laihdutus,enkä enää haluisi olla läski .__.

oloni on läski :D

Moikka :D

Mua rupesi tuossa ärsyttämään kun tekisi mieli koko ajan syödä.
152/72,6kg ja aion laihduttaa vielä sen 22kg.
Mulla meinaa motivaatioa aina haihtua pois,ja itsekuri on tosi huono,mutta oon kyllästynyt läskeilyyn.
Mikä teitä auttaa jaksaan laihduttamista?Haluisin olla kesäkunnossa 2014.
:/

3

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+10

      Oon yrittäny laihdutusta monesti, mutta aina loppunut motivaatio kesken. Nyt kun vuosi vaihtui ja huomasin miten kivat vaatteet jäi liian pieniksi ja miten paljon oikeasti jaksoin syödä (big mac ateria hampurilainen!!!!!!!) herätti todellisuuteen. Ahdisti usein, etenkin vaatteiden suhteen. Niitä löytyy ihan mukavasti kaapista. Saatoin valita asun ja juuri kun lähdössä usein huomasin tyyliin "hyi kun jenkkikset ja maha näkyy selvästi", ja jouduin vaihtamaan peittävimpiin vaatteisiin. Todella itseluottamusta murskaavaa :/

      nyt tosiaan sain motivaation, johon sisältyy myös herkkulakko näin alkuun (en osaa syödä kohtuudella) ja AION onnistua! Oon vaan yksinkertaisesti niin kyllästynyt painooni ja kehonkuvaani. Jos pystyt pitämään herkuttelut rajoitettuna vaikka kertaan viikossa niin en näe syytä miksi sinun tarvitsisi jättää niitä kokonaan pois. Myös esim viinirypäleet on koukuttavia ja ihanan makeita jos iskee himo ja paaaaaljon parempi vaihtoehto kuin makeiset :) en itsekkään tykkää ryhmäliikunnassa käydä vielä, vaan tykkään käydä pidemmillä lenkeillä kävellen :) kyllä se siitä, mutta älä tee mitään pakolla. Sen pitää olla mieluisaa tai muuten kyllästyt :) kerro välillä miten edistyt, olisi kiva kuulla :)

    • miiu

      Mun itsekuri on myös ollut tosi huono, luulin etten pystyisi laihdutukseen ollenkaan, mutta sitten huomasin, että mulle sopii totaalikieltäytyminen. Koska ongelmani on juuri se, että kun otan yhden karkin, on pakko ahmaista heti koko pussi ja sitten kaduttaa. :) Pidin siis suoraan kuukauden herkkulakon, jonka jälkeen aloin pitää herkkupäivää kerran viikossa. Liikuntaa harrastin päivittäisen reippaan kävelyn ja silloin tällöin tanssin muodossa (joka on muuten tosi hauskaa), eli liikkuminen ei vaatinut kovia ponnisteluja.
      Normaalipainon rajoissa olin siis alun perinkin, reilu neljä kiloa lähti ja hyvin toimii, kunhan herkkupäivänään ei osta sentään ihan järkyttävää 900000 kcal mättökasaa kotiin! :D

    • oloni on läski

      Nauroin tuolla 900000 kalorin massalle xDD hyi ihan järkyttävä massa olis..
      ja joo toi totaali kieltäytyminen on mullekkin aina se parempi vaihtoehto jos annan itselleni luvan syödä karkkia.. niin se vie sitten samalla koko käden.

      Nyt oon alkanu käydä parina päivänä ihan hyvin pienillä lenkillä kun talvi ei oo oikein mun lemppari aikaa kun on liian synkkää ja onhan mulla nyt kokemusta 20kg laihdutuksesta jo...mutta nää viimeiset ei oikein meinaa tippua ja kun olisi korkea aika nähdä itseni normaalipainossa :)) pitäs ajatella positiivisesti joka kerta ehkä silleen että oot taas joka päivä lähempänä sitä tavoitetta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe