimeksi treffeillä
4p 1-2 vuotta sitten
C. Edellinen seksikertasi
7p yli vuosi
D. MIEHET: teit viimeksi aloitteen kasvotusten (ei netissä) naiselle
3p 6kk sisällä
E. MIEHET: Olet saanut suoran aloitteen (treffikutsun/puhelinnumeropyynnön) naiselta kasvotusten (ei netissä)
3p et koskaan
Luetuimmat keskustelut
- 594683
- 653798
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123210- 1143061
- 482884
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471987- 1081872
- 361865