laihdutus,enkä enää haluisi olla läski .__.

oloni on läski :D

Moikka :D

Mua rupesi tuossa ärsyttämään kun tekisi mieli koko ajan syödä.
152/72,6kg ja aion laihduttaa vielä sen 22kg.
Mulla meinaa motivaatioa aina haihtua pois,ja itsekuri on tosi huono,mutta oon kyllästynyt läskeilyyn.
Mikä teitä auttaa jaksaan laihduttamista?Haluisin olla kesäkunnossa 2014.
:/

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+10

Oon yrittäny laihdutusta monesti, mutta aina loppunut motivaatio kesken. Nyt kun vuosi vaihtui ja huomasin miten kivat vaatteet jäi liian pieniksi ja miten paljon oikeasti jaksoin syödä (big mac ateria hampurilainen!!!!!!!) herätti todellisuuteen. Ahdisti usein, etenkin vaatteiden suhteen. Niitä löytyy ihan mukavasti kaapista. Saatoin valita asun ja juuri kun lähdössä usein huomasin tyyliin "hyi kun jenkkikset ja maha näkyy selvästi", ja jouduin vaihtamaan peittävimpiin vaatteisiin. Todella itseluottamusta murskaavaa :/

nyt tosiaan sain motivaation, johon sisältyy myös herkkulakko näin alkuun (en osaa syödä kohtuudella) ja AION onnistua! Oon vaan yksinkertaisesti niin kyllästynyt painooni ja kehonkuvaani. Jos pystyt pitämään herkuttelut rajoitettuna vaikka kertaan viikossa niin en näe syytä miksi sinun tarvitsisi jättää niitä kokonaan pois. Myös esim viinirypäleet on koukuttavia ja ihanan makeita jos iskee himo ja paaaaaljon parempi vaihtoehto kuin makeiset :) en itsekkään tykkää ryhmäliikunnassa käydä vielä, vaan tykkään käydä pidemmillä lenkeillä kävellen :) kyllä se siitä, mutta älä tee mitään pakolla. Sen pitää olla mieluisaa tai muuten kyllästyt :) kerro välillä miten edistyt, olisi kiva kuulla :)

• miiu

Mun itsekuri on myös ollut tosi huono, luulin etten pystyisi laihdutukseen ollenkaan, mutta sitten huomasin, että mulle sopii totaalikieltäytyminen. Koska ongelmani on juuri se, että kun otan yhden karkin, on pakko ahmaista heti koko pussi ja sitten kaduttaa. :) Pidin siis suoraan kuukauden herkkulakon, jonka jälkeen aloin pitää herkkupäivää kerran viikossa. Liikuntaa harrastin päivittäisen reippaan kävelyn ja silloin tällöin tanssin muodossa (joka on muuten tosi hauskaa), eli liikkuminen ei vaatinut kovia ponnisteluja.
      Normaalipainon rajoissa olin siis alun perinkin, reilu neljä kiloa lähti ja hyvin toimii, kunhan herkkupäivänään ei osta sentään ihan järkyttävää 900000 kcal mättökasaa kotiin! :D

• oloni on läski

Nauroin tuolla 900000 kalorin massalle xDD hyi ihan järkyttävä massa olis..
      ja joo toi totaali kieltäytyminen on mullekkin aina se parempi vaihtoehto jos annan itselleni luvan syödä karkkia.. niin se vie sitten samalla koko käden.

Nyt oon alkanu käydä parina päivänä ihan hyvin pienillä lenkillä kun talvi ei oo oikein mun lemppari aikaa kun on liian synkkää ja onhan mulla nyt kokemusta 20kg laihdutuksesta jo...mutta nää viimeiset ei oikein meinaa tippua ja kun olisi korkea aika nähdä itseni normaalipainossa :)) pitäs ajatella positiivisesti joka kerta ehkä silleen että oot taas joka päivä lähempänä sitä tavoitetta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe